home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 96965 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #135: 08 Jul 2014, 21:51 »

videofrisk det minder mere om 3 udad 3 etaper, da den ene etape aldrig var en realitet for sprinterne.

Men så opsat Contador har set ud indtil videre på de flade stykker, ser jeg frem til hvad han kan i bjergene, han må ihf. selv føle han kan afgøre det hele der, når han altid ligger i front.
ja det har du nok ret i. og ja Contador ser ud til at være godt kørende Wink
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #136: 08 Jul 2014, 23:21 »

Brosten i morgen og regnvejr. Mindst én klassementsrytter forsvinder i morgen, det er vist sikkert nok. Men hvem?

Jeg tror faktisk, Contador kommer til at gøre det fint. Froome har ondt i hånden, og det kan altså virkelig hæmme ham i morgen, men tør ikke forudsige noget med ham. Det 'lette' er at sige, at det er Jurgen van den Broeck, der mister lidt, men jeg siger Talansky. Jeg tror, Talansky taber stort med tid i morgen.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #137: 08 Jul 2014, 23:25 »

Bradley at sige Jurgen van den Broeck falder fra på brosten? Argh måske er det lidt racistisk at antage han kan køre på brosten bare fordi han er belgier, men det kan de fleste belgiere.
Men tror squ det afhænger af defekter hvilke(n) klassementsrytter(e) der mister noget tid imorgen, tror ganske simpelt ikke på slut top 10 får prøvet det helt store i morgen.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #138: 08 Jul 2014, 23:34 »

Bradley at sige Jurgen van den Broeck falder fra på brosten? Argh måske er det lidt racistisk at antage han kan køre på brosten bare fordi han er belgier, men det kan de fleste belgiere.
Men tror squ det afhænger af defekter hvilke(n) klassementsrytter(e) der mister noget tid imorgen, tror ganske simpelt ikke på slut top 10 får prøvet det helt store i morgen.

Ja, og alle colombianere kan klatre, alle tyskere er tempomaskinere - og spaniere, de kan sgu slet ikke køre på brosten.

Mit bud på Jurgen er pga. hans tendens til at styrte og være uheldig. Ret simpelt.

Du tror ikke, der sker noget i morgen? Jeg ved ikke. Jeg tror, det bliver en af de mest afgørende etaper for hele klassementet, hvis det regner.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #139: 08 Jul 2014, 23:48 »

Bradley jeg har ikke sagt der ikke sker noget imorgen, tror der er mange ryttere der vil gå efter etapesejren, ganske simpelt fordi de føler sig stærkere end andre på brostenene.

Men den øverste del af klassemenet, har deres forcer helt andre steder, og er ikke stærke nok på brostenene til at afgøre det store der. Det kræver at der er nogle klassementsrytttere der bliver fanget af feltet knækker, eller styrter/får defekter før det bliver noget der kan afgøre noget i klassemenet. Forventer så heller ikke at diverse ryttere vil prøve at udnytte styrt eller defekter, simpelthen fordi de skal vise sig som sportsmænd/gentlemænd.

Men vi får se, håber på en spændende etape.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #140: 08 Jul 2014, 23:52 »

Hvis bare, der var noget i terrænet, der sørgede for en naturlig udskilning.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #141: 09 Jul 2014, 00:02 »

Jeg tror det bliver en fed etape med masser af drama. og nogle af klassementrytterne vil måske tabe touren i morgen.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #142: 09 Jul 2014, 00:05 »

Uhh ha, med VDBs fortid lover det ikke godt. Håber at han og de andre favoritter klarer sig helskindet igennem, ville være ærgerligt for løbet at miste flere store ryttere. Også ærgerligt at Andy S udgik, han er altid lidt spændende. Det bliver helt sikkert en spændende etape, med flere forskellige dagsordener.
Logged

Littlefinger
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #143: 09 Jul 2014, 00:29 »

Håber Astana og Saxo forsøger at angriber Froome, for i bjergene + enkeltstart er han en klasse for sig selv og ingen slår ham der, medmindre han er skadet selvfølgelig.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #144: 09 Jul 2014, 00:32 »

Håber Astana og Saxo forsøger at angriber Froome, for i bjergene + enkeltstart er han en klasse for sig selv og ingen slår ham der, medmindre han er skadet selvfølgelig.

