home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 429517 gange)
Bimmand
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #165: 15 Jul 2009, 22:13 »

Jeg synes det er et lortekøb, synes ikke vi kan bruge ham
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #166: 15 Jul 2009, 22:15 »

Vi kan i allerhøjeste grad bruge en venstreback, især når Abidal spillede som han gjorde sidste sæson. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #167: 15 Jul 2009, 22:15 »

Jeg synes det er et lortekøb, synes ikke vi kan bruge ham
Underlig holdning til en mand der har spillet fast i Inter og teknisk er klasser over Abidal. Uanset hvad, så havde i brug for en venstreback.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #168: 15 Jul 2009, 22:17 »

Har OVERHOVEDET ikke hørt til at vi har forhandlet med Maxwell? Shockeret
Men et rigtig godt køb. Han er virkelig en god back, som ikke bange for at gå med frem og drille modstanderne.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #169: 15 Jul 2009, 22:20 »

Abidal er mere den hardcore fodboldspiller, altså ham der hardhitteren, som bare smadrer ind i folk, fremfor at pille bolden fra dem. En mere fysiskbetonet spiller end Maxwell hvert fald, men for at gøre et langt indlæg kort, så kan Maxwell beskrives sådan: Løbevillig, teknisk velfunderende, stærk i opspillet, rimelig i defensiven, men ikke fuldstændig klasse og så en rutineret ræv, der er trænet i den italienske skole. Han ved, hvor han skal placere sig på banen, og det er en klasseback i har købt. Jeg synes han er alt for billig især når vi tænker på denne tid i transfervinduet, men god handel i har lavet!

Stærkt forsvar i får næste år. Hvert fald gode backs, som helt sikkert er en stor hjælp i mange af jeres omstillinger.
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #170: 15 Jul 2009, 22:21 »

Har jeg netop heller ikke, Michael, selvom jeg følger Barca, utrolig tæt. Har samme holdning som dig, og håber han bliver fast mand, i stedet for Abidal.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #171: 15 Jul 2009, 22:23 »

Som Cesc siger, vi fik ham helt vanvittigt billigt.
Et rigtigt scoop..
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #172: 15 Jul 2009, 22:24 »

Hvad har han kostet?
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #173: 15 Jul 2009, 22:26 »

Maxwell for 35 mio kr.? Det må da godt nok være årets transfer, manden er fra det jeg har set af ham blandt verdens 10 bedste venstrebacks.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #174: 15 Jul 2009, 22:28 »

35 mio  Shockeret  Shockeret  Shockeret Og så skal Milan give over 200 mio for Fabiano, håber det er noget som er i hans kontrakt...
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #175: 15 Jul 2009, 22:32 »

Stor ros til vores "forhandler team", for det er virkelig et super køb.
Maxwell er i min bog, niveauer over Abidal som forlængst har toppet, og det kan kun være et spørgsmål om tid inden Maxwell bliver fast mand på landsholdet. (Hvis ikke selvfølgelig ikke allerede er det)
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #176: 15 Jul 2009, 22:38 »

Stor ros til vores "forhandler team", for det er virkelig et super køb.
Maxwell er i min bog, niveauer over Abidal som forlængst har toppet, og det kan kun være et spørgsmål om tid inden Maxwell bliver fast mand på landsholdet. (Hvis ikke selvfølgelig ikke allerede er det)

Jeg tror ikke han bliver landsholdsspiller mere, men det skal I vel bare være glade for i Barcelona? Så er der ingen chance for skader på landsholdsture og sådan. Dunga har nemlig et rigtig godt øje til Andre Santos, som I vidst har været kædet sammen med, og jeg tror, at han får alle de kampe han er klar til på Brasiliens landshold. Det må have noget med spillestil at gøre, for af hvad jeg ved, så er Maxwell en af de bedste backs - og derfor vel den bedste venstreback fra Brasilien...

Sjovt er, at Inter sælger ham. Han er Zlatans bedste ven i Inter (Et program om Zlatan, fortalte han det), og derfor kunne det nok godt tyde på, at Ibrahimovic skifter væk til næste sommer..
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #177: 15 Jul 2009, 23:02 »

Han er uden tvivl en del mere værd.. Hans kontrakt med os udløb næste sommer, så dette var formentlig sidste chance, hvis vi skulle tjene på ham.. Han har haft sine problemer med Mourinho i sidste sæson, og derfor har det ligger i kortene, at han ikke havde tænkt sig at forlænge kontrakten..

Hans spidskompetencer er helt klart det offensive.. Teknisk er han utrolig dygtig, og han er ikke bange for at have bolden.. Hans største svagheder ligger i det defensive, uden dog på nogen måde at falde igennem.. Han er ikke ret høj, og derfor er hovedspillet heller ikke hans spidskompetence..

I den første sæson hos Inter, spillede han sig i start 11'eren på bekostning af den nykårede verdensmester Fabio Grosso.. I hans anden sæson reagerede han på venstrebacken, og spillede praktisk talt samtlige kampe, og gjorde det helt forrygende.. I sidste sæson kom vores stjerneskud Davide Santon på banen, og dette betød, at Maxwell måtte tage sig til takke med en plads på bænken, og et par kamåe i ny og næ på den centrale midtbane, hvor han slet ikke passede ind.. Med tilgangen af Chivu var Max's skæbne beseglet..

Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at han bliver en kæmpe gevinst for Barca.. Hans spillestil passer helt perfekt til La Liga, og jeg er på Max's vejne glad for at han ikke skal tilbringe en sæson på bænken hos os.. Han fortjener meget mere! I mit hoved er han absolut den bedste reserve på backpositionen i hele verden. Det ville være synd for ham at fortsætte med det prædikat! Hans bedste ven i fodboldverden er for øvrigt Zlatan, så jeg håber ikke, at den gode Max forsøge at lokke den lange svensker med til Spanien!

Et godt bevis på, at Max er fremragende fremad banen er disse mål, som også fremhæver endnu en kompetencer hos Max; nemlig et glimrende overblik:

http://www.youtube.com/v/t_e91DYuRFY&feature=related
http://www.youtube.com/v/2UF2vaNKql4

Held og lykke til Max, han fortjener det!

Håber det forklarede lidt om Max til de Barca-fans som ikke ser så meget Serie A!
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #178: 15 Jul 2009, 23:12 »

Sikke nogle løb han tager. Håber det bliver et succesfuldt ophold.

For mig at se er det nærmest som en venstrebenet Dani Alves, eller er det mig som er for hurtig til at sammenligne??
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #179: 15 Jul 2009, 23:16 »

jeg tænker helt det samme som dane 16
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010