home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453070 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2130: 22 Jun 2013, 23:01 »

Neymar er vanvittig god.. Smiley Glæder mig sindsygt meget til at se ham for Barca.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2131: 29 Jun 2013, 14:24 »

Hvad vil det betyde for Cesc hvis Barca skriver under på en ny kontrakt med Thiago, hvor de lover ham endnu mere spilletid end sidste sæson? Efter indkøbet af Neymar, bliver Iniesta vel rykket ind "bag" Messi igen? Pedro på højre, Xavi & Busquets på "Midten". & Hvis så at Thiago skal ha endnu mere spilletid, kommer han så foran Cesc eller hvordan? Smiley Kunne være spændende at høre. Regner med at Cesc meget gerne vil spille ved VM i Brasil næste år, og han vil vel meget gerne starte hver gang Smiley
Logged


Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2132: 29 Jun 2013, 15:35 »

Hvad vil det betyde for Cesc hvis Barca skriver under på en ny kontrakt med Thiago, hvor de lover ham endnu mere spilletid end sidste sæson? Efter indkøbet af Neymar, bliver Iniesta vel rykket ind "bag" Messi igen? Pedro på højre, Xavi & Busquets på "Midten". & Hvis så at Thiago skal ha endnu mere spilletid, kommer han så foran Cesc eller hvordan? Smiley Kunne være spændende at høre. Regner med at Cesc meget gerne vil spille ved VM i Brasil næste år, og han vil vel meget gerne starte hver gang Smiley
Der vil ingen ændringer ske rent opstillingsmæssigt! Neymar vil overtage kanten, hvor Villa, Sanchez og Tello har deltes om spilletiden. Fabregas ser jeg som afløseren for en af de tre i front, samt Iniesta, hvor Thiagos opgave bliver at aflaste Xavi og det bliver mere nødvendigt i den kommende sæson end det har været i den nuværende. Xavi er stadig blandt verdens bedste, men han skal ikke spille 60 kampe om året, men hvis vi kan få ham ned på 35-40 og have Thaigo i resten, samt udskiftninger med Xavi, så vil jeg være ovenudtilfreds! Men nu må vi jo se om forlængelsen med Rafinha er med til at sørge for at Thiago bliver i Barcelona. Jeg håber!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2133: 01 Jul 2013, 12:32 »

Hvad vil det betyde for Cesc hvis Barca skriver under på en ny kontrakt med Thiago, hvor de lover ham endnu mere spilletid end sidste sæson? Efter indkøbet af Neymar, bliver Iniesta vel rykket ind "bag" Messi igen? Pedro på højre, Xavi & Busquets på "Midten". & Hvis så at Thiago skal ha endnu mere spilletid, kommer han så foran Cesc eller hvordan? Smiley Kunne være spændende at høre. Regner med at Cesc meget gerne vil spille ved VM i Brasil næste år, og han vil vel meget gerne starte hver gang Smiley

Doni har svaret ganske fyldestgørende på situationen omkring midtbanen, men jeg vil blot hurtigt påpege, at jeg da virkelig ikke håber at Pedro fortsat vil være førstevalg på højrekanten i den kommende sæson. Alexis har været et klart større aktiv end Pedro i de sidste to sæsoner, især når han er på højrekanten, så jeg håber absolut at den stærkeste statopstilling, vil være med Messi, Neymar og Alexis som de tre forreste.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2134: 01 Jul 2013, 12:45 »

Doni har svaret ganske fyldestgørende på situationen omkring midtbanen, men jeg vil blot hurtigt påpege, at jeg da virkelig ikke håber at Pedro fortsat vil være førstevalg på højrekanten i den kommende sæson. Alexis har været et klart større aktiv end Pedro i de sidste to sæsoner, især når han er på højrekanten, så jeg håber absolut at den stærkeste statopstilling, vil være med Messi, Neymar og Alexis som de tre forreste.
Jeg er egentlig enig i Alexis giver holdet noget mere, men jeg tror at det bliver Pedro, som får størstedelen af kampene på kanten, da han passer bedre ind i det klassiske taktiske design. Spørgsmålet er dog om spillet bliver ændret ved tilstedeværelsen af Neymar, hvor der bliver lagt op til flere individuelle præstationer på den sidste tredjedel af banen, men også flere dybdeløb end vi har set hidtil.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2135: 01 Jul 2013, 12:54 »

Hvis Pedro bare vil spille som han gør på landsholdet, bliver det skam heller ikke noget problem overhovedet. Om der bliver åbnet op for flere enkeltmands-præstationer helt fremme må tiden vel vise. Men jeg synes absolut at flere dybdeløb er en nødvendighed. Det var sådan at Pedro oprindeligt var farlig og det er sådan at Tello og Alexis er farlig. Pedro har dog været alt, alt for stationær de sidste to sæsoner, hvor han ofte har klamret sig til sidelinjen og spillet utroligt horisontalt. Der er Alexis lidt mere varieret i sin spillestil, selvom han også har fået ubarmhjertigt meget kritik for ikke at udfordre nok.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2136: 02 Jul 2013, 18:28 »





Neymar er gud <3 Opstemt
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2137: 03 Jul 2013, 16:16 »

<a href="http://www.youtube.com/v/a8g1j9qBVL0?hl=da_DK&amp;amp;version=3&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/a8g1j9qBVL0?hl=da_DK&amp;amp;version=3&amp;amp;rel=0</a> Opstemt
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2138: 03 Jul 2013, 20:39 »



Neymar er gud <3 Opstemt

Gudsbespottelse!

