home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Angelo90R
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 436679 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #240: 20 Jul 2009, 14:10 »

Lidt enig. Derudover synes jeg også Zlatan er ringe at bruge penge på, men sådan er det jo.

Men... den store forskel når Laporta går ud og fortæller noget, og andre fortolker det, er at Laporta mener ALT indberegnet - dvs. løn. Løn er et kæmpe, kæmpe emne for Laporta, der har gjort alt for et lønlofte i Barcelona, og Zlatan er fx gået 3 millioner euro ned i løn, så vidt jeg ved. Smiley

Om Zlatan går 3 millioner op eller ned, så er han stadig en spiller der får rigtig meget i løn - blandt verdens bedst betalte.

 Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #241: 20 Jul 2009, 14:12 »

Nej. Lønningerne i Barca er langt fra Real Madrid, Chelsea, Man City, Inter osv. Zlatan kommer ikke op på Messis niveau. Smiley
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #242: 20 Jul 2009, 15:07 »

Cesc er som sædvanlig god til at starte en faglig debat. En fornøjelse.

Også selv om det ikke er ham selv der har skrevet det.

Jeg står nu stadig ved det jeg har skrevet i mit tidligere indlæg. Jeg syntes som alle andre at det er mange penge at betale for en fodboldspiller. Hvorvidt Zlatan er 500 millioner værd, hvis man vurderer at det er handlens værdi, hvilket ingen andre end Laporta og Moratti ved, det skal jeg være den sidste til at bedømme. Hvorvidt jeg tror han bliver en succes i Barca, er jeg ikke et sekund i tvivl. Jeg tror og håber på, at han kommer til at vise alle sine skeptikere at han er manden for Barca.

Jeg syntes nu stadig ikke at man kan sammenligne RM og Barca, hvad angår indkøbspolitik.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #243: 20 Jul 2009, 15:15 »

Desuden kan det godt være de ikke har hentet Mascherano, en handel som kun besværliggøres af at RM har smadret markedet, og er ved at hente Xabi. Så lur mig om ikke han var kommet, kommer, hvis ikke RM havde handlet som de har/gør. Med udsigten til at Xabi skriver under, mindskes chancen for at få ham betydentligt.

Men lad os nu se, der er stadig længe til vinduet lukker...
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #244: 20 Jul 2009, 15:29 »

Er sgu ret enig Cesc. Zlatan er imo også alt for overvurderet.
Som du slev nævner, så er det yderst sjældent vi ser ret meget til ham i de store kampe og når det virkelig gælder...

Desuden har den selv samme præsident i Barca været ude at sige at han synes RM transfer summer er helt hen i vejret. Mon han mener det samme i denne sag?? Nu indgår der jo godt nok et spillerbytte i handlen, så summen ser måske knap så stor ud på papiret som den i virkligheden er...
Så også der træder han gevaldigt i spinaten...

Kunne grunden til, at man ikke ser saa meget til Zlatan i de store kampe ikke vaere, at Inter er et defensivt mandskab. Den defensive indstilling Inter har goer, at de storhold, de moeder ikke har ret mange spillere at koncentrere sig om. Det giver jo ekstremt meget opmaerksomhed til Zlatan, og saa bliver det jo altsaa bare svaerere at score.

Derudover saa overvej foelgende. Inter scorede 70 maal i Serie A (en ekstremt defensiv liga), 25 af dem scorede Zlatan. Barcelona scorede 105 maal i en liga, hvor defensiven ikke spiller den store rolle. Eto'o scorede 'kun' 30 af disse maal. Det taler da uden tvivl til Zlatans fordel - eller hvad?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #245: 20 Jul 2009, 15:48 »

Kunne grunden til, at man ikke ser saa meget til Zlatan i de store kampe ikke vaere, at Inter er et defensivt mandskab. Den defensive indstilling Inter har goer, at de storhold, de moeder ikke har ret mange spillere at koncentrere sig om. Det giver jo ekstremt meget opmaerksomhed til Zlatan, og saa bliver det jo altsaa bare svaerere at score.

Derudover saa overvej foelgende. Inter scorede 70 maal i Serie A (en ekstremt defensiv liga), 25 af dem scorede Zlatan. Barcelona scorede 105 maal i en liga, hvor defensiven ikke spiller den store rolle. Eto'o scorede 'kun' 30 af disse maal. Det taler da uden tvivl til Zlatans fordel - eller hvad?


Det kunne være en grund ja. Men alt for ofte synes jeg han slår op i banen, og virker som om han ikke gider og langt hellere vil diksutere med dommerne, modstanderne og endda  hans eget hold.

Og i de store kampe gør han jo ikke engang et forsøg på at gøre en forskel, eller det virker i hvert fald sådan. Når det feks ikke kørte for Barca eller Man U så kunne man som regel give bolden til Messi eller CR og så kunne de tage sagerne i egne føder, sådan virker det ikke man kan med Zlatan...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #246: 20 Jul 2009, 15:51 »

.. sådan var det jo heller ikke med Eto'o, som er den spiller Zlatan overtager, og ikke Messi crazy
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #247: 20 Jul 2009, 15:52 »

Det kunne være en grund ja. Men alt for ofte synes jeg han slår op i banen, og virker som om han ikke gider og langt hellere vil diksutere med dommerne, modstanderne og endda  hans eget hold.

