home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451782 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1140: 29 Maj 2011, 17:05 »

er klam.
Ad.
Ja, det er meget sjovt. Hehe.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1141: 29 Maj 2011, 17:47 »

Det er første gang siden CL 2008/09, at det er den rigtige klub som vinder trofæet! Magtdemonstration intet mindre. De næste mange år står vel på et opgør mellem Real Madrid og Barcelona, mens de engelske hold må kæmpe sig tilbage igen. Måske ville det være nemmest at vente til Messi stopper karrieren men altså..
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1142: 29 Maj 2011, 17:51 »

Det er første gang siden CL 2008/09, at det er den rigtige klub som vinder trofæet! Magtdemonstration intet mindre. De næste mange år står vel på et opgør mellem Real Madrid og Barcelona, mens de engelske hold må kæmpe sig tilbage igen. Måske ville det være nemmest at vente til Messi stopper karrieren men altså..
Hva er det der gør at du ikke tror på de engelske hold frem for Real de næste sæsoner Huh
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1143: 29 Maj 2011, 17:55 »

Det er første gang siden CL 2008/09, at det er den rigtige klub som vinder trofæet! Magtdemonstration intet mindre. De næste mange år står vel på et opgør mellem Real Madrid og Barcelona, mens de engelske hold må kæmpe sig tilbage igen. Måske ville det være nemmest at vente til Messi stopper karrieren men altså..

Hvad mener du med den rigtige klub? Inter var de bedste sidste år, så derfor vandt de. Jeg kan ikke se hvorfor Real Madrid skulle være specielt langt foran de engelske hold?
Både Chelsea og United står vel også for et mindre generationsskifte, så de næste par år er de måske ikke med i toppen. Tilgengæld tror jeg man skal passe rigtig meget på City de kommende år. De har efterhånden opbygget en bred trup der kan være med blandt de bedste
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1144: 29 Maj 2011, 17:58 »

Hvad mener du med den rigtige klub? Inter var de bedste sidste år, så derfor vandt de. Jeg kan ikke se hvorfor Real Madrid skulle være specielt langt foran de engelske hold?
Både Chelsea og United står vel også for et mindre generationsskifte, så de næste par år er de måske ikke med i toppen. Tilgengæld tror jeg man skal passe rigtig meget på City de kommende år. De har efterhånden opbygget en bred trup der kan være med blandt de bedste
Inter var ikke Europas stærkeste hold sidste år. Real Madrid er stærke i mine øjne. Kampene mod dem i år var de sværeste, og de gav os mest udfordring.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1145: 29 Maj 2011, 18:10 »

Inter var ikke Europas stærkeste hold sidste år. Real Madrid er stærke i mine øjne. Kampene mod dem i år var de sværeste, og de gav os mest udfordring.

nej det var de ikke. Inter vandt bare det italienske mesterskab, champions league, verdensmesterskabet for klubhold osv, fordi de var svineheldige og (i dine øjne) ikke spillede attraktivt fodbold.

og hvorfor snakker du om kampene mod real madrid var sværest når vi er inde på at inter var stærkest sidste år :/???

EDIT: håber ikke ironien går tabt.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 18:12 af Duffk90 » Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1146: 29 Maj 2011, 18:11 »

Inter var ikke Europas stærkeste hold sidste år. Real Madrid er stærke i mine øjne. Kampene mod dem i år var de sværeste, og de gav os mest udfordring.
De vandt ALLE de vigtigste kampe sidste år det vil jeg sku kalde for det stærkeste hold sidste år!

EDIT: Husk der er forskel på at være det bedste og det stærkeste hold Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Maj 2011, 18:14 af Ready123 » Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1147: 29 Maj 2011, 18:26 »

At Inter vandt det Italienske mesterskab er jeg ligeglad med. Det er i CL man skal bevise noget. Den eneste grund til at Inter slog Barcelona var pga held. Ja - det er altså heldigt at man får et mål på offside OG at modstanderen får underkendt et korrekt mål. Bemærk, jeg acceptere det, da dommerfejl er menneskelige, men de var bare med til at gøre at CL 2010 ikke blev vundet af det bedste hold.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1148: 29 Maj 2011, 18:36 »

Inter slår da klart, Barcelona i Italien?
Inter får jo også fejlagtigt smidt en mand ud i returen hvilket hemmer deres spil for resten af kampen.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1149: 29 Maj 2011, 18:41 »

Inter slår da klart, Barcelona i Italien?
Inter får jo også fejlagtigt smidt en mand ud i returen hvilket hemmer deres spil for resten af kampen.
Det ændre ikke på at Barcelona stadig var verdens bedste hold sidste år,selvom CL-vinderen viste et andet hold.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1150: 29 Maj 2011, 18:43 »

Det ændre ikke på at Barcelona stadig var verdens bedste hold sidste år,selvom CL-vinderen viste et andet hold.
Kan da godt være de var det bedste hold, men nu snakkede du selv det STÆRKESTE HOLD!... og det var Inter da de ender med at vinde CHL Wink
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1151: 29 Maj 2011, 18:44 »

At Inter vandt det Italienske mesterskab er jeg ligeglad med. Det er i CL man skal bevise noget. Den eneste grund til at Inter slog Barcelona var pga held. Ja - det er altså heldigt at man får et mål på offside OG at modstanderen får underkendt et korrekt mål. Bemærk, jeg acceptere det, da dommerfejl er menneskelige, men de var bare med til at gøre at CL 2010 ikke blev vundet af det bedste hold.
...Nu skal du som FC Barcelona fan ikke få sokken for langt op af skuffen..
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1152: 29 Maj 2011, 18:48 »

At Inter vandt det Italienske mesterskab er jeg ligeglad med. Det er i CL man skal bevise noget. Den eneste grund til at Inter slog Barcelona var pga held. Ja - det er altså heldigt at man får et mål på offside OG at modstanderen får underkendt et korrekt mål. Bemærk, jeg acceptere det, da dommerfejl er menneskelige, men de var bare med til at gøre at CL 2010 ikke blev vundet af det bedste hold.

Der bliver aldrig lavet dommerfejl til fordel for FC Uefa - Så har man hørt det med.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1153: 29 Maj 2011, 19:00 »

Det ændre ikke på at Barcelona stadig var verdens bedste hold sidste år,selvom CL-vinderen viste et andet hold.

Hvordan skal man så bedømme det? Inter var stærkere end Barcelona over to kampe.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1154: 29 Maj 2011, 19:05 »

Der bliver aldrig lavet dommerfejl til fordel for FC Uefa - Så har man hørt det med.
Dumt at smide sådan en kommentar op. Listen med dommerfejl til UEFAlonas fordel er mistænkelig lang.
Logged

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010