home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451378 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #840: 10 Feb 2011, 16:07 »

Ja, Messi er bare et niveau over alle andre! Læg mærke til Messis assist... det er vanvittigt Smiley

http://www.youtube.com/v/N51rqST9OZY


« Seneste Redigering: 11 Feb 2011, 14:42 af Messi1987 » Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #841: 10 Feb 2011, 16:13 »

Og det er en Madrid spiller som score målet.

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #842: 13 Feb 2011, 11:00 »

Hmm var Messi ikke med mod Gijon?

Han plejer jo at scorer et par kasser og være klasser bedre end alle andre  funny

Sorry men kunne altså ikke lade være  Djævel  Peace

http://www.bold.dk/nyt/Gijon-stoppede-Barcas-rekordstime_2
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #843: 13 Feb 2011, 11:25 »

Misundelse er en grim ting..
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #844: 13 Feb 2011, 23:27 »

Lol, ikke en eneste kommentar fra Barcelona fans herinde om kampen eftersom den ikke blev vundet med 5-6 mål og 3 messi kasser.
Logged

19-18!

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #845: 13 Feb 2011, 23:31 »

Så nærmer Arsenal kampen sig så småt og glæder mig usandsynligt meget! Endelig går de "rigtige" CL kampe igang Opstemt
Lige pt hænger der mange spørgsmålstegn over kampen, mener jeg har læst at Nasri har en chance for og blive klar ? Og Puyol er meget tvivlsom. 2 ting som kan blive meget afgørende!
Jeg tvivler på vi kommer til og se samme klasseforskel som for 1 år siden, specielt pga. Robin Van Persie. Sidste år satte Arsenal sin lid til Bendtner oppe foran og selvom han da fik scoret over de 2 kampe så har RvP alligevel et eller 2 niveauer mere og give af. Specielt pga. det bliver det så vigtigt og få Puyol klar, tror ikke helt på Abidal selvom han har spillet fornuftigt inde i midterforsvaret.
Med alt det sagt tror jeg stadigvæk på en Barca sejr, måske ikke på Emirates men vi burde sætte os igennem i Catalonien
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #846: 13 Feb 2011, 23:39 »

Barcelona er favoritter til at vinde, både ude og hjemme mod Arsenal
Logged

Liverpool F.C

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #847: 13 Feb 2011, 23:46 »

Enig men det er nu engang ikke en garanti for 2 sejre.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #848: 13 Feb 2011, 23:49 »

Selvfølgelig ikke, påstår jeg heller ikke Smiley. Påpeger blot at Barcelona er favoritter til at vinde begge kampe.
Logged

Liverpool F.C

bbb123
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #849: 14 Feb 2011, 18:15 »

Hej, jeg er er ny her på fmfreaks Smiley Har lige læst de sidste par sider her ind og kan se at i har haft en Messi vs Ronaldo diskussion. Og der vil jeg da også gerne komme med lidt.

Hvis jeg var fan CR7 vil jeg også hele tiden prøve at gøre ham til den bedste, fordi han er så langt fra, alle andre på jorden er stort set enig om at Messi er et niveau over CR7, da Messi jo har titlen som verdens bedste, og jeg tror han bliver en af de få der vil få den 3 gange i træk. Uden at være fan af hverken Barca eller Madrid Messi/CR7 så der ingen tvivl om at Messi han er så meget mere udslagsgivende for sine hold, om han lægger op eller selv score så kan man altid regne med en af delene, Hvor imod at CR7 nogen gange ter sig som et surt barn der ikke lige får bolden elller et frispark, det så ærgeligt at se på. Der er ingen tvivl om at der er langt fra nr 1 (Messi) til nr 2 (CR7) men der er 1000 km ned til nr 3-4..

Arsenal vs Barcelona, tror det bliver en underholdende kamp. Jeg er bedøvende ligeglad med hvem der vinder, bare det bliver en god omgang fodbold.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2011, 18:19 af bbb123 » Logged

Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller Smiley

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #850: 14 Feb 2011, 18:23 »

Hej, jeg er er ny her på fmfreaks Smiley Har lige læst de sidste par sider her ind og kan se at i har haft en Messi vs Ronaldo diskussion. Og der vil jeg da også gerne komme med lidt.

