home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66410 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #150: 24 Maj 2014, 17:18 »

Helt enig. Rigtig god og underholdende etape. Lidt ærgerligt Roche ikke fik en eller to andre med sig, da han angreb.
Jeg tror også, vi får en spændende etape, men de helt store favoritter venter måske med at angribe til de er kommet over den knap så stejle passage midt på bjerget. På den anden side skal Quintana og Pozzovivo ud og hente tid, så de kan ikke vente for lang tid.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #151: 24 Maj 2014, 17:22 »

Mega fed etape i dag. Godt kommet igen af Majka!  Som får vundet lidt tid på Uran Thumbs Up
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #152: 25 Maj 2014, 16:56 »

Det tegner til at blive et helt igennem fantastisk løb det her.
Logged

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #153: 25 Maj 2014, 16:57 »

Helt enig.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #154: 25 Maj 2014, 17:00 »

Det er i hvert fald fantastisk cykelløb, sammenlignet med de grå Tour de France udgaver vi har oplevet de seneste to år, hvor al spænding og modstand er blevet dræbt. Det er virkelig spændende hver dag. Majka taber godt nok tid igen i dag, men han ser utroligt moden ud i sin måde at håndtere tingene på. I stedet for at køre over grænsen og gå død, så kører han Evans-stilen og finder sit eget tempo. Det fungerer for ham. Igen viser Quintana altså at han er bedre end alle de andre i de høje og svære bjerge. Han kan sagtens ske at vinde den her Giro endnu.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #155: 25 Maj 2014, 17:05 »

Det er fantastisk at være tilskuer til - spænding lige til det sidste forhåbentlig Smiley
Logged


Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #156: 25 Maj 2014, 17:18 »

Det er i hvert fald fantastisk cykelløb, sammenlignet med de grå Tour de France udgaver vi har oplevet de seneste to år, hvor al spænding og modstand er blevet dræbt. Det er virkelig spændende hver dag. Majka taber godt nok tid igen i dag, men han ser utroligt moden ud i sin måde at håndtere tingene på. I stedet for at køre over grænsen og gå død, så kører han Evans-stilen og finder sit eget tempo. Det fungerer for ham. Igen viser Quintana altså at han er bedre end alle de andre i de høje og svære bjerge. Han kan sagtens ske at vinde den her Giro endnu.

Hvordan kan Quintana vise, at han er den bedste i bjergene, når Aru vinder etapen? Jeg ved godt, at Aru måske ikke kan køre med samme tempo resten af Giro'en, men Quintana skulle da have vundet, hvis han skulle have vist, at han er den bedste?
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #157: 25 Maj 2014, 17:23 »

Ja Aru var klart stærkest i dag Smiley
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #158: 25 Maj 2014, 18:05 »

Klasse etape i dag!! Hold da op, hvor minder Aru meget om Nibali - både i udseende, men også i kørestil!  Thumbs Up

Håber, at Quintana for alvor kan smide sygdommen på hviledagen, så han for alvor kan hente tid på Uran de næste par etaper. Det lover godt!  Peace
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #159: 25 Maj 2014, 19:43 »

Hvordan kan Quintana vise, at han er den bedste i bjergene, når Aru vinder etapen? Jeg ved godt, at Aru måske ikke kan køre med samme tempo resten af Giro'en, men Quintana skulle da have vundet, hvis han skulle have vist, at han er den bedste?

Quintana har været syg og har været på antibiotika så sent som for få dage siden. Jeg ville være mere end overrasket hvis han var på 100% allerede nu. Set i lyset af det, og at han alligevel formåede at smide Uran, Majka, Evans og flere, både i går og i dag, tør jeg godt sige at han er den stærkeste i de store og høje bjerge - i hvert fald når han er 100% klar, hvilket jeg som sagt nægter at tro på at han er i øjeblikket.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #160: 25 Maj 2014, 22:36 »

Quintana har været syg og har været på antibiotika så sent som for få dage siden. Jeg ville være mere end overrasket hvis han var på 100% allerede nu. Set i lyset af det, og at han alligevel formåede at smide Uran, Majka, Evans og flere, både i går og i dag, tør jeg godt sige at han er den stærkeste i de store og høje bjerge - i hvert fald når han er 100% klar, hvilket jeg som sagt nægter at tro på at han er i øjeblikket.

Okay, så er det jo også en anden sag. Jeg er enig i, at han sandsynligvis er en del bedre end de andre i bjergene, når han er 100% klar, men nu konstaterede du jo, at han er den bedste i bjergene allerede nu - og det var han jo i hvert fald ikke i dag.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #161: 25 Maj 2014, 22:36 »

Hold da kæft et løb i dag af Aru. Fed etape og jeg elsker virkeligt de nye ryttere vi ser fremme i Majka, Aru, Quintana, Kelderman osv. Cyklingen går en lys fremtid i møde, det er i hvert fald sikkert.

Mht. til din kommentar, Batigol, om det grå og kedelige Tour de France 2013, er jeg nu ikke enig. Jeg synes, at det var et fremragende løb. Nok var der ikke så meget spænding om vinderen, men der blev kørt på hver bjergetape og vi fik favoritterne at se kæmpe om etapesejren på de store bjerge. Det er det, som kendetegner en fed Grand Tour for mig. Og så var det selvfølgelig fantastisk at se Quintana folde sig ud i bjergene!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #162: 25 Maj 2014, 22:39 »

Man bør vel altid tage omstændighederne i betragtning? Derudover må man jo også sige, at vi ikke ved hvor dybt henholdsvis Aru og Quintana har gravet. Aru's angreb lignede mere et angreb for etapen end det lignede et angreb for klassementet. At det så endte med at være et mindst ligeså stort angreb på klassementet, viser selvfølgelig bare hvor stærkt han rent faktisk kørte de sidste kilometer. Kæmpe stort talent, ham Fabio Aru. Hvis hans præstation i dag er et fingerpeg om hvordan han står i forhold til resten af Giro'en, kan vi nok godt forvente at det bliver mellem ham og Quintana at få indhentet Uran.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #163: 26 Maj 2014, 15:18 »

Så er Contador ustyrlig, og så går der en uge, så er Froome uovervindelig.
"Contador er ustyrlig, men Froome er uovervindelig".
Det synes jeg beskriver deres niveauforskel ret godt Smiley

Jeg ved ikke, hvor gammel du er, men