home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451020 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #540: 13 Jan 2011, 00:50 »

Nu er man jo altså heller ikke tvangsindlagt til at kunne lide en spiller, uanset hvor pladderromantisk hans liv er. Af gode grunde kan jeg godt forså, at man ikke kan lide ham som Chelsea-fan. Eller hvorfor man ikke alle steder i Holland er skide imponeret af ham.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #541: 13 Jan 2011, 01:00 »

Han skal bare ikke skrive, at han gør grimme ting. Du kan altid bare slynge noget ud, som bekræfter dig i, at du ikke kan lide ham, men kan han også argumentere for det bagefter, det bliver spændende at se. Glæder jeg mig til!
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #542: 13 Jan 2011, 01:04 »

Han skal bare ikke skrive, at han gør grimme ting. Du kan altid bare slynge noget ud, som bekræfter dig i, at du ikke kan lide ham, men kan han også argumentere for det bagefter, det bliver spændende at se. Glæder jeg mig til!

De grimme ting = han sendte Chelsea ud af Champions League...
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #543: 13 Jan 2011, 01:11 »

Så må han skrive det i stedet for. Når jeg læser ordene 'grimme' og 'ting' sat sammen, tænker jeg som det første på vold, død og ødelæggelse. Nuvel, det er sagen uvedkommende og måske også lidt af en overdrivelse, men min pointe er, at 'grimme ting' i allerhøjeste grad ligger op til noget langt værre end en fodboldkamp. Som sagt vil jeg stadig gerne se nogle begrundelser for, præcis hvorfor han ikke kan lide Iniesta. Hvis det så er på grund af semifinalen forrige år, må han jo blot skrive det. Længere er den sådan set ikke.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #544: 13 Jan 2011, 08:16 »

Eller også kunne vi lave en tråd der hedder "Messi1987' inkompetence". Jeg har da ikke utallige mange påstande, hvor finder du dem henne?
Stop med det. Messi har på ingen måde samme status som Ronaldo og Zidane. Han får det hvis han fortsætter sådan, men har det slet ikke endnu.
Han gør grimme ting, og jeg kan ikke lide ham. Han diver også.
- Just to name a few. Virkelig gode argumentationer du kommer med også.
Logged

welbz is dat guy

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #545: 13 Jan 2011, 09:05 »

Tillykke med storsejren over os igår. Det var vel forventet at i vandt kampen, men at i skulle gøre det med 5-0 var måske lige i overkanten, synes vi var meget godt med i dele af kampen Smiley
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #546: 13 Jan 2011, 12:14 »

Tillykke med storsejren over os igår. Det var vel forventet at i vandt kampen, men at i skulle gøre det med 5-0 var måske lige i overkanten, synes vi var meget godt med i dele af kampen Smiley

Selvom det lyder underligt bliver jeg næsten også nødt til at sige tillykke til Jer, for I gjorde det altså godt.

Vi har altid haft det svært mod Betis og selvom det endte med et resultat der ikke ligefrem skriger at det var en svær kamp, så var det tydeligt at vi havde svært ved at bryde den stærke defensiv op, især i første halvleg. Desuden var jeg dybt imponeret over at det flere gange lykkedes for Betis at spille sig ud af vores første pres, højt oppe på deres forsvar - flere gange kunne de spille bolden hurtigt rundt og samtidig få den flyttet fremad, således at de kom forbi vores første, men meget høje og aggressive, pres. Det havde jeg ikke regnet med, men ovenpå gårsdagens kamp må man jo blot konstatere at Betis er savnet i La Liga. De hører ikke hjemme i den næstbedste række - det er altså ikke hold som skal spille på Mini Estadi mod vores B-hold, men på Camp Nou mød førsteholdet. Så jeg glæder mig til at de kommer op igen, og at der venter flere spændende opgør. For spændende plejer det at være når vi møder Betis. Se bare på de to kampe vi spillede mod dem i Ligaen i Treble-sæsonen. Vi vinder første kamp 3-2 hjemme, hvor Gudjohnsen bliver matchvinder 10 minutter før tid, og i kampen i Sevilla spilles der 2-2, hvor Eto'o først reducerer 6 minutter før tid. Så lad endelig Betis rykke op. Gerne sammen med Celta de Vigo, som desværre er faldet helt igennem de seneste sæsoner. De var ellers stærke i slutningen af 90'erne og i starten af det forgangne årti.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #547: 13 Jan 2011, 16:25 »

