home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452933 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1995: 26 Feb 2013, 07:35 »

Uden egentlig at vide synes jeg han er en anelse overvurderet. De kampe han haft mod gode europæiske hold er han virkelig blevet lukket ned. Mod Barcelona og England blandt andet så han ret idéløs ud. Selvfølgelig er det svært for en spiller, at gøre en forskel i Santos mod et hold som Barcelona. Men jeg havde - om ikke andet - forventet langt mere end det han præsterede mod England for Brasilien. Dermed ikke sagt, at han ikke kan blive voldsomt god, for det kan han. Bare YT-videoerne vidner om dette.  crazy
« Seneste Redigering: 26 Feb 2013, 10:57 af mathiasnh » Logged

Neal Caffrey!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1996: 26 Feb 2013, 08:43 »

Det er muligvis to kampe hvor modstanderen var stor og svær, men det er altså også kun to kampe ud af de mere end 200 kampe han allerede har spillet for Santos og Brasilien. Man kan næppe bedømme hans niveau ud fra blot de to kampe.

Det jeg er mest i tvivl om, er om han er, eller nogensinde bliver, sin, utvivlsomt rigtig høje, pris værd.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1997: 26 Feb 2013, 20:43 »

Startellever for Barca i aften:

Pinto, Alves, Piqué, Puyol, Alba, Sergio, Xavi, Iniesta, Cesc, Pedro, Messi.

Yderst stærkt hold må man sige. Selvom jeg ikke helt holder med nogen i Spanien, håber jeg dog, at Barca vinder i aften. Specielt håber jeg at se Messi i hopla, det er altid en nydelse.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1998: 26 Feb 2013, 21:04 »

Ja, man kan håbe at Messi er ekstra sulten efter to lidt anonyme kampe mod Milan og Sevilla. I øvrigt bliver det med al sandsynlighed Iniesta på venstrekanten og ikke Cesc.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1999: 26 Feb 2013, 23:46 »

Okay Daniel, Jakob, Anfield Road og andet godtfolk. Grunden til at jeg mener at vi er i krise er ikke så kompliceret igen. Godt spil er et fænomen der har frekventeret Barcelona i denne sæson, omtrent ligeså ofte som Stephen Kinnock frekventerer SKAT's hovedkontor. Og det gør han meget sjældent.

Så længe resultaterne er gode, kan man naturligvis vælge at ignorere problemet, men pludselig bliver det altså aktuelt. Meget aktuelt. Og så er det egentlig for sent at forebygge og så går resultaterne altså alt andet end den rigtige vej. Forsvaret har sejlet fra første kampdag. Jeg husker godt returopgøret af Supercopa de España og allerede der så det utroligt skidt ud. Igen; dengang var det i starten af sæsonen og der var mange måneder til at rette op på forsvarets ustabile tilstand. Men der er ikke sket noget. I stedet er det bare blevet værre og værre, og når Tito, der skal træffe beslutningerne, så samtidig ligger syg med kræft på den anden side af Atlanterhavet, Messi er inde i et mindre formdyk, hvilket er ufatteligt skidt, da han, desværre, betyder uendeligt meget for holdets succes, vil jeg tillade mig at kalde det for en krise. Da jeg skrev at krise ikke engang var dækkende, var det givetvis en overdrivelse. Det indrømmer jeg gerne.

Men spillemæssigt, hvor forsvarsspil altså også indgår, og endda er en ret væsentlig del, har krisen altså stået på i flere måneder. Den er bare blevet ignoreret og fejet ind under tæppet, fordi resultaterne var blev ved med at gå den rigtige vej. Nu har vi vundet 6 ud af de sidste 11 kampe, hvor 2 af dem er vundet med et enkelt mål. Vi har tabt 3 af de 11 kampe spillet siden nytår og spillet 2 uafgjort, og lukket mål ind i de sidste 10 kampe. Så, ja - jeg mener at vi er i krise. Spillemæssigt har vi været det i flere måneder. Nu er vi også efterhånden i en resultatmæssig krise.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2000: 02 Mar 2013, 18:29 »

Er der større forståelse for mit synspunkt nu, eller er jeg stadig forkælet når jeg skriver at vi er i dyb, dyb krise?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2001: 02 Mar 2013, 18:56 »

Er der større forståelse for mit synspunkt nu, eller er jeg stadig forkælet når jeg skriver at vi er i dyb, dyb krise?

