home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451451 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #900: 03 Mar 2011, 22:46 »

Alle de gange Mourinho har tabt til Barcelona!?  Huh

det vil jeg også gerne have noget statistik på, kan kun huske 3 gange mourinho har tabt til barcelona - real madrid kampen og en kamp mod chelsea i, dengang, UEFA league og selvfølgelig inter. Barca vandt 2-1 mod chelsea men kampen efter vandt chelsea 2-1 spille 0-0 og 1-1... Kan sgu ikke mindes en porto-barcelona kamp eller benfica... ærligt talt så har han vel gjort det udemærket mod Barca hvis vi overser 5-0 kampen Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #901: 04 Mar 2011, 06:34 »

Alle de gange Mourinho har tabt til Barcelona!?  Huh

I har et fantastisk hold! Ingen tvivl.

- Men, I er ikke ustoppelige. Jeres fremragende og flydende pasningsspil er smukt, at se på. Kombinationerne kører og det er virkelig en fantastisk koncept Guardiola har bygget videre på. I er utrolig dominerende og offensivt anlagt. Udover det har i nogle mangler. Jeres sprudlende styrker er så godt udtrykket i spillet, at jeres mangler og små svagheder ikke er tydelige. Jeres opbygningsspil er fantastisk og ekstremt iscenesættende, grundet jeres kreativitet på midten og kanterne. Jeres backs kommer til, at fungere som en slags wingbacks. Især Dani(el) Alves, som er en klassespiller. Tit har jeres modstanderhold utrolig plads i bagrummet ude ved kanterne, på grund af jeres offensive anlagte taktik. Jeg ser ikke alle jeres kampe, men efter hvad jeg ser, så har det været iøjnefaldende for mig. Hvis man har noget hurtighed i dybden, og kan sætte et kontrastød igang, så har I et problem. Man så også mod Inter, (tilbage i foråret 2010) at I fik problemer, hvis man varrierede zone- og mandsopdækning. Jeres kreativitet fra, især Xavi og Iniesta er ekstrem vigtig for jeres iscenesættelse i offensiven. Messi kan meget på egen hånd, men hvis man står kompakt og skærmere af for den lille teknikker, så er han ikke ustoppelig, selvom mange vil hævde det modsatte. Han har brug for oplæggeren, eller i hvert fald en kreativ playmaker som kan aflede spillernes opmærksomhed på ham. Xavi er i mine øjne jeres vigtigste brik, og jeg synes samtidig at det er noget af et postulat, at konstatere at I er ustoppelige, uovervindelige eller hvad der lige falder jer ind.
De kampe hvor Xavi og/eller Iniesta ikke har vært med pga små skader eller andre ting, har vi alle vundet. Derimod har vi IKKE vundet en eneste kamp (ud over en kamp vi vandt 2-1) hvor Messi ikke har vært med. Alle de kampe hvor Xavi og/eller Iniesta ikke har vært med, har Messi som minimum lavet et mål eller en assist. Så det er da noget mærkeligt du synes! Men okay du har nok heller ikke set ret mange Barcelona kamp den her sæson (som du siger). Så det er nok dumt og udtalt dig om noget du ikke aner en skid om.
 
Vi er selvfølgelig ikke uovervindelige i alle kamp (så der fik du da ret). Kun når vi spiller op til vores niveau (vores bedste) er vi uovervindelige (det ved Real Madrid Smiley ) men ellers er vi selvfølgelig ikke.


det vil jeg også gerne have noget statistik på, kan kun huske 3 gange mourinho har tabt til barcelona - real madrid kampen og en kamp mod chelsea i, dengang, UEFA league og selvfølgelig inter. Barca vandt 2-1 mod chelsea men kampen efter vandt chelsea 2-1 spille 0-0 og 1-1... Kan sgu ikke mindes en porto-barcelona kamp eller benfica... ærligt talt så har han vel gjort det udemærket mod Barca hvis vi overser 5-0 kampen Wink

Mourinho har formået at besejre Barca 2 gange i 9 kampe. Barca har vundet 5 gange og 2 kampe er endt uafgjort. Det er vær at bemærke, at Mourinho ikke har formået at vinde på Camp Nou endnu. Mourinho vs Guardiola hedder, 5 kampe, 3 sejre til Guardiola, en sejr til Mourinho og en kamp uafgjort.

Barca - Chelsea 2-1

Chelsea - Barca 4-2

Chelsea - Barca 1-2

Barca - Chelsea 1-1

Inter - Barca 0-0

Barca - Inter 2-0

Inter - Barca 3-1

Barca - Inter 1-0

Barca - Real 5-0

Edit: Puyol tilbage i træning. Håber godt nok han bliver klar til Arsenal, da han er så utroligt vigtig for vores hold. De resultater vi har fået uden ham, er ikke noget at råbe hurra for. Guardiola indlagt på et hospital, suk! Græder
« Seneste Redigering: 04 Mar 2011, 06:51 af Messi1987 » Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #902: 04 Mar 2011, 10:05 »

Okay, det lyder nemt. Hvorfor owner vi så alle hold når vi spiller op til vores niveau? Hvorfor har Mourinho tabt så mange gang mod os? Han er jo taktikkens mester, så han burde nemt kunne stå rigtigt på banen, hvis det bare er det der skal til. Vi har selvfølgelig kampe hvor vi slet ikke spiller op til vores niveau ligesom alle andre hold, men ellers er vi da ustoppelig!

