home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66509 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #210: 29 Maj 2014, 17:13 »

Aru er simpelthen den bedste bjergrytter i løbet Smiley

Quintana, Hesjedal og Rolland kan kun gør en forskel når de angriber på en neutraliseret nedkørsel.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #211: 29 Maj 2014, 17:34 »

Aru er simpelthen den bedste bjergrytter i løbet Smiley

Quintana, Hesjedal og Rolland kan kun gør en forskel når de angriber på en neutraliseret nedkørsel.
Quintana er klart bedst når det er rigtig stejlt Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #212: 29 Maj 2014, 17:57 »

Quintana er klart bedst når det er rigtig stejlt Wink
Kun hvis han ikke overholde reglerne og angriber på en neutraliseret nedkørsel ellers er Aru bedst, det har vi set på alle bjergetaper Smiley
« Seneste Redigering: 29 Maj 2014, 18:27 af Messi1987 » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #213: 29 Maj 2014, 18:48 »

Kun hvis han ikke overholde reglerne og angriber på en neutraliseret nedkørsel ellers er Aru bedst, det har vi set på alle bjergetaper Smiley
Desværre ikke sandt. Han tabte tid på 14. etape, som ifl Gazzetta er karakteriseret som en bjergetape. Og derudover behøver du heller ikke gentage samme lidt provokerende argument hver gang. Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #214: 29 Maj 2014, 22:36 »

Desværre ikke sandt. Han tabte tid på 14. etape, som ifl Gazzetta er karakteriseret som en bjergetape. Og derudover behøver du heller ikke gentage samme lidt provokerende argument hver gang. Smiley

Er det bevidst at I, i crewet, ikke forlængst har banned eller advaret Messi? Det er jo himmelråbende tydeligt at han er en troll, der kun sidder og prøver at sabotere debatten. Jeg har i hvert fald mistet lysten til at debatere når han gang på gang skal briliere med hans enten 1) trolling, 2) himmelråbende idioti.
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #215: 29 Maj 2014, 22:48 »

Fed etape i morgen. Pozzovivo er min favorit foran Aru og Uran Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #216: 29 Maj 2014, 23:05 »

Er det bevidst at I, i crewet, ikke forlængst har banned eller advaret Messi? Det er jo himmelråbende tydeligt at han er en troll, der kun sidder og prøver at sabotere debatten. Jeg har i hvert fald mistet lysten til at debatere når han gang på gang skal briliere med hans enten 1) trolling, 2) himmelråbende idioti.

Fuldstændig enig.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #217: 29 Maj 2014, 23:07 »

Er det bevidst at I, i crewet, ikke forlængst har banned eller advaret Messi? Det er jo himmelråbende tydeligt at han er en troll, der kun sidder og prøver at sabotere debatten. Jeg har i hvert fald mistet lysten til at debatere når han gang på gang skal briliere med hans enten 1) trolling, 2) himmelråbende idioti.

Fra retningslinjerne:

Citat
Indlæg skal være konstruktive og befordrende for en god debat.

Så, ja. Jeg er faktisk bare meget, meget enig med dig, Spez.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #218: 29 Maj 2014, 23:13 »

Fed etape i morgen. Pozzovivo er min favorit foran Aru og Uran Smiley
Og jeg gik og troede at Aru var den bedste i bjergene. Nu havde jeg lige smidt alle mine lommepenge på ham efter din kommentar om han var den bedste i bjergene.


For at komme til noget mere seriøst, så synes jeg det er forfriskende at se en Giro, som bliver ved med at imponere og hvor forskellen mellem de gode i bjergene ikke er større end den har været. Her sidder de samme 10-12 mand op ad den sidste stigning, hvor de mere eller mindre skiftes til at have gode og dårlige dage. Krydret med nogle nye gutter, for os, som mere eller mindre kun ser cykling, når Tv2 viser det, så er det lækkert at blive opdateret om de kommende ryttere, som skal køre Touren.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #219: 30 Maj 2014, 08:17 »

Og jeg gik og troede at Aru var den bedste i bjergene. Nu havde jeg lige smidt alle mine lommepenge på ham efter din kommentar om han var den bedste i bjergene.
Det er en enkeltstart, godt nok opad et bjerg, men stadig en enkeltstart.
På lørdag vinder Aru selvfølgelig, ihvertfald af klassementrytterne igen igen.

Virtuel bjergklassement: (Har lagt tidsforskellen sammen på de reelle bjergetaper, Stelvio etapen er ikke talt med)
1 Aru
2 Rolland +11 sek
3 Quiatana +21 sek
4 Majka +67 sek
5 Uran +68 sek
6 Hesjedal +71 sek
7 Pozzovivo +79sek
Evans +190 sek

Så jo Aru er den bedste bjergrytter i løbet lige nu, med mindre nogen ikke overholder reglerne og angriber på en neutraliseret nedkørsel.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #220: 30 Maj 2014, 10:35 »

Yes, for tidsforskellene på samtlige bjergetape (du har tydeligvis ikke lagt tiderne for hvert enkelt bjerg sammen), giver jo et ubetinget fingerpeg om hvem der bare er bedst i bjergene ...

Men hvis vi nu lige ligger tiderne fra Val Martello sammen med tiderne fra Rifugio Panarotta, så har Quintana været 1 minut hurtigere end Aru. Forskellen på Val Martello var 1 minut og 3 sekunder og i går tog Aru så 3 sekunder på Quintana. Havde opløbsstrækningen været lidt længere i går, så tror jeg at Quintana havde hentet Aru. Quintana så meget, meget ubesværet ud da han accelererede fra gruppen på opløbsstrækningen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #221: 30 Maj 2014, 12:06 »

Jamen så er Aru stadig bedst Smiley

Val Martello tæller ikke med, da dem der snød på den etape kunne køre frit opad Val Martello fra bunden, hvor dem der overholder reglerne skulle forholde sig til 30 andre.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #222: 30 Maj 2014, 12:08 »

hvem tror i vinder bjerg enkelstarten i dag? Jeg tror sgu godt Quintana kunne tage en sejr!
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #223: 30 Maj 2014, 12:21 »

hvem tror i vinder bjerg enkelstarten i dag? Jeg tror sgu godt Quintana kunne tage en sejr!
Pozzovivo, Aru eller Uran Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #224: 30 Maj 2014, 13:06 »

Her må jeg være enig med Messi1987.

Jeg tror faktisk på at Uran tager den. Han er bedre til at holde et højere tempo i seje stigninger, end Quintana. Han tager ikke trøjen tilbage, men jeg tror på han godt kunne hente en del sekunder.

Han er en rigtig stærk rytter i denne disciplin når det går opad, givet han har der tunge malende tråd fremfor Quintana og hans hurtige ryk
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010