home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:18:41 warmon Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  2 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132798 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Upper Class Twits
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Upper Class Twits  (Læst 18785 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #45: 06 Jul 2014, 20:36 »

Måske meget godt du ikke rykkede op, så du slipper for røvfuld næste sæson.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #46: 06 Jul 2014, 22:24 »

Måske meget godt du ikke rykkede op, så du slipper for røvfuld næste sæson.

Det er en god pointe, som jeg også selv havde overvejet. Det ville være helt vanvittigt at skulle op mod de store fra Premier League med det hold jeg har.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #47: 07 Jul 2014, 19:46 »





Der er efterhånden ikke så mange upper class twits tilbage som er værd at hente. Alligevel blev det til et par stykker, og jeg gik minsandten også glip af en jeg gerne ville have haft.

Nathaniel Mendez-Laing blev hentet som reserve for Noble-Lazarus på højrekanten, men da Ainsley Maitland-Niles fra Arsenal pludselig blev tilgængelig for en lejeaftale, kunne jeg ikke lade det passere. Mendez-Laing må herefter finde sig i at være tredjevalg.

Derudover er det blevet til gensyn med målmanden Corrin Brooks-Meade, efter at hans kontrakt med Leicester ophørte efter blot en enkelt sæson. Der bliver også brug for ham med det samme, da min normale førstemålmand Carl Ikeme kort for sæsonstart blev skadet i 5 måneder.

Jeg havde faktisk også noget så som sjældent som en upper class højre back-twit i kikkerten, og efter et par år på min shortlist ville Aston Villa endelig leje ham ud - og så valgte tossen MK Dons i League One i stedet for os. Nå, jeg går efter ham igen næste sommer.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #48: 07 Jul 2014, 20:15 »



Well, fuck me. Så bliver det 16-årige Jack Gwynne i målet de næste 5 uger. Lækkert.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #49: 07 Jul 2014, 20:38 »



Nu stopper det pis! Det har allerede kostet 2 hjemmebanenederlag at modstanderne scorer på de få chancer de har, deriblandt mod Plymouth som havde tabt samtlige 7 kampe inden de mødte os...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #50: 07 Jul 2014, 22:43 »





Det er egentlig utroligt at et par skader mere eller mindre direkte kan være årsag til at et helt savegame ødelægges. Vi lagde fint ud med 4 sejre og 13 point i de første 6 kampe - og så indtraf katastrofen. Begge målmand (PLUS Nouha Dicko, Jay Emmanuel-Thomas, Hal Robson-Kanu og Ruben Loftus-Cheek) ude med skader. På samme tid og i minimum 2 måneder. Herefter går der 13 (!!) kampe uden sejr hvor hele holdet fuldstændig falder sammen. Som bonusinfo må jeg endda skifte den 16-årige tredjemålmand ud med en skade efter 4 minutter i en kamp mod Bolton, som derefter kvitterer med at score på samtlige 4 skud på mål.

Helt tilfældigt (or not) får vi endelig en sejr da målmand Carl Ikeme igen er mellem stængerne, og vi vinder overlegent med 6-1 over Sheffield W. Derefter har vi fået 3 sejre i 5 kampe, og det er nu kun Emmanuel-Thomas vi mangler at få tilbage, så forhåbentlig kan vi komme lidt længere op i tabellen. Til gengæld er både Jake Forster-Caskey og Owain Tudur-Jones nu begge ude i et par måneder, så jeg må spille med 2 defensive midtbanespillere centralt...



Som det ses, startede Emmanuel-Thomas fremragende i de 7 kampe der gik inden han blev skadet - lad os håbe han kan fortsætte på samme niveau når han er helt klar igen. Ebanks-Blake har haft svært ved at trække læsset alene i front, især når Dicko også har været ude. Jeg mangler desperat endnu en upper class twit-angriber. Robson-Kanu har også været savnet på venstre fløj, hvor Grego-Cox bare ikke har samme kvalitet. Brooks-Meade nåede at spille en håndfuld kampe og lidt til i starten af sæsonen inden han også røg på lazarettet, og gjorde det faktisk fint. Hele forsvarets gennemsnitsrating bærer præg af at vi fik tæsk pænt mange gange i løbet af de par skæbnesvangre måneder.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #51: 11 Jul 2014, 15:05 »





Det tog lang tid, men holdet er efterhånden igen ved at finde formen. Efter kun 1 sejr i 11 kampe har vi nu taget 4 sejre i træk - og ikke over hvem som helst. 2-1 hjemme over nedrykkerne fra Watford, 1-0 ude over Huddersfield på 1. pladsen, ligeledes 1-0 ude over Crystal Palace på 6. pladsen, og slutteligt 2-0 over Hull på 5. pladsen. En helt eminent sejrsstime, og den løfter os nu op på 17. pladsen med hele 9 point ned til stregen. Det ser i det mindste ud til at vi overlever.



