home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453074 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2115: 15 Jun 2013, 09:38 »

Messi er Gud Wink Det er en ære at for lov til at opleve en spiller som ham, bedste spiller nogensinde.
<a href="http://www.youtube.com/v/ci2GaWU6CWo?hl" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ci2GaWU6CWo?hl</a>
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2116: 15 Jun 2013, 11:09 »

Elsker simpelthen kommentatorerne fra de sydlige lande! De lever sig helt ind i det!  Opstemt
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2117: 20 Jun 2013, 13:05 »

Jeg er simpelthen rasende på vores mega-idiot af en præsident. Planen ser i øjeblikket ud til at være, at sælge Thiago til Manchester United og hente Juan Mata ind i stedet for. Mourinho har tilsyneladende nægtet at Mata får udbetalt en performance-bonus, der er indskrevet i hans kontrakt, og Chelsea skulle angiveligt være villige til at lade Mata gå for 25 millioner euro. Sandro Rosell er også gode venner med Matas far, hvilket unægteligt ville gøre forhandlingerne mellem spiller og klub lidt lettere.

Nu er der slet ikke nogen tvivl om, at Juan Mata er en af de dygtigste fodboldspillere i verden, men jeg kan simpelthen ikke få øje på logikken i, at sælge verdens største midtbanetalent for 18 millioner euro, for så at købe en 25-årig, der er vant til at spille noget mere fremskudt, end de centrale midtbanespillere vi bruger, for 25 millioner euro. Det virker så hul i hovedet. Som sagt er det slet ikke fordi at Mata er dårlig, men bare fordi der er så meget mere perspektiv i Thiago, som jeg mener kan bliver noget bedre end Mata er.

Jeg er efterhånden på det stadie i forhold til Rosell, at jeg ville være rede til at smide alt, hvad jeg har i hænderne, pakke tasken og rejse til Barcelona indenfor 24 timer, hvis et mistillidsvotum skulle ske at komme på tale. Jeg har efterhånden fået nok af Rosells finurligheder. En ting er hans besynderlige tiltag, for så vidt angår mulighederne for medlemskab for udlændinge, men når han begynder at foretage sig så åbenlyst idiotiske ting, som at pisse vores med afstand største talent væk, har jeg alligevel fået nok. For at gøre ondt værre, har han og Zubizaretta endda også formået, at give Cristian Tello en kontrakt med så lav en frikøbsklausul, at FCK potentielt kunne komme på tale som køber. Ud, Rosell. Ud.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2013, 13:08 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2118: 20 Jun 2013, 13:20 »

Har du et link til Thiago-rygtet? For det ville da gøre mig en glad mand!
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2119: 20 Jun 2013, 13:23 »

Jeg er sådan set enig i at det vil være snotdumt at sælge Thiago. Dernæst kan jeg heller ikke rigtigt se han passer ind på holdetNår det så er sagt, så er der noget jeg ikke er helt enig i.

For det første har jeg en anelse svært ved at se Mata vælge at tage til Barcalona, taget hans tid i Real Madrid i betragtning. Ja, jeg skal da ikke afvise jeg er farvet i min vurdering, men jeg kan ikke rigtigt se det ske.

Derudover, så synes jeg du overvurderer Thiago. De kampe jeg så med ham i sidste sæson, der var han på ingen måde en spiller der kan overtage en rolle på midtbanen efter en aldrende Xavi. Og når du så samtidigt beskriver at han kan blive "noget bedre end Mata er" og du beskriver Mata som "en af de dygtigste fodboldspillere i verden", så må du vel anse Thiago til at blive verdens bedste? Det har jeg rigtig meget svært ved at se. Så god synes jeg simpelthen ikke han har været, ja faktisk har han skuffet mig i sæsonens præstation.
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2120: 20 Jun 2013, 13:48 »

Har du et link til Thiago-rygtet? For det ville da gøre mig en glad mand!

Det er Mundo Deportivo der skriver det. I ren og skær fornægtelse, orker jeg ikke at gå ind og finde en side, hvorpå det står. Jeg ved i hvert fald bare, at MD melder ham tæt på United.

Jeg er sådan set enig i at det vil være snotdumt at sælge Thiago. Dernæst kan jeg heller ikke rigtigt se han passer ind på holdetNår det så er sagt, så er der noget jeg ikke er helt enig i.

For det første har jeg en anelse svært ved at se Mata vælge at tage til Barcalona, taget hans tid i Real Madrid i betragtning. Ja, jeg skal da ikke afvise jeg er farvet i min vurdering, men jeg kan ikke rigtigt se det ske.

