home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451019 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #525: 10 Jan 2011, 21:40 »

Nu handler tråden her altså om FC Barcelona og ikke om Jakob E utallige mange påstande...

I kan jo eventuel lave en tråd der hedder Jakok E og alle hans utallige påstande crazy

Back to Topic... Wink
Eller også kunne vi lave en tråd der hedder "Messi1987' inkompetence". Jeg har da ikke utallige mange påstande, hvor finder du dem henne?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #526: 10 Jan 2011, 21:42 »

Nu handler tråden her altså om FC Barcelona og ikke om Jakob E utallige mange påstande...

I kan jo eventuel lave en tråd der hedder Jakok E og alle hans utallige påstande crazy

Drenge, Back to Topic... Wink

Handler den om FC Barcelona? Hold da op. Du havde næsten overbevist mig om at denne tråd udelukkende var skabt for at hylde Messi.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #527: 10 Jan 2011, 21:46 »

Jeg er umådelig træt af at du ikke kan se andet end Messi i livet, og hoverer alt og alle. Stop med det. Messi har på ingen måde samme status som Ronaldo og Zidane. Han får det hvis han fortsætter sådan, men har det slet ikke endnu. Jeg synes du skal prøve at kigge på andre end Messi. Jeg synes ikke engang han er den bedste for Barcelona.
Hvor er jeg enig med dig her!
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #528: 10 Jan 2011, 21:47 »

Back to Topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #529: 10 Jan 2011, 21:48 »

Back to Topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Må jeg ikke få et eksempel, på de mange påstande jeg har?
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #530: 10 Jan 2011, 21:50 »

Han kan jo ikke komme med nogen, så lad ham være. ;-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #531: 10 Jan 2011, 21:51 »

Tja, det må vel sådan. Men han kunne da bare skrive han havde taget fejl. ;-)
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #532: 10 Jan 2011, 22:04 »

Må jeg ikke få et eksempel, på de mange påstande jeg har?
En anden bruge har lige skrevet det til dig, men kan da godt skrive det igen vis du er så glemsom. Blandt andet syntes du at Kuyt er en af de bedste i Liverpool, Lampard er verdens bedste fodboldspiller og du er 100% sikker på at Chelsea vinder PL i den her sæson. Crazy crazy

Back to Topic Cool
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #533: 10 Jan 2011, 22:06 »

En anden bruge har lige skrevet det til dig, men kan da godt skrive det igen vis du er så glemsom. Blandt andet syntes du at Kuyt er en af de bedste i Liverpool, Lampard er verdens bedste fodboldspiller og du er 100% sikker på at Chelsea vinder PL i den her sæson. Crazy crazy

Back to Topic Cool
Nu ligger du selv op til vi fortsætter. Jeg er ikke 100 % sikker på Chelsea vinder PL. Men jeg tror de gør det. Og de to andre er korrekte, og jeg synes egentlig ikke der er noget underligt i det. Desuden er det en holdning, og ikke en påstand.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #534: 10 Jan 2011, 22:22 »

Nu ligger du selv op til vi fortsætter. Jeg er ikke 100 % sikker på Chelsea vinder PL. Men jeg tror de gør det. Og de to andre er korrekte, og jeg synes egentlig ikke der er noget underligt i det. Desuden er det en holdning, og ikke en påstand.
Jeg er ikke 100 % sikker på Brøndby IF vinder Superligaen. Men jeg tror de gør det. Michael Krohn-Dehli er den bedste spiller i superligaen osv...

Bare et eksempel på hvordan din "holdning" ville være vis du var fan af BIF i stedet for Chelsea...

Back to Topic Smiley Og godnat Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 22:26 af Messi1987 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #535: 10 Jan 2011, 22:25 »

Jeg er ikke 100 % sikker på Brøndby IF vinder Superligaen. Men jeg tror de gør det. Michael Krohn-Dehli er den bedste spiller i superligaen osv...

Bare et eksempel på hvordan din "holdning" ville være vis du var fan af BIF i stedet for Chelsea...
Det ved du da ikke? Jeg tror godt på Chelsea kan komme tilbage, og United har langt det sværeste program. Jeg har siden 2005, synes Lampard var verdens bedste spiller, og det synes jeg stadig. Så langt ude er det vidst heller ikke.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #536: 10 Jan 2011, 22:33 »

Stop nu den diskussion her. Der her er Barcelona tråden og ikke diskussionsbloggen. Hvis man har noget relavant at sige om Barcelona kan man poste det her, og ikke alt muligt andet lort
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 22:37 af slindj93 » Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #537: 12 Jan 2011, 16:57 »

FC Barcelona - Real Betis (kl. 22.00 Canal 9) Copa del Rey.

