home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452892 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1965: 18 Jan 2013, 19:56 »

Det er altså stadig meget, meget tidligt. Til den tid vil han være 18 år og 5-6 måneder gammel. For en målmand er det meget tidligt at blive en del af en førsteholdstrup - især hvis det er i så stor en klub som Barcelona. Jeg ved at han er et kæmpe talent, men det ville være en skam at trække ham op på førsteholdet for bare at have ham til at sidde på bænken. Så er det en langt bedre idé at lade ham spille på B-holdet, i hvert fald så længe de er i Liga Adelante. Så kan han også sagtens få lov at træne med førsteholdet.

Jeg synes at en oplagt mulighed ville være at gå efter Vicente Guaita til sommer. Så kan han så småt køres i stilling til positionen i løbet af næste sæson, hvor han så småt får flere og flere af de vigtige kampe. Så kan Pinto stadig tage sig af Copa del Rey og når Ondoa så har haft et par sæsoner med B-holdet, kan vi få ham op som konkurrence til Guaita - såfremt Ondoa altså holder i længden. Oier var jo også udråbt som et kæmpe talent for et par år tilbage, men dels har han aldrig for alvor fået chancen og dels har han heller ikke været blændende på B-holdet. Det er endnu ret svært at vurdere hvor god Ondoa egentlig bliver.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1966: 18 Jan 2013, 20:10 »

Casillas var da en del af reals trup som 16 årige, aå vidt jeg ved. men du har ret, meget kan stadig nå at ske, og jeg har helt ærligt ikke den store kendskab til hverken Oier eller  eller Guaita som du henviser til Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1967: 18 Jan 2013, 20:12 »

Med al respekt for Ondoa's talent, tvivler jeg altså på at han nogensinde kommer i nærheden af Casillas' top-niveau.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1968: 18 Jan 2013, 20:20 »

Men der er stadig forskel på en 16 og en 18 årig.
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1969: 19 Jan 2013, 20:12 »

Så kom sæsonens første nederlag i ligaen. De første 30 minutter gjorde vi det godt, og vi kommer foran 2-0, og sejren ser ud til at være i hus. Men en dum reducering inden pause, samt Piqués idiotiske røde kort vendte det hele. Stor respekt til Sociedad, men hold op hvor jeg ærgrer mig over det nederlag. ticked off
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1970: 28 Jan 2013, 15:32 »

Så vandt Barcelona 5-1 i går. Når CR7 scorer hattrick, scorer Messi 4 mål. Jeg elsker det!
Alexis Sanchez skuffede mig igen, men jeg tror stadig på, han nok skal finde niveauet igen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1971: 29 Jan 2013, 01:27 »

Så vandt Barcelona 5-1 i går. Når CR7 scorer hattrick, scorer Messi 4 mål. Jeg elsker det!
Alexis Sanchez skuffede mig igen, men jeg tror stadig på, han nok skal finde niveauet igen.

Nu er Pedro kommet godt op i omdrejninger igen, så mon ikke Alexis følger trop før eller siden? Det har i øvrigt været en kanon god måned for Pedro, der har scoret 5 mål, hvilket vil sige at han har stået for en fjerdedel af de mål Barcelona har scoret i januar måned.

Messi fik i øvrigt også rundet et ret skarpt hjørne i søndags, da han scorede sit La Liga mål nr. 200. En milepæl han opnåede i en alder af 25 år og 217 dage, hvilket vil sige at han med enormt stor afstand er den yngste nogensinde til at nå 200 La Liga mål. Tidligere tilhørte den rekord Telmo Zarra, der nåede de 200 mål i en alder af 29 år og 352 dage.

Derudover blev Messi den 3. spiller i historien, der scorer over 30 mål i 4 sæsoner i træk, i en af de 4 store ligaer (Premier League, 1. Bundesliga, Serie A & La Liga). En bedrift som kun Dave Halliday (1925-1929; Sunderland) og Jimmy Greaves (1960-1964; Chelsea, Milan & Tottenham) kan matche.

Det er efterhånden svært at forholde sig til Messi. Han skriver på det nærmeste historie hver gang han scorer et mål.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1972: 29 Jan 2013, 08:04 »

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1973: 29 Jan 2013, 08:44 »


Som fremtidig førstemålmand vil jeg helt klart sige nej tak. Han ville dog være en rigtig god andenmålmand, men det stiller han sig nok ikke tilfreds med.
Som fremtidig førstemålmand kunne jeg sagtens se en De Gea, Neuer og måske Leno eller Ter Stegen. Man skal heller ikke afskrive Oier Ozabal, men tror mest på De Gea der har gjort det godt på det seneste. De Gea passer også bedre til spansk fodbold, hvor en stærkt målmand i luften ikke er så vigtig. Hans kæreste har også sagt han gerne vil til Barca.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1974: 29 Jan 2013, 08:54 »

Hans kæreste har også sagt han gerne vil til Barca.

Hvor er det nu den kilde kommer fra? Og hører man ikke det tit når en spiller har spillet lidt ringe, jamen så ved kæresten sgu altid hvor spilleren helst vil spille, i stedet for at kæmpe?
- Kildekritik er det bedste man give sig til efterhånden, med alle de tabloid aviser der er.

Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1975: 29 Jan 2013, 09:00 »

Hvor er det nu den kilde kommer fra? Og hører man ikke det tit når en spiller har spillet lidt ringe, jamen så ved kæresten sgu altid hvor spilleren helst vil spille, i stedet for at kæmpe?
- Kildekritik er det bedste man give sig til efterhånden, med alle de tabloid aviser der er.



Nu har hun jo ikke sagt det til The Sun, men i et spansk tv show.

- David har det rigtig godt i Manchester United. Men klart han gerne vil tilbage til Spanien, og hvis det er til Barca, så endnu bedre, sagde Edurne torsdag i programmet Arucitys på spansk kanal 8.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1976: 29 Jan 2013, 11:53 »

Michel Vorm er slet ikke noget dumt alternativ. Den profil man kan tegne af ham, passer sådan set som fod i hose hos Barcelona. Han er samme type som Valdés. Fantastisk reaktioner, god i én-mod-én situationer og sidst men ikke mindst stærk med bolden for fødderne. Kan Vorm ramme det niveau han var på inden sin skade i denne sæson, ville jeg faktisk gerne se ham i klubben, såfremt han kan erhverves for en nogenlunde god pris. I sidste sæson var han nemlig strålende og efter min overbevisning var han den målmand der gjorde det allerbedst i Premier League. Som bekendt; kan han ramme det niveau igen, ser jeg ham meget gerne i Barcelona.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1977: 29 Jan 2013, 12:16 »

Vorm er en fantastisk keeper, som dog i PL kan lide lidt under en manglende højde og derved problemer ved indlæg. Synes dog ikke problemet er vildt højt, da han har en fantastisk springskraft. Han har samtidigt vilde reflekser, og er bombesikker med fødderne, hvor han aldrig går i panik.

Kunne sagtens se ham som afløser for Valdes, og ser man på hans niveau inden skaden er jeg enig i at han var blandt de bedste i PL!
Ville være et røverkøb Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1978: 30 Jan 2013, 23:00 »

Uha. Det var godt nok uheldigt. Det var givetvis også skarpt og kynisk af Madrid at udnytte den klare fordel de har i højden og i luften, men der var godt nok også nogle kendelser der ikke ligefrem gik Barcelona's vej. Messi bliver snydt for en friløber hvor der ikke er skyggen af offside, og Carvalho skulle utvivlsomt have været sendt tidligt i bad med sit andet gule kort. I hvilken situation han lige skulle have været smidt ud, kan jeg ikke sige; I kan jo selv vælge én.

Men skarpheden mangler også i flere situationer. Pedro misbruger sin friløber, hvor han ganske enkelt tager et forkert træk, da han med sin anden berøring fortsætter mod baglinjen. Her skulle han i stedet have trukket ind foran Arbeloa, således at han havde skabt en langt større vinkel til en afslutning med venstrefoden, som han i øvrigt er ligeså god med, som han er med højrefoden. Dertil kommer Diego López's gode redning af Alba's fine forsøg i slutningen af anden halvleg, og López stod i det hele taget en god kamp. Han var prisgivet ved målet og havde et par fine aktioner i løbet af kampen. Varane spiller også en kanon kamp, dels med sin scoring og dels med et hav af gode defensive aktioner.

I den anden ende af banen var både Piqué og Puyol også flyvende. Der blev givet et par chancer væk, men det er svært at undgå når man spiller mod så godt et hold som Madrid. I det store hele synes jeg dog at der var fint styr på det nede i det bageste geled - noget som jeg ellers kun ved ganske sjældne lejligheder har følt et behov for at sige, i indeværende sæson. For mig er Piqué nok kampens spiller. Altså for Barcelona.

Kampens spiller i det hele taget, må dog være Varane. Sikke da et kæmpe talent han er. Var jeg cheftræner i Real Madrid, havde Pepe sådan set spillet sin sidste kamp i klubben. Ikke nogen grund til at have sådan en tikkende bombe til at tonse rundt, når man har et af de største forsvarstalenter i hele verden.

I øvrigt må jeg igen sige at jeg synes at Clos Gómez dømte forfærdeligt. Han undlod at fløjte ved de helt klare forseelser i løbet af anden halvleg, og fløjtede i stedet hver gang der var en mindre eller nærmest helt usynlig forseelse. Det bliver så frustrerende at se på, når dommerens linje er så dårligt defineret, og når han så i øvrigt endda vælger at afvige fra denne linje talrige gange. RFEF; ny dommer til returen, tak.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1979: 31 Jan 2013, 22:59 »

Som jeg også skrev i går, havde Carlos Clos Gómez ikke ligefrem sin bedste kamp i går, hvilket fint demonstreres i denne video. Lige nu er det mig en gåde at jeg ikke var mere ophidset i går, for Arbeloa begik da uden nogen som helst tvivl frispark nok til at gøre sig fortjent til to gule kort - og det er endda blot i første halvleg. Der er ofte blevet uddelt direkte rødt for at 'slå' ligesom Arbeloa gør mod Alves, men her giver det end ikke en advarsel, selvom jeg medgiver at det mere er to skub end to egentlig slag, men ikke desto mindre er det som minimum til en advarsel. Jeg er ærligt talt lidt rystet, efter lige at have set videoen her. Som bekendt er det endda kun fra første halvleg.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010