Og i de store kampe gør han jo ikke engang et forsøg på at gøre en forskel, eller det virker i hvert fald sådan. Når det feks ikke kørte for Barca eller Man U så kunne man som regel give bolden til Messi eller CR og så kunne de tage sagerne i egne føder, sådan virker det ikke man kan med Zlatan...

Nu er der vel ingen tvivl om, at Ronaldo og Messi er i en liga for sig selv. Det er paa sin vis unfair at sammenligne Zlatan (eller nogen anden fodboldspiller) med de to.

Hvorvidt Zlatan er ugidelig og slaar op i banen skal jeg ikke kunne sige. Det har jeg simpelthen ikke set nok kampe med ham til at vurdere.

Jeg kan bare konkludere, at fx i den ene kamp mod United. Der spiller Inter altsaa EKSTREMT defensivt, og naar Zlatan saa ene mand skal lege med United-forsvaret, saa er det jo ogsaa ekstremt urimelige vilkaar.

Jeg tror, Zlatan bliver en succes for Barca. Hans hoejde og fysik giver uden tvivl Barca-angrebet en ekstra dimension. Lige pt. er det jo bare en flok dvaerge, hvis pasningsspil er ekstremt godt Wink
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #248: 20 Jul 2009, 15:54 »

.. sådan var det jo heller ikke med Eto'o, som er den spiller Zlatan overtager, og ikke Messi crazy

Ved det  Wink

Men ser bare mere Eto'o som ham der inde i feltet, hvorimod Zlatan gerne vil have bolden uden for feltet og prøve på et eller andet... Når han altså gider Wink
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #249: 20 Jul 2009, 15:57 »

Derudover saa overvej foelgende. Inter scorede 70 maal i Serie A (en ekstremt defensiv liga), 25 af dem scorede Zlatan. Barcelona scorede 105 maal i en liga, hvor defensiven ikke spiller den store rolle. Eto'o scorede 'kun' 30 af disse maal. Det taler da uden tvivl til Zlatans fordel - eller hvad?


Det viser bare, hvor meget bedre Barcelona er end Inter - både med Eto'os målinstinkt over Zlatans, men også med Barcelonas øvrige spillere. De er så meget over Inters.

 Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #250: 20 Jul 2009, 15:58 »

Det viser bare, hvor meget bedre Barcelona er end Inter - både med Eto'os målinstinkt over Zlatans, men også med Barcelonas øvrige spillere. De er så meget over Inters.

 Smiley

Netop... og hvis Zlatan kan score 25 maal for at hold, der paa ingen maade er paa hoejde med Barcelona... Er det saa ikke lidt torskedumt at tro at Zlatan vil floppe i Barcelona?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #251: 20 Jul 2009, 16:13 »

Netop... og hvis Zlatan kan score 25 maal for at hold, der paa ingen maade er paa hoejde med Barcelona... Er det saa ikke lidt torskedumt at tro at Zlatan vil floppe i Barcelona?

Jeg tror skam heller ikke at han vil floppe i Barcelona. Jeg tror heller ikke at Peter Utaka vil floppe i Barcelona. Jeg tror heller ikke at Anders Jochumsen vil floppe i Barcelona. Medspillerne er så gode, at man ikke kan undgå at lave 20+ mål, hvis man spiller fast.

Zlatan er bare overvurderet, og han er ikke 500 millioner værd - det er min konklusion - og så er Eto'o bedre.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #252: 20 Jul 2009, 16:22 »

Jeg tror skam heller ikke at han vil floppe i Barcelona. Jeg tror heller ikke at Peter Utaka vil floppe i Barcelona. Jeg tror heller ikke at Anders Jochumsen vil floppe i Barcelona. Medspillerne er så gode, at man ikke kan undgå at lave 20+ mål, hvis man spiller fast.

Zlatan er bare overvurderet, og han er ikke 500 millioner værd - det er min konklusion - og så er Eto'o bedre.

Eto'o gider ikke forlaenge med Barca, og manden har kontraktudloeb om 12 maaneder. Hvorvidt han overhovedet er 200 millioner vaerd kan jo diskuteres. So far har den eneste klub, der vil give 200 millioner for Eto'o vaeret City... saa jeg vil mene, det er mere end naturligt at betvivle om, han reelt er 200 millioner vaerd.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Pepe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #253: 20 Jul 2009, 16:24 »

Tja, det ved jeg nu ikke. Er til dels enig i Crouchinhos indlæg, men man skal tænke på, at i mange af de kampe han fremhæver - specielt dem i Champions League - havde Zlatan ikke en reel chance for at skabe noget frem af banen. Mod Liverpool var hans medspillere ikke indstillet på at gå frem af banen, og de overlod ALT initiativet til Liverpool. Mener også, at scenariet var nogenlunde det samme mod United i den ene kamp.

Når det er sagt, kan man ikke komme udenom, at Zlatan er en humørspiller, og når det ikke fungerer for holdet, fungerer det slet ikke for ham, og det er jo en kæmpe svaghed.
Hvorvidt Zlatan er 500 millioner værd skal jeg ikke kunne sige. Jeg ved bare, at hans målstatistikker snakker for sig selv. Han scorede 25 mål i verdens mest defensive liga - det er imponerende Peace
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #254: 20 Jul 2009, 16:26 »

Serie A er fucking ikke defensiv! Det er en skrøne.
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010