home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451918 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1215: 30 Maj 2011, 01:32 »

Det er bare sjovt som du bøjer dine egne opstillede regler for at få dem til at passe ind i din logik.
Der findes ikke regler når man skal bedømme hvem der er bedst. Der er bare så mange faktore som man skal have med i sine bedømmelser. En blanding af spillertrup, spillet på banen, resultater når det gælder osv. Inter blev udspillet af et tysk midterhold. Det siger meget om deres ustablitet.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1216: 30 Maj 2011, 01:50 »

Der findes ikke regler når man skal bedømme hvem der er bedst. Der er bare så mange faktore som man skal have med i sine bedømmelser. En blanding af spillertrup, spillet på banen, resultater når det gælder osv. Inter blev udspillet af et tysk midterhold. Det siger meget om deres ustablitet.

Og Real er blevet udspillet/slået ud af Lyon, Liverpool, Roma, München, Arsenal, Juventus, Monaco, Juventus... Skal de ikke vise lidt mere international stabilitet før de kan kalde sig storhold i europæisk sammenhæng, eller baserer du det på at Primera er den bedste liga i verden, og de derfor automatisk er et storhold uanset sidste mange års ydmygelser?
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1217: 30 Maj 2011, 01:57 »

Og Real er blevet udspillet/slået ud af Lyon, Liverpool, Roma, München, Arsenal, Juventus, Monaco, Juventus... Skal de ikke vise lidt mere international stabilitet før de kan kalde sig storhold i europæisk sammenhæng, eller baserer du det på at Primera er den bedste liga i verden, og de derfor automatisk er et storhold uanset sidste mange års ydmygelser?
De blev slået - ikke udspillet. Desuden er Real Madrid et helt andet hold end for 2 år siden. Se truppen fra 6-2 kampen, og se den de besidder nu. Kan afsløre at den er forstærket markant.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1218: 30 Maj 2011, 14:06 »

De blev slået - ikke udspillet. Desuden er Real Madrid et helt andet hold end for 2 år siden. Se truppen fra 6-2 kampen, og se den de besidder nu. Kan afsløre at den er forstærket markant.

I alle årene blev de simpelthen bare slået ud, ikke nogen af kampene de blev udstillet i? Hvad hjælper det at de er et helt andet hold, når de har ikke bevist at det kan fungere endnu med kontinuerlige præstationer i Champions League (som åbenbart er målestokken) Hvis Inter ikke kan være et storhold på grund af magre resultater i Champions League når man ser bort fra deres samlede sejr, så kan Real heller ikke være det på grund af en semifinaleplads et år...
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1219: 30 Maj 2011, 14:17 »

Chelsea, United, Barca og Arsenal er CL-storhold fordi de er kommet langt de seneste år. Real er et storhold fordi de har udviklet sig meget i denne sæson, og det samme har City, bare ikke i ligeså høj grad. Samtidig med det er Bayern og Inter storhold - europærisk set - men de er ikke favoritter til at vinde CL. De er underdogs, pga de seneste års resultater hvor de har skuffet. Bevares, de kom begge i finalen sidste år, men viste intet i år.



Dit argument med Arsenal er jo helt ved siden. Hvis kun det tæller at komme top 4 i CL, så er Arsenal ikke for gode - de har jo kun været der én gang de seneste 4 sæsoner - misforstå mig ikke, Arsenal er gode, men ifølge dine argumenter er de ikke et tophold.

Du bliver jo nødt til at dømme alle hold over samme kam. Du kan ikke nævne City som et storhold, hvis kriteriet er at de skal blive top 4 i CL, der har de jo ikke verden i laaang tid.

Hele dit argument omkring top 4 i CL skyder dig selv i foden. Hvis man skal være et storhold (men undgå x1,x2,x3,x4,x5) for at komme i semifinalen, så er man jo ikke sikker på at komme i den. Det er dårlige argumenter du kommer med...
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1220: 30 Maj 2011, 14:20 »

Bayern har været stabile - indtil de har mødt at de 4 stærkeste, ja. De slog godt nok United ud sidste år, men man skal altså ikke længere end 2 år tilbage hvor de blev nedsablet af Barcelona.

Sådan kan du godt sige om Real Madrid. Men grunden til at jeg ikke gjorde det var, at i nok ikke ville acceptere det.

