home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 680 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453377 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2385: 27 Maj 2014, 13:23 »

Yes, præcis, jeg havde ikke set illustrationerne (men snakken). Jeg kan godt lide den første - jeg vil i al fald hellere have Koke end Cuadrado, men det er mest baseret på uvidenhed ang. Cuadrado.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2386: 27 Maj 2014, 13:25 »

Hold jeres beskidte nalder fra Mathieu! Nu har vi endeligt fået økonmisk kraft, så skal vi satme også holde på vores profiler! :/
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2387: 27 Maj 2014, 13:29 »

Well, vi er blevet sat i forbindelse med ham mange, mange, mange gange, og der er endnu aldrig sket noget Grin
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2388: 27 Maj 2014, 13:31 »

Mon ikke han ender i Barca alligevel, history repeats it self. Villa og Alba er jo meget gode beviser på det Tunge
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2389: 27 Maj 2014, 19:56 »

Han er ikke ligefrem fluent på spansk, men Marquinhos er blevet interviewet af RAC1 tidligere i dag, hvor han sagde at han vil spille for Barcelona i næste sæson - at det var hans drøm. Som Zizouology (ikke at han ellers er en man skal tage alt for seriøst) skriver på Twitter: Deal seems imminent.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2390: 27 Maj 2014, 20:09 »

@BrazilStats  4 min.
Marquinhos has denied having given an interview to Rac1 in the first place, and say they fabricated it and changed his voice! INCREDIBLE.

@Navidjaaan  3 min.
Marquinhos siger på hans Twitter (@m_aoas), at alt, hvad der er sagt på RAC1 er falsk og at det ikke var ham.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2391: 27 Maj 2014, 20:14 »

Jep. Hvis det ikke er ham er det bare dumt af RAC1. Hvis det er ham, kan jeg egentlig godt forstå at han forsøger at redde kastanjerne ud af ilden, for hvad nu hvis skiftet ikke gik igennem af en eller anden grund? Han ville nok ikke være den mest populære brasilianere i Paris efter sådanne kommentarer.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2392: 27 Maj 2014, 20:18 »

Jep. Hvis det ikke er ham er det bare dumt af RAC1. Hvis det er ham, kan jeg egentlig godt forstå at han forsøger at redde kastanjerne ud af ilden, for hvad nu hvis skiftet ikke gik igennem af en eller anden grund? Han ville nok ikke være den mest populære brasilianere i Paris efter sådanne kommentarer.

Under alle omstændigheder virker det som et skifte der kommer til at ske Smiley Tror bare det er et spørgsmål om tid.

Navid Molaaghaei ‏@Navidjaaan  5 min.
L'EQUIPE: Marquinhos til Barça er en done deal. Pris: 16M+Alves!
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2393: 27 Maj 2014, 20:54 »

Det er åbenbart en U20-landsholdsspiller. Hahha.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2394: 04 Jun 2014, 20:02 »

Nå. For godt og vel et år siden lavede jeg dette indlæg. Vi prøver lige igen i år.

Årets spiller
Alexis Sánchez – 54 kampe, 21 mål
Det ville være helt oplagt og naturligt at tage Messi. For selvom han har været under beskydning for sine præstationer i denne sæson, står han altså tilbage med en sæson hvor han er noteret for 41 mål og 14 assists (55 såkaldte points, hvis vi spørger amerikanerne) i blot 46 kampe. Alligevel er det ikke argentinerens navn jeg har skrevet ud for årets spiller. For der er nemlig en anden sydamerikaner der har stjålet mit hjerte. Én ting er at han har scoret mange mål og været involveret i en masse andre mål, med 15 assists er han kun overgået af Cesc på dét punkt, men at han samtidig knokler røven ud af bukserne og aldrig brokker sig over noget, er det der virkelig har vundet mig over på Alexis’ side. Messi er givetvis det logiske valg, men jeg kan ikke lade være med at vælge Alexis.

Årets flop
Cristian Tello – 30 kampe, 5 mål
Det er måske lidt hårdt at give den tvivlsomme ære af at være årets flop, til en spiller på 22 år der står bag Neymar og Pedro i kampen om spilletid, men Tello har bare været en gedigen skuffelse i denne sæson. Sidste sæson så han skarp og veloplagt ud. Hurtig, rigtig hurtig, både i tanken og på det fysiske plan. I denne sæson har han også set hurtig ud, men i mange situationer har han set alt for hurtig ud. Det har virket for ihærdigt, for uskarpt, for ukoncentreret. Dårlige førsteberøringer, dårlige indlæg, dårlige afslutninger. 3 af de 5 mål blev scoret i en let kamp mod Levante, så udover at det har været en særdeles målfattig sæson, tager medspillere og chancer i betragtning, så har han bare ikke imponeret mig på noget plan. Og efter de sidste to sæsoner havde jeg ærligt talt ret store forventninger til ham.

