home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 96895 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #120: 05 Jul 2014, 21:57 »

Det gik aldeles ikke udover "ud over" Cav. Mark søgte den så meget selv, at han fortjente at blive disket, hvis ikke han var endt i asfalten. Han var mere fokuseret på at holde Gerrans tilbage med sit hoved, end han var på at se hvad der skete forude.



helt korrekt og det er sgu klasse af netop ham at stå ved sit ansvar - jeg håber vi ser ham på cyklen igen - men en fantastisk start på løbet og sikken et drama der kan udspille sig igen imorgen - bakker og masser af vind.


Logged

YNWA

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #121: 05 Jul 2014, 22:59 »

Jeg glæder mig også til imorgen. Ved ikke helt, hvor hårdt det bliver, men Sagan er vel favorit. Ligner en blanding imellem San Remo og Liege
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #122: 06 Jul 2014, 00:01 »

Tror næppe det bliver Bauke Mollema, han er ikke hurtig nok på stregen, hvis de lidt mere eksplosive ryttere stadig sidder med.
Umiddelbart tror jeg på, at Sagan vinder i morgen tæt forfulgt af Alexander Kristoff. Sagan er bare i en klasse for sig, når det kommer til de kuperede etaper.
Simon Gerrans er også et godt bud, men han var nede i dag, så kunne godt forestille mig, at han var lidt mærket af styrtet i morgen.
Ellers er der også Van Avermaet, som også er ganske hurtig på stregen og han burde godt kunne sidde med i morgen. Han har også selv udtalt, at han vil prøve i morgen. Det bliver i hvertfald spændende at følge. Glæder mig til at se etapen i morgen.
Desuden har Greg Lemond udtalt, at hvis han havde været Froome, så havde han angrebet allerede i morgen. Det kommer nok ikke til at ske, men fortæller vel lidt om hvor hård morgendagens etape er.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #123: 06 Jul 2014, 01:16 »

Umiddelbart tror jeg på, at Sagan vinder i morgen tæt forfulgt af Alexander Kristoff. Sagan er bare i en klasse for sig, når det kommer til de kuperede etaper.
Tror du virkelig, at Kristoff kan sidde med på så stejle procenter?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #124: 06 Jul 2014, 02:24 »

Tror du virkelig, at Kristoff kan sidde med på så stejle procenter?
Selvfølgelig. Han er blevet bedre til at sidde med over bakkerne, hvilket han blandt andet viste i Norge Rundt i år. Jeg tror på, at han kan blive farlig i morgen. Han er ikke så hurtig som topsprinterne, men heldigvis er han heller ikke nær så tung som dem.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #125: 06 Jul 2014, 07:58 »

At Cavendish stadig er med i touren er heldigt, og manglende nossere fra Tour-ledelsen. Hvis man i sin tid smed Dean og Renshaw ud for at stange skaller så skulle Cav være røget samme vej.

Men får løbet er det fedt han stadig er med. Vil gerne se ham i direkte match med Kittel.

Mht. 2. etape, så ligger den til Sagan, Gerrans (såfremt han ikke er mærket), Valverde og en joker i John Degenkolb.
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #126: 06 Jul 2014, 10:09 »

At Cavendish stadig er med i touren er heldigt, og manglende nossere fra Tour-ledelsen. Hvis man i sin tid smed Dean og Renshaw ud for at stange skaller så skulle Cav være røget samme vej.

Men får løbet er det fedt han stadig er med. Vil gerne se ham i direkte match med Kittel.

Mht. 2. etape, så ligger den til Sagan, Gerrans (såfremt han ikke er mærket), Valverde og en joker i John Degenkolb.
Det er svært. Det er tidligt i løbet, vi er i England og det er ingenlunde i Tourens egen interesse at straffe folkehelten Cavendish, for det vil gå ud over det produkt, som de giver både englænderne og resten af verden. Det vil betyde mindsket interesse og dermed færre penge for ASO.

Omvendt kan man så pege på Dean/Renshaw-eksempel, som du gør, eller McEwen der i 2005 lavede nærmest den samme som Cavendish, men i det mindste blev straffet med at ryge fra 3. til 186. pladsen. Jeg forstår godt, at man ikke kan give en sådan straf i og med, Cavendish endte langt nede qua styrtet, men så kunne man måske fratrække 25 eller 40 point fra hans pointkonto, således at han startede i minus. Man kan måske også bemærke, at McEwen lavede sit lille trick på 3. etape, mens Dean og Renshaw først gjorde det på 10. etape, hvor sprinterne i nogen grad har udspillet deres største dueller (Med undtagelse af Champs Elysse, det' klart).

