home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 420333 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #15: 21 Jun 2009, 18:09 »

HIV DEM IND
Henrique, Leverkusen - Hjem fra lån, tak. Han har gjort det rigtig godt i det tyske. Bliver spændende at følge.
Filipe, Deportivo - Sylvinho får ikke sin kontrakt forlænget, og Filipe har gjort det rigtig godt i år - i hvert fald i de kampe jeg har set ham - og da AaB mødte dem i UEFA Cup'en er det også en af de få jeg kan huske der gjorde sig bemærket.
Juan Manuel Mata, Valencia - Yderst spændende spiller på kun 21 år, der allerede har spillet to flotte og vellykkede sæsoner, og nu er en del af det spanske landshold. Hvis vi kan få fat på ham til en rimelig pris, ville det være genialt.
Sergio Asenjo, Real Valladolid - Valladolid skulle være villige til at lade ham gå for en relativt lille pose penge. Han bliver uden tvivl en stor målmand, og hvis vi fik fat på ham ville vores målmandssitatuion være perfekt, da vi naturligvis har vores førstemålmand, Valdés, en ældre meget rutineret og erfaren målmand, Pinto, og en ung mand der kan tage sig af de helt lette kampe som [SPOILER: IRONI PÅ VEJ] Valencia og Atlético.
Javier Mascherano - Touré og Keita skal spille ANC næste år, så han ville være guld værd at have, mens de er væk. Vi skal dog kun hente ham, hvis han kan finde sig i ikke at spille hver gang.

SMID DEM UD
Albert Jorquera - Har aldrig rigtig forstået hvad han laver her?
Eidur Gudjohnsen - Jeg ville gerne have beholdt Gudjohnsen, men det ser unægteligt ud som om han forlader os.
Aliaksandr Hleb - Han har desværre været et flop. Det må vi jo bare erkende. Ærgeligt at han ikke fik det til at fungere, for han er en fremragende fodboldspiller når det kører for ham.
Sylvinho - Desværre får han ikke sin kontrakt forlænget. Tak for alt!

LÅN DEM UD
Martín Cáceres - Han har haft en usikker sæson, hvor han er blevet kritiseret en hel del, så hvis han kunne komme ud i en midterklub og få noget spilletid og selvtillid ville det være perfekt.
Jeffren - Han har virkelig set lovende ud de få gange jeg har set ham, men han får nok næppe meget spilletid hvis han bliver her, så ham må så hjertens gerne drage ud i det store Spanien og få sig noget erfaring og spilletid.
Víctor Sánchez - Samme som ovennævnte, lige med undtagelse af at Sánchez har set knapt så imponerende ud. Jeg tror dog godt han kunne blive til noget.

Med hensyn til Essien vs. Mascherano, så synes jeg ikke de er over Touré. Han har haft en fantastisk sæson. På trods af hans kropsbygning - som umiddelbart ville virke ret klodset - er han utroligt dygtig rent teknisk, og ligesom Xavi og Iniesta, og Busquets for den sags skyld, er han utrolig sikker med bolden og er god til at sprede spillet. Desuden har han nogle defensive kvaliteter som også kom til udtryk i de kampe han fungerede som centerback, og så er han jo som tidligere påpeget en stor herre der også kan gøre sig fysisk. Desuden var han en af de få spillere der formåede at holde niveau sidste sæson. Og så scorer han altså nogle flotte mål!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #16: 21 Jun 2009, 18:12 »

Det der er fandme hvad jeg kalder poesi!
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #17: 21 Jun 2009, 18:14 »

Jaja... Yayas mål mod Bilbao i finalen var fandme nice!
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #18: 21 Jun 2009, 18:26 »

Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #19: 21 Jun 2009, 18:27 »

Fuck det skræmmende det der!
Ja ham nede i hjørnet ligner utroligt meget Bojan Shockeret
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #20: 22 Jun 2009, 17:02 »

Ville i gå helt ned hvis Eto'o skiftede væk?
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #21: 22 Jun 2009, 17:07 »

Kommer an på hvem erstatningen er Wink
Altså hvis Eto'o skifter og vi ikke får nogen ind såå er det et stort tab..
Hvis en spiller som Villa, Zlatan eller noget i den dur kommer ind den anden vej så tror jeg ikke vi ville mærke så meget til Eto'os afgang..
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #22: 22 Jun 2009, 17:18 »

Ville i gå helt ned hvis Eto'o skiftede væk?

Jeg bliver i hvert fald skuffet, men naturligvis kan en David Villa eller Zlatan Ibrahimovic sikkert godt erstatte ham spilmæssigt. Jeg tror bare at Eto'o betyder mere i omklædningsrummet end man umiddelbart går og tror. Har som sådan egentlig ikke noget konkret belæg for det, jeg tror bare at Eto'o er meget respekteret og vellidt af resten af truppen. På samme måde som jeg tror Henry betyder meget, grundet hans erfaring og personlighed, og egentlig også lidt på samme måde som vi havde det med Sylvinho, der jo havde det med at tage de yngre spillere under sine vinger. Som sagt har jeg ikke noget konkret bevis på denne påstand, men det er bare noget jeg har på fornemmeren! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #23: 22 Jun 2009, 20:24 »

Iniesta, Xavi, Messi og Puyol har tidligere sagt, at han er verdens bedste angriber i deres øjne; jeg tror bestemt, at han er meget vellidt.

Det betyder også noget, at de har så stor tiltro til ham. Fx var der imod Rangers (iirc) en statistik over, at Ronaldinho afleverede til Messi ca. 4-5 gange så mange gange, som han afleverede til Henry. I år har man kunne fornemme, at der var stor tiltro til hinandens evner, men alligevel har man i stor grad afleveret til Messi, når chancen har budt sig - derfor var Piques mål mod Real Madrid også ekstra fedt imo.
Jeg tror, at mange af spillerne føler, at Eto'o gør et fantastisk stykke arbejde. Jeg er af en anden opfattelse tbh, men når så mange har ytret sig positivt om ham, og Laporta derudover elsker ham, så må der være et eller andet grundlag for det.
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #24: 23 Jun 2009, 23:03 »

Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #25: 23 Jun 2009, 23:25 »


F-ing nice at høre jo.. COME ON VILLA!!!  Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #26: 23 Jun 2009, 23:27 »


Det sagde de også for cirka en uge siden
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #27: 23 Jun 2009, 23:28 »

Så håber jeg sgu Eto'o bliver solgt.
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #28: 23 Jun 2009, 23:28 »

Det sagde de også for cirka en uge siden
Aldrig er der blevet nævnt noget så konkret.. Ellers vil jeg gerne se link?
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #29: 23 Jun 2009, 23:30 »

Jer som er Barcafans og foretrækker Villa fremfor Eto'o, hvor er jeres loyalitet henne i det her?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010