Hvorfor?

Fordi der er flere ting som spiller ind i fodbold. Dommerheld, form, sammenspil osv.

Heldigvis for jer er jeres bedste spillere vokset op i klubben.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #903: 04 Mar 2011, 16:27 »

Okay, det lyder nemt. Hvorfor owner vi så alle hold når vi spiller op til vores niveau? Hvorfor har Mourinho tabt så mange gang mod os? Han er jo taktikkens mester, så han burde nemt kunne stå rigtigt på banen, hvis det bare er det der skal til. Vi har selvfølgelig kampe hvor vi slet ikke spiller op til vores niveau ligesom alle andre hold, men ellers er vi da ustoppelig!

Grunden til at i konstant owner alle i Spanien, er at ingen spanske hold fatter hvordan man står ordentligt på banen.. Så snart Barca møder hold som evner det, er de ikke længere så overlegne.. Det er muligt de stadig vinder, men de udstiller ikke deres modstander som et lilleputhold..

Den går kun i Spanien, fordi ingen trænere i ligaen fatter at stille en taktik op som holder vand!  Smiley. Derfor er ligaen i mine øjne ikke videre interessant, og også derfor jeg aldrig har gidet finde mig et hold at holde med der!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #904: 04 Mar 2011, 16:39 »

VK har fuldstændig ret. Begrebet "forsvar", er ikke de spanske holds stærkeste side, og derfor har Barcelona og Real Madrid det så nemt. Man har flere gange set at Barcelona kommer i store vanskeligheder mod organiseret forsvar, i Champions League. Bla. mod Inter og Chelsea. Så er deres plan A væk, og plan B synes langt væk. Det er den kritik, jeg har af Barcelona. Virket skidtet ikke, kan man ikke rigtig prøve noget nyt.

Desuden glemmer du, Messi1987, 2-2 kampen på Camp Nou i 2006.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #905: 04 Mar 2011, 18:45 »

Men har før set Barcelona spille hold som Arsenal, Real Madrid, United, Bayern, Inter osv ud af banen! Jeg mener at de kampe hvor vi har det svært er fordi vi ikke spiller op til vores top niveau. Også for men det svært mod hold nedde på Inter og Chelsea niveau. Barcelona kan have gode og mindre gode kampe, men Messi er altid den afgørende faktor.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2011, 18:49 af Messi1987 » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #906: 04 Mar 2011, 18:49 »

men Messi er altid den afgørende faktor.

Ikke når i spiller på udebane i England.. Der har din elskede Messi aldrig formået at score Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #907: 04 Mar 2011, 18:51 »

Ikke når i spiller på udebane i England.. Der har din elskede Messi aldrig formået at score Wink
Tja, det er ikke langtid siden at Messi lavet en vanvittig assist imod Arsenal på Emirates Stadium Smiley
Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #908: 04 Mar 2011, 18:52 »

Ikke når i spiller på udebane i England.. Der har din elskede Messi aldrig formået at score Wink
Derfor er han jo stadig en stor del af den kreative midtbane - uanset om han scorer eller ej, er han en vigtig mand for Barcelona Smiley
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #909: 04 Mar 2011, 19:16 »

Tja, det er ikke langtid siden at Messi lavet en vanvittig assist imod Arsenal på Emirates Stadium Smiley

Men det ændre stadigvæk ikke det han skrev, han har ikke scoret. Så kan han have lagt op på 1000000000000000000 0000000000000000000 mål, men han har ikke scoret der.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #910: 04 Mar 2011, 19:20 »

Men det ændre stadigvæk ikke det han skrev, han har ikke scoret. Så kan han have lagt op på 1000000000000000000 0000000000000000000 mål, men han har ikke scoret der.
Det ændre stadig ikke på det jeg startet med at skrive, at Messi altid den afgørende faktor.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #911: 04 Mar 2011, 19:21 »

Det ændre stadig ikke på det jeg startet med at skrive, at Messi altid den afgørende faktor.

Det er han jo så åbenbart ikke, efter som man ikke vandt på et mål af Messi i kampen mod Chelsea i London.

Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #912: 04 Mar 2011, 19:27 »

Jeg er selv stor fan og Bacelona, og hvis Messi ryger ind i en skade på 2-3 måneder eller længe ville jeg meget gerne se hvad vi kunne uden ham! Jeg tror desværre ikke det er ret meget. Messi og Ronaldo er 2 mega vigtige spillere for deres respektive hold. De trækker minimum 2 spillere til sig, hvilket efterlader mere  plads til de andre på banen. Så hvor var Barcelona under Messi, Real uden Ronaldo, Inter uden Snejder. osv.?
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #913: 04 Mar 2011, 19:30 »

Det er han jo så åbenbart ikke, efter som man ikke vandt på et mål af Messi i kampen mod Chelsea i London.


Kan man ikke være en vigtig spiller uden at score mål?
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #914: 04 Mar 2011, 19:39 »

Kan man ikke være en vigtig spiller uden at score mål?

Jo, men nu var det ikke vigtig som blev nævnt.
Logged

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010