home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 420771 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #30: 23 Jun 2009, 23:33 »

De tænker nok også lidt på den arrogance Eto'o udstråler , så jeg synes ikke de er så illoyale, jeg ville da også foretrække NÆSTEN alle på deres niveau frem for Eto'o..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #31: 23 Jun 2009, 23:33 »

Jer som er Barcafans og foretrækker Villa fremfor Eto'o, hvor er jeres loyalitet henne i det her?
Eto'o har et år tilbage af sin kontrakt, og han er en spiller af en kontroversiel art. Han ville have godt af nye græsgange. Har intet imod Eto'o, føler blot han er den mest kontroversiele spiller vi har i Barcelona og at han sagtens kunne skade en moral i et omklædningsrum, hvis det ikke kører for os i næste sæson Peace
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #32: 23 Jun 2009, 23:35 »

Hmm. Efter alt det han har gjort, og fortsat arbejder hårdt og hverken ødelægger noget her eller der. Men Hey.. Det er nok bare forskellen på jer spanske fans, og os italienske;)
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #33: 23 Jun 2009, 23:38 »

Det her er lidt OT.
men SSLazio123 hvis nu,  Goran Pandev havde et år tilbage af sin kontrakt, og han havde tendenser til at ødelægge stemningen, hvis alt ikke gik efter hans hoved. ville du så beholde ham, og ikke få noget for ham. eller sælge ham, og få en der ikke ødelægger stemningen og er beder ?
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #34: 23 Jun 2009, 23:39 »

Hmm. Efter alt det han har gjort, og fortsat arbejder hårdt og hverken ødelægger noget her eller der. Men Hey.. Det er nok bare forskellen på jer spanske fans, og os italienske;)
07/08 sæsonen var han en stor medgørende faktor til vores nedgang og holdets lave moral. Når holdet var i modgang, viste han sig ikke som en teamplayer. Og tror stadig ikke han har accepteret, at han blev rygtet væk af Laporta osv.. Tror stadig det er begravet dybt i ham.
Men vil udelukkende kun af med ham, fordi Villa er mindst lige så god eller bedre og er et bedre eksemplar udenfor banen as well  Peace
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #35: 23 Jun 2009, 23:42 »

Det her er lidt OT.
men SSLazio123 hvis nu,  Goran Pandev havde et år tilbage af sin kontrakt, og han havde tendenser til at ødelægge stemningen, hvis alt ikke gik efter hans hoved. ville du så beholde ham, og ikke få noget for ham. eller sælge ham, og få en der ikke ødelægger stemningen og er beder ?

Nu har Pandev gjort meget for klubben, og synes det er fair han vel væk. Men derfor synes jeg stadigvæk at det er dybt illoyalt at sige: SMUT PANDEV, VELKOMMEN AQUAFRESCA!.Forstår du det?
Selvfølgelig bør man også tænke på trenden og den moderne fodbold, men ser på ingen måde Etoo som værende en dårligere spiller end Villa
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #36: 23 Jun 2009, 23:46 »

Du misforstår min pointe,
HVIS nu han ødelagde stemningen når det ikke gik som han ville have det. ville du så have noget imod at de erstattede ham med en bedre spiller der ikke ødelægger stemningen
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

SSLazio123
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #37: 23 Jun 2009, 23:48 »

Ingen er over klubben, og det bør være en selvfølge. Men som fan synes jeg det er svært at sige hvorvidt Etoo udstråler dårlig karma i badet eller ej
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #38: 23 Jun 2009, 23:50 »

Ingen er over klubben, og det bør være en selvfølge. Men som fan synes jeg det er svært at sige hvorvidt Etoo udstråler dårlig karma i badet eller ej
Som fan kan man selvfølgelig ikke opleve det i egen høje person. Kun igennem medierne.
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #39: 23 Jun 2009, 23:55 »

Jer som er Barcafans og foretrækker Villa fremfor Eto'o, hvor er jeres loyalitet henne i det her?