Hvis jeg var fan CR7 vil jeg også hele tiden prøve at gøre ham til den bedste, fordi han er så langt fra, alle andre på jorden er stort set enig om at Messi er et niveau over CR7, da Messi jo har titlen som verdens bedste, og jeg tror han bliver en af de få der vil få den 3 gange i træk. Uden at være fan af hverken Barca eller Madrid Messi/CR7 så der ingen tvivl om at Messi han er så meget mere udslagsgivende for sine hold, om han lægger op eller selv score så kan man altid regne med en af delene, Hvor imod at CR7 nogen gange ter sig som et surt barn der ikke lige får bolden elller et frispark, det så ærgeligt at se på. Der er ingen tvivl om at der er langt fra nr 1 (Messi) til nr 2 (CR7) men der er 1000 km ned til nr 3-4..

Arsenal vs Barcelona, tror det bliver en underholdende kamp. Jeg er bedøvende ligeglad med hvem der vinder, bare det bliver en god omgang fodbold.
Jeg er selv Real fan, og jeg indrømmer gerne at Messi er den bedste. Men når der er nogle der siger at Ronaldo er stor og klodset, at han ikke kan sparke, og at han ingen teknik har, så kan jeg ikke lade være med at kommentere, da det er hen i vejret.
Logged

Hala Madrid!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #851: 15 Feb 2011, 19:29 »

Så er det idag der er ChL-lodtrækning kl.12

Håber vi trækker Arsenal da de ligger godt til os, da de ikke vil spille antifodbold Smiley Er så tæt på 100% sikker på at vi går videre vis vi trækker dem, som men nu kan være Smiley

Derudover håber jeg Real Madrid trækker Lyon Grin  For så ved vi jo alle hvad der sker funny

Jubii mine 2 er hjemme Smiley Arsenal - Barcelona og Real Madrid - Lyon Grin Bye Bye Madrid funny
Bliver spænde og se om jeg få ret. Dog tror jeg at Real Madrid går videre, men omvent det troede jeg også sidste år og mange af de andre år.

Vi er verdens klart bedste hold i åben spil kun imod de hold der mester og spille antifodbold har en chance (det kan/vil Arsenal ikke). Derfor tror jeg vi vinder 0-2, gud score begge Smiley

http://pieceoplastic.com/wp-content/uploads/2006/06/messiah.jpg
Messi er gud Opstemt

Men det er jo fodbold så ALT kan ske Smiley
« Seneste Redigering: 15 Feb 2011, 20:16 af Messi1987 » Logged

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #852: 16 Feb 2011, 14:14 »

Så er det i aften det går løs!
Puyol er definitivt ude, Nasri er med i truppen hos arsenal. Havde lidt håbet det ville have været omvendt. Vi kommer til og savne Puyol men det skal ikke være en undskyldning for os, skader er en del af gamet. Opstillingen er der vel ikke så meget tvivl om:

Valdes
Alves-Pique-Abidal-Maxwell
Busquets
Xavi-Iniesta
Pedro-Messi-Villa

Mit bud

Tror hvis vi får styr på midtbanen og får kombinations spillet til og flyde som det plejer så har vi en god chance for og tage sejren idag, specielt hvis vi minimere Fabregas tid på bolden, minimere vi os potentielle fare fra de 2 kanter plus RvP. Også skal vi for guds skyld ikke tage farten af spillet hvis vi fører ligesom sidste år hvor vi lukkede dem ind og gav dem et meget ufortjent uafgjort på Emirates!

Mit resultatbud er på 1-1 eller 1-2. Gerne med Messi som en af målscorene! Han sku gerne få brudt sit Englands kompleks Smiley
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #853: 16 Feb 2011, 14:17 »

Håber jeg ser lidt det samme som i går (Valencia Schalke) en kamp hvor begge hold vil score og meget bold i felterne.
Også selvfølgelig i et højere niveau (må jeg trods alt erkende Wink ) så regner med det bliver en herlig fodboldkamp.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #854: 16 Feb 2011, 15:30 »

Logged

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010