home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 450834 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #255: 20 Jul 2009, 16:28 »

Serie A er fucking ikke defensiv! Det er en skrøne.

Ved ikke om det er en skrøne, for det har været en suveræn defensiv liga Wink

Men mit kendskab til Serie A er ikke det største, dog mener jeg at have læst at hvis man tager målsnittet pr kamp så ligger de faktisk ganske pænt i feltet...

Edit: snittet i Serie A er faktisk større end i feks PL og den franske liga...
« Seneste Redigering: 20 Jul 2009, 16:33 af JKJ » Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #256: 20 Jul 2009, 16:30 »

Ved ikke om det er en skrøne, for det har været en suveræn defensiv liga Wink

Men mit kendskab til Serie A er ikke det største, dog mener jeg at have læst at hvis man tager målsnittet pr kamp så ligger de faktisk ganske pænt i feltet...

Jaaa - men man skal jo passe paa ikke at laegge mere i statistik end hvad det er.

Antal maal i gennemsnit pr. kamp kan jo ogsaa vaere et udtryk for, at der er EKSTREMT stor forskel mellem top og bund, og ikke noedvendigvis om ligaen er defensiv eller ej.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #257: 20 Jul 2009, 16:30 »

Serie A er fucking ikke defensiv! Det er en skrøne.

Serie A er ikke en defensiv liga nej.., men de spiller heller ikke lige så offensivt som barcelona gør, de spiller sig ikke frem til lige så mange chancer som barcelona.. og efter min mening har Ibrahimovic aldrig spillet med så gode holdkammerater som messi, henry, iniesta og xavi.. ja osv..

Jeg synes det er et godt indkøb.., han har en god teknik, god fysisk.. det eneste minus er hans opførelse uden for banen.. men jeg synes godt de kunne købe Zlatan ;d og hvis pengene er der.. så også en midtbane spiller Smiley men bare min mening.. de måtte sku godt købe Fabregas Grin
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #258: 20 Jul 2009, 16:31 »

Zlatan er måske ikke 600 millioner værd.., men han er god..
Wink


Eto'o er målfarlig, men det er zlatan også..
Zlatan har også en noget bedre tektik, og bedre fysiisk...

det eneste zlatan ikke har som eto'o har.. det er fart.
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #259: 20 Jul 2009, 16:41 »

Ved ikke om det er en skrøne, for det har været en suveræn defensiv liga Wink

Men mit kendskab til Serie A er ikke det største, dog mener jeg at have læst at hvis man tager målsnittet pr kamp så ligger de faktisk ganske pænt i feltet...

Haha. Der skulle vidst ikke stå skrøne. Wink

PREMIER LEAGUE, Mål samlet:
06-07: 931
07-08: 1002
08-09: 942

SERIE A, Mål samlet:
06-07: 969
07-08: 970
08-09: 988

LA LIGA, Mål samlet:
06-07: 942
07-08: 1021
08-09: 1101

Den er ikke spor defensiv, men viser samtidig hvor offensiv La Liga er.

 Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #260: 20 Jul 2009, 16:52 »

Zlatan er uhyggelig hurtig på de første meter, så det med at han ikke er hurtig passer ikke.

Hvorvidt Serie A er defensiv, så må jeg indrømme at jeg ikke har den store kendskab til dette. Ved kun at de italienske hold, som regel, spiller defensivt internationalt.

Uanset hvor defensiv eller offensiv ligaen er, så har han scoret 25 mål. Dette imod modstandere som er væsentlig bedre end dem han f.eks. ville møde i den hollandske og franske liga. Serie A er i Top 4 over de stærkeste ligaer i verden.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #261: 20 Jul 2009, 17:07 »

Jeg er selv stor fan af Samuel Eto'o. Jeg ville ønske hans ville spille resten af karrieren i Barca, men hvis vil væk, så lad ham da tage afsted. 108 mål på 145 kampe er jo ganske fremragende og jeg har svært ved at se hvem der skulle erstatte ham.

