home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451237 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #705: 07 Feb 2011, 17:16 »

In your dreams Smiley

"Ronaldo i bedre i flere af spillets aspekter end Messi er" Fordi han kan heade og sparke frispark? Hvad med den defensive del af spillet? Presspillet? Hvad med evnen til at bruge sine holdkammerater? Kvaliteten af løb uden bold? Kvalitet i assist-spillet? Evnen til at spille bolden rundt?

For det første er Messi i en helt anden klub, og en helt anden spiller end portugiseren. Barcelona er et sammenspillet, velorganiseret og mest af alt, en klub med et fundament. Derfor har Messi et hav af muligheder i forhold til Ronaldo. Han har massere af kreative og medspiller-forståelesende holdkammerater.

Ronaldo er i en klub, som skal genopbygges og som jeg ser det, er han bedre end Messi, når han er på sit højeste. Sæsonen 07/08 var fuldstændig fantastisk for Ronaldos vedkommende. Han kan alt med en fodbold, og hans eneste problem som sådan, er hans attitude og halvarrogante facon. Hvis han dropper sin selviske opførsel ville han være komplet i mine øjne.

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #706: 07 Feb 2011, 17:19 »

"Ronaldo i bedre i flere af spillets aspekter end Messi er" Fordi han kan heade og sparke frispark? Hvad med den defensive del af spillet? Presspillet? Hvad med evnen til at bruge sine holdkammerater? Kvaliteten af løb uden bold? Kvalitet i assist-spillet? Evnen til at spille bolden rundt?

Hvis du ser begge spillere spille for deres hold er der ikke den store forskel.. Den største forskel er for mig at se at Messi godt kan lide de små områder, mens Ronaldo hellere vil bruge sin eksplosive spillestil!

Grunden til at Messi ofte ser bedre ud end Ronaldo er primært fordi Messi spiller på et hold der har et indgroet koncept, som alle spillere kender til punkt og prikke.. Ronaldo har allerede i sine halvandet år i Real spillet under to managere, som griber tingene helt forskelligt an..

Den dag Real sætter sig fast på at bruge en manager i en lang årrække og lader ham opbygge et koncept der virker, er den dag Messi får en ligeværdig konkurrent i La Liga..

Men pt er der ingen over eller ved siden af Messi..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #707: 07 Feb 2011, 17:21 »

Ronaldo er i en klub, som skal genopbygges og som jeg ser det, er han bedre end Messi, når han er på sit højeste. Sæsonen 07/08 var fuldstændig fantastisk for Ronaldos vedkommende. Han kan alt med en fodbold, og hans eneste problem som sådan, er hans attitude og halvarrogante facon. Hvis han dropper sin selviske opførsel ville han være komplet i mine øjne.

Hvordan er han bedre end Messi når han når sit højeste? Det eneste argument jeg kan se er at han kan alt med en bold men det kan Messi også, det tror jeg alle kan se..

Fair nok at det er din holdning, men savner et argument for det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #708: 07 Feb 2011, 17:29 »

Hvordan er han bedre end Messi når han når sit højeste? Det eneste argument jeg kan se er at han kan alt med en bold men det kan Messi også, det tror jeg alle kan se..

Fair nok at det er din holdning, men savner et argument for det Smiley

Jeg begrunder og argumentere jo netop for mit synspunkt og holdning.

Læs mit indlæg igennem, inden du går til angreb.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #709: 07 Feb 2011, 17:34 »

Jeg begrunder og argumentere jo netop for mit synspunkt og holdning.

Læs mit indlæg igennem, inden du går til angreb.

Ro på, jeg går skam ikke til angreb Wink..

Jeg efterlyser bare nogle argumenter for at Ronaldo skulle være bedre end Messi når Ronaldo er på sit højeste.. Det eneste argument du skriver i den sammenhæng er at Ronaldo kan alt med en bold, men som jeg siger" Det kan Messi også"

Som jeg også skrev.. Fair nok at det er din holdning, men du må også have noget der kan underbygge den  Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #710: 07 Feb 2011, 17:35 »

For det første er Messi i en helt anden klub, og en helt anden spiller end portugiseren. Barcelona er et sammenspillet, velorganiseret og mest af alt, en klub med et fundament. Derfor har Messi et hav af muligheder i forhold til Ronaldo. Han har massere af kreative og medspiller-forståelesende holdkammerater.

Ronaldo er i en klub, som skal genopbygges og som jeg ser det, er han bedre end Messi, når han er på sit højeste. Sæsonen 07/08 var fuldstændig fantastisk for Ronaldos vedkommende. Han kan alt med en fodbold, og hans eneste problem som sådan, er hans attitude og halvarrogante facon. Hvis han dropper sin selviske opførsel ville han være komplet i mine øjne.


