home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fc Midtjylland - Talenternes legeplads  (Læst 24914 gange)
Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
« : 11 Aug 2014, 08:27 »


Hej med jer.

Jeg har valgt at prøve mig med en blog om Fc Midtjylland.
Da dette kun er min 3 blog nogensinde vil der ikke være det vilde grafik. Jeg er simpelthen ikke god til det.
Så vi kører det simpelt og ligetil.  Peace

Jeg vil have meget fokus på talentarbejdet i klubben. Desuden vil mine få indkøb være præget af at jeg satser på eget talentarbejde.

Regler:

- Jeg må kun købe nationaliteter som allerede er i truppen. (Gælder ikke spillere fra skandinavien)
- Max køb af en person over 25 år pr sæson.
- Max køb af to udlændinge pr sæson. (Gælder ikke spillere fra skandinavien)

Håber i vil følge med, og kom endelig med ris/ros.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2014, 08:18 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #1: 11 Aug 2014, 10:59 »



Transfers og Preseason


Transfers ud:
Den første jeg valgte at sælge var Morten Duncan Rasmussen. Med tanke på at jeg kun bruger en angriber var et bud på 20 mio kr fra Anderlecht simpelthen for godt til at sige nej til.
Det samme gælder den næste transfer. her blev Tim Janssen solgt for 7,75 mio kr til AJ Auxerre.
Lidt længere nede kan man læse at jeg køber en ny målmand, Jakob Haugaard blev derfor til overs. Han blev solgt til Havre fra den franske Ligue 2 for 2 mio kr.

Transfers ind:
Holdet er ret tyndt besat på backpositionerne, hvorfor jeg har valgt at forstærke holdet med lidt norsk talent. Magnar Ødegaard er hentet i Molde for 4,25 mio kr.
På målmandsposten er der intet af kvalitet. Jeg har derfor smidt 2,5 mio kr efter Frederik Rønnow som indtil videre har vogtet målet i Ac Horsens.


Træningskampe:

Fc Midtjylland - Tjørring: 13-0 Målscorere: Igboun(3), Heõinsson(2), Andersson(2), Hassan(2), Rømer, Sisto(2), Larsen
Fc Midtjylland - Fc Brande: 7-0 Målscorere: Heõinsson(2), Igboun, Andersson, Sviatchenko, Sparv, Larsen
Fc Midtjylland - Hammerum: 8-0 Målscorere: Poulsen, Heõinsson(2), Igboun(2), Banggaard, Andersson, Nnah
Fc Midtjylland - Vildbjerg: 6-1 Målscorere: Igboun, Onucahu, Poulsen, Sviatchenko, Andersson, Ashiru
Fc Midtjylland - Dempo: 0-0
Fc Midtjylland - Aulum: 5-1 Målscorere: Poulsen, Dickoh, Sterring, Igboun, Nnah
Fc Midtjylland - Herning KFUM: 5-0 Målscorere: Onuachu, Ashiru(2), Larsen, Poulsen

Alt i alt en tilfredsstillende preseason. Selvom kampen mod Dempo godt kan irritere mig lidt. Vi havde massere af chancer, sad på alt spillet. Men kunne simpelthen ikke prikke bolden ind. Træls.

I næste update kigger vi på taktikken samt starten på Superligaen.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2014, 14:37 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #2: 11 Aug 2014, 16:58 »



Taktik


Min hjemmebanetaktik ser således ud:


Min udebanetaktik ser således ud:


Planen er at spille kontrolleret og tålmodigt for på den måde at komme frem til chancer. Samtidig skal forsvaret spille aggresivt og presse modstanderen højt på banen.

Juli


Juli betyder Superligaopstart. Jeg er spændt på hvad holdets talent rækker til. Vi går benhårdt efter en plads i Europa. Hvilken turnering det bliver må vi se på hen ad vejen.

Superliga
Fc Midtjylland - Fc Nordsjælland: 0-0
Superliga
Esbjerg fB - Fc Midtjylland: 0-1 Målscorer: Igboun

Spillere på månedens hold: Patrick Banggaard

Efter Superligaens start er der føjet endnu en spiller på holdkortet i Herning. Endnu en back er hentet. Denne gang i venstre side. Jonas Knudsen er hentet i Esbjerg for 3,75 mio kr. Det forventes at han går direkte i start 11'eren og erstatter Lauridsen.

