home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 420263 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
FC Barcelona-tråden
« : 21 Jun 2009, 17:27 »

Den tidligere tråd blev desværre slettet i et forsøg på at stoppe spam. Smiley Vi fortsætter dermed her.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2009, 12:32 af JosepGuardiola » Logged

Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #1: 21 Jun 2009, 17:35 »

Visca El Barca - The treble <3
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #2: 21 Jun 2009, 17:35 »

Så kan vi passende tage en debat om hvem der skal ud og ind i svingdøren Peace

Ind:
Der har været tale om Luis fra Deportivo. Har personligt ikke selv set ham spille, men kunne være godt med en erstatning for Sylvinho.
Ashley Young har også været på tale, og tror han kunne være en rigtig spændende spiller. Englændere har det med at klare sig dårligt i Spanien, men Ashley Young er jo i forvejen svag og mere teknisk end fysisk.
Og så har der også været tale om David Villa som erstatning for en Eto'o, der ser fortabt ud i City eller Milan. Kunne være et genialt køb, og han ville kunne blive en af de bedste i verden!
Mascherano har også været på tale, men her siger jeg nej tak! Vi har en klasse i Yaya Toure, og ser ikke man skal erstatte noget der fungerer perfekt.

Ud:
Sylvinho forlader grundet kontraktudløb.
Tror ogsåGudjohnsen er fortid i klubben, han kommer længere og længere fra spilletid.
Pedro rygtes til Deportivo, helt fint.
Eto'o ryger til enten City eller AC Milan. Håber på City, da han kunne være med til at opbygge et godt projekt og vi ville få flest penge.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2009, 17:41 af SimonHO » Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #3: 21 Jun 2009, 17:38 »

Ribery ville være klasse at få! Og så Villa! og så Felipe! Og så en anden random spiller barca har intra i Opstemt

Glæder mig til at se Henrique Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #4: 21 Jun 2009, 17:39 »

Så kan vi passende tage en debat om hvem der skal ud og ind i svingdøren Peace

Ind:
Der har været tale om Luis fra Deportivo. Har personligt ikke selv set ham spille, men kunne være godt med en erstatning for Sylvinho.
Ashley Young har også været på tale, og tror han kunne være en rigtig spændende spiller. Englændere har det med at klare sig dårligt i England, men Ashley Young er jo i forvejen svag og mere teknisk end fysisk.
Og så har der også været tale om David Villa som erstatning for en Eto'o, der ser fortabt ud i City eller Milan. Kunne være et genialt køb, og han ville kunne blive en af de bedste i verden!
Mascherano har også været på tale, men her siger jeg nej tak! Vi har en klasse i Yaya Toure, og ser ikke man skal erstatte noget der fungerer perfekt.

Ud:
Sylvinho forlader grundet kontraktudløb.
Tror ogsåGudjohnsen er fortid i klubben, han kommer længere og længere fra spilletid.
Pedro rygtes til Deportivo, helt fint.
Eto'o ryger til enten City eller AC Milan. Håber på City, da han kunne være med til at opbygge et godt projekt og vi ville få flest penge.


De klarer sig udemærket i England, de englændere vil jeg mene..

Wink

Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #5: 21 Jun 2009, 17:41 »

De klarer sig udemærket i England, de englændere vil jeg mene..

Wink


Det var selvfølgelig en fejl, godt du nærlæser mine indlæg Opstemt
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Pepe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #6: 21 Jun 2009, 17:42 »

Englændere har det med at klare sig dårligt i England,

Går ud fra, at du mener i Spanien? Wink

Men ja, meget spændende forslag du har der. Forstår dog ikke, at du ikke ser Masch i klubben. Imo er han den klart bedste på sin position - giver sig 100% hver gang. Genial spiller.
Villa ville være  genial for jer. En klassespiller, intet mindre.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #7: 21 Jun 2009, 17:43 »

Logged


Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #8: 21 Jun 2009, 17:43 »

Går ud fra, at du mener i Spanien? Wink

Men ja, meget spændende forslag du har der. Forstår dog ikke, at du ikke ser Masch i klubben. Imo er han den klart bedste på sin position - giver sig 100% hver gang. Genial spiller.
Villa ville være  genial for jer. En klassespiller, intet mindre.

Ville mene Essien er verdens bedste defensive midtbane Smiley
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #9: 21 Jun 2009, 17:45 »

Går ud fra, at du mener i Spanien? Wink

Men ja, meget spændende forslag du har der. Forstår dog ikke, at du ikke ser Masch i klubben. Imo er han den klart bedste på sin position - giver sig 100% hver gang. Genial spiller.
Villa ville være  genial for jer. En klassespiller, intet mindre.
Jeg tror helt ærligt han ville skrabe for mange kort til sig i Spanien. Og Yaya Toure er mere fleksibel, han gjorde det jo også eminemt nede i forsvaret. Samtidigt er Masche ikke særlig høj, 170 mener jeg. Med Iniesta, Masche og Xavi på midtbanen, ville vi simpelthen være for svage i luftrummet Smiley
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

motZ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #10: 21 Jun 2009, 17:46 »

Ville mene Essien er verdens bedste defensive midtbane Smiley

Den kan diskuteres.. Essien er ikke en der ofrer sig på samme måde..
Masch er bestemt en god defensiv midtbane.. Han ofrer sit liv for bolden, for at modstanderen ikke skal få bygget et angreb op som kan skabe problemer for hans eget hold.
Logged

Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #11: 21 Jun 2009, 17:47 »

Den kan diskuteres.. Essien er ikke en der ofrer sig på samme måde..
Masch er bestemt en god defensiv midtbane.. Han ofrer sit liv for bolden, for at modstanderen ikke skal få bygget et angreb op som kan skabe problemer for hans eget hold.

Hænger vel også sammen med at Chelsea ikke kun spiller med én defensivmidtbane:)
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #12: 21 Jun 2009, 17:50 »

Hænger vel også sammen med at Chelsea ikke kun spiller med én defensivmidtbane:)

Det gør Liverpool heller ikke. Både Alonso og Mascherano ligger defensivt.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #13: 21 Jun 2009, 17:50 »

Hænger vel også sammen med at Chelsea ikke kun spiller med én defensivmidtbane:)

Nu ser jeg ikke forfærdelig mange Chelsea kampe lige udover i CL, men jeg mener da at de plejer at spille med enten Essien eller John Obi Mikel på den defensive midt..
Logged

Patrick.
Gæst
 
Sv: FC Barcelona tråden
« Svar #14: 21 Jun 2009, 17:55 »

Nu ser jeg ikke forfærdelig mange Chelsea kampe lige udover i CL, men jeg mener da at de plejer at spille med enten Essien eller John Obi Mikel på den defensive midt..
Når man spiller så dybt og defensivt i CL som Chelsea gør, kan det være svært at se hvem der er angriber og hvem der er sweeper:)
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010