Emmanuel-Thomas har efter sin skade ikke helt fundet tidligere niveau, men det ville også være et strengt krav. Ebanks-Blake fører topscorerlisten med 16 mål, og deler også føringen på assistlisten med Robson-Kanu med hver 7 assists. Efter den hårde periode er de fleste spillere igen på vej mod vanligt niveau, måske med undtagelse af forsvarerne, som ikke helt er på toppen endnu. Med 3 clean sheets i træk ser det dog også ud til at være i bedring.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #52: 11 Jul 2014, 17:27 »





Slutningen på sæsonen lignede endelig vores spil fra sidste sæson og starten af denne. Kun ét nederlag i de sidste 10 kampe og hele 6 clean sheets i træk - det er sådan det skal være. Vi kom dog ikke længere op end 17. pladsen, og selvom det da helt klart er skuffende efter sidste sæsons 4. plads, så det på et tidspunkt ud til at det skulle blive værre end det. Vi må starte forfra i næste sæson, og se om vi kan undgå så store skadespauser.



Det tegner dog til at blive endnu en svær sæson. Flere kontrakter udløber, og vi må også sige farvel til både Berkeley-Agyepong og ikke mindst Howlett-Mundle, da Crystal Palace ikke længere vil leje dem ud til et hold i samme division. Det er en klar svækkelse af forsvaret, ikke mindst fordi Aston Villa er rykket ned igen fra Premier League, så den D RC-twit jeg havde håbet på at leje af dem er nu røget til Bradford, for Aston Villa vil heller ikke leje ud til Championship-klubber...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #53: 13 Jul 2014, 17:16 »





Det er hårde tider i Wolves. De £40M der lå på kistebunden da jeg startede spillet er væk, og vi taber stadig penge hver måned. Det har resulteret i et ikke-eksisterende transferbudget, et lønbudget der blev reduceret med 30%, og at klubben blev overtaget af ingen ringere end Christian Abbiati. Jeps, ham fra Milan.

Af samme grund er det desværre også blevet endnu sværere for mig at hente spillere. Der er en 2-3 stykker jeg gerne vil have fat i, men som nævnt tidligere får jeg enten ikke lov til at leje dem, og ellers har jeg ikke penge til at tilbyde dem en kontrakt.

Ethan Ebanks-Landells kontrakt udløb, men når jeg nu ikke kunne behold Jahmal Howlett-Mundle, så blev jeg nødt til at re-signe ham. Ainsley Maitland-Niles er også kommet ind på en permanent kontrakt, og Ruben Loftus-Cheek tager heldigvis sin tredje sæson i træk hos Wolves.

Eneste nye mand der er kommet ind er Devon Kelly-Evans, og det er mere af nød end af lyst. Ikke ligefrem en klassespiller, men det var den bedste højre back-twit jeg kunne komme i nærheden af. Jeg håber ikke jeg får alt for meget brug for ham...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #54: 14 Jul 2014, 00:28 »





Halvdelen af sæsonen er gået, og det har været meget op og ned. Meget random resultater hvor vi opnår gode point mod et tophold, for derefter at tabe mod nedrykningskandidat er. Indtil videre ligger vi dog placeret nogenlunde solidt midt i rækken, og nedrykning ser ikke ud til at skulle være et tema denne gang (knock on wood).



Heldigvis ikke de store skadesproblemer, udover at Ruben Loftus-Cheek har været ude meget af sæsonen med flere forskellige skader. Truppen er papirstynd og der er ikke penge til at hente nogen forstærkninger overhovedet. Karantæner/skader har da også resulteret i at jeg måtte give en 16-årig akademispiller debut i forsvaret.

Ebanks-Blake og Emmanuel-Thomas følges godt ad med 10 mål hver indtil videre, men den helt store spiller har været Robson-Kanu - 8 mål, 11 assists og en rating på 7,16 er det blevet til for venstrefløjen. Ingen twits falder helt igennem, og det er rart at se at alle har 6,7 eller derover i snit.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2014, 13:07 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #55: 14 Jul 2014, 13:06 »





Så er der kun 6 kampe tilbage, og minsandten om vi ikke er rykket et par placeringer længere op i tabellen, så vi nu residerer på en 13. plads. Vi spiller ikke mange uafgjorte - det er enten gode sejre eller irriterende nederlag. En stime på 5 sejre i træk gav os dog god momentum, og selvom vi nu ikke har vundet i de seneste 3 kampe, ligner det alligevel en ganske fornuftig midterplacering.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #56: 14 Jul 2014, 17:10 »





Således sluttede sæsonen med en ganske tilfredsstillende 13. plads.



En fornuftig sæson fra de fleste upper class twits, og alle undtagen Corrin Brooks-Meade har fået spilletid. Mens Jay Emmanuel-Thomas ender som topscorer med 19 mål synes jeg at både Sylvan Ebanks-Blake og Hal Robson-Kanu har været mere indflydelsesrige. Ebanks-Blake har stået for hele 15 assists udover 16 mål, og Robson-Kanus 18 assists er ny klubrekord. Fast spilletid ser også ud til at have gjort underværker for både Binnom-Williams, Meppen-Walter og Forster-Caskey, som ser ud til at være ved at indfrie deres potentiale.