Messi var også fantastisk i hans ungdomsår også dengang Barcelona var i krise og blev nr.3 i ligaen. F.eks scoret han 3mål mod RM den sæson. Og Ronaldo har altid spillet på rigtige gode hold også.

"Ronaldo er mere komplet" Fordi han kan heade og sparke frispark? Hvad med den defensive del af spillet? Presspillet? Hvad med evnen til at bruge sine holdkammerater? Kvaliteten af løb uden bold? Kvalitet i assist-spillet? Evnen til at spille bolden rundt? Så mere komplet er CR7 heller ikke.

Men ja Ronaldo var vanvittig i sæsonen 07/08 der var han 23år og scoret 42 i hele den sæson.. Messi er 23år nu og har indtil videre scoret 40 mål i sæsonen Smiley Vis Messi holder den snit kommer han over 55 Shockeret Og Messi har lavet flere assist denne sæson end Ronaldo har i hele hans Real Madrid karriere Wink
« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 17:54 af Messi1987 » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #711: 07 Feb 2011, 17:38 »

Hvordan er han bedre end Messi når han når sit højeste? Det eneste argument jeg kan se er at han kan alt med en bold men det kan Messi også, det tror jeg alle kan se..

Fair nok at det er din holdning, men savner et argument for det Smiley

Ronaldo har bevist at han spille på et særdeles højt niveau i de 2 stærkeste ligaer i verden.

Ronaldo har bevist at han kan klare sig i en af de stærkeste liager rent fysisk hvor der bliver gået til stålet hele tiden og hvor man i langt højere grad får lov til end man feks får lov i Spanien.

Det mangler jeg at se Messi gøre.
Jeg siger IKKE at han ikke kan klare sig i PL men i Spanien bliver typer som de 2 nok beskyttet en del mere end i PL.

Messi er klasse, det skal der slet ikke herske tvivl om. Jeg vil bare gerne se Messi i en liga hvor han bliver presset hele sæsonen og man får lov til at bruge fysikken en del mere end i LaLiga.
Stoke, Wolves, WBA og hvad de hedder er altså ligeglad med hvem det er de spiller over for, hvis de ikke får bolden får de helt sikkert manden.
Det har Ronaldo prøvet og klarede sig da ganske pænt alligevel.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #712: 07 Feb 2011, 17:42 »

Ronaldo har bevist at han spille på et særdeles højt niveau i de 2 stærkeste ligaer i verden.

Ronaldo har bevist at han kan klare sig i en af de stærkeste liager rent fysisk hvor der bliver gået til stålet hele tiden og hvor man i langt højere grad får lov til end man feks får lov i Spanien.

Det mangler jeg at se Messi gøre.
Jeg siger IKKE at han ikke kan klare sig i PL men i Spanien bliver typer som de 2 nok beskyttet en del mere end i PL.

Messi er klasse, det skal der slet ikke herske tvivl om. Jeg vil bare gerne se Messi i en liga hvor han bliver presset hele sæsonen og man får lov til at bruge fysikken en del mere end i LaLiga.
Stoke, Wolves, WBA og hvad de hedder er altså ligeglad med hvem det er de spiller over for, hvis de ikke får bolden får de helt sikkert manden.
Det har Ronaldo prøvet og klarede sig da ganske pænt alligevel.

True det er jeg slet ikke uenig i.. Det er heller ikke fordi jeg er uenig som sådan, men han fremsatte bare en holdning uden at bakke den op med noget relevant.. Så det var sådan set bare det jeg efterspørger Smiley..

Men jo at Messi ikke har været i PL og vist at han kan der er naturligvis en ting som giver plusser til Ronaldo ingen tvivl om det.. Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #713: 07 Feb 2011, 17:47 »

Ro på, jeg går skam ikke til angreb Wink..

Jeg efterlyser bare nogle argumenter for at Ronaldo skulle være bedre end Messi når Ronaldo er på sit højeste.. Det eneste argument du skriver i den sammenhæng er at Ronaldo kan alt med en bold, men som jeg siger" Det kan Messi også"

Som jeg også skrev.. Fair nok at det er din holdning, men du må også have noget der kan underbygge den  Peace

Jeg forstår ikke hvad det er, som du vil have mig til at uddybe?

Jeg har jo skrevet, at han kan stort set alt med en bold. Hans tekniske kompentencer er mildest talt utrolige! Hans evne i luftspillet er rigtig god, samtidig har han en uovertruffen sparketeknik, som gøre ham i stand til at være farlig på næsten alle situationer. Hans hurtighed med og uden bold gøre ham fantastisk, når han får bolde i dybden. Hans potentiale er uendelig, da hans tekniske kompetencer er så høje. Hans defensive del af spillet, gøre ham jo ikke bedre som den type fodboldspiller. Han fungere som en utrolig højtliggende og offensiv kantspiller, og hvad presspillet angår, så kan han jo godt presse, Messi1987. I Real spiller man en anden form for fodbold, hvor den offensive del og erobringsspillet ikke er samme taktisk konsistens, som i Barcelona. Derfor kan man ikke sammenligne de to ting.