I har i hvert fald store problemer, men mon ikke I vender det snart?  crazy
Logged

Neal Caffrey!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2002: 02 Mar 2013, 19:02 »

Det er nærliggende at tro, men jeg er efterhånden i tvivl. Når vi, i stærkeste opstilling, taber til et reservespækket Madrid-mandskab, får man ligesom et meget fint fingerpeg om hvor skidt det står til.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2003: 02 Mar 2013, 19:04 »

Jep de middelmådig hold i La Liga kan vi slå! Tunge
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2004: 02 Mar 2013, 19:05 »

Viser bare i et total afhængige af at Xavi og Messi performer, gør de ikke det er i absolut til at tale med
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2005: 02 Mar 2013, 19:11 »

Det er nærliggende at tro, men jeg er efterhånden i tvivl. Når vi, i stærkeste opstilling, taber til et reservespækket Madrid-mandskab, får man ligesom et meget fint fingerpeg om hvor skidt det står til.

Jeg forstår din tvivl, men hvis du ser på hvad der sker med Real Madrid i øjeblikket, så er det jo et fint eksempel på, at det er muligt at få rettet skuden op. Som jeg ser det, er det tydeligt at en række af spillerne underpræsterer i øjeblikket, ligesom det var tilfældet med en del af spillerne fra Real Madrid, tidligere på sæsonen.
Jeg tror stadig på vi kan få rettet op på det, men det skal altså også ske nu!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2006: 02 Mar 2013, 19:15 »

Pérez Lasa bør i øvrigt også kritiseres i store vendinger, for sin præstation i dag. Ikke så meget på grund af hans kendelser, som for så vidt var ganske korrekte, men derimod for hans tilsyneladende fuldkommen vilkårlige omgang med sit gule kort, som, så vidt jeg kunne bedømme, blev vist når havde talt til et tilfældigt talt mellem 100 og 600. Med andre ord; der var ikke noget der bare mindede om en linje. Luka Modric kan uden videre brage ind i Busquets bagfra med 120 i timen, uden at få sit navn og nummer noteret, men så snart Jordi Alba laver et lille frispark på Pepe, der virkelig var et lille et af slagsen, kommer ostemaden frem. Det var uendeligt frustrerende at være vidne til.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2007: 02 Mar 2013, 19:17 »

Jep de middelmådig hold i La Liga kan vi slå! Tunge

Ikke hvis de hedder Real Sociedad og kun med nød og næppe hvis de hedder Granada
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2008: 02 Mar 2013, 20:11 »

Pérez Lasa bør i øvrigt også kritiseres i store vendinger, for sin præstation i dag. Ikke så meget på grund af hans kendelser, som for så vidt var ganske korrekte, men derimod for hans tilsyneladende fuldkommen vilkårlige omgang med sit gule kort, som, så vidt jeg kunne bedømme, blev vist når havde talt til et tilfældigt talt mellem 100 og 600. Med andre ord; der var ikke noget der bare mindede om en linje. Luka Modric kan uden videre brage ind i Busquets bagfra med 120 i timen, uden at få sit navn og nummer noteret, men så snart Jordi Alba laver et lille frispark på Pepe, der virkelig var et lille et af slagsen, kommer ostemaden frem. Det var uendeligt frustrerende at være vidne til.

Her er jeg helt enig. En ting er, at han ikke dømmer straffe til jer. Det kan ske for alle dommere, men jeg har uendelig svært ved at forstå hans linje. Vi var måske de mest heldige med hans kendelser i dag, men det var bare generelt linjen jeg ikke forstod. Coentrao fik også et mærkelig gult kort, hvor han lige snitter Alves med en hånd, men der var mange andre frispark, hvor vi godt kunne have fået et gult kort.

Det er måske ikke så meget en kritik af dommeren, men mere dommerstandarden i Spanien. Jeg forstår simpelthen ikke linjen og jeg bliver stadig mere irriteret hver gang de små frispark, hvor spillerne dårligt nok bliver rørt (bla. Varenes frispark mod Pedro) stadig bliver dømt, mens de gule kort bliver givet tilfældigt ud.
Logged

Hala Madrid!

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2009: 02 Mar 2013, 20:14 »

Nu må man heller ikke blive naive og tro Barca kan levere som de har gjort de sidste mange år. De har trods alt givet os mesterskaber på samlebånd, kæmpe sejre mod Real, flotteste fodbold der er set, Champions League trofæ og vi har verdens bedste spiller for 4 år i træk. De har givet os så meget og vi må bare stadig klappe af de tror på deres koncept. Det skal nok vende igen, og mesterskabet er sikret! Real har alt med sig i øjeblikket også dommeren i dag, men det skal ikke være en undskyldning for at der er lidt modgang i øjeblikket. Det bare at blive ved med at tro på det, så vender det igen. Lad bare alle andre pga. lidt modgang snakke om krise og bla bla bla. total ude i hampen og hører kommentatorerne på kanal 5 snakke om magtskifte, krise og alt det shit. Det bare op på hesten igen også håbe på bedre tider når vi lige har været nede og vende på de andre niveau.
Logged

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010