Han er bedre på enkeltstarten, men hvorfor så skråsikker i bjergene?

På første reelle etape i Criterium du Dauphine kunne han da ikke sætte Contador?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #145: 09 Jul 2014, 00:35 »

Håber Astana og Saxo forsøger at angriber Froome, for i bjergene + enkeltstart er han en klasse for sig selv og ingen slår ham der, medmindre han er skadet selvfølgelig.
Contador viste da i Duphine at han kunne følge Froome så det er jeg ikke så sikker på.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #146: 09 Jul 2014, 00:36 »

Nibali skal heller ikke udelukkes, og da slet ikke efter han tog sin første etapesejr den anden dag.
Så længe han har Jakob som luksus hjælperytter, er det heller ikke en ting at undervurdere, for så har han det stærkeste kort blandt klassementsrytterne i bjergene.

Men lad os se, tror dog ikke vi skal håbe på en Astana - Tinkoff aftale, da jeg tror Nibali ender med at kan slå Contador udelukkende på at have en stærkere hjælper i bjergene. Det Tinkoff og Contador er jo, netop at udnytte han har hjælperyttere der kan på det flade + brostenene.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Littlefinger
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #147: 09 Jul 2014, 01:01 »

Tror du helt seriøst at Froome (og Nibali) topper i Criterium du Dauphine ? Sidste år fulde Contador også fint med Froome på første bjergetape i det løb, sidste år angreb Contador endda, tabte i spurten ligesom i år, men i år kunne han kun sidde på hjul.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2014, 01:14 af Littlefinger » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #148: 09 Jul 2014, 01:23 »

Tror du helt seriøst at Froome (og Nibali) topper i Criterium du Dauphine ? Sidste år fulde Contador også fint med Froome på første bjergetape i det løb, sidste år angreb Contador endda, tabte i spurten ligesom i år, men i år kunne han kun sidde på hjul.

Tror du helt seriøst Contador gør? Eller er det et envejsargument?

Synes du, at den Contador vi så sidste år, minder om den Contador, vi har set i år?

Jeg synes, at den Contador vi har set i år, i høj grad minder om den Contador, vi så i Giro 2011 eller Tour 2009. Jeg er ikke sikker på, at Froome uden problemer sætter ham. Ikke sagt at han ikke gør - men jeg forventer helt klart en større duel i år end sidste år.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #149: 09 Jul 2014, 01:42 »

Brosten i morgen og regnvejr. Mindst én klassementsrytter forsvinder i morgen, det er vist sikkert nok. Men hvem?

Jeg tror faktisk, Contador kommer til at gøre det fint. Froome har ondt i hånden, og det kan altså virkelig hæmme ham i morgen, men tør ikke forudsige noget med ham. Det 'lette' er at sige, at det er Jurgen van den Broeck, der mister lidt, men jeg siger Talansky. Jeg tror, Talansky taber stort med tid i morgen.

Jeg kunne også godt forestille mig, at Talansky tabte tid i morgen, sammen med Froome som jeg tror er lidt mærket efter hans styrt i dag. Jeg ville i hvertfald prøve, hvis jeg var Contador og Nibali! Bjarne Riis lader heller ikke sådan en mulighed fordufte, jeg er sikker på at de har noget i ærmet til i morgen. Derudover glæder jeg mig til at følge positionskampen henimod brostene. Det bliver spændende at se og forhåbentlig undgår vi at der er en klassementsrytter der udgår, som vi så med Schleck i 2010. I hvertfald ville jeg være enormt ked af det, hvis det gik ud over Contador. Han er en sand mester. Smiley
Der bliver knald på i morgen det er jeg sikker på og jeg glæder mig som et lille barn, hold kæft det bliver fantastisk og vanvittigt nervepirrende. Faktisk har jeg allerede nerver på nu.  Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010