August


Superliga
Fc Midtjylland - Randers Fc: 2-1 Målscorere: Hassan, Igboun
Superliga
Fc Midtjylland - Fc København: 1-2 Målscorer: Igboun
Superliga
AaB - Fc Midtjylland: 1-0
Superliga
OB - Fc Midtjylland: 2-3 Målscorere: Poulsen, Heõinsson, Hassan
Pokalturnering
Viby - Fc Midtjylland: 0-2 Målscorere: Larsen, Braun
Superliga
Fc Midtjylland – Silkeborg IF: 0-0

Spillere på månedens hold: Petter Andersson

Stillingen efter de 2 første måneder af sæsonen



Jeg er egentlig ok tilfreds når man ser på stillingen. Dog et par svipsere. Kampen mod AaB især da vi sad på alt spillet.
Kampen mod Silkeborg er vi decideret dårlige i og er heldige at de kun tager et enkelt point med dem hjem. Det har helt sikkert været en træls tur for dem de 39 km de har hjem på Herningmotorvejen.

Næste måned byder på 4 kampe. 3 i Superligaen (Hobro, Vestsjælland og Sønderjyske) og en enkelt cupkamp (Ballerup). Jeg forventer det bliver en måned med 4 sejre.
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #3: 11 Aug 2014, 17:25 »

Super fed blog med min hjerteklub. Jeg følger med og glæder mig til, at følge med i din udvikling af talenter Smiley
Logged


Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #4: 11 Aug 2014, 19:35 »



September


Superliga
Hobro - Fc Midtjylland: 1-1 Målscorer: Igboun
Superliga
Fc Vestsjælland - Fc Midtjylland: 2-3 Målscorere: Igboun, Poulsen, Andersson
Pokalturnering
Ballerup-Skovlunde - Fc Midtjylland: 1-1 (5-3 efter straffe) Målscorer: Onuachu
Superliga
Fc Midtjylland - Sønderjyske:  3-0 Målscorere: Andersson, Sviatchenko, Igboun

Spillere på månedens hold: Petter Andersson

For #?%!& en skodmåned.
Jo jo bevares, det var da reserverne der røg ud på straffe imod Ballerup.. Men come on. Ballerup er et DS-hold. Det burde drengene da klare uden problemer. Vi kommer da også foran, men lukker så et mål ind midt i anden halveg. Herefter er det et under at de ikke scorer mere. Far er ikke sur. Far er skuffetSur

I superligaen er vi på rette vej. Vi skal bare af med svipsere som uafgjort mod Silkeborg i sidste måned og Hobro i denne måned.

Stillingen i superligaen efter September måned



Vi SKAL have mindst syv point i næste måned hvor der ligger tre kampe. En svær og to vi SKAL vinde. Brøndby hjemme - Esbjerg hjemme - Nordsjælland ude. Så kan i jo gætte på hvilken kamp jeg mener bliver den svære.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Aug 2014, 20:42 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #5: 11 Aug 2014, 22:07 »

Mega fed blog med min favoritklub i Danmark!
Logged

TheBoss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #6: 11 Aug 2014, 22:13 »

Hvorfor bruger du ikke Sisto?
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #7: 12 Aug 2014, 01:36 »

Glæder mig til du når længere ind Wink FCM plejer altid at spytte et hav af talenter ud når jeg spiller i suppen.
men dog forstår jeg ikke din brug Izunna på den centrale midt ved siden af Poulsen eller Andersson. Når de med den taktik du bruger trækker frem i banen skulle du prøve Izunna som Boldvindende forsvar Wink hvilket jeg har haft god held med ved siden af en felt til felt cm. især ved den første taktik burde du stærkt overveje ham som Boldvindende
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #8: 12 Aug 2014, 04:38 »

Fedt i følger med. Det gør det trods alt sjovere at have en blog så.  crazy

Hvorfor bruger du ikke Sisto?

Det gør jeg også sporadisk. Men jeg har en plan om at han skal spille højre wing. Og der er Ashiru og Heõinsson trods alt stadig lidt bedre. Men Hassan har lige været skadet, så derfor har Pione fået lidt kampe på venstre wing. Jeg er kæmpe fan af Sisto. Både irl og i spillet. Så jeg glæder mig til han er dygtig nok til at spille fast.