"Hvis fodbold er din religion, er Messi din gud."
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2139: 11 Jul 2013, 14:17 »

Tid til at bekende kulør.

http://www.ipetitions.com/petition/end-of-rosell/

Har lige oprettet den. Del med alle Barcelona-fans I kender! Twitter, Facebook, andre forums, hele molevitten. Lad os se hvor mange vi er.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2140: 11 Jul 2013, 14:46 »

Tid til at bekende kulør.

http://www.ipetitions.com/petition/end-of-rosell/

Har lige oprettet den. Del med alle Barcelona-fans I kender! Twitter, Facebook, andre forums, hele molevitten. Lad os se hvor mange vi er.

Var det ikke en idé at forklare hvorfor du synes han skal smutte? Smiley Eneste fejl jeg kan se er at lade Thiago smutte for småpenge Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2141: 11 Jul 2013, 16:20 »

Der er mange ting. For det første ville han have fyret Frank Rijkaard efter et halvt år tilbage i 2003-2004 sæsonen. Han var jo oprindeligt en del af Elefant Blau, som var den 'modstandsgruppe' mod Núñez, og sidenhen også Gaspart, som Laporta stod i spidsen for. Han blev vicepræsident da Laporta tog over, men der var mange uenigheder mellem dem sådan på det helt grundlæggende niveau i forhold til hvordan klubben skulle drives. Laporta vandt den interne magtkamp og siden har Rosell haft et enormt horn i siden på Laporta.

Dertil var han også kraftigt imod ansættelsen af Pep, og var i stedet for en ansættelse af Mourinho. Da Rosell så tog over efter Laporta, blev det også begyndelsen på enden af samarbejdet mellem Barcelona og Guardiola. Rosell ville åbenlyst have sin egen mand ind, og jeg tror at han fik presset Pep ud af klubben, ene og alene fordi det oprindeligt var et Laporta-projekt.

I dag fortæller Guardiola så også om, hvordan han bad Rosell om ikke at opsøge ham efter han stoppede i klubben, men at Rosell brugte Tito's sygdomsforløb som undskyldning for selv at tage til New York og forsøge at komme i kontakt med Pep.

Rosell solgte også Ibrahimovic for meget få penge. Jeg er stadig overbevist om at enhver anden præsident havde fået mange flere penge for ham. Men igen; Zlatan var købt af Laporta for mange penge, så hvis Rosell solgte han for markant færre penge, ville det ligne at Laporta lavede en forfærdelig handel.

Så er der sagen med Abidal, hvor Rosell lovede ham at han ville få en ny kontrakt, hvis han kom tilbage og kunne spille. Abidal kom tilbage og spillede, endda rigtig godt, men den nye kontrakt dukkede aldrig rigtig op. Sportsligt er det måske forståeligt nok, men når man giver en syg mand et løfte, skal man vel gerne overholde, medmindre man ikke har noget imod at se dårligt ud.

Så har vi Thiago-sagen. Ufatteligt dårligt planlagt af Rosell og Zubi. Nu får vi at se hvordan det hele ender.

Dertil har han udtalt at en klub bedst ledes gennem et diktatur, hvilket ikke falder i ret god jord, i forhold til klubbens historie, værdier og grundlæggende måde at hænge sammen på. Han har allerede taget første skridt, ved at gøre således at hver præsident-periode er på 6 år i stedet for 4.

Sidst har han gjort det ufatteligt svært, faktisk nærmest umuligt, at blive medlem af klubben, hvis man ikke allerede er det.

Jeg har sikkert glemt noget. Men det var bare lige off the top of my head, mens jeg sidder i bilen på vej på ferie.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2142: 11 Jul 2013, 19:33 »

Ham Rosell lyder som en, der vil være ret //careface med sådan en underskriftindsamli ng på internettet.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2143: 12 Jul 2013, 01:12 »

Der er mange ting. For det første ville han have fyret Frank Rijkaard efter et halvt år tilbage i 2003-2004 sæsonen. Han var jo oprindeligt en del af Elefant Blau, som var den 'modstandsgruppe' mod Núñez, og sidenhen også Gaspart, som Laporta stod i spidsen for. Han blev vicepræsident da Laporta tog over, men der var mange uenigheder mellem dem sådan på det helt grundlæggende niveau i forhold til hvordan klubben skulle drives. Laporta vandt den interne magtkamp og siden har...