Det er ikke godt at hedde Real og spillet på Camp Nou Hævet Øjenbryn

FC Barcelona 5-0 Real Betis
FC Barcelona 5-0 Real Sociedad
FC Barcelona 5-0 Real Madrid

Messi er den bedste og det fejrede han da lige med et hattrick i går Smiley Smukt lob af Iniesta og Xavi spillet fantastisk Smiley Xavi er vores vigtigste spiller spillemæssig og Messi er vores vigtigste spiller resultatmæssig.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2011, 18:35 af Messi1987 » Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #548: 13 Jan 2011, 17:30 »

Jakob E:

1. Du siger at man burde lave en tråd der hedder: "Messi1987' inkompetence", fordi han mener at Messi er verdens bedste, og har status som Zidane. Du mener at Lampard er verdens bedste, så der er vel mere "Jakob E's imkompetence".
2. Du skrev til mig i Chelsea tråden, at det blot var din mening, at Lampard er verdens bedste. Det er vel også bare Messi1987's mening, at Messi er verdens bedste, og har status som Zidane? Men det synes du åbenbart ikke er iorden at han har den mening. Lad mig sige det sådan her: At sige Messi har status som Zidane, er mere realistisk end at sige Lampard er verdens bedste. Sindsygt så dobbeltmoralsk du er.

Fint nok at du ikke respekterer Messi's mening, om at at Messi er verdens bedste, men så lad vær med at forsvar dig selv i Chelsea tråden og skriv: Det er jo bare min mening, og at vi skal respektere den. Især når din mening er så håbløs, og totalt langt væk fra virkeligheden.
Logged

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #549: 13 Jan 2011, 18:07 »

Jeg sad lige og så de sidste par sider igennem, og kunne simpelthen ikke lade denne ligge. Præcis hvad refererer du til? Der må være nogle specifikke episoder du kan fremhæve, nu du så overbevisende kan sige at det at gøre 'grimme ting', er noget som gør sig generelt gældende for Iniesta og hans personlighed. Uden at have hørt dine argumenter for denne påstand, vil jeg dog på forhånd erklære mig dybt uenig.

At Iniesta til tider smider sig, kan jeg som sådan ikke se det store i. Det er ikke rart at tænke på, men skuespil er altså bare en integreret og blandt spillerne accepteret del af spillet i dag. Det er noget man gør, hvis man føler man kan slippe afsted med det. Så er det sådan set ligegyldigt hvad de siger på pressekonferencerne og til medierne, for hvis du ser en fodboldkamp fra en hvilken som helst liga, vil du uden tvivl kunne finde et par eksempler på skuespil.

Så er det på plads. Dernæst vil jeg gerne understrege at jeg synes Iniesta gør rigtig mange gode ting. Jeg ved ikke hvor meget du ved om manden, men han læser altså på universitetet. Der er, i mine øjne, alt for få fodboldspillere som vælger at tage en uddannelse ved siden af deres professionelle karriere, så Iniesta må klart stå som et forbillede. Andre eksempler er Dmytro Chygrynskiy, som har taget en Mastergrad i Intellektuel Ejendomsret, eller Michael Gravgaard som er uddannet revisor. Iniesta er også en stille og rolig type uden for banen. Han har en ydmyg holdning og en positiv tilgang til tingene. Endnu et karaktertræk som kvalificerer ham til et forbillede.

I bund og grund er Iniesta en mand med et stort hjerte, der sætter rigtig meget pris på sin familie og på vennerne. Han elsker at tage hjem til Fuentealbilla, en lille landsby i Castilla-La Mancha, hvor han naturligvis er en kæmpe helt, hvilket han nu efterhånden må siges at være i hele Spanien, lige med undtagelse af Baskerlandet, hvor der blev buhet af ham i Copa del Rey kampen forleden. Nu stifter han dog snart selv familie, eftersom hans kæreste igennem 2 år, en Catalansk tøs, er gravid. At han også sætter rigtig stor pris på sine venner, er især kommet til udtryk efter Espanyol kaptajnen Dani Jarque's død. Inieste og Jarque var rigtig gode venner, så da han scorede sejrsmålet i VM finalen, flåede han sin trøje af, hvorefter en trøje med teksten "Dani Jarque - Siempre con nosotros", som betyder "Dani Jarque - Altid hos/med os", kom til syne. Da han efter kampen blev spurgt ind til trøjen og Dani Jarque, havde han svært ved at holde på tårerne og finde ord. Senere på året forærede han så denne trøje til Espanyol, så de kunne hænge den op ved indgang nr. 21, også kendt som Puerta Dani Jarque, på Espanyol's nye stadion, Cornellà-El Prat. Også her måtte han fælde en tåre.

