home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Upper Class Twits
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Upper Class Twits  (Læst 18506 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #30: 01 Jul 2014, 00:22 »

Logged



Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #31: 01 Jul 2014, 00:35 »

Ofte er måske et forkert udtryk - oplever det 1 gang hver 2 sæson ca.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #32: 03 Jul 2014, 09:12 »

Det her er genialt!!
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #33: 03 Jul 2014, 18:56 »





Min søgning efter upper class twits har hele tiden været en filtreret spillersøgning som søgte efter englændere hvor navnet indeholdt en bindestreg. Først for nylig kom jeg til at tænke at det da ikke er forbeholdt englændere - skotter, walisere osv. kan selvfølgelig også være nogle upper class twits. Jeg rettede søgningen til at omfatte UK + Irland, og så var der da i det mindste 2-3 yderligere interessante emner.

Desværre er det også blevet farvel til 3 twits denne sommer. Corrin Brooks-Meade, Troy Archibald-Henville og AJ Leitch-Smith har alle forladt klubben efter kontraktudløb. Ingen af dem har ydet noget væsentlig bidrag i deres tid i klubben, men det var især rart at have en upper class twit som reservemålmand - de hænger ikke på træerne.

Nu til indkøbene. Først og fremmest har vi sikret os Jerome Binnom-Williams på en permanent kontrakt, noget som jeg håber kan lade sig gøre ved majoriteten af de spillere vi lejer. Ruben Loftus-Cheek er igen lejet i Chelsea, denne gang for hele sæsonen.

Første nye tilgang er Reuben Noble-Lazarus fra Barnsley, som holder til i banens højre side. Vi har i forvejen 2 spillere til den plads, men Shaun Wright-Phillips er ikke ung længere og synger på sidste vers.

Vi har også forstærket os på den anden fløj, hvor vi har hentet walisiske Hal Robson-Kanu i Reading. Endnu en waliser er kommet til i form af Owain Tudur-Jones fra Hibernian, og så har vi lejet 2 unge talenter i Crystal Palace. Midterforsvaret lider under at vores bedste spiller Danny Batth er smuttet til Celtic på en fri transfer, og Ethan Ebanks-Landell virker ikke til at være helt god nok. Vigtigt med lidt flere valgmuligheder dernede i hvert fald, så derfor er både Jacob Berkeley-Agyepong og Jahmal Howlett-Mundle hentet ind.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #34: 03 Jul 2014, 18:56 »

Det her er genialt!!

Jeg takker ydmygt  Thumbs Up
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #35: 03 Jul 2014, 20:15 »





Til sæsonens første træningskamp mod Sparta Prag kunne vi præsentere noget helt uhørt - hele 9 upper class twits i startopstillingen. Vi har desværre ingen målmand eller højre back på nuværende tidspunkt, men 9 ud af 11 er ganske flot og meget tæt på målet om en fuldendt startopstilling.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #36: 04 Jul 2014, 21:06 »





Sådan. Det kører for en gangs skyld også ganske fornuftigt lige nu.


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #37: 04 Jul 2014, 21:56 »





Jeg ved ikke lige hvordan det er sket, for vores hold er bestemt ikke noget specielt - men på en eller anden måde er vi lige nu med helt fremme i kampen om playoff-pladserne. Det startede ellers rigtig skidt med store nederlag mod Blackpool, Stoke og Blackburn, men lige nu har vi ikke tabt i de seneste 8 kampe, og har kun ét nederlag i de sidste 13 kampe. Mon ikke den gode stime forsvinder på et tidspunkt og vi glider ned af tabellen igen - men i det mindste ser det ud til at vi kan sikre os en plads midt i tabellen som bestyrelsen forventer.



Vi har nu hele 15 upper class twits i truppen, og ud af dem er det kun 2 der slet ikke har fået spilletid indtil videre. Wright-Phillips er blevet 33 år og har slet ikke været i betragtning til højrefløjen, hvor nyindkøbet Noble-Lazarus gør det ganske godt. Der har heller ikke været plads til Crystal Palace-spilleren Berkely-Agyepong, for den tidligere Crystal Palace-spiller Binnom-Williams har gjort venstre back-pladsen til sin egen i denne sæson.

