home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 907 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451182 gange)
ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #660: 31 Jan 2011, 00:01 »

Hvordan kan det blive totalt spændende, når i vandt første kamp så stort? Opstemt
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #661: 31 Jan 2011, 00:03 »

Hvordan kan det blive totalt spændende, når i vandt første kamp så stort? Opstemt

Fordi vi stiller op uden målmand! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #662: 31 Jan 2011, 00:23 »

Selv det vil ikke hjælpe, når i hele tiden har bolden, og med det genpres som i laver, når i mister bolden.Opstemt
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #663: 02 Feb 2011, 18:11 »

Almeria - FC Barcelona (20:00 på Canal 9)

Messi skal simpelthen ikke på banen i den her kamp!! Fat det Messi, fat det Guardiola ticked off

Vi vinder 1-2. Det bliver en kedelig kamp som vi dominerer nogenlunde.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2011, 18:13 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #664: 05 Feb 2011, 07:11 »

Synes Pedro er en herlig spiller. Han er altid et frisk pust. I de sidste 2 sæsoner har alting lykkes for ham. Han er lynende hurtig på fødderne, fremragende teknisk, har et godt blik for spillet og utroligt kliniske afslutninger, og om det er højre eller venstre ben, er for ham ligemeget. Dertil yder han altid et kæmpe arbejdsinsats i kampene, han er tit nede og cleare ved forsvaret. Også har han et kæmpe løbepensum. Han er virkelig en super tilføjelse til vores hold, især fordi han ikke ligner nogle af de andre offensive spillere vi har. Personligt synes jeg Pedro er undervurderet.

--------------------------------------------------------------------------------

FC Barcelona - Atl. Madrid (kl. 22.00 Canal 9)

5-0... Er efterhånden et godt bud hver kamp Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 07:14 af Messi1987 » Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #665: 05 Feb 2011, 09:15 »

Synes Pedro er en herlig spiller. Han er altid et frisk pust. I de sidste 2 sæsoner har alting lykkes for ham. Han er lynende hurtig på fødderne, fremragende teknisk, har et godt blik for spillet og utroligt kliniske afslutninger, og om det er højre eller venstre ben, er for ham ligemeget. Dertil yder han altid et kæmpe arbejdsinsats i kampene, han er tit nede og cleare ved forsvaret. Også har han et kæmpe løbepensum. Han er virkelig en super tilføjelse til vores hold, især fordi han ikke ligner nogle af de andre offensive spillere vi har. Personligt synes jeg Pedro er undervurderet.

--------------------------------------------------------------------------------

FC Barcelona - Atl. Madrid (kl. 22.00 Canal 9)

5-0... Er efterhånden et godt bud hver kamp Opstemt

Ja for i vinder jo 5-0 hele tiden, sjovt nok er det kun blevet det i 3 kampe.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #666: 05 Feb 2011, 10:14 »

Ja for i vinder jo 5-0 hele tiden, sjovt nok er det kun blevet det i 3 kampe.
5 kampe er vundet med 5-0. Betis og Almeria i Copa del Rey, Sevilla, Real Sociedad og Real Madrid i La Liga Smiley Det er meget på lidt over en halv sæson. Vi har næsten vundet alle kampe med 3mål eller mere siden Sevilla kampen d. 30/10-2010 Wink
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #667: 05 Feb 2011, 10:39 »

5 kampe er vundet med 5-0. Betis og Almeria i Copa del Rey, Sevilla, Real Sociedad og Real Madrid i La Liga Smiley Det er meget på lidt over en halv sæson. Vi har næsten vundet alle kampe med 3mål eller mere siden Sevilla kampen d. 30/10-2010 Wink

Det ændre jo ikke ved det jeg skrev, du siger alle kampe. Og alligevel var det jo så kun 5 kampe når alt kom til alt.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #668: 05 Feb 2011, 11:07 »

Det ændre jo ikke ved det jeg skrev, du siger alle kampe. Og alligevel var det jo så kun 5 kampe når alt kom til alt.
Hvor har jeg sagde dette? Cool

Jeg sagde bare at 5-0 er et godt bud til hver kamp. Da vi næsten altid vinder der omkring +/- Smiley
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #669: 05 Feb 2011, 11:10 »

Hvor har jeg sagde dette? Cool

Jeg sagde bare at 5-0 er et godt bud til hver kamp. Da vi næsten altid vinder der omkring +/- Smiley

Når så nu er det plus minus, ja så er du også dækket godt ind. Det er nemmere at ramme hvis man siger et sted mellem 1-0 og 10-0 istedetfor at holde fast i det man sagde først.
Logged

Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #670: 05 Feb 2011, 11:27 »

Tillykke med mesterskabet alle Barcelona fans Smiley Vi er bare det bedste hold i spanien og måske også i hele verden Smiley   

Real skal nok prøv en anden manager (de mangler vel efterhånden kun og prøv med sir alex ferguson) og købe 5-6 klasse spiller til sommer som de plejer. Så er cirkuset igang igen. Men det er da god underholdning Smiley Ronaldo smutter nok også snart (som Robben, Snejder, Van Der Vaart osv) når han indser at Barcelona er et niveau over alle andre i spanien.