Så helt grundlæggende begriber jeg simpelthen ikke hvad det er du ikke kan lide ved Iniesta. Som fodboldspiller, mener jeg nemlig heller ikke der er meget ikke at kunne lide. Manden er jo en gudsbenådet tekniker, der virkelig er vokset både teknisk og mentalt i løbet af de sidste par sæsoner. Som bekendt kan jeg slet ikke se at det faktum at han til tider smider sig og vrider sig, skulle gøre ham til en dårlig spiller eller en dårlig person for den sags skyld. For mig er Iniesta på rigtig mange måder en forbilledlig person. Sådan en mand som man bare ikke kan hade. På samme måde som jeg har det med folk som Iker Casillas, Ryan Giggs eller Paolo Maldini. Jeg tvivler virkelig på at der er mange, for der er sikkert nogle ganske få, som kigger på et af de tre navne og så tænker: "Ham kan jeg ikke lide!"

Jeg ser frem til at høre nogle argumenter fra din side, for hvordan man kan hade en mand som Iniesta overgår virkelig min forstand.
Jeg er slet ikke i tvivl om at Iniesta er en meget sympatisk person, og han er også en fantastisk fodboldspiller. Helt klart. Jeg hader ham udelukkende pga. hans overtidsscoring i Champions League i 2009. Jeg var dybt ulykkelig, og synes det var så uretfærdigt. Jeg kan ikke lide Barcelona, og jeg gik et sted, hvor jeg var omgivet af dem. Jeg hørte for denne scoring hver dag i halvandet år, sammen med John Terrys brændte straffespark året før. Det gik over gevind. Mit største ønske er Chelsea vinder Champions League, og derfor var jeg helt færdig, og kunne slet ikke mere. Det er vel forståeligt nok jeg hader Iniesta. Det har intet at gøre med ham som fodboldspiller eller person. Derudover synes jeg ikke film er en kunst, og hvis jeg skulle sætte en finger på hans spil, synes det være film. Jeg håber du forstår mig. Jeg prøvede at forklare det, så godt jeg kunne.

Med sætningen "Han gør grimme ting", var det sådan set bare lidt internt, mellem JG7 og jeg, da han udmærket godt ved, jeg ikke ville nævne den situation i Champions League 2009. Det kom jeg så til alligevel. :-)
« Seneste Redigering: 13 Jan 2011, 18:24 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #550: 13 Jan 2011, 18:15 »

Jakob E:

1. Du siger at man burde lave en tråd der hedder: "Messi1987' inkompetence", fordi han mener at Messi er verdens bedste, og har status som Zidane. Du mener at Lampard er verdens bedste, så der er vel mere "Jakob E's imkompetence".
2. Du skrev til mig i Chelsea tråden, at det blot var din mening, at Lampard er verdens bedste. Det er vel også bare Messi1987's mening, at Messi er verdens bedste, og har status som Zidane? Men det synes du åbenbart ikke er iorden at han har den mening. Lad mig sige det sådan her: At sige Messi har status som Zidane, er mere realistisk end at sige Lampard er verdens bedste. Sindsygt så dobbeltmoralsk du er.

Fint nok at du ikke respekterer Messi's mening, om at at Messi er verdens bedste, men så lad vær med at forsvar dig selv i Chelsea tråden og skriv: Det er jo bare min mening, og at vi skal respektere den. Især når din mening er så håbløs, og totalt langt væk fra virkeligheden.
Du forstår ikke. Jeg respekterer at han mener Messi er verdens bedste. Det mener de fleste, og det kan der også sagtens argumenteres for. Jeg er bare træt af at høre på, han ikke kan se andet. Alle de andre fantastiske spillere Barcelona har f.ek.s. Det er bare "Messi Messi Messi", alle steder. Jeg synes man burde kigge på andre. Selvfølgelig respekterer jeg hans mening, men når han også udtaler sig, om "mine mange påstande", og konstant provokerer mig i chatten og Chelsea-tråden, synes jeg, godt man kunne kigge lidt indad.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #551: 13 Jan 2011, 18:17 »