City er ikke et storhold nej, men jeg tror bare at de måske kan blive det, og vil vise det i den kommende CL-sæson.

Nu nævner jeg bare lige et par resultater mellem Barca og Real de senere år, kun nogle, men dog velvalgte til formålet.

Barca 6-2 Real , Barca 5-1 Real - Mener det var således denne sæson og en af de forrige. Så er Real vel på niveau med Bayern går jeg ud fra?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1221: 30 Maj 2011, 14:23 »

De blev slået - ikke udspillet. Desuden er Real Madrid et helt andet hold end for 2 år siden. Se truppen fra 6-2 kampen, og se den de besidder nu. Kan afsløre at den er forstærket markant.
Sjovt du nævner 6-2 kampen som argument for at de er blevet bedre på grund af forstærkninger i truppen når de så sent som i denne sæson tabte endnu større nemlig 5-0 Huh
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1222: 30 Maj 2011, 15:29 »

Sjovt du nævner 6-2 kampen som argument for at de er blevet bedre på grund af forstærkninger i truppen når de så sent som i denne sæson tabte endnu større nemlig 5-0 Huh
5-0 var sidste år, prøv og se hvor meget de udfordrede Barcelona i år. Det viser hvor langt de har rykket sig.

6-2 og 5-1 sammenlagt blev spillet i en tid hvor jeg tror at Bayern kunne have udfordret Real Madrid, fordi de var så skuffende, selvom Real havde vundet ligaen året inden. Jeg tror det havde været en meget lige kamp. Bayern havde jo også slået Real ud nogen år inden, så vidt jeg husker.

Yessir - ja der er forskel på at blive spillet ud og banen og bare slået ud. Real Madrid tæskede jo Tottenham 4-0.  Det er helt korrekt at Real Madrid stadig mangler en kamp mod Chelsea, Manchester eller Arsenal for at kunne bedømmes helt. På trods af at være 2. seeded har de undgået de hold. I år blev de slået af Barcelona, men langt mindre sikkert, end da Barcelona vandt 3-1 over United.

Swizz - Arsenal er også de mindste af de 4 hold, men du kan godt have ret i at de måske ikke høre til helt i toppen. Og omkring City kan jeg nok engang bare sige at de pt. ikke er noget storhold, men jeg TROR at de måske kan blive det.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1223: 30 Maj 2011, 17:25 »

5-0 var sidste år, prøv og se hvor meget de udfordrede Barcelona i år. Det viser hvor langt de har rykket sig.

6-2 og 5-1 sammenlagt blev spillet i en tid hvor jeg tror at Bayern kunne have udfordret Real Madrid, fordi de var så skuffende, selvom Real havde vundet ligaen året inden. Jeg tror det havde været en meget lige kamp. Bayern havde jo også slået Real ud nogen år inden, så vidt jeg husker.

Yessir - ja der er forskel på at blive spillet ud og banen og bare slået ud. Real Madrid tæskede jo Tottenham 4-0.  Det er helt korrekt at Real Madrid stadig mangler en kamp mod Chelsea, Manchester eller Arsenal for at kunne bedømmes helt. På trods af at være 2. seeded har de undgået de hold. I år blev de slået af Barcelona, men langt mindre sikkert, end da Barcelona vandt 3-1 over United.

Swizz - Arsenal er også de mindste af de 4 hold, men du kan godt have ret i at de måske ikke høre til helt i toppen. Og omkring City kan jeg nok engang bare sige at de pt. ikke er noget storhold, men jeg TROR at de måske kan blive det.
Gu var det da ej!... 21:00 29-11-2010   Barcelona    5-0   Real Madrid

det er efter min mening i denne sæson, ved ikke med dig self.  Hævet Øjenbryn
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1224: 30 Maj 2011, 17:35 »

Gu var det da ej!... 21:00 29-11-2010   Barcelona    5-0   Real Madrid

det er efter min mening i denne sæson, ved ikke med dig self.  Hævet Øjenbryn

Det er samme sæson, men ikke samme år.  Peace
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1225: 30 Maj 2011, 17:36 »

Gu var det da ej!... 21:00 29-11-2010   Barcelona    5-0   Real Madrid

det er efter min mening i denne sæson, ved ikke med dig self.  Hævet Øjenbryn

2010 er vel også sidste år, som Ibraa siger. Wink
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1226: 30 Maj 2011, 17:59 »

