home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66421 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #180: 27 Maj 2014, 17:37 »

Quintana er simpelthen bare den stærkeste. Skrev det for en uge siden. Har ikke meget tilovers for folk der giver neutralisationen skylden - det der sker her, havde sket alligevel og Urán er simpelthen bare ikke en klatrer, som kører op mod de bedste. Rigtigt god etapeløbsrytter (tænk Menchov, Evans, Leipheimer-typerne), men han kører ikke lige op imod Quintana på Monte Grappa eller Zoncolan.

Stor etape, omend lidt underlig. Jeg elsker virkeligt Quintana. Næste år skal Froome havde hammeren!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #181: 27 Maj 2014, 17:41 »

Quintana havde helt sikkert taget tid på sine konkurrenter, men han havde ikke taget så meget tid. Så jeg synes godt, at man kan give neutralisationen noget af skylden.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #182: 27 Maj 2014, 17:44 »

Quintana havde helt sikkert taget tid på sine konkurrenter, men han havde ikke taget så meget tid. Så jeg synes godt, at man kan give neutralisationen noget af skylden.
Nu snakker jeg om løbets helhed. Hvis Quintana er i det humør, som han var i dag, havde han uden tvivl smadret løbet på i hvert fald en af de 3 resterende MEGET hårde bjergetaper. Bare se hvor meget tid han tager op ad den sidste stigning - det nærmer sig vel 2-3 minutter, mere eller mindre helt alene.

Imponerende.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #183: 27 Maj 2014, 17:45 »

Quintana er simpelthen bare den stærkeste. Skrev det for en uge siden. Har ikke meget tilovers for folk der giver neutralisationen skylden - det der sker her, havde sket alligevel og Urán er simpelthen bare ikke en klatrer, som kører op mod de bedste. Rigtigt god etapeløbsrytter (tænk Menchov, Evans, Leipheimer-typerne), men han kører ikke lige op imod Quintana på Monte Grappa eller Zoncolan.

Stor etape, omend lidt underlig. Jeg elsker virkeligt Quintana. Næste år skal Froome havde hammeren!

det der skete på den sidste stigning, var nok sket alligevel. men neutralisationen spiller stadig en rolle. Uran havde ikke rullet ned af bjerget, hvor han strakte ryg osv, og quintana havde derfor ikke haft så meget tid inden stigning, og kunne måske være blevet hentet på flade stykke.

Så at sige den ikke spiller en rolle, er helt forkert.

Quintana er den bedste klatrer i giroen i år, uden tvivl men derfor er han stadig "heldig" med det der sker på etapen idag. Jeg er heller ikke i tvivl om at han ville have vundet etapen, måske også giroen. Han er klart bedre end de andre i klassementet i bjergene.

Jeg er dog spændt på at se hvad der sker med den neutralisering, fordi de hold som holdte tilbage, grundet information de troede var oprigtige, vil helt sikkert nedlægge en protest, og kunne også godt se dem forlade giroen i ren protest over det der er sket.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #184: 27 Maj 2014, 17:49 »

det der skete på den sidste stigning, var nok sket alligevel. men neutralisationen spiller stadig en rolle. Uran havde ikke rullet ned af bjerget, hvor han strakte ryg osv, og quintana havde derfor ikke haft så meget tid inden stigning, og kunne måske være blevet hentet på flade stykke.

Så at sige den ikke spiller en rolle, er helt forkert.

Quintana er den bedste klatrer i giroen i år, uden tvivl men derfor er han stadig "heldig" med det der sker på etapen idag. Jeg er heller ikke i tvivl om at han ville have vundet etapen, måske også giroen. Han er klart bedre end de andre i klassementet i bjergene.

Jeg er dog spændt på at se hvad der sker med den neutralisering, fordi de hold som holdte tilbage, grundet information de troede var oprigtige, vil helt sikkert nedlægge en protest, og kunne også godt se dem forlade giroen i ren protest over det der er sket.

Min pointe er, at han har vundet alligevel og det er du vel også enig i, eller?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #185: 27 Maj 2014, 17:51 »

Min pointe er, at han har vundet alligevel og det er du vel også enig i, eller?

