home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Upper Class Twits
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Upper Class Twits  (Læst 18488 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Upper Class Twits
« : 05 Jun 2014, 09:26 »

Logged



Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #1: 05 Jun 2014, 10:54 »

Utraditionelt, men meget humoristisk start på bloggen.. Jeg fik i hvert fald et stort smil på læben..   Wink

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #2: 05 Jun 2014, 11:26 »

<a href="http://www.youtube.com/v/imWlSMgMFGE?hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/imWlSMgMFGE?hl=da_DK</a>


Med inspiration fra denne klassiske Monty Python-sketch har jeg valgt at starte endnu et af mine åndssvage spil.

Deltagerne i Upper Class Twit of the Year-løbet dengang var:

Vivian Smith-Smythe-Smith
- Has an O-level in camel-hygiene
- Can count up to 4


Simon Zinc-Trumpet-Harris
- Married to a very attractive table lamp

Nigel Incubator-Jones
- Best friend is a tree
- A Stockbroker in his spare time


Gervaise Brook-Hampster
- Used as a wastepaper basket by his father
- Also in the Guards


Oliver St. John-Mollusc
- Said to be this year's outstanding twit.
- His father was a Cabinet Minister, and his mother won the Derby.


Hvis nogen ikke har gættet det endnu - det handler om navnene.

Der findes nogle fantastiske upper class twit-navne i fodbold, eksempelvis Alex Oxlade-Chamberlain og James Ward-Prowse. Jeg vil forsøge stille og roligt at bygge et hold op med upper class twits, og forhåbentlig kan jeg på sigt stille en hel startellever med dem.

Jeg ville have startet med en custom database og et lower lower league-hold, da de fleste upper class twits ikke er meget værd på fodboldbanen, men det kan man (endnu) ikke i FMC. Derfor har jeg valgt et hold som ligger et par ligaer under toppen, men stadig har en god slat penge på kistebunden: Wolves i League One. Måske allerede en rookie mistake der, da de selvfølgelig forventer oprykning i første hug. Med min FM14-track record virker det usandsynligt, men nu må vi se.

Jeg noterer mig til min store fornøjelse at Wolves allerede har en upper class twit i truppen - Ethan Ebanks-Landell, som endda godt kunne se ud til at blive noget værd engang.

Mine scouts er sat til at rejse land og rige rundt i jagten på flere upper class twits.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #3: 05 Jun 2014, 19:52 »



Sommerens transfervindue er overstået, og det er desværre kun blevet til en tilgang af en enkelt upper class twit - AJ Leitch-Smith, som er kommet ind fra Crewe. Hans evner rækker ikke til andet end at være backup, så det er ikke nogen stjernesigning.

Der er ellers en del andre spændende emner, men jeg har simpelthen ikke penge til dem. Det hjælper ikke på tingene at vi har knap £40M i banken, men kun får et transferbudget på £500K. Derudover er vi allerede over lønbudgettet, så hvis jeg overlever i sædet første sæson, kan jeg forhåbentlig få tilføjet flere upper class twits næste sommer, hvis der kan blive solgt lidt ud af de gamle, løntunge spillere som Kevin Doyle, Roger Johnson og Georg Margreitter, som alle hygger sig på leje i andre klubber.



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #4: 05 Jun 2014, 21:52 »



Så er der ny upper class twit i klubben - dog kun på leje i 3 måneder, men vi kan da håbe at det på et senere tidspunkt kan blive et permanent skifte.

Jake Forster-Caskey er ejet af Brighton, og bliver en værdifuld spiller på vores midtbane.



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #5: 06 Jun 2014, 13:35 »



Halvdelen af første sæson er gået, og det ser overraskende fornuftigt ud. Vi er med i toppen, og det på trods af den absurde mængde af mål vi får annulleret. Hvad sker der lige for det? Det er mere reglen end undtagelsen at vi får annulleret minimum ét mål pr. kamp - i en enkelt kamp fik vi sågar annulleret 3 mål!



T W I T W A T C H



Ikke så meget spilletid som man kunne have ønsket til de tre upper class twits jeg har i truppen.

