home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Upper Class Twits
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Upper Class Twits  (Læst 18498 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #60: 15 Jul 2014, 12:53 »





Siden sidst har vi taget en lille rutschetur, og jeg har mange gange været ved at kaste computeren ud ad vinduet. Det har endnu engang kostet mange point at vi lukker mål ind til sidst i kampene, og hvor vi få gange har været udklasseret, har vi været decideret uheldige/uskarpe i rigtig mange kampe. Når det er sagt, så er en 17. plads ikke langt fra hvad man kunne forvente med dette hold, og i et ekstremt tæt midterfelt kunne placeringen sagtens have været 3-4 pladser højere. Der er kun 14 point op til den playoff-givende 6. plads, men der til sammenligning er 22 point ned til 22. pladsen og nedrykningsstregen.



Sylvan Ebanks-Blake har ikke helt kunnet leve op den til flotte første halvdel af sæsonen, men ender da med ganske fornuftige 22 mål og 11 assists. Jay Emmanuel-Thomas sniger sig op på 15 mål og 10 assists, mens Hal Robson-Kanu på trods af en skuffende sæson alligevel står noteret for 11 assists. I forsvaret har Courtney Meppen-Walter desværre ikke bygget videre på sidste sæson, mens de 2 x Ebanks-Landell (så vidt vides ikke i familie) slet ikke har imponeret. Til gengæld har Josh Hunt-Laurant gjort det fint på midtbanen når han har fået chancen, og han er da en spiller jeg vil håbe på at kunne tilknytte igen på et senere tidspunkt.

Eneste spiller uden kampe er Devon Kelly-Evans, og alt tyder også på at han forlader klubben denne sommer.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #61: 15 Jul 2014, 13:09 »

\o/

Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #62: 15 Jul 2014, 13:13 »

Det går godt! Men mon ikke dine upper class twits har nogle forbindelser til folk med en masse peeeenge? ;-)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #63: 15 Jul 2014, 13:16 »

Det går godt! Men mon ikke dine upper class twits har nogle forbindelser til folk med en masse peeeenge? ;-)

Det burde de have! I så fald vil jeg i hvert fald gerne vide det, for jeg er rimelig meget bundet på hænder og fødder lige nu Opstemt
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #64: 15 Jul 2014, 14:23 »



Nu hvor det efterhånden er tydeligt at dette projekt lakker mod enden, må jeg hellere benytte muligheden mens jeg har den! Derfor - til træningskamp mod Lincoln - stiller jeg for første gang nogensinde op med 100% Upper Class Twit XI:

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #65: 15 Jul 2014, 16:08 »





Helt som forventet har der ikke været den store indadgående transferaktivitet denne sommer. Jeg fik lov til at snuppe Josh Hunt-Laurant på en fri transfer fra QPR, og efter at have lavet tricket med kun at give en lav bonus for at vinde en pokalturnering, kunne jeg lige præcis klare at betale Nottingham Forest en sjat penge hver måned for at leje Dean Fores-Chambers.

Det er også især på midtbanen at vi kan komme i problemer, for både Jake Forster-Caskey (Derby) og Dominic Calvert-Lewin (Swindon) valgte at forlade klubben efter kontraktudløb. Devon Kelly-Evans er også smuttet, og da Kevin Foley er gået på pension, har vi kun Stacy Ebanks-Landell (som jeg fik forlænget aftalen med for endnu et år) til at dække højre back.

Det begynder efterhånden at være lige så meget et akademi-spil som et Upper Class Twits-spil, da jeg til denne sæson har hevet hele 7 akademispillere op i førsteholdstruppen bare for at få en lille smule bredde efter alle afgangene.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #66: 16 Jul 2014, 22:43 »





Shit just got real.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #67: 21 Jul 2014, 16:40 »





Det er stort set ikke gået andet end galt i denne sæson. Vi lagde ud med kort før sæsonstart at få nyheden om at målmand Carl Ikeme havde pådraget sig en skade som ville holde ham ude i 7 måneder. Da han så endelig blev klar igen, spillede han én kamp - hvorefter jeg efter den efterfølgende træning fik nyheden om at han var blevet hofteskadet og ville være ude resten af sæsonen.

Herefter ramten pointstraffen os så som bekendt, og det på et tidspunkt hvor vi ellers efter en række fine resultater hyggede os på 15. pladsen. Nu var vi pludselig under nedrykningsstregen, og moralen røg helt i bund. Den negative spiral kunne jeg ikke vende, og selvom vi ville være blevet oppe med de manglede 10 point, var der ikke noget at gøre - efter tredjesidste spillerunde var nedrykningen en realitet.

Jeg havde håbet på at få lov til at fortsætte i jobbet, når vi nu egentlig ikke BURDE være rykket ned, men der var ingen nåde. Kort efter sæsonens afslutning faldt hammere.



THE END?

Logged



Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #68: 21 Jul 2014, 17:06 »

Christian Abbiati chairman? :O
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #69: 21 Jul 2014, 19:10 »

Christian Abbiati chairman? :O

Ja, han valgte lige at opkøbe Wolves tidligere i spillet.
Logged



Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010