Om Zlatan er manden har jeg svært ved at udtale mig om. Statistikkerne ser jo fine ud, men graver man lidt dybere kan man (som mange andre allerede har fundet ud af) se at han ikke præsterer i de store kampe. Det er jo et kæmpe minus. Dog kan det jo havde noget med Inters defensive spillestil at gøre og tingene kan jo sagtens ændre sig hvis han skifter til Barca Smiley Hans ego kan også blive et problem og derfor forstår jeg ikke hvorfor Zlatan skal erstatte ham, da Eto'o jo selv har været i kambolage med både Rijjkaard og nu Guardiola.

At sige at Graulund og Utaka kan score +20 mål i Barca er den største gang vrøvl jeg længe har hørt. Tempoet er fuldstændigt højere dernede og forsvarsspillerne er jo en del bedre end i vores lille liga. Hvorfor imponerede Keane så ikke i Liverpool? Medspillerne var jo så fremragende at han var sikker på at score 20 mål. Den samme snak kan man jo bruge på Sheva i Chelsea og i Milan (08/09) og mange andre spillere. Sådan fungerer fodbold altså ikke.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #262: 20 Jul 2009, 20:26 »

Samuel Eto'o's agent skal mødes med Inter i morgen. Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #263: 20 Jul 2009, 20:30 »

Question: "What happens if Eto'o stays?"

Answer:

Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #264: 20 Jul 2009, 23:46 »

Question: "What happens if Eto'o stays?"

Answer:





HAHAHAHHAA Opstemt what a face..

til grin ;p ...

.- Jeg har lige noget vi kan diskutere forresten... nu skal Eto'o(s) agent mødes med inter osv i nat, HVIS de så bliver enige om et skifte, hvad så med hleb?, og kommer Zlatan med mod Tottenham så?, hmmm Grin

og jeg er også en rimelig god fan af Eto'o, men jeg kan ikke lide hans attitude.. jeg ved godt at Zlatan kan være lige sådan, men han har ikke givet en fra presse skalle osv.., jamen altså, jeg har også set nogle videoer af zlatan, han er ekstremt egoistisk.. men han er en pisse god spiller, og jeg tror godt joseph kan sætte ham på plads Wink

Hvis vi kommer af med eto'o og får zlatan, og samtidlig har fået Maxwell, som efter min mening er en af verdens bedste venstre backe, han er en kopi af dani alves..

Good job Barcá Wink
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Bimmand
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #265: 21 Jul 2009, 00:00 »

Jeg tror ikke Zlatan kommer med mod Tottenham, for de skal også klare lægetjek og alt det andet de skal lave, tror først at det bliver officelt på fredag eller noget i den stil?
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #266: 21 Jul 2009, 00:02 »

Jeg tror ikke Zlatan kommer med mod Tottenham, for de skal også klare lægetjek og alt det andet de skal lave, tror først at det bliver officelt på fredag eller noget i den stil?

Jeg må be til gud inden jeg går i seng så Wink..
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #267: 22 Jul 2009, 15:22 »

Zlatan er blevet skadet i en testkamp - skadens omfang kendes ikke, men kan muligvis udsætte et lægetjek. Lidt uheldigt, når vi nu endelig skal have ham. Omvendt kan man håbe, at Guardiola kommer til fornuft og køber Villa crazy
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #268: 22 Jul 2009, 16:21 »

Zlatan er blevet skadet i en testkamp - skadens omfang kendes ikke, men kan muligvis udsætte et lægetjek. Lidt uheldigt, når vi nu endelig skal have ham. Omvendt kan man håbe, at Guardiola kommer til fornuft og køber Villa crazy

Den eneste fordel ved at købe Villa er at han har spillet spansk fodbold længe, og er fra spanien..
jeg synes det ville være en fordel at købe Zlatan, jeg mener han er meget bedre Wink¨


ediT: nu kigger barcá jo også efter en midtbane spiller, jeg håber de køber mascherano eller fabregas Wink
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #269: 22 Jul 2009, 16:36 »

Vi køber ikke Zlatan/Villa og så dernæst Mascherano/Fabregas. Guardiola jagter en billig midtbanespiller, da han jo kun skal gå ind på holdet under ANC.
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010