2010 er vel også sidste år, som Ibraa siger. Wink
Det er samme sæson, men ikke samme år.  Peace
Sjovt du nævner 6-2 kampen som argument for at de er blevet bedre på grund af forstærkninger i truppen når de så sent som i denne sæson tabte endnu større nemlig 5-0 Huh
Ja men jeg snakkede ikke selv om sidste år jeg nævnte i mit oprindelige indlæg at det var i denne sæson at de tabte 5-0 Smiley

kan da ikke gøre for at han åbenbart syntes at bare fordi det var i 2010 så er det ikke i denne sæson.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1227: 30 Maj 2011, 19:22 »

Ja men jeg snakkede ikke selv om sidste år jeg nævnte i mit oprindelige indlæg at det var i denne sæson at de tabte 5-0 Smiley

kan da ikke gøre for at han åbenbart syntes at bare fordi det var i 2010 så er det ikke i denne sæson.
5-0 resultatet er 5 El Clasíco'er siden. Hvor meget synes du selv man kan bruge det til så? Ikke særlig meget.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1228: 30 Maj 2011, 20:50 »

5-0 resultatet er 5 El Clasíco'er siden. Hvor meget synes du selv man kan bruge det til så? Ikke særlig meget.
Det viser jo bare at de selv med deres nuværende trup slet ikke er tæt på at vinde kampene mod Barca Huh

1-1
2-0
0-0 (0-1 i xtra tid)
1-1
5-0

Mener det er sådan resultaterne har været i denne sæson mellem de 2 klubber, jeg ved ikke med dig men syntes ikke at Real har rykket sig nok i denne sæson til at de vil kunne kaldes Europæisk storhold som du siger hvis ikke at Arsenal, Inter og Bayern også vil kunne kaldes det samme som Real. De sidste par sæsonen har både Arsenal og Inter spillet mod Barca, Arsenal har gjort det godt mod barca, men mangler stadig noget fordi de brænder nallerne når det gerne vil spille bold som de plejer og det kan de bare ikke mod Barca, det er deres forsvar bare ikke godt nok til efter min mening . Inter har både vundet og tabt mod Barca inden for de sidste par år, og det er vel det samme som Real de har også tabt til Barca de sidste par sæsoner. Ergo vil jeg sige de alle 3 ligger nogenlunde lige resultat mæssigt mod den samme modstander, men hvorfor er det så kun Real som er et Europæisk storhold lige nu bare fordi at de kommer i Semifinalen i denne CHL sæson, hvor de andre har været lige så langt de sidste par sæsoner?
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1229: 30 Maj 2011, 20:55 »

Det viser jo bare at de selv med deres nuværende trup slet ikke er tæt på at vinde kampene mod Barca Huh

1-1
2-0
0-0 (0-1 i xtra tid)
1-1
5-0

Mener det er sådan resultaterne har været i denne sæson mellem de 2 klubber, jeg ved ikke med dig men syntes ikke at Real har rykket sig nok i denne sæson til at de vil kunne kaldes Europæisk storhold som du siger hvis ikke at Arsenal, Inter og Bayern også vil kunne kaldes det samme som Real. De sidste par sæsonen har både Arsenal og Inter spillet mod Barca, Arsenal har gjort det godt mod barca, men mangler stadig noget fordi de brænder nallerne når det gerne vil spille bold som de plejer og det kan de bare ikke mod Barca, det er deres forsvar bare ikke godt nok til efter min mening . Inter har både vundet og tabt mod Barca inden for de sidste par år, og det er vel det samme som Real de har også tabt til Barca de sidste par sæsoner. Ergo vil jeg sige de alle 3 ligger nogenlunde lige resultat mæssigt mod den samme modstander, men hvorfor er det så kun Real som er et Europæisk storhold lige nu bare fordi at de kommer i Semifinalen i denne CHL sæson, hvor de andre har været lige så langt de sidste par sæsoner?

Hvis du har set de 4 El Clasícos i år vil du vide hvorfor at Real Madrid kan betragtes som et storhold. I alle kampe gav de Barcelona udfordring. Det er der ikke mange hold der har formået, og hvis de har, er det sikkert kun på dagen. Real Madrid havde 4 kampe, og gav os udfordring i alle 4.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010