For at underbygge det som Batigol siger.

http://www.bt.dk/fodbold/guardiola-langer-ud-efter-barcelonas-bestyrelse

Og ja jeg ved godt, at artiklen er fra BT, men den skulle alligevel være god nok  Grin
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2144: 12 Jul 2013, 12:17 »




Rosell solgte også Ibrahimovic for meget få penge. Jeg er stadig overbevist om at enhver anden præsident havde fået mange flere penge for ham. Men igen; Zlatan var købt af Laporta for mange penge, så hvis Rosell solgte han for markant færre penge, ville det ligne at Laporta lavede en forfærdelig handel.

Først og fremmest så hjælper en sølle underskriftindsamli ng med start i lille Danmark absolut ingenting og jeg håber da ikke, at du havde forhåbninger om at det kunne have en effekt.. Fint man viser sin utilfredshed, hvis man er utilfreds, men denne måde synes jeg virker relativ vattet.

Dernæst så må vi ikke glemme, at Laporta perioden, som du jo sammenligner med, heller ikke var en dans på roser. Under den periode lånte klubben rigtig mange penge for at kunne finansere Laportas løfter til medlemmerne, ligesom han ikke ligefrem var elsket i bestyrelsen, hvilket afgangen af halvdelen af bestyrelsen i 2008 bevidner.

Nu kommer vi så til det, som jeg har citeret. Fejlen er sådan set ikke Rosells, men derimod Guardiola og Laportas. Først og fremmest skulle handlen med Ibrahimovic slet ikke været blevet en realitet. Den blev kun presset igennem, fordi Zlatan ville til Real eller Barca. Real havde brugt pengene på Ronaldo, så var der kun Barca tilbage for ham. Samtidig stod vi med en angriber i Eto'o, som var Europas farligste angriber på daværende tidspunkt, som ville væk. Han havde et år tilbage af sin kontrakt, så hvis vi ville have noget som helst for ham, så skulle det være nu. Herved blev Laporta egentlig presset til at lave en handel. Han stod med en verdensklasse angriber, som ville væk og en verdensklasse angriber der ville til klubben. Problemet var jo bare, at Zlatan efter sin tid i Italien slet ikke passede ind i systemet, hvilket der gik rygter om at Guardiola allerede på daværende tidspunkt påpegede overfor Laporta.
Den handel blev så en realitet og Guardiola blev nærmest tvunget til at bruge Zlatan, hvilket jo også var en succes i starten, men Guardiola skulle (i følge Zlatans biografi) have forsøgt at ændre på Zlatans personlighed fra dag 1 og det endte, som alle ved med, at de to ikke snakkede sammen hele forårssæsonen. I følge Zlatan, så forsøgte Guardiola hele tiden at dæmme Zlatans ego, hvilket til sidst blev for meget for Zlatan.

Rosell kommer til i klubben om sommeren, hvor han bliver præsenteret for problemet og Zlatan vil selvfølgelig væk, når han ikke kan spille sin favoritposition, fordi Messi vil spille i front fremfor på kanten i hver kamp, samt at han ikke kan snakke med sin træner. Rosell står altså med en stjerne, som trækker en af de største lønninger i Barcelona og generelt i verden på daværende tidspunkt, hvor træneren ikke ønsker at bruge ham, samt spilleren ikke ønsker at være der. Så er gode råd dyre! Milan kommer med det bedste tilbud, selvom det var 70% eller sådan noget under prisen Barcelona havde givet, men omvendt så var sagen endt i sådan en hårdknude, at Rosell reelt ikke havde andet valg, da han kunne se Zlatan hive millioner i banken, når han sad på bænken eller tribunen eller spare lønnen og få de få håndører, som han kunne få for ham, da værdien jo næppe ville stige, hvis Zlatan sad på tribunen en hel sæson. 

De artikler og citater fra Rosell og den øvrige sportslige ledelse, som jeg har læst, så har de aldrig decideret lovet ham en ny kontrakt, men derimod lovet at han ville få tid til at komme sig over sygdommen og til at komme tilbage på det gamle niveau. Dette synes jeg, at ledelsen har levet op til, da Abidal fik muligheden i et par kampe til at teste sig selv, ligesom man har brugt ufattelig mange penge på hans genoptræning, hvor han har haft 1-2 mand tilknyttet sig gennem hele genoptræningen. Ret mig, hvis jeg er forkert på den angående bestyrelsens løfter.

Du nævner ligeledes, at Rosell ville have sin egen mand ind fremfor Guardiola. Så var Tito vel ikke aktuel, da han jo har været Guardiolas højre arm gennem hans trænerperiode i Barcelona lige fra B-holdet og indtil Guardiola forlod Barcelona... Så for mig at se, så er det blot for at finde noget på Rosell, at man begynder at tænke de tanker. Hvis Rosell havde ønsket at have sin egen mand, så havde han hentet en udefra, fremfor at videreføre Guardiolas spil gennem Vilanova.
Logged

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010