Messi er en fremragende fodboldspiller, og hans attitude på banen er altid fantastisk. En livlig, glad og uselvisk knægt, som kan trylle med en bold. Jeg har den dybeste respekt for ham, men jeg konstatere bare at Ronaldos potentiale niveau er lige så højt, hvis ikke højere, da han har mange flere tekniske kompetencer.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #714: 07 Feb 2011, 17:53 »

Ronaldo har bevist at han spille på et særdeles højt niveau i de 2 stærkeste ligaer i verden.

Ronaldo har bevist at han kan klare sig i en af de stærkeste liager rent fysisk hvor der bliver gået til stålet hele tiden og hvor man i langt højere grad får lov til end man feks får lov i Spanien.

Det mangler jeg at se Messi gøre.
Jeg siger IKKE at han ikke kan klare sig i PL men i Spanien bliver typer som de 2 nok beskyttet en del mere end i PL.

Messi er klasse, det skal der slet ikke herske tvivl om. Jeg vil bare gerne se Messi i en liga hvor han bliver presset hele sæsonen og man får lov til at bruge fysikken en del mere end i LaLiga.
Stoke, Wolves, WBA og hvad de hedder er altså ligeglad med hvem det er de spiller over for, hvis de ikke får bolden får de helt sikkert manden.
Det har Ronaldo prøvet og klarede sig da ganske pænt alligevel.
Det gør ham da ikke til en bedre spiller end det han beviser på banen? Torres bliver da heller ikke bedre end Messi pga det? Små spilllere som Walcott og Tévez klare sig jo fantastisk i PL.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 17:55 af Messi1987 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #715: 07 Feb 2011, 17:54 »

Gør det ham ikke til en bedre spiller, at han har klaret sig ekstrem godt i Premier League!? 
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #716: 07 Feb 2011, 18:02 »

Jeg forstår ikke hvad det er, som du vil have mig til at uddybe?

Messi er en fremragende fodboldspiller, og hans attitude på banen er altid fantastisk. En livlig, glad og uselvisk knægt, som kan trylle med en bold. Jeg har den dybeste respekt for ham, men jeg konstatere bare at Ronaldos potentiale niveau er lige så højt, hvis ikke højere, da han har mange flere tekniske kompetencer.

Du skrev at du mente Ronaldos niveau var højere når han var på toppen Wink.. Havde du nu bare skrevet lige så højt som Messi havde jeg ikke skrevet noget..

Men når du skriver at du tror han er bedre end Messi på sit topniveau så bliver jeg jo nødt til at vide hva du konkluderer det ud fra Smiley

I mine øjne er de to totalt lige når de begge rammer deres topniveau, men indtil Real fatter at stabilitet og koncept er vejen frem, så vil Messi altid fremstå bedre end Ronaldo!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #717: 07 Feb 2011, 18:03 »

Man kan ikke sammenligne det på den måde i gør, ja Ronaldo har en bedre fysisk ingen tvivl om det, men Messi kan mere med en bold og er hurtigere på fødderne end Ronaldo, men du kan sammenligne det på den måde at de begge spiller i LL nu, og der gør Messi det bedre end Ronaldo og det er ikke kun i år han har bevidst det.

- holder ikke med nogle af de 2 hold, så er neutral inden for det område, men har stor respekt for begge spillere!
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #718: 07 Feb 2011, 18:06 »

Gør det ham ikke til en bedre spiller, at han har klaret sig ekstrem godt i Premier League!? 
Næ.. Folk som Messi, Gerrard, Casillas osv skal da ikke straffes for at de ikke vil skifte klub. Messi har også bevist at han kan fører sit land til FIFA U-20 World Cup guld og Olympic guld. Hvor han i øvrigt blev kåret til turneringens bedste spiller, som altid Cool Men det gør da heller ikke Messi til end bedre spiller end det han beviser på banen?

Torres er jo heller ikke bedre end Drogba fordi Torres har kunne begå sig i La Liga og PL..?
« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 18:11 af Messi1987 » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #719: 07 Feb 2011, 18:11 »

Små spilllere som Walcott og Tévez klare sig jo fantastisk i PL.

Det er muligt, men begge to er helt andre typer end Messi.. Tevez er brølestærk, og kan selvom han er lille sagtens lege med rent fysisk, og Walcott lever jo på at han bare kan løbe fra ethvert forsvar,

Messi vil ind i de små områder og kombinere sig frem til chancer, og der kunne man godt frygte at et hold som Stoke eller Birmingham ville løbe ham midt over hvis han forsøgte.. Men det er naturligvis gisninger Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010