home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 986 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451335 gange)
cjensen94
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #765: 08 Feb 2011, 17:23 »

Så skulle I nok bare lade vær med at "hidse" jer sådan op over det Smiley

Link

Kan I ikke se det? Ligheden er jo slående :i

Nuuuuuurh :i :i
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #766: 08 Feb 2011, 17:23 »

sødt :i
Logged

Hala Madrid!

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #767: 08 Feb 2011, 17:27 »

<'3
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #768: 08 Feb 2011, 17:29 »

Nu prøvet jeg bare på at komme med mit bud på hvorfor hele fodboldverden mener at Messi er bedre end Ronaldo og dermed også alle de andre..

En Troll er jeg nu ikke, Jeg kan dog godt lig og hovere og nogen gange tager det også overhånd. Et punkt jeg SKAL forbedre mig på hvis jeg fortsat vil have en bruger her ind! Wink
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 17:34 af Messi1987 » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #769: 08 Feb 2011, 17:31 »

Nu prøvet jeg bare på at komme med mit bud på hvorfor hele fodboldverden mener at Messi er bedre end Ronaldo og dermed også alle de andre..

En Troll er jeg nu ikke, Jeg kan dog godt lig og hovere og nogen gange tager det også overhånd. Et punkt jeg SKAL forbedre mig på hvis jeg fortsat vil have en bruger her ind! Wink

De ord havde jeg sku aldrig regnet med at ville komme fra dig  Thumbs Up
Logged

FCK

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #770: 08 Feb 2011, 17:31 »

Nu prøvet jeg bare på at komme med mit bud på hvorfor hele fodboldverden mener at Messi er bedre end Ronaldo og dermed også alle de andre..

En Troll er jeg nu ikke, Jeg kan dog godt lig og hovere og nogen gange tager det også overhånd. Et punkt jeg SKAL forbedre mig på hvis jeg fortsat vil have en bruger her ind! Wink

Lyder godt chef,

Hvor kommer du egentlig fra, altså hvor dine forældre oprindeligt fra? Misforstår mig ikke, spørger af ren nysgerrighed.
Logged

Thaurat al Shabab

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #771: 08 Feb 2011, 18:35 »

Det lyder godt, Messi 1987. Det vil klæde dig. Thumbs Up

Men du siger Messi er en fuldendt holdspiller, og der er jeg ikke enig. Jeg synes Messi er meget egoitisk, og stort set lige så slem som Ronaldo på det punkt. Desværre. Det mindes jeg at have set, alt for mange gang. Men Messi er jo også KUN så fantastisk fordi han spiller i et system han kender ud og ind. Kom han til Real, United, Chelsea, Inter, You name it, så kunne han ikke gøre de samme ting. Det er jeg helt sikker på. Og hvis man nu vender den om, så har Ronaldo også mange styrker, hvor Messi halter. Hvis man ser på det mest komplette spiller, synes jeg afgjort det er Ronaldo, men pt. er Messi bedre.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #772: 08 Feb 2011, 18:48 »

Det lyder godt, Messi 1987. Det vil klæde dig. Thumbs Up

Men du siger Messi er en fuldendt holdspiller, og der er jeg ikke enig. Jeg synes Messi er meget egoitisk, og stort set lige så slem som Ronaldo på det punkt. Desværre. Det mindes jeg at have set, alt for mange gang. Men Messi er jo også KUN så fantastisk fordi han spiller i et system han kender ud og ind. Kom han til Real, United, Chelsea, Inter, You name it, så kunne han ikke gøre de samme ting. Det er jeg helt sikker på. Og hvis man nu vender den om, så har Ronaldo også mange styrker, hvor Messi halter. Hvis man ser på det mest komplette spiller, synes jeg afgjort det er Ronaldo, men pt. er Messi bedre.

Jeg er forholdvis enig i det meste, Jakob.

Jeg synes også Messi har nogle mangler, som Ronaldo besidder, og omvendt. Han er ikke lige så egoistisk som Ronaldo, i min verden. Men jeg tror alligevel du har ret, fordi han udadtil virker som en sympatisk og venlig mand, hvor Ronaldo har den mere arrogante attitude. Det får ham til, at virke som en mindre egoistisk og selvisk spiller, i forhold til Ronaldo. Messi's kombinationsspil med resten af det velspillede Barcá-mandskab, er helt fantastisk, hvilket får ham til at virke som en komplet spiller for nogle. Messi er selv en egoistisk spiller, som er meget målrettet, men forskellen på ham og Ronaldo er, at Messi er spillet ind i et fantastisk koncept og har en masse viden og forståelse for sine medspillere, som du også beskriver, Jakob. Hvorimod Ronaldo tager sin egen vej, hvor han kombinerer sig igennem modstanderes defesiv, via sine egne driblinger og tekniske spidskompetencer.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #773: 08 Feb 2011, 18:50 »

Lyder godt chef,

Hvor kommer du egentlig fra, altså hvor dine forældre oprindeligt fra? Misforstår mig ikke, spørger af ren nysgerrighed.