Som sædvanlig er det i angrebet vi finder de bedste præstationer. Jay Emmanuel-Thomas er topscorer med 12 mål og et snit på 7,11, men Ebanks-Blake er med sine 7 mål også fint med. Nyindkøbte Hal Robson-Kanu gør det glimrende i venstresiden, men mens der som ventet har været meget mere spilletid til Forster-Caskey og Meppen-Walter, har de ikke ligefrem forblændet folk med gode præstationer. Ebanks-Landell griber desværre slet ikke chancen når han får den i midterforsvaret, og han er efterhånden overhalet af Howlett-Mundle som førstereserve på den plads.
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #38: 05 Jul 2014, 03:04 »

Stoke>Wolves. Wanky wankey wanderes! Baaam
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #39: 05 Jul 2014, 09:39 »

Stoke>Wolves. Wanky wankey wanderes! Baaam

Var du stiv i går? Tunge

Men ja, nedrykkede Stoke og Aston Villas hold er klart bedre end mit, det er ikke til diskussion...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #40: 06 Jul 2014, 16:40 »





En enkelt ny signing kunne det blive til i januars transfervindue, hvor unge Reece Grego-Cox er kommet til fra QPR. Der er ikke den store brug for ham lige nu, men efterhånden som de andre emner jeg har på venstrefløjen forsvinder ud af klubben, kan han godt blive værdifuld i fremtiden.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #41: 06 Jul 2014, 17:43 »





Placeringsmæssigt er der ikke sket så meget - vi ligger stadig på 4. pladsen, som vi har gjort uafbrudt siden sidste update. Som man kan ane på billedet, er forspringet til de underliggende hold dog skrumpet betragteligt, og vi er i overhængende fare for at ryge ud af playoff-pladserne. Der er lige pludselig meget langt mellem de få sejre vi får, og vi har ualmindeligt svært ved bare at få point, selv mod bundholdene.

Dette skyldes ikke mindst store skadesproblemer, hvor bærende spillere som Kevin Foley, Richard Stearman, Jake Forster-Caskey og Sylvan Ebanks-Blake alle er/har været ude med langvarige skader. Jeg har eksempelvis været nødsaget til at spille en 17-årig ungdomsspiller på højre back i store perioder, og det har ikke ligefrem været positivt. 6 kampe tilbage, og vi vil kæmpe med næb og kløer for at være med i playoff.



Igen er det the usual suspects der trækker læsset, og både Emmanuel-Thomas og Ebanks-Blake har nået et tocifret antal mål og assists. Det har også hjulpet at vi har fået lidt mere kvalitet på fløjene, hvor Noble-Lazarus og Robson-Kanu tilsammen er noteret for 19 mål og 17 assists. Til gengæld er præstationerne mindre prangende på både den centrale midtbane og det centrale forsvar, hvor Meppen-Walter, Loftus-Cheek og Tudur-Jones alle har skuffet.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #42: 06 Jul 2014, 18:48 »





Dramatisk afslutning på sæsonen! Skaderne fortsatte med at vælte nedover os, og de uheldige resultater fortsatte også - 2 sene mål koster et nederlag med Bournemouth på næstsidstepladsen, og da vi i næstsidste spillerunde endnu engang indkasserer et sejrsmål til allersidst i kampen mod QPR, gled vi ned på 6. pladsen hvor hele 5 hold kunne overhale os hvis det gik helt galt i sidste kamp.

Vi var pisket til sejr hjemme mod Middlesbrough, som var et af de hold som kunne snuppe den sidste playoff-plads fra os. De var klart bedst, men vi holdt 0-0 indtil 10 minutter igen - hvor indskiftede Dicko minsandten dukker op og sikrer en smal sejr på 1-0. Det viser sig herefter at vi med uafgjort VAR røget ud af playoff, så det må siges at være en yderst vigtig scoring!

Jeg har ingen ambitioner om noget som helst i playoff-kampene dog, for vi har stadig et halvt hold ude med skader. Selv hvis det utænkelige skulle ske og vi slår West Ham ud, så er Aston Villa bare 3-4 niveauer over de fleste andre hold i Championship. Men uanset hvad er 5. pladsen langt over forventning.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #43: 06 Jul 2014, 19:12 »





WEMBLEY BABY!

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Upper Class Twits
« Svar #44: 06 Jul 2014, 19:26 »





Heartbreak. Bagud 1-0 efter en ellers helt lige 1. halvleg følte jeg stadig at vi kunne lave overraskelsen. 10 skæbnesvangre minutter hvor først Darren Bent scorer og derefter Jamie O'Hara bliver udvist, får dog den følelse til at forsvinde. At vi så får et trøstmål i overtiden er jo bare trolling fra FM. So close.
Logged



Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010