home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 457793 gange)
Duffk90
Førsteholdsspiller

Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #495: 26 Dec 2010, 23:51 »

Hvornår er fodbold blevet så fimse fornemt, fodbold skal ikke være flot men ligepå, hårdt og mandigt. Det skal være sådan at man ikke skal kunne bruge trøjerne mere end en gang fordi de er over øset i blod, men man tager dem på alligevel, fordi man er rigtige mænd. Jeg har ikke brug for at mit tøj lugter af lavandel og verdensfred og derfor bruger jeg et rengøringsmiddel brygget på chuck norris' sved og en stor ornes bacon! (overdrivelse fremmer forståelsen) Opstemt

Batigol
Manager

« Svar #496: 30 Dec 2010, 18:18 »

Hvornår er fodbold blevet så fimse fornemt, fodbold skal ikke være flot men ligepå, hårdt og mandigt. Det skal være sådan at man ikke skal kunne bruge trøjerne mere end en gang fordi de er over øset i blod, men man tager dem på alligevel, fordi man er rigtige mænd. Jeg har ikke brug for at mit tøj lugter af lavandel og verdensfred og derfor bruger jeg et rengøringsmiddel brygget på chuck norris' sved og en stor ornes bacon! (overdrivelse fremmer forståelsen) Opstemt

Sådan en slags sport findes skam. Endda i flere forskellige udgaver. Der er den ene mulighed som hedder kampsport. Der er bolden fuldstændig droppet, for at gøre det til ren og skær action. Cagefighting i stil med WEC (World Extreme Cagefighting) kan især anbefales, hvis du gerne vil se blod. Den anden mulighed findes i form af 'boldspil' som Rugby eller muligvis det mindre kendte spil, Calcio Fiorentino, også kendt som Calcio Storico, som oprindeligt var forbeholdt de finere folk. Når man i dag spiller spillet, er så godt som alt dog tilladt, hvilket har medført at det mere eller mindre blot ligner et stort slagsmål. Lidt som at se Slaget om Santiago, bare endnu mindre sofistikeret. Der er sådan set nok at vælge i mellem hvis fodbold ikke lige er din kop te, og du hellere vil se en flok mænd tæve løs på hinanden - det er bare at udvælge en af ovenstående.

Nej, men for at være helt ærlig, så er jeg overbevist om. at det noget sværere for en mand at opnå samme niveau rent teknisk, taktisk og på visse områder også fysisk, som man ser hos de fleste af de professionelle fodboldspillere i dag, end det er at brække næsen på sin modstander, hugge bolden 30 meter op af banen og slide sig derop, for så at hugge til den igen. Det kræver nu nok lidt flere timer at opbygge samme tekniske niveau som eksempelvis Cristiano Ronaldo eller Lionel Messi, end det kræver at bestemme sig for at man vil gå mere end bare hårdt til sine modstandere, og ikke lægge fingre imellem.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #497: 31 Dec 2010, 10:32 »

Årets kamp imo:
http://www.youtube.com/v/RG13j8LMuFQ&feature=player_embedded#!

Vi udgraderet dem, spille-mæssigt såvel som resultat-mæssigt. 5 El Clásico's vundet i træk, hvilket aldrig er set før. Guardiola har løftet os op på et nyt niveau og forbedret os meget, især i genpresset.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2010, 13:11 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #498: 02 Jan 2011, 11:38 »

FC Barcelona - Levante (Søndag 2/1, kl. 18.00 Canal 9)

Glæder mig til at se Barcelona igen, efter alt det PL. Bliver spændende og se hvor godt vi kan spille uden Messi, da han har fået en velfortjent længere ferie. Sidste gang vi spillede uden ham, spillede vi af H til. Men tror vi vinder idag Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 12:16 af Messi1987 » Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #499: 02 Jan 2011, 12:07 »

Hvorfor har Messi fået en længere ferie?

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #500: 02 Jan 2011, 14:05 »

Hvis Barcelona ikke stiller op med Messi, skal de stadig kunne smadre Levante totalt. Der bør ihvertfald være en kæmpe klasseforskel. Kom så Barcelona!

Liverpool F.C

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #501: 02 Jan 2011, 14:08 »

Hvorfor har Messi fået en længere ferie?

Træthed samt et ønske om at fejre nytår med familien i Argentina :-)

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #502: 02 Jan 2011, 14:35 »

Så er det jo godt, at du holder med Chelsea Smiley - der for du det du efterlyser i form af John Terry, all is fine.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #503: 02 Jan 2011, 19:29 »

Hold da op, hvor er Thiago imponerende at se på i dag. Lad ham endelig få flere kampe. :-)

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #504: 02 Jan 2011, 19:43 »

Vi spiller som altid af H til uden Messi... Kan han ikke komme lidt hurtigere tilbage fra ferien!!!

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #505: 02 Jan 2011, 19:52 »

Hvad fanden snakker du om? I har da styret kampen fuldstændig, og I burde have ført med flere mål, uden tvivl. Dette siger jeg som Real fan. De har haft, hvad, 70% boldbesiddelse, haft omkring 20 chancer imod Levantes 2-3 stykker? Det er da bare fordi I er uskarpe som en i pokker idag.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #506: 02 Jan 2011, 20:06 »

Hvad fanden snakker du om? I har da styret kampen fuldstændig, og I burde have ført med flere mål, uden tvivl. Dette siger jeg som Real fan. De har haft, hvad, 70% boldbesiddelse, haft omkring 20 chancer imod Levantes 2-3 stykker? Det er da bare fordi I er uskarpe som en i pokker idag.
Er enig i vi havde masse af boldbesiddelse som altid... Men chancer på mål, så du kampen eller kigger du bare lige på noget statistik? Der var vel kun 3-5 gennem spillet chancer, resten var en masse langskud/afslutning. Det er der vi mangler Messi mest, som jo er 10000 gang så god som alle andre, til at spille sig igennem midten på egen hånd. + han gir mere plads til alle de andre på hold og gør dem bedre.
« Seneste Redigering: 02 Jan 2011, 20:08 af Messi1987 » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #507: 02 Jan 2011, 20:08 »

Barcelona havde ihvertfald 10 kæmpe chancer.

Liverpool F.C

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #508: 02 Jan 2011, 20:12 »

Jeg så hele kampen bortset fra det første kvarter. Jeg kan inderligt ikke se hvorfor du ikke mener I spillede godt. Selvfølgelig manglede I Messi, men sådan vil det jo altid være når han ikke er med. Jeg syntes nu ikke der var så manglede langskud, jeg synes derimod I skyder for lidt på mål. I vil jo altid ind i det lille felt før I skyder, og det kan jeg egentlig ikke se hvorfor, når I har de skytter I nu engang har. Men ja, når Messi ikke er med, så vil man altid mangle ham. I spillede godt, styrede kampen, og kom frem til de chancer I skulle bruge, og mange flere til, for at vinde den kamp.

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #509: 02 Jan 2011, 20:16 »

Det er da bare fordi Barcelona fans er vant til altid at vinde helst med 4-5 mål

Manchester United just arrogant, not better

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 171 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010