Hvad mener du? - Tror du at han er udlænding, eller er det en joke?
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #774: 08 Feb 2011, 18:56 »

Ang. hvem der er bedst så er det vel en evig diskussion. Både Ronaldo og Messi er fantastiske fodboldspillere, men meget af den succes de har bunder i den frihed de begge har... Det var det samme da Ronaldinho var verdens bedste i barca.... man har bygget et hold og en taktik op igennem mange mange år som der giver plads til denne ene komplet frie mand.

De seneste 10 år (mener jeg nok) har de så heddet Messi, Ronaldinho og Rivaldo

Er Messi en komplet fodboldspiller? nok næppe - Er han en egoistisk fodboldspiller? Selvtillid øger egoismen til tider men jeg vil lige smide dette lille link der vel til stadighed viser at han sætter holdet først.

http://fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/1876-derfor-er-messi-verdens-bedste.html

Ret mig hvis jeg tager fejl, men tror aldrig jeg har set Ronaldo på 40 meter boldjagt på egen halvdel.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #775: 08 Feb 2011, 19:03 »

Ang. hvem der er bedst så er det vel en evig diskussion. Både Ronaldo og Messi er fantastiske fodboldspillere, men meget af den succes de har bunder i den frihed de begge har... Det var det samme da Ronaldinho var verdens bedste i barca.... man har bygget et hold og en taktik op igennem mange mange år som der giver plads til denne ene komplet frie mand.

De seneste 10 år (mener jeg nok) har de så heddet Messi, Ronaldinho og Rivaldo

Er Messi en komplet fodboldspiller? nok næppe - Er han en egoistisk fodboldspiller? Selvtillid øger egoismen til tider men jeg vil lige smide dette lille link der vel til stadighed viser at han sætter holdet først.

http://fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/1876-derfor-er-messi-verdens-bedste.html

Ret mig hvis jeg tager fejl, men tror aldrig jeg har set Ronaldo på 40 meter boldjagt på egen halvdel.
Nej, men kan da ikke komme uden om, at Messi er meget mere aktiv i sit spil. Han flytter sig overalt på banen og det ligger bare til den filosofi Barca har om at genpresse modstanderen. Det medfører jo også, at Messi er mere løbevillig. Så han er bare en mere aktiv spiller end Ronaldo. Selvfølgelig spiller han ikke op til sit bedste i hver kamp - men han udgør stadig en stor del i Barcas spil, fremfor Ronaldo i Real.
« Seneste Redigering: 08 Feb 2011, 19:07 af Messi1987 » Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #776: 08 Feb 2011, 19:10 »

Det kan godt være Ronaldo ikke deltager meget defensivt, men han er jo overalt offensivt, og han arbejder stenhårdt offensivt. Han tager løbene konstant, han bevæger sig også rundt på banen, det ser mennesker dog ikke. Mennesker tænker at Ronaldo er en doven fætter fordi han ikke arbejder defensivt, men det kompenserer han så for, ved at arbejde så hårdt offensivt. Ronaldos betydning for Real, er mindst ligeså stor som Messi's for Barca.
Logged

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #777: 08 Feb 2011, 19:11 »

Nej, men kan da ikke komme uden om, at Messi er meget mere aktiv i sit spil. Han flytter sig overalt på banen og det ligger bare til den filosofi Barca har om at genpresse modstanderen. Det medfører jo også, at Messi er mere løbevillig. Så han er bare en mere aktiv spiller end Ronaldo. Selvfølgelig spiller han ikke op til sit bedste i hver kamp - men han udgør stadig en stor del i Barcas spil, fremfor Ronaldo i Real.
Det er jo spillestilen, og har ikke noget med at Ronaldo er doven, eller laver mindre end Messi, at gøre.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #778: 08 Feb 2011, 19:13 »

Hvad mener du? - Tror du at han er udlænding, eller er det en joke?

Udtrykte jeg mig ikke klart nok? Det her er skam ingen joke, jeg er bare nysgerrig efter at vide, om han måske har udenlandsk blod i sig. Det er vi jo nogen som har.
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #779: 08 Feb 2011, 19:18 »

Udtrykte jeg mig ikke klart nok? Det her er skam ingen joke, jeg er bare nysgerrig efter at vide, om han måske har udenlandsk blod i sig. Det er vi jo nogen som har.

Du må da have noget, at bygge det på... Hvorfor tror du at han er det? Også bare af nysgerrighed.  Peace
Logged

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010