Derudover, så synes jeg du overvurderer Thiago. De kampe jeg så med ham i sidste sæson, der var han på ingen måde en spiller der kan overtage en rolle på midtbanen efter en aldrende Xavi. Og når du så samtidigt beskriver at han kan blive "noget bedre end Mata er" og du beskriver Mata som "en af de dygtigste fodboldspillere i verden", så må du vel anse Thiago til at blive verdens bedste? Det har jeg rigtig meget svært ved at se. Så god synes jeg simpelthen ikke han har været, ja faktisk har han skuffet mig i sæsonens præstation.

Hvorfor passer han ikke ind på holdet?

Nu var Mata jo kun tilknyttet Madrid i 4 år. Jeg siger ikke at han ikke kan nå at knytte tætte bånd på 4 år, men blot at jeg tvivler på at manden bløder hvidt. Man har set større overraskelser blandt de to klubber. Hvis Luís Figo kunne tage til Madrid og Luis Enrique til Barcelona, kan jeg ikke se hvorfor Mata ikke skulle kunne tage til Barcelona.

Når jeg skriver at Mata er en af de dygtigste fodboldspillere i verden, skal det naturligvis betragtes som en relativ udtalelse. Jeg mener ikke at han er blandt top 5, hvilket jeg ærligt talt synes at Thiago har potentialet til at blive. Jeg har ikke været så begejstret for et talent, siden Messi kom frem på scenen. Misforstå mig nu ikke. Jeg siger ikke at Thiago bliver en verdensstjerne på niveau med Messi eller Ronaldinho, men når jeg ser ham spille, ser jeg potentiale til at blive verdens bedste centrale midtbanespiller. Der er ikke noget han ikke kan. Han vinder 77% af de tacklinger han går ind, han skaber åbenlyst et hav af chancer, når han får tid og tillid af sin træner, han kan drible, han er målfarlig og han er faktisk næsten en ligeså dygtig pasningsspiller som Xavi. Jeg så et Tweet den anden dag, som jeg egentlig synes er en meget passende beskrivelse af Thiagos spillestil: Runs like Ronaldinho, passes like Xavi, and shoots like Pirlo.

Jeg synes overhovedet ikke at han har skuffet i denne sæson. Jeg synes derimod, at han har bragt en forfriskende attitude og har arbejdet hårdt, hver eneste gang han er blevet brugt. Klart, der var nogle blege indsatser umiddelbart efter hans skadespause, men i det store hele synes jeg at han har været kanon godt kørende, hver gang han har fået chancen. Hvorfor er det i øvrigt, at du ikke ser ham som en der kan overtage rollen, som den spilstyrende midtbanespiller? I den forgangen sæson, var det kun Xavi der, i de 5 store europæiske ligaer, havde flere afleveringer i forhold til minutter end Thiago. Det handler bare om at give ham lidt ansvar og tillid, og det har Sandro Rosell, Zubizaretta og måske mere end nogen anden, Tito, fuldstændig negligeret at gøre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2121: 20 Jun 2013, 13:59 »

Med at Mata ikke passer ind, mente jeg egentlig bare at han har et mere offensivt udgangspunkt på holdet end Barca bruger - præcis som du selv skrev.

Helt enig, det er ikke sikkert han har noget bånd til Real - måske tværtimod, med de chancer han fik på førsteholdet (læs: mangel på samme). Jeg kan ikke forklare det med andet, end at jeg har svært ved at se det ske. Vi ved vist begge to også at de tider med Laudrup og Figo, der skifter til Barca, er forbi - for nu i hvert fald. Så jeg synes den sammenligning er lidt tynd.

At vi ikke er enige i Thiago's præstationer og potentiale er fair nok. Jeg har bare svært ved at se det helt store lys i ham. Og når jeg siger han ikke kan overtage Xavi's rolle, var det kun ment som i det manglende niveau. Jeg tror ikke han kan nå Xavi's niveau - ikke engang tæt på. Det er bare min holdning med ham, men jeg glæder mig da til at se om jeg tager fejl. Jeg har bare en fornemmelse af at det bliver en kopi af Giovani dos Santos.
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2122: 20 Jun 2013, 14:07 »

Okay, jeg troede egentlig det var Thiago du snakkede om, da du sagde at han ikke passede ind. Men så er vi jo enige på det punkt.

Hvorfor er de tider nødvendigvis forbi? Jeg tror ikke at polariseringen er ligeså stor blandt spillerne, som den har været blandet os fans. Når det kommer til stykket, er det altså et arbejde og hvis sportslige og økonomiske ambitioner bliver bedre opfyldt hos det ene eller det andet mandskab, tror jeg ikke at 'klubfølelsen' er stærk nok, hos spillere der, ligesom Mata, har været et smuttur forbi en af de to lejre. Det er klart at det ikke kommer til at ske, med spillere der er institutioner i klubberne, såsom Xavi eller Casillas, eller spillere der har brugt hele deres liv i klubben. Men som sagt; ved spillere der ligesom Mata blot har været en tur forbi ungdomsholdene og eventuelt B-holdet, tror jeg ikke at klubfølelse ville stå vejen for et skifte.