Det er jeg Smiley som jeg også skrev (mener jeg da Peace)

Det jeg pointerer er blot at du ikke kan skrive at folk der skyder skylden på neutraliseringen ikke har noget på sig, fordi den har helt sikkert en effekt. Han havde vundet etappen, men han havde ikke taget så meget tid tænker jeg, fordi det havde været en helt anden situation.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #186: 27 Maj 2014, 17:55 »

Skandale!! Ny mand i lyserødt på grund af Giro arrangørerne.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #187: 27 Maj 2014, 18:04 »

Skandale!! Ny mand i lyserødt på grund af Giro arrangørerne.

Fremragende argumentation.. oh wait!

han var kommet i lyserødt under alle omstændigheder.. hvis ikke dag så senere, han er bare bedst! Som vi har set i flere etaper kan Uran ikke følge med når de rykker. Han har ikke det eksplosive ryk som der skal til i sådanne bjerge. Der kan argumenteres for at hvis han havde et ordentligt hold bag sig, ville han måske kunne forsvare sig, via et højere tempo! men han sad selv det meste af dagen
« Seneste Redigering: 27 Maj 2014, 18:11 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #188: 27 Maj 2014, 18:38 »

Skandale!! Ny mand i lyserødt på grund af Giro arrangørerne.

så det havde ikke noget at gøre med quintana bare var et eller flere niveauer over de andre på dagen? Come on dude
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #189: 27 Maj 2014, 18:39 »

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige. Heldigvis kom Bouhanni dog igennem indenfor tidsgrænsen, og eftersom jeg ikke rigtigt har noget på spil i klassementet, så er det vel fint nok, at Quintana vinder.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #190: 27 Maj 2014, 18:56 »

Så lad være med at skrive i tråden. Du har allerede udstillet din uvidenhed én gang i denne tråd, og jeg forstår ikke, du har behovet for ligefrem at deltage i en tråd om et løb, du betragter som en joke. Er det pga. opmærksomhed?

Du er værre end Messi1987 tbh. Og det siger en del.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #191: 27 Maj 2014, 18:59 »

Fremragende argumentation.. oh wait!

han var kommet i lyserødt under alle omstændigheder.. hvis ikke dag så senere, han er bare bedst! Som vi har set i flere etaper kan Uran ikke følge med når de rykker. Han har ikke det eksplosive ryk som der skal til i sådanne bjerge. Der kan argumenteres for at hvis han havde et ordentligt hold bag sig, ville han måske kunne forsvare sig, via et højere tempo! men han sad selv det meste af dagen
Hesjedal fulgte jo fint med og han er normalt (uden Giro arrangører fejl) ikke i nærheden af Uran, Majka, Aru, Pozzovivo osv. Så jo Uran, Majka og Pozzovivo kunne let havde forsvarets deres pladser i klassementet og Aru havde nok kørt fra Quintana som han plejer at gøre i bjergene i det her løb.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2014, 19:43 af Messi1987 » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #192: 27 Maj 2014, 19:00 »

Hesjedal fulgte jo fint med og han er normalt (uden Giro arrangørerne fejl) ikke i nærheden af Uran og Majka Aru, Pozzovivo osv.
S
å jo Uran, Majka og Pozzovivo kunne let havde forsvarets deres pladser i klassementet og Aru havde nok kørt fra Quintana som de plejer at gøre i bjergene i det her løb.

Og så glemmer vi lige, at Quintana rent faktisk kørte op ad stigningen hurtigere end nogen anden i dag, men hvad skal vi da også bruge fakta til!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #193: 27 Maj 2014, 19:34 »

Så jo Uran, Majka og Pozzovivo kunne let havde forsvarets deres pladser i klassementet og Aru havde nok kørt fra Quintana som de plejer at gøre i bjergene i det her løb.

Val Martello 22.35km
Quintana - 59:50
Hesjedal - 59:58
Rolland - 61:03
Kelderman - 61:45
Pozzovivo - 61:50
Aru - 61:53
Majka - 62:21
Uran - 62:24


Så  ... can it.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #194: 27 Maj 2014, 19:42 »

En sidenote:

Ben Swift kom ind som nummer 25, et halvt minut efter Ivan Basso, foran ryttere som Pelizotti, Niemiec, De Gendt, Roche, Brambilla, Pirazzi, Preidler og Cunego. Og så udgik Petacchi (æv), Thurau (æv) og Scarponi i øvrigt på dagens etape.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010