Jake Forster-Caskey bliver klart brugt mest, og jeg har da også lige forlænget hans lejeophold så det varer sæsonen ud. Han har dog ikke helt levet op til mine forventninger, og er på det seneste blevet forvist til bænken af en velspillende Jamie O'Hara.

Ethan Ebanks-Landell har kun fået en enkelt optræden i en pokalkamp - mine nuværende to midterforsvarere er simpelthen for gode til at blive sat af. Han ytrer ønske om at blive udlånt til en anden klub, og det kan måske komme på tale. I næste sæson er der gode muligheder for en startplads, da Richard Stearman gerne vil sælges til en større klub.

AJ Leitch-Smith nøjes som ventet med korte cameos fra bænken.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #6: 06 Jun 2014, 22:44 »



Bestyrelsen kom alligevel til fornuft, og sagde at jeg godt måtte bruge lidt flere penge. Lige omkring £13M havde jeg pludselig til rådighed, og så fik jeg travlt i januar.



Courtney Meppen-Walter var første upper class twit som blev hentet ind. £1,6M måtte vi punge ud til Carlisle, men så fik vi også et stort talent, som kan bruges både i midterforsvaret og på venstre back.

Næste mand var Troy Archibald-Henville, en midterforsvarer som min scout gav rigtig pæne anmeldelser tidligere på sæsonen. Da vi så fik ham ind i truppen virkede han pludselig ikke så interessant mere. En gedigen backup.

Det er også blevet til gensyn med Sylvan Ebanks-Blake, som tidligere har huseret i Wolves. £1,2M skulle vi give Ipswich for at hente bomberen hjem til Molineux.

Til sidst fik vi også smidt en bunke cash efter Bristol City for at hente evighedstalentet Jay Emmanuel-Thomas. Han kan bruges på samtlige offensive pladser, og har stadig tid til at udvikle sig til en rigtig god spiller.

Logged



Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #7: 06 Jun 2014, 22:51 »

Det her, det er god læsning! Opstemt 
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #8: 08 Jun 2014, 09:20 »



40 kampe er nu spillet, og vi er stadig med fremme i kampen om oprykning. Vi havde på et tidspunkt 8 point ned til 3. pladsen, men på typisk g00n-vis kan vi meget vel være ved at smide det hele væk. Det har ikke været overbevisende på det seneste, men lad os nu se om vi ikke kan holde den hjem alligevel.



T W I T W A T C H




Lidt flere twits at holde styr på denne gang, og lad os da bare tage dem fra toppen. Meppen-Walter har været lidt af en skuffelse de gange han har fået chancen, så han må tage til takke med en bænkplads lige for tiden. Archibald-Henville har som ventet slet ikke fået chancen endnu - måske i næste sæson, hvor der sandsynligvis bliver skudt minimum én af de øvrige midterforsvarere afsted.

Ebanks-Landell har kun fået en håndfuld kampe når det har været nødvendigt pga. skader og/eller karantæner, og selvom det ikke har været prangende, er potentialet der.

Der er blevet roteret en del på angrebspladserne, og Emmanuel-Thomas gør det hæderligt uden at der kommer mange mål ud af det. Forster-Caskey har fået en del flere kampe pga. en skade til Jamie O'Hara, og han har da også oppet niveauet lidt. Jeg kunne stadig godt tænke mig at tilknytte ham på permanent basis.

Leitch-Smith er lige nu langt fra en plads på banen - ikke mindst pga. tilgangen af Ebanks-Blake. Han har indtil videre bidraget med 4 mål og 4 assists, og har den højeste rating af alle mine upper class twits.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #9: 08 Jun 2014, 09:25 »



Boom!


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #10: 08 Jun 2014, 11:17 »





We did it. Det så ellers ud til at vi skulle choke, da vi i tredjesidste kamp tabte med 1-3 mod de nærmeste forfølgere Leyton Orient, men da vi i næste runde slog Coventry med overbevisende 4-0 på udebane, kunne vi med glæde konstatere at Leyton Orient havde tabt på hjemmebane mod Tranmere, og oprykningen var dermed sikret.