Jeg tror skam heller ikke, at Thiago kan nå det niveau, Xavi var på for et par år siden. Men det hænger nok sammen med, at jeg ser på Xavi som den største midtbanespiller i nyere tid. Og nu ved jeg godt, at der kommer folk der vil skyde mig ned med Pirlo, Gerrard, Lampard, Scholes, Zidane og lignende. Jeg er urokkelig i det her henseende. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2123: 20 Jun 2013, 14:26 »

Det er rigtigt antaget, at det ville være et bytte, hvor man sælger en spiller og får en helt anden ind. Mata er bedst en tand længere fremme.

Til gengæld synes jeg, at hvis det bliver en realitet, hvilket jeg for alt i verden ikke håber, at det er rent kvalitetsmæssigt er klart den bedste handel for Barcelona. Nu nævner du Mata som en af de bedste i verden, og det er jeg helt enig i. Faktisk synes jeg ikke, at han er langt fra top 5, som du nævner, men jeg vil nok også have et par underlige navne med på den liste i følge de fleste. Jeg har min tvivl på, at Thiago kan nå det niveau, for jeg har det lidt ligesom Knudsen. Jeg synes også, at Thiago har skuffet i den forrige sæson og for at blive lige så god som Mata, så skal man godt nok være vanvittig. Thiago har måske siddet for meget på bænken, og jeg kan godt forstå, hvis han er lidt utålmodig. Men jeg kan godt tvivle på, at han når Matas niveau.
Logged

Camus
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2124: 20 Jun 2013, 14:31 »

Okay, jeg troede egentlig det var Thiago du snakkede om, da du sagde at han ikke passede ind. Men så er vi jo enige på det punkt.

Hvorfor er de tider nødvendigvis forbi? Jeg tror ikke at polariseringen er ligeså stor blandt spillerne, som den har været blandet os fans. Når det kommer til stykket, er det altså et arbejde og hvis sportslige og økonomiske ambitioner bliver bedre opfyldt hos det ene eller det andet mandskab, tror jeg ikke at 'klubfølelsen' er stærk nok, hos spillere der, ligesom Mata, har været et smuttur forbi en af de to lejre. Det er klart at det ikke kommer til at ske, med spillere der er institutioner i klubberne, såsom Xavi eller Casillas, eller spillere der har brugt hele deres liv i klubben. Men som sagt; ved spillere der ligesom Mata blot har været en tur forbi ungdomsholdene og eventuelt B-holdet, tror jeg ikke at klubfølelse ville stå vejen for et skifte.

Jeg tror skam heller ikke, at Thiago kan nå det niveau, Xavi var på for et par år siden. Men det hænger nok sammen med, at jeg ser på Xavi som den største midtbanespiller i nyere tid. Og nu ved jeg godt, at der kommer folk der vil skyde mig ned med Pirlo, Gerrard, Lampard, Scholes, Zidane og lignende. Jeg er urokkelig i det her henseende. Wink
 Huh Udover de åbenlyse forskelle i fodboldmæssig kunnen og præstationer på banen, er der 11 grunde til ikke at sidestille de 2..
« Seneste Redigering: 20 Jun 2013, 14:33 af Camus » Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2125: 20 Jun 2013, 14:49 »

Enten måtte FC Barcelona have givet ham 30 minutters spilletid i 60 % af kampene, ellers skulle den klausul aldrig være kommet med i hans kontrakt. Thiago burde jo have fået meget mere spilletid, så synes det er fair nok, han vil væk.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2126: 20 Jun 2013, 16:51 »

 Huh Udover de åbenlyse forskelle i fodboldmæssig kunnen og præstationer på banen, er der 11 grunde til ikke at sidestille de 2..

Hvilket jeg heller ikke gør.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Camus
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2127: 21 Jun 2013, 01:55 »

Hvilket jeg heller ikke gør.
Good move Cool
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2128: 21 Jun 2013, 15:38 »

http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/6834-zubizaretta-vil-overbevise-thiago.html

Så ville du være en helt Zubizaretta! Thiago er uden tvivl den spiller jeg ser en størst fremtid i playmaker rollen.
Logged

FC Barcelona

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2129: 21 Jun 2013, 21:36 »

http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/6834-zubizaretta-vil-overbevise-thiago.html

Så ville du være en helt Zubizaretta! Thiago er uden tvivl den spiller jeg ser en størst fremtid i playmaker rollen.

Gode nyheder.  Smiley

Det er lige før, man skulle sige at hvis han ikke fik x antal spilleminutter, ville han blive fristillet næste sæson. Selvfølgelig taget med skader i betragtning. Det ville dog nok aldrig komme til at ske.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010