Du er da ulidelig dum at høre på - til tider i hvert fald. Undskyld, men det er altså sådan det forholder sig. Desuden var det jo ikke derfor de skiftede, det var grundet manglende spilletid, og lang udsigt til fast placering i startopstillingen.

Der er syv point imellem, og på trods af, det bliver svært for Real Madrid - er I altså ikke mestre endnu. Om du siger disse ting fordi du ingen objektivitet har, eller fordi du synes det er så sjovt, når folk kommer op i det røde felt, vides ikke. Men ligemeget hvad, synes jeg du skal lægge stilen om. Men det har ikke noget med trådens formål at gøre, så det bliver mit eneste svar omkring dette.
 
Jeg tror FC Barcelona bliver mestre, men I er ikke mestre endnu, og man skulle måske begynde at have den samme ydmyghed som jeres spillere fremviser. For den arrogance der udvises ved sådanne udtalelser klæder ingen. Et af Barcelona spillernes varemærke er jo netop den ydmyge tilgang, de gerne vil udvise. Ja, I er gode, det er slet ikke det, men det er farligt at sige sådan noget med 17 runder tilbage.
Logged

19. 5. 2012.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #671: 05 Feb 2011, 11:40 »

Du er da ulidelig dum at høre på - til tider i hvert fald. Undskyld, men det er altså sådan det forholder sig. Desuden var det jo ikke derfor de skiftede, det var grundet manglende spilletid, og lang udsigt til fast placering i startopstillingen.

Der er syv point imellem, og på trods af, det bliver svært for Real Madrid - er I altså ikke mestre endnu. Om du siger disse ting fordi du ingen objektivitet har, eller fordi du synes det er så sjovt, når folk kommer op i det røde felt, vides ikke. Men ligemeget hvad, synes jeg du skal lægge stilen om. Men det har ikke noget med trådens formål at gøre, så det bliver mit eneste svar omkring dette.
 
Jeg tror FC Barcelona bliver mestre, men I er ikke mestre endnu, og man skulle måske begynde at have den samme ydmyghed som jeres spillere fremviser. For den arrogance der udvises ved sådanne udtalelser klæder ingen. Et af Barcelona spillernes varemærke er jo netop den ydmyge tilgang, de gerne vil udvise. Ja, I er gode, det er slet ikke det, men det er farligt at sige sådan noget med 17 runder tilbage.
Jeg troede et forum var til at skrive din personlig mening? Wink Jeg er 100% sikker på at vi vinder La Liga og Copa del Rey. Vi er et niveau over alle andre hold i spanien og har været det lige siden Guardiola kom Smiley
« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 13:01 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #672: 06 Feb 2011, 00:04 »

Bussi havde ikke sin bedste kamp i dag, dog ikke den eneste. Maxwell havde også en del sjuske fejl, ini var væk i dag, Pedro fuldstændig usynlig pånær et skud og xavi kunne ikke få sat tempoet ordentligt. Villa var en skygge af sig selv. Messi er jo bare en enmandshær MOM. Middelkamp fra os, men alligevel vinder vi sikkert og Atletico havde et par store tilbud, men ellers ikke rigtig noget.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #673: 06 Feb 2011, 00:11 »

Jeg troede et forum var til at skrive din personlig mening? Wink Jeg er 100% sikker på at vi vinder La Liga og Copa del Rey. Vi er et niveau over alle andre hold i spanien og har været det lige siden Guardiola kom Smiley

Syntes det er sjovt du hele tiden nævner Guardiola som manden bag Barca's succes.
Han er ganske rigtig en fantastisk manager, men en mand som Johan Cruyff har da en stor andel i Barca's spillestil den dag idag, og da Rijkaard kom til klubben i 03, begyndte de da sætte sig i toppen af La Liga igen, før han kom havde de jo ikke vundet mesterskabet i mange år efterhånden, såå.. ville nu ikke sige Guardiola er manden bag Barca's succes, men han er en manager som selv har spillet i klubben, og derfor passer han perfekt ind på trænerposten.
Logged

FCK

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #674: 06 Feb 2011, 00:15 »

Syntes det er sjovt du hele tiden nævner Guardiola som manden bag Barca's succes.
Han er ganske rigtig en fantastisk manager, men en mand som Johan Cruyff har da en stor andel i Barca's spillestil den dag idag, og da Rijkaard kom til klubben i 03, begyndte de da sætte sig i toppen af La Liga igen, før han kom havde de jo ikke vundet mesterskabet i mange år efterhånden, såå.. ville nu ikke sige Guardiola er manden bag Barca's succes, men han er en manager som selv har spillet i klubben, og derfor passer han perfekt ind på trænerposten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rinus_Michels
Logged

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010