Så må han skrive det i stedet for. Når jeg læser ordene 'grimme' og 'ting' sat sammen, tænker jeg som det første på vold, død og ødelæggelse. Nuvel, det er sagen uvedkommende og måske også lidt af en overdrivelse, men min pointe er, at 'grimme ting' i allerhøjeste grad ligger op til noget langt værre end en fodboldkamp. Som sagt vil jeg stadig gerne se nogle begrundelser for, præcis hvorfor han ikke kan lide Iniesta. Hvis det så er på grund af semifinalen forrige år, må han jo blot skrive det. Længere er den sådan set ikke.
Hans scoring mod Chelsea, var for mig også en kæmpe nedtur. Den endte i mobning. Kender ikke Iniesta som person, men han virker sympatisk, så intet der. Men du må vel kunne forstå mig. Chelsea havde nu to år i træk, været så tæt på det, jeg ønskede så meget, men blev røvrendt begge gange.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2011, 18:23 af Jakob E » Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #552: 13 Jan 2011, 18:25 »

Det er ikke godt at hedde Real og spillet på Camp Nou Smiley

FC Barcelona 5-0 Real Betis
FC Barcelona 5-0 Real Sociedad
FC Barcelona 5-0 Real Madrid

Ja så er det bedre at hedde Hércules Club de Fútbol

0-2
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #553: 13 Jan 2011, 18:36 »

Du forstår ikke. Jeg respekterer at han mener Messi er verdens bedste. Det mener de fleste, og det kan der også sagtens argumenteres for. Jeg er bare træt af at høre på, han ikke kan se andet. Alle de andre fantastiske spillere Barcelona har f.ek.s. Det er bare "Messi Messi Messi", alle steder. Jeg synes man burde kigge på andre. Selvfølgelig respekterer jeg hans mening, men når han også udtaler sig, om "mine mange påstande", og konstant provokerer mig i chatten og Chelsea-tråden, synes jeg, godt man kunne kigge lidt indad.
Så du respekterer hans mening? Den kommentar her, tyder da på nogen andet:
Jeg er umådelig træt af at du ikke kan se andet end Messi i livet, og hoverer alt og alle. Stop med det. Messi har på ingen måde samme status som Ronaldo og Zidane. Han får det hvis han fortsætter sådan, men har det slet ikke endnu. Jeg synes du skal prøve at kigge på andre end Messi. Jeg synes ikke engang han er den bedste for Barcelona.

Kan du ikke være ligeglad med at han hele tiden nævner Messi, og at han ikke kan se andre end ham? Det er jo præcis det samme med dig, og ham der Lampard. Godt nok nævner du ham ikke så meget, men du mener at han er verdens bedste, og Messi gør sig trods alt mere opmærksom i kampene end Lampard gør. Så klart at Messi bliver nævnt mere end Lampard, da han gør sig fortjent til det, gang på gang.
Logged

Liverpool F.C

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #554: 13 Jan 2011, 18:42 »

Så du respekterer hans mening? Den kommentar her, tyder da på nogen andet:
Jeg er umådelig træt af at du ikke kan se andet end Messi i livet, og hoverer alt og alle. Stop med det. Messi har på ingen måde samme status som Ronaldo og Zidane. Han får det hvis han fortsætter sådan, men har det slet ikke endnu. Jeg synes du skal prøve at kigge på andre end Messi. Jeg synes ikke engang han er den bedste for Barcelona.

Kan du ikke være ligeglad med at han hele tiden nævner Messi, og at han ikke kan se andre end ham? Det er jo præcis det samme med dig, og ham der Lampard. Godt nok nævner du ham ikke så meget, men du mener at han er verdens bedste, og Messi gør sig trods alt mere opmærksom i kampene end Lampard gør. Så klart at Messi bliver nævnt mere end Lampard, da han gør sig fortjent til det, gang på gang.
Jeg respekterer hans mening om Messi er verdens bedste, men jeg er træt af han ikke kan se andre spillere.
Jeg nævner ikke Lampard så meget nej, og det er præcis det jeg mener Messi1987 burde gøre. Lampard og Messi er to helt forskellige typer, og Lampard falder selvfølgelig ikke lige så meget i øjnene som Messi gør. Derfor omtales han selvfølgelig også mest. Det må han også hjertens gerne, det er mere at det er Messi1987, der snakker om ham 24/7. Det er jeg træt af, da han bliver ved med at provokere diverse steder på siden. Vi kan jo ikke alle holde med Barcelona.
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010