Uden for banen ser det til gengæld rigtig skidt ud. Vi bløder stadig penge, så lønbudgettet er blevet reduceret nok engang - nu fra £260K til £180K om ugen. Jeg har fået de fleste spillere til at gå ned i løn, men er stadig mere end £30K om ugen over budgettet, så jeg kan overhovedet ingen spillere hente. Jeg kan ikke engang få lov til at leje dem jeg gerne vil, for bestyrelsen vil ikke engang lade mig give 50% af en latterlig lille løn på £500 om ugen - de vil kun give £40%. Så er det altså svært.

Af samme grund havde jeg ingen mulighed for at få Ruben Loftus-Cheek tilbage til klubben. Chelsea ville ellers sælge ham billigt (£25K), men jeg havde overhovedet ikke råd til at tilbyde ham en kontrakt. Han er i stedet røget til West Ham, hvilket er et kæmpetab for os. Mange af de bærende kræfter på holdet er ved at være gamle, og jeg har umiddelbart ingen mulighed for at erstatte dem med noget bare tilnærmelsesvis tilsvarende...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #57: 14 Jul 2014, 20:24 »





Jeg fandt tilfældigvis en måde at frigøre en lille sjat penge på, så jeg i det mindste kunne leje et par spillere. Jeg satte bonussen for at vinde en national pokalturnering ned til 'Lav', og fik dermed £200K i transferbudget.

Dette (og det faktum at Aston Villa rykkede op) resulterede i at jeg endelig har fået fingrene i den upper class twit-højre back som jeg længe har været på udkig efter - Stacy Ebanks-Landell. Min normale højre back Kevin Foley er efterhånden blevet 33, så det er tiltrængt med lidt yngre kræfter her,  også selvom det indtil videre kun er en enkelt sæson på leje.

Derudover har jeg hapset Josh Hunt-Laurant på leje fra QPR, og det giver lidt ekstra dækning på midtbanen, nu hvor Ruben Loftus-Cheek desværre ikke længere er at finde i truppen. Midtbanen bliver ekstra svag efter denne sæson, for Owain Tudur-Jones har meddelt at han går på pension, og både Jake Forster-Caskey og Dominic Calvert-Lewin har jeg ikke kunne nå til enighed med omkring en ny kontrakt...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #58: 14 Jul 2014, 22:06 »



Intet problem, Hr. Abbiati, jeg sælger bare halvdelen af truppen uden at købe erstatninger, og så ser vi om vi overhovedet kan stille med 11 mand fremover...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #59: 14 Jul 2014, 23:34 »





Med en kneben sejr ude over Huddersfield ligger vi efter 23 kampe på en temmelig overraskende 10. plads. Det har været en blandet landhandel, hvor bl.a. først vinder en stærk sejr over ærkerivalerne og nedrykkerne fra West Bromwich, hvorefter vi i næste kamp på hjemmebane taber 3-4 mod Bournemouth på næstsidstepladsen, efter at have bragt os foran med 3-1 efter 65 minutter...

Vi har også tillagt os en grim vane med at indkassere mål i de sidste 5 minutter/overtiden af kampene, noget som har kostet adskillige værdifulde point. Når det er sagt, og med den decimerede trup jeg efterhånden er i besiddelse af, så er den foreløbige 10. plads mere end godkendt.



Af en eller anden grund har de ellers så solide Reuben Noble-Lazarus og Hal Robson-Kanu valgt at lægge ud med at spille som en pose lunken lort, og de har slet ikke været så farlige som i sidste sæson. Det har Sylvan Ebanks-Blake til gengæld, og selv om han nu har rundet 32 år er der stadig masser af garn i ham - han er med 16 mål lige nu nr. 2 på ligaens topscorerliste. I forsvaret ser det ikke så positivt ud. Courtney Meppen-Walter er gået en del ned i kadence, og når Ethan Ebanks-Landell har fået chancen pga. skader/karantæner, har han mildest talt ikke imponeret.

Det har Stacy Ebanks-Landell heller ikke, så selv om Kevin Foley nu er blevet 34, er han tilbage på pladsen som højre back. I fraværet af Ruben Loftus-Cheek (som West Ham i øvrigt slet ikke bruger, de svin), har Reece Hall-Johnson faktisk gjort det udmærket. Bedre end jeg havde forventet i hvert fald.

Lige nu ser det ud til at der bliver udvandring fra holdet efter sæsonen - Jake Forster-Caskey har meldt ud at han forlader klubben ved kontraktudløb, og både Jerome Binnom-Williams, Hal Robson-Kanu og Nouha Dicko vil flytte til større klubber. Derudover er en 3-4 spillere utilfredse med manglende spilletid, så det skal nok blive spændende...
Logged



Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010