Det gav anledning til at stille med samtlige upper class twits i den sidste kamp mod Carlisle, hvilket betød hele 7 af slagsen i startopstillingen:



Meget passende endte kampen med en sejr på 2-0 - efter scoringer af Sylvan Ebanks-Blake og Jay Emmanuel-Thomas, begge assisteret af AJ Leitch-Smith.


T W I T W A T C H




Troy Archibald-Henville gjorde det udmærket i sin debut mod Carlisle, og med en stærk afslutning på sæsonen endte Sylvan Ebanks-Blake med 10 mål og 8 assists, hvilket er ganske godkendt. Leitch-Smith viste endelig lidt slutprodukt med 2 assists i sidste kamp, og Meppen-Walter fik også vist at han han potentialet til at blive en god spiller.

Jeg har fået ca. £8M til transfers i sommeren, og jeg har da også et par signings i kikkertern. Der arbejdes på at få Forster-Caskey hentet, og derudover har jeg kig på en reservemålmand og en venstre back. Desværre forventer bestyrelsen en placering midt i tabellen som minimum, så det ser ud til at blive en svær sæson der venter.

Jeg er også ganske træt af at Wolves har indsat en klausul i Georg Margreitters kontrakt der gør at FCK kan købe ham for £500K, når han nu er over £3M værd. Jeg havde regnet med at sælge ham for noget mere end det.

Logged



Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #11: 08 Jun 2014, 14:36 »

Tillykke med oprykningen. Godt lavet hvis dine spillere er så atletiske som i videoen...  Smiley

I øvrigt mener jeg at det er "utterly outrageous" at der ikke er plads til hele navnet på holdopstillingen...
Logged

Veni, vidi, vici

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #12: 08 Jun 2014, 15:02 »

Tillykke med oprykningen. Godt lavet hvis dine spillere er så atletiske som i videoen...  Smiley

I øvrigt mener jeg at det er "utterly outrageous" at der ikke er plads til hele navnet på holdopstillingen...

Tak, og  helt enig!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #13: 08 Jun 2014, 15:30 »





Selvom jeg endnu ikke er kommet af med så mange spillere som jeg kunne have ønsket mig, har vi som ventet haft travlt på indkøbsfronten denne sommer.

Upper class twits der gider at stå på mål hænger ikke på træerne. Man må tage hvad man kan få, og Corrin Brooks-Meade bliver ganske givet aldrig andet end reserve. Heldigvis var han dog gratis.

Jake Forster-Caskey kender vi allerede, men positivt at jeg sparede £400K i forhold til den købsklausul jeg havde fået indsat i kontrakten da vi lejede ham. Reece Hall-Johnson er et ungt midtbanetalent som jeg fik til billige penge i Norwich, og Shaun Wright-Phillips kender de fleste. Han er 32 år, men kan nok godt gøre et fint stykke arbejde på højrefløjen i 2 sæsoner endnu.

Jerome Binnom-Williams er et kæmpetalent på venstre backen, og han er da også en spiller jeg håber på at kunne signe permanent efter endt lejeophold.

Efter oprykningen prøver jeg at skifte til en 4-4-1-1-taktik, hvor Emmanuel-Thomas spiller som shadow striker lige bagved en enlig angriber. Jeg havde dog ingen reserver på den plads på banen, så jeg har minsandten hentet to. Dominic Calvert-Lewin er kommet til fra Sheffield United, og så blev der også plads til at give en kontrakt på en enkelt sæson til rutinerede Gary Taylor-Fletcher.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #14: 10 Jun 2014, 18:02 »





Hvad er det lige der sker for os når vi får et straffespark?! I løbet af 1½ sæson har vi begået 8 straffespark, og modstanderne har scoret på hvert eneste af dem. Ovenstående er det blot tredje vi selv har fået i samme periode, og SAMTLIGE er blevet brændt!

Ekstra nederen når det er i det SJETTE overtidsminut i rivalopgøret hjemme mod WBA når man er bagud 2-3 - og der kun var lagt 3 minutter til...
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010