Glæder mig til du når længere ind Wink FCM plejer altid at spytte et hav af talenter ud når jeg spiller i suppen.
men dog forstår jeg ikke din brug Izunna på den centrale midt ved siden af Poulsen eller Andersson. Når de med den taktik du bruger trækker frem i banen skulle du prøve Izunna som Boldvindende forsvar Wink hvilket jeg har haft god held med ved siden af en felt til felt cm. især ved den første taktik burde du stærkt overveje ham som Boldvindende

Interessant set. Men der er faktisk en tanke bag. Jeg spiller med aggresive tacklinger. Min erfaring siger mig at aggresive tacklinger + boldvindende midtbanespiller = kort.
Men kan være jeg lige skal prøve det i et par træningskampe her til vinter og se hvordan det går. Tak for feedback. Det er fedt at få.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2014, 05:05 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes arbejdsplads
« Svar #9: 12 Aug 2014, 05:54 »



Oktober


Superliga
Fc Midtjylland - Brøndby IF: 3-0 Målscorere: Igboun, Andersson, Heõinsson
Superliga
Fc Midtjylland - Esbjerg fB: 2-1 Målscorer: Igboun(2)
Superliga
Fc Nordsjælland - Fc Midtjylland: 1-0 Målscorer: Poulsen

Spillere på månedens hold: Patrick Banggaard og Petter Andersson

Sådan... 3 kampe = 9 point. Vigtigt for at vi hænger på i toppen hvor FCK og AaB bliver ved med at vinde. Vi er nu 7 point fra Silkeborg, og det ser ud til at de tre tophold er ved at danne en udbrydergruppe fra feltet. Forhåbentlig med ulvene i den gule føretrøje til sidst.

November


Denne periode bliver en af de vigtigste i sæsonen da 2 af de 3 kampe vi skal spille, er imod henholdsvis FCK og AaB. Jeg er tilfreds med 6 point i de tre kampe, men mere kan også gøre det. Smiley

Superliga
Randers - Fc Midtjylland: 1-2 Målscorer: Igboun(2)
Superliga
Fc Midtjylland - AaB: 2-1 Målscorere: Uzochukwu, Banggaard
sub]Superliga[/sub]
Fc København - Fc Midtjylland: 0-3 Målscorere: Heõinsson(2), Banggaard

Spillere på månedens hold: Sviatchenko, Banggaard, Poulsen, Andersson

Midtjylland is on fire
Drengene gør det godt og især at vi laver en ”Hobro”, er jeg svært tilfreds med. Endnu 3 kampe og 9 point. Dvs at vi nu er ubesejret i 12 kampe i træk i ligaen. Moralen er høj. Vi dummer os ikke, og vi scorer på vores chancer. Det begynder at ligne noget. Men der er lang vej igen.


Stillingen efter den vigtige November måned


Nyt blod til truppen
Vi har endnu engang kigget lidt imod nordøst. Efter at have forhandlet i flere måneder, først med hans klub Rosenborg, derefter med hans utrolig irriterende og stædige (men åbenbart utrolig dygtige) agent,
kan vi endelig offentliggøre at vi har skrevet kontrakt med Ole Kristian Selnæs fra starten af det nye år.  Hans alsidighed på midtbanen er et must for alle hold. Han er dog i første omgang tiltænkt en plads som reserve.

Selnæs bliver hentet for 5,5 mio kr.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2014, 06:03 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
« Svar #10: 12 Aug 2014, 09:17 »



December 2013


Superliga
Fc Midtjylland - OB: 0-1
Superliga
Silkeborg IF - Fc Midtjylland : 1-3 Målscorere: Banggaard, Poulsen, Igboun

Fortjent nederlag til OB, hvor vi slet slet ikke spiller godt. Vi kan være tilfredse med at det kun blev til et 1-målsnederlag.
Det er fuldt ud Frederik Rønnows fortjeneste at vi ikke taber 0-8 i den kamp.
Vi overvintrer på 3 pladsen. 1 point efter både Aab og Fc København.


Så er det blevet den tid på året hvor diverse awards skal uddeles. Her kommer en gennemgang:

Danske Awards

Årets spiller i superligaen: Andreas Cornelius

Efterårets spiller i superligaen: Sylvester Igboun

Årets målmand i Danmark: Johan Wiland (Frederik Rønnow blev nr 2)

Danske sportsjournalisters årets spiller i Danmark: Mikael Krohn-Dehli

Årets spiller i Danmark: Andreas Cornelius

Årets u-21 talent i Danmark: Christian Eriksen

Årets u-19 talent i Danmark: Pierre-Emile Højbjerg

Årets unge spiller i Danmark: Andreas Cornelius

Spillere på årets hold i Danmark: Patrick Banggaard

Andre Awards

Guldbolden: Lionel Messi
Årets spiller i verden: Lionel Messi
Young Player of the Year: Eden Hazard
Europas Gyldne Dreng: Erik Lamela


Vinterpausen 2014



Så ankom Ole Kristian til Herning. Jeg forventer mig meget af ham allerede fra næste sæson af. Hvor jeg satser på at få solgt en af mine andre midtbanespillere. Håber at komme af med Femi eller Sparv. Femi fordi han ikke er god nok. Sparv fordi han er mange penge værd, men har svært ved at komme til spilletid.