Årets kamp
Barcelona 2 – 1 Real Madrid, 26. oktober 2013
Måske var det fordi jeg havde fornøjelsen af at overvære kampen, men sæsonens første El Clásico var højdepunktet for mig. Spillet fungerede, Xavi fungerede, hvilket ellers har været en mangelvare i denne sæson, og der blev scoret et af de bedste El Clásico mål jeg mindes at have set. Jeg kunne også sagtens have valgt 3-4 sejren på Santiago Bernabéu, hvor man trods alt vandt efter at have været bagud i to omgange, eller 0-2 sejren på Etihad Stadium mod hvad der skulle vise sig at blive de engelske mestre. Men som sagt får 2-1 sejren hjemme over Madrid lige the edge – sikkert af den årsag jeg lagde ud med at beskrive.

Årets mål
Alexis Sánchez mod Atlético Madrid, 17. maj 2014
<a href="http://www.youtube.com/v/cuD0VDsIpNI?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cuD0VDsIpNI?hl=da_DK</a>
Udover at være et helt igennem fantastisk mål, var det også et mål der i en halv times tid gav en tro på at man rent faktisk kunne snuppe mesterskabet for næsen af Cholo og slænget fra Madrid. Sådan kom det som bekendt ikke til at gå, men det var et vigtigt mål, der blot understregede Alexis’ store rolle i denne sæson. Udover målet mod Atlético, bør jeg også nævne Alexis’ mål  mod Real Madrid og mod Real Valladolid, mens også Neymar’s scoringer mod Rayo og Celtic, samt Messi’s mål mod Getafe, alle var herlige scoringer at være vidne til.

Årets detalje
Sammenspil mod Real Sociedad, 24. september 2013
<a href="http://www.youtube.com/v/MjzyaD1fzoU?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/MjzyaD1fzoU?hl=da_DK</a>
Sidste sæson var det Thiago der tryllede i store dele af sæsonen. I år har det primært været Neymar der greb depechen og sørgede for at vise hvad de brasilianske gener har at byde på. Det bliver dog Messi, Xavi, Iniesta og Neymar der sammen deles om årets detalje, for dette fantastiske sammenspil mod Real Sociedad. Hæl og tå. Derudover kan Dani Alves’ frække tunnel på Cristiano Ronaldo også nævnes, mens det vel også var en form for detalje, da Dani Alves sparkede racisme i skridtet med sin fantastiske reaktion på et klassisk banankast. Neymar havde dog også et par storartede detaljer, for eksempel denne frække hælaflevering til Messi og den fantastisk førsteberøring mod Sevilla.

Årets bommert
Ledelsen
Årets bommert går til et helt kollektiv i form af ledelsen. Der har ikke været andet end uro på den front siden Sandro Rosell overtog embedet som præsident, og i sidste ende blev han da også offer for sine egne udskejelser. Problemer med at holde sig på den rigtige side af loven har været meget kendetegnende for tiden med Rosell ved roret. At man fra den sportslige ledelse også fortsat har ignoreret det åbenlyse problem der var i forsvaret, gør ikke ligefrem tiltroen til ledelsen markant større. Om Bartomeu er den rette mand at have i spidsen ved jeg ikke. Der er ingen tvivl om at han ikke er ligeså karismatisk som hverken Laporta eller Rosell, på trods af at sidstnævnte nok ikke kommer til at gå over i historiebøgerne som nogen karismatisk præsident, men der skal nok ikke herske nogen tvivl om at Bartomeu har fint styr på det økonomiske aspekt. Uanset hvad ønsker jeg mig et valg i julegave. I sidste ende får ledelsen dog årets bommert, for bare at have været en super dårlig oplevelse.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2395: 04 Jun 2014, 20:49 »

Citat
mens det vel også var en form for detalje, da Dani Alves sparkede racisme i skridtet med sin fantastiske reaktion på et klassisk banankast.

Men så kom det frem at det var et planlagt mediestunt, hvilket for mig gjorde det mindre fedt. Jeg synes det var et godt mediestunt og pointen er kanon, men det har ikke den der "det fandme fedt"-effekt på mig mere.

Ellers godt indlæg! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2396: 04 Jun 2014, 21:16 »

Nej, det var ikke planlagt. Jo, det var planlagt at Neymar skulle sætte gang i 'We are all monkeys' bevægelsen, men Dani Alves var ikke klar over denne plan, da han samlede bananen op og åd den. Villarreal blev straffet med en bøde, mens manden der kastede bananen mistede sit job, selvom Dani Alves selv ikke mente at det var det rette at gøre. Så grundlæggende har du ret i at der var forberedt et mediestunt, men at Dani Alves og Villarreal blev så stor en del af det, var helt og aldeles tilfældigt og ikke planlagt.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2397: 04 Jun 2014, 22:19 »

Årets flop:
Neymar
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2398: 04 Jun 2014, 22:21 »

Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2399: 04 Jun 2014, 22:22 »

Hvad havde i forventet af Neymar?
Logged


Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010