Tror vi vinder 3-0 Smiley





Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #538: 12 Jan 2011, 17:28 »

Jeg er umådelig træt af at du ikke kan se andet end Messi i livet, og hoverer alt og alle. Stop med det. Messi har på ingen måde samme status som Ronaldo og Zidane. Han får det hvis han fortsætter sådan, men har det slet ikke endnu. Jeg synes du skal prøve at kigge på andre end Messi. Jeg synes ikke engang han er den bedste for Barcelona.
Det var da sindsygt så dobbeltmoralsk du er.
Logged

Liverpool F.C

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #539: 13 Jan 2011, 00:48 »

Han gør grimme ting, og jeg kan ikke lide ham. Han diver også.

Jeg sad lige og så de sidste par sider igennem, og kunne simpelthen ikke lade denne ligge. Præcis hvad refererer du til? Der må være nogle specifikke episoder du kan fremhæve, nu du så overbevisende kan sige at det at gøre 'grimme ting', er noget som gør sig generelt gældende for Iniesta og hans personlighed. Uden at have hørt dine argumenter for denne påstand, vil jeg dog på forhånd erklære mig dybt uenig.

At Iniesta til tider smider sig, kan jeg som sådan ikke se det store i. Det er ikke rart at tænke på, men skuespil er altså bare en integreret og blandt spillerne accepteret del af spillet i dag. Det er noget man gør, hvis man føler man kan slippe afsted med det. Så er det sådan set ligegyldigt hvad de siger på pressekonferencerne og til medierne, for hvis du ser en fodboldkamp fra en hvilken som helst liga, vil du uden tvivl kunne finde et par eksempler på skuespil.

Så er det på plads. Dernæst vil jeg gerne understrege at jeg synes Iniesta gør rigtig mange gode ting. Jeg ved ikke hvor meget du ved om manden, men han læser altså på universitetet. Der er, i mine øjne, alt for få fodboldspillere som vælger at tage en uddannelse ved siden af deres professionelle karriere, så Iniesta må klart stå som et forbillede. Andre eksempler er Dmytro Chygrynskiy, som har taget en Mastergrad i Intellektuel Ejendomsret, eller Michael Gravgaard som er uddannet revisor. Iniesta er også en stille og rolig type uden for banen. Han har en ydmyg holdning og en positiv tilgang til tingene. Endnu et karaktertræk som kvalificerer ham til et forbillede.

I bund og grund er Iniesta en mand med et stort hjerte, der sætter rigtig meget pris på sin familie og på vennerne. Han elsker at tage hjem til Fuentealbilla, en lille landsby i Castilla-La Mancha, hvor han naturligvis er en kæmpe helt, hvilket han nu efterhånden må siges at være i hele Spanien, lige med undtagelse af Baskerlandet, hvor der blev buhet af ham i Copa del Rey kampen forleden. Nu stifter han dog snart selv familie, eftersom hans kæreste igennem 2 år, en Catalansk tøs, er gravid. At han også sætter rigtig stor pris på sine venner, er især kommet til udtryk efter Espanyol kaptajnen Dani Jarque's død. Inieste og Jarque var rigtig gode venner, så da han scorede sejrsmålet i VM finalen, flåede han sin trøje af, hvorefter en trøje med teksten "Dani Jarque - Siempre con nosotros", som betyder "Dani Jarque - Altid hos/med os", kom til syne. Da han efter kampen blev spurgt ind til trøjen og Dani Jarque, havde han svært ved at holde på tårerne og finde ord. Senere på året forærede han så denne trøje til Espanyol, så de kunne hænge den op ved indgang nr. 21, også kendt som Puerta Dani Jarque, på Espanyol's nye stadion, Cornellà-El Prat. Også her måtte han fælde en tåre.

Så helt grundlæggende begriber jeg simpelthen ikke hvad det er du ikke kan lide ved Iniesta. Som fodboldspiller, mener jeg nemlig heller ikke der er meget ikke at kunne lide. Manden er jo en gudsbenådet tekniker, der virkelig er vokset både teknisk og mentalt i løbet af de sidste par sæsoner. Som bekendt kan jeg slet ikke se at det faktum at han til tider smider sig og vrider sig, skulle gøre ham til en dårlig spiller eller en dårlig person for den sags skyld. For mig er Iniesta på rigtig mange måder en forbilledlig person. Sådan en mand som man bare ikke kan hade. På samme måde som jeg har det med folk som Iker Casillas, Ryan Giggs eller Paolo Maldini. Jeg tvivler virkelig på at der er mange, for der er sikkert nogle ganske få, som kigger på et af de tre navne og så tænker: "Ham kan jeg ikke lide!"

Jeg ser frem til at høre nogle argumenter fra din side, for hvordan man kan hade en mand som Iniesta overgår virkelig min forstand.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010