OB har lejet vores unge midtbanespiller Mads Pedersen for resten af sæsonen. Normalt er jeg ikke meget for at leje mine spillere ud til konkurrenter, men et tilbud om fast superligabold på den centrale midtbane og 100% lønbetaling fra OB var et ret godt tilbud. Så håber vi at Ove Pedersen gider at bruge ham.
Vi har lejet endnu en spiller ud, nemlig Isaac Oliseh, som skal skrabe superligaerfaring sammen i vores samarbejdsklub Hobro. Jeg har ikke den store tiltro til at Oliseh kan blive guld værd for Fc Midtjylland. Men det kan være at han kan udvikle sig bedre hos Hobro end han har gjort på vores B-hold.
Den unge venstreback Frederik Møller er blevet lejet ud til den svenske klub GIF Sundsvall. Den svenske klub tilbød at han kunne spille som nøglespiller på deres venstreback de næste 12 mdr i Allsvenskan.

Træningskampe:

Fc Midtjylland - Fc Vestsjælland: 3-0 Målscorere: Sviatchenko, Igboun, Andersson
Fc Midtjylland - Silkeborg IF: 3-1 Målscorere: Selnæs, Igboun, Sisto
Fc Midtjylland - Hobro: 0-1
Fc Midtjylland - Häcken: 2-1 Målscorere: Onuachu, Larsen
Fc Midtjylland - Halmstad: 1-0 Målscorere: Larsen
Fc Midtjylland - GAIS: 2-2 Målscorere: Sisto, Høgstad
Fc Midtjylland - Örgryte: 1-0 Målscorere: Banggaard

Vi viser ok takter. Trupperne mod Hobro og Häcken bestod udelukkende af spillere fra u-19 og B-holdet. Den kamp der ærgrer mig emst er 2-2 kampen imod GAIS. Vi var foran 2-0, men så bliver jeg for genereøs med udskiftningerne, og vi smider det hele væk til sidst, hvor de scorer 2 mål de sidste 5 minutter.
Men vi er ved godt mod. Drengene er i god form og vi er klar til forårssæsonen, hvor vi skal se om vi kan overhale Fc København og Aab i kampen om mesterskabet.
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
« Svar #11: 12 Aug 2014, 11:51 »

Jo det kan give mange gule kort og det gjorde det også for mig Wink men så snart spillerne var mere komfortable med taktikken, var superligaen min Smiley
Selnæs har nogle fine stats btw.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
« Svar #12: 12 Aug 2014, 13:08 »



Februar 2014


Superliga
Fc Midtjylland 2-0 Hobro - Målscorere: Igboun, Ødegaard

Vi fik vores revanche og beviste at når vi stiller med 1 holdet så er vi et bedre hold end Hobro.
Næste måned byder på hele 5 kampe. Bl.a en udekamp imod Brøndby.

Marts 2014


Superliga
Sønderjyske 0-0 Fc Midtjylland
Superliga
Fc Midtjylland 3-0 Fc Vestsjælland - Målscorere: Sviatchenko, Ashiru, Igboun
Superliga
Brøndby IF 0-4 Fc Midtjylland - Målscorere: Poulsen, Andersson, Ashiru, Igboun
Superliga
Fc Midtjylland 2-0 Fc Nordsjælland - Målscorere: Hassan, Igboun
Superliga
Esbjerg fB 2-0 Fc Midtjylland

Spillere på månedens hold: Banggaard, Sviatchenko, Andersson, Hassan

Jeg vidste godt at udekampene generelt er svære. Men havde ikke regnet med at jeg ville miste 4 point i de tre udekampene. Slet ikke at pointene skulle mistes i Haderslev og Esbjerg. Jeg havde regnet med at jeg max fik 1 point med hjem fra vestegnen. Men ironisk nok viste den kamp sig at blive den nemmeste af dem alle 5 i denne måned.
Kampen mod Esbjerg er et kollektivt kollaps. Det sker for ofte for os. Vi er nødt til at få styr på det hvis vi skal have nogen forhåbning om at blive mestre, eller kvalificere os til det forjættede land.


Esbjerg var dårlige og vi var endnu dårligere...




