home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 437186 gange)
Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #195: 16 Jul 2009, 10:50 »

syntes det er et utroligt godt køb.
som sagt tidligere, pep kan vælge og bruge max imod de små hold som pakker sig på egen banehalvdel, og bruge abidal imod de stor hold.
Mht. Chr.Poulsen syntes jeg egentlig ikke det vil være et dumt køb. har ikke set ret meget til ham i juve. men han var jo fantastisk som oprydder i sevilla. så jeg siger god for poulsen hvis det skulle komme så langt Smiley
Jeg læste på bold.dk at det var tænkt at caceres skulle indgå i handelen. Det gør bestemt heller ikke noget for mig. Godt nok er han et stort talent, men nøj hvor var han da skidt i sidste sæson!
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #196: 16 Jul 2009, 12:29 »

Hvis det snart bliver officielt med Maxwell, vil det blive dejligt, hvis dette kan gentage sig. For så har vi da virkelig to af de bedste offensive backs, i verden. Peace
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #197: 16 Jul 2009, 12:51 »

Ved ikke helt om Christian Poulsen har niveauet, men i Sevilla var han jo netop fantastisk god til at fylde hullerne for de offensive backs, og i en 3mands midtbane som den Barcelona spiller med, er der mere plads til en rent defensivt orienteret mid, end i en 2mands midtbane. Med det sagt, så synes jeg ikke helt at CP har samme niveau som Yaya og Keita. Til gengæld ville han passe perfekt ind i en 433 med Maxwell+Alves som backs.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #198: 16 Jul 2009, 13:06 »

Der står på Barca's hjemmeside at de har fået Maxwell.

Ellers er de i hvert fald snubledne tæt på.
Logged

- MESSI -
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #199: 16 Jul 2009, 13:11 »

Men hensyn til Christian Poulsen, syntes jeg han helt sikkert har niveau til at matche Keita, og til dels Toure. Men jeg ser ingen grund til at invistere i ham, ikke engang for at få solgt Caceres (som jeg tror har et meget større potentiale, end det han har vist indtil videre). Ikke uden man skiller sig af med en af de 4 andre der kan spille hans plads.

Men nu må vi se hvad den kære Pep har i tankerne...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #200: 16 Jul 2009, 14:46 »

Christian Poulsen ville være helt fin.. Folk skal til ANC, og så er Christian Poulsen en helt fin erstatning. Smiley
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #201: 16 Jul 2009, 16:39 »

Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #202: 16 Jul 2009, 17:00 »

Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #203: 16 Jul 2009, 21:57 »

Puha.. Med Maxwell som reserve til Abidal (egentligt håber jeg på det modsatte crazy) og med en evt. dansk Christian Poulsen som reserve, så begynder jeg virkelig at glæde mig til næste sæson.

David Villa skulle være så klar på at komme til Barcelona, at han vil gå ned i løn, så Barcelona kan bruge det de sparer på hans løn, til at betale det de mangler.. det skulle dreje sig om ca. 8-10 millioner euro. Alt for latterlig sum, men sådan er det desværre.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #204: 16 Jul 2009, 22:00 »

i må sgu gerne få villa når han er så iloyal JUDAS
Logged

,,

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #205: 16 Jul 2009, 22:05 »

Ingen grund til at være muggen, Bibo! Manden vil jo bare hvad der er bedst for hans karriere. Han vil bare et skridt højere op, blandt de bedste, nu når han (er) verdens bedste angriber.

Imo
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #206: 16 Jul 2009, 22:07 »

hvordan kan han så sige at han vil blive og han kun ville sælges for at hjælpe klubben økonomisk  da vi ikke havde nogle penge så får vi penge så er han ellevild for at komme videre
Logged

,,

Andreas93
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #207: 16 Jul 2009, 22:09 »

Det begynder at se godt ud, hvis vi for hentet CP og Villa. CP har før vist sig, at han kan begå sig i en spansk topklub. Det eneste der bekymrer mig, er om han kan være med, når vi skruer tempoet i vejret. Mon ikke vi kan presse prisen en del ned, nu når Juve gerne vil af med ham. Jeg håber snart at vi finder en ny klub til Eto'o, men mulighederne er desværre blevet mindre.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #208: 16 Jul 2009, 22:14 »

Jeg tror det skyldes at han var meget langt i forhandlingerne og indstillet på at forlade Valencia, da de så får penge igen.. Smiley Hvis først hovedet er det ene sted, så er det nok bedst for alle parter - anyways, jeg ville klappe i mine små hænder over udsigten til Villa. Uden tvivl en af mine absolutte favoritter indenfor sportens verden, og dem har jeg sgu ikke mange af udover Rivaldo og Vidic Djævel

Jeg håber også, at vi finder en klub til Eto'o. Først og fremmest har han fortjent at forlade klubben på en ordentlig måde, og det sker først og fremmest hvis vi hjælper ham med at finde et ordentligt sted.. det ville være synd for ham, at sidde et år på bænken hos os - han har fortjent bedre.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #209: 16 Jul 2009, 22:16 »

Jeg tror det skyldes at han var meget langt i forhandlingerne og indstillet på at forlade Valencia, da de så får penge igen.. Smiley Hvis først hovedet er det ene sted, så er det nok bedst for alle parter - anyways, jeg ville klappe i mine små hænder over udsigten til Villa. Uden tvivl en af mine absolutte favoritter indenfor sportens verden, og dem har jeg sgu ikke mange af udover Rivaldo og Vidic Djævel

Jeg håber også, at vi finder en klub til Eto'o. Først og fremmest har han fortjent at forlade klubben på en ordentlig måde, og det sker først og fremmest hvis vi hjælper ham med at finde et ordentligt sted.. det ville være synd for ham, at sidde et år på bænken hos os - han har fortjent bedre.

tror jeg kommer til at græde at se villa i en barcelona trøje
Logged

,,

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010