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #127: 06 Jul 2014, 21:32 »

Tror du virkelig, at Kristoff kan sidde med på så stejle procenter?

Det kunne han så til en vis grad. Han tabte kun 35 sekunder og blev først sat af ved den sidste stigning, hvor de store kanoner var helt fremme. Vidner lidt om hvor godt kørende han er op af små stejle stigninger. Det var dog tydeligt, at han også lige med nød og næppe sad med over den anden sidste stigning. Gerrans var helt væk i dag, umiddelbart peger det på nok på, at han har slået sig kraftigt i går da han væltede.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #128: 07 Jul 2014, 20:26 »

 Opstemt 3 imponerende etaper i England er nu slut og TdF har virkelig fået en fantastisk start med mange højde punkter.

Det har været skønt at se en Lars Bak i et sandt arbejds raseri omend det ikke har givet gevinst. Jakob Fuglsang var sgu fantastisk igår og personligt var jeg glad for at se Nibali vinde en sejr i TdF.

At se en gammel mand som Voigt gå ud og knokle for at vinde en dag i den prikkede viser bare en sand prof som gør det der skal til for at nå et mål for sit hold og for ham selv... interessant hvis en Andy Scleck havde lige så meget mod.

5 etaper ser jeg frem til - en dag hvor der er meget på spil og hvor klassement rytterne bliver nød til at kæmpe på en anden scene end de er vant til.... det bliver interessant.

Jeg elsker at se de tætte afslutninger på sprinter etaperne... kampen om placeringerne og så endelig sprinten... hold kæft hvor har jeg fundet glæden ved cykelløb igen.

TdF 2014 det er sgu klasse intet mindre god TdF til alle  Thumbs Up
Logged

YNWA

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #129: 07 Jul 2014, 22:00 »

Meget enig, synes også det har været bedre, end hvad jeg har forventet! Mit Tour de France starter dog rigtigt på 8. etape, hvor de rammer Vogserne, dernæst Alperne og slutteligt Pyrenæerne. Især Vogeserne synes jeg simpelthen ser fremragende ud; først en etape som minder meget om de, man ser i Vueltaen, dernæst en "klassisk" Tour-etape i Vogeserne og slutteligt en regulær bjergetape, hvor jeg forventer mig store tidsforskelle. Det bliver rigtigt godt. Og så selvfølgelig også 5. etape, som bliver meget interessant og virkeligt kan skabe kaos. 
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #130: 08 Jul 2014, 13:48 »

Twattet Schleck har trukket sig efter et styrt, der slet ikke så specielt slemt ud i går. Jeg tror sgu, at det er ved at være ovre for ham. Når man hellere ville fiske, ride på heste og skyde dyr, er det også fair nok!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #131: 08 Jul 2014, 14:01 »

Tror nu også Schleck har tjent fint i de år han var med helt i toppen, men hans knæ kunne vist ikke bøjes.. Meen arhh
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #132: 08 Jul 2014, 16:58 »

En glimrende pointe, jeg lige læste på Twitter: Vil Boom/Vanmarcke arbejde for Mollema i morgen?

Belkin trækker sig som sponsor efter sæsonen, og de har ikke fundet en ny en endnu. Daniel Friebe fortæller, at Boom har sagt, at han ikke har tænkt sig at vente på Mollema i morgen (en etapesejr i Touren kan give ny, stor kontrakt med et andet hold). Vanmarcke kan vinde etapen også, så det bliver spændende at se, om den etape for alvor destruerer Rabo/Belkin.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #133: 08 Jul 2014, 18:56 »

Hold da kæft Kittel 3 sejre ud af 4 etaper fandme godt gået Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #134: 08 Jul 2014, 20:39 »

videofrisk det minder mere om 3 udad 3 etaper, da den ene etape aldrig var en realitet for sprinterne.

Men så opsat Contador har set ud indtil videre på de flade stykker, ser jeg frem til hvad han kan i bjergene, han må ihf. selv føle han kan afgøre det hele der, når han altid ligger i front.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010