I næste måneds 5 kampe SKAL vi være stabile. Jeg er også ret sikker på at vores skæbne i superligaen bliver afgjort i den  måned da vi både har Fc København hjemme, og AaB ude. Men vi har jo vist at vi kan dumme os mod selv mod de dårligste hold.  Så det bliver spændende om vi kan bringe noget stabilitet ind. Det er ihvertfald NU det skal ske...!
Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
« Svar #13: 12 Aug 2014, 15:09 »



April 2014


Så er det nu slaget skal slåes hvis vi skal have nogen som helst chance for at være med i det sjove selskab. Europa League er fint, men CL er the shit! Derfor SKAL vi have mindst 12 point i denne her måned. Det har vi 5 kampe til. 2 af dem er rigtig svære (Fc København hjemme og AaB ude). Resten vurdere jeg SKAL vindes.

Superliga
Fc Midtjylland 1-1 Randers - Målscorer: Sisto
Superliga
AaB 1-3 Fc Midtjylland - Målscorere: Thelander(sm), Igboun(2)
Superliga
Fc Midtjylland 1-1 Fc København - Målscorer: Igboun
Superliga
OB 0-1 Fc Midtjylland - Målscorer: Igboun
Superliga
Fc Midtjylland 1-1 Silkeborg IF - Målscorere: Jensen(sm)

Spillere på månedens hold: Banggard, Sviatchenko, Poulsen, Andersson, Hassan

En ubesejret måned. Både godt og skidt. Godt at jeg ikke tabte til AaB eller FCK, men rigtig skidt at have smidt 4 point imod Randers og Silkeborg. Med de 4 point havde jeg ført ligaen.

Med 4 kampe igen ser stillingen således ud.



Selvom jeg vinder de sidste 4 kampe skal jeg være heldig hvis jeg skal vinde mesterskabet. AaB og FCK er flyvende for tiden. Men de skal heldigvis møde hinanden i næste kamp. Så satser på CL. Nu må vi se. Det er nok mest fortjent hvis det bliver FCK og AaB, sådan som vi har dummet os på heden.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2014, 16:09 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fc Midtjylland - Talenternes legeplads
« Svar #14: 13 Aug 2014, 01:07 »



Maj 2014


Superliga
Hobro 1-3 Fc Midtjylland - Målscorere: Sisto, Igboun, Hassan
Superliga
Fc Midtjylland 0-0 Sønderjyske
Superliga
Fc Midtjylland 3-0 Brøndby IF - Målscorere: Hassan, Poulsen, Igboun
Superliga
Fc Vestsjælland 0-2 Fc Midtjylland - Målscorere: Mikkelsen(sm), Hassan

Spillere på månedens hold: Knudsen, Sviatchenko, Banggaard, Andersson

Endnu engang dummer vi os i mod et hold vi skal slå. Men det er nu ikke lige dét resultat der der gør at vi kun ender på 2 pladsen. Det er alle de andre små bommerter. Vi er det hold i ligaen der lukker færrest mål ind og taber færrest kampe. Til gengæld er vi rigtige gode til at spille uafgjort. Jeg er egentlig meget godt tilfreds med en 2 plads og en chance for CL-kval.
Næste sæson skal vi være bedre til at lukke kampene, dvs få den famøse 2-0 føring. 1-0 er som regel den farligste føring.
Så har vi en god chance for at få mesterskabspokalen med til den jyske hede. Smiley

Tryk for bedre opløsning
Den endelige stilling i superligaen sæson 2013/14

Overraskende med nedrykning til Esbjerg. Synes ellers Esbjerg har spillet godt når de har mødt mig. Troede derfor længe at Brøndby eller Fc Nordsjælland ville trække det korteste strå sammen med Sønderjyske.


Tryk for bedre opløsning

Spillerstatistik for sæsonen


Årets topscorer i superligaen: Andreas Cornelius (Sylvester Igboun endte på 3 pladsen med 22 mål i 33 kampe)
Årets spiller i superligaen(forår): Sylvester Igboun
Spillere på årets hold i superligaen: Sviatchenko, Banggaard, Andersson

Lidt blandet nyt:


Oprykker til Superligaen: AGF - Viborg
Topscorer i 1 division: André Bjerregaard(12) – AC Horsens
Vinder af Champions League: Man Utd Topscorer: Mandzukic(11) - Atl Madrid
Vinder af Europa League: Swansea Topscorer: Gomis(11) - Swansea
Vinder af den Gyldne Støvle i Europa: Mario Mandzukic(29) – Atl Madrid
Årets spiller i Europa: Lionel Messi – Fc Barcelona


I næste opdatering skal vi se på transfers og preseason. Kan godt afsløre at der er mindst en profil på vej til Heden. Med de rigtige forstærkninger (en højre back og venstre wing) kan vi nå langt.

Stay Tuned.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Aug 2014, 01:10 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010