Loyaliteten er der skam... men man skal forstå at Barcelona har et lønloft, og derfor har man tilbudt Eto'o en fornuftig kontrakt, som han åbenbart ikke vil acceptere, hvorfor han nu er på vej væk... Smiley

Edit: Villa er i øvrigt - i mine øjne - den mest komplette angriber i verden, og han er den eneste spiller, der virkelig ville få mig til komme HELT op i det røde felt. Smiley
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #40: 25 Jun 2009, 22:17 »

Logged


Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #41: 26 Jun 2009, 11:50 »

http://www.bold.dk/nyt/David-Villa-forlader-ikke-Spanien

Det tegner bedre og bedre, dag for dag. Smiley
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #42: 26 Jun 2009, 12:03 »

Loyaliteten er der skam... men man skal forstå at Barcelona har et lønloft, og derfor har man tilbudt Eto'o en fornuftig kontrakt, som han åbenbart ikke vil acceptere, hvorfor han nu er på vej væk... Smiley

Edit: Villa er i øvrigt - i mine øjne - den mest komplette angriber i verden, og han er den eneste spiller, der virkelig ville få mig til komme HELT op i det røde felt. Smiley
den mest komplette Huh

ej men hør nu her. Villa er Hurtig, teknisk stærk, Sparker godt/træfsikker, men at sige han er den mest komplette, syntes jeg er lige voldsomt nok. Zlatan kan jo de samme ting, han er bare stor fysik og fantastisk hovedspil samtidig, så der er ihvertfald en der er mere komplet, i mine øjne.

Men helt sikkert en fantastisk spiller, som på mange måder minder uhyggeligt meget om Eto'o Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #43: 26 Jun 2009, 12:26 »

den mest komplette Huh

ej men hør nu her. Villa er Hurtig, teknisk stærk, Sparker godt/træfsikker, men at sige han er den mest komplette, syntes jeg er lige voldsomt nok. Zlatan kan jo de samme ting, han er bare stor fysik og fantastisk hovedspil samtidig, så der er ihvertfald en der er mere komplet, i mine øjne.

Men helt sikkert en fantastisk spiller, som på mange måder minder uhyggeligt meget om Eto'o Smiley

I mine øjne er han den mest komplette angriber. For at spille i Barcelona, skal du også have ydmygeheden og attituden, og det vægter jeg naturligvis også højt. Jeg siger Villa LANGT over Zlatan. Villa bomber kasser ind på landsholdet hvor han har Xavi og Iniesta på midtbane; tilføj Messi og Henry, og du har en super offensiv til næste sæson.

Hovedspil kan vi ydermere ikke bruge til noget som helst i vores nuværende system, og derfor vurderer jeg at Villa er mest komplet og kompetent til pladsen. Smiley
Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #44: 26 Jun 2009, 12:49 »

I mine øjne er han den mest komplette angriber. For at spille i Barcelona, skal du også have ydmygeheden og attituden, og det vægter jeg naturligvis også højt. Jeg siger Villa LANGT over Zlatan. Villa bomber kasser ind på landsholdet hvor han har Xavi og Iniesta på midtbane; tilføj Messi og Henry, og du har en super offensiv til næste sæson.

Hovedspil kan vi ydermere ikke bruge til noget som helst i vores nuværende system, og derfor vurderer jeg at Villa er mest komplet og kompetent til pladsen. Smiley

Som jeg ser det, ville Villa også passe bedre ind i Barcelona. Ibrahimovic's attitude er til tider for irriterende, og flabet. Og den attitude sammen med nogle af verdens bedste spillere som Messi, Henry, Eto'o, Iniesta, Xavi, kan jeg ikke se Ibahimovic sammen med. Han mener selv at han er den bedste spiller, og derfor er han nødt til at komme til en klub, hvor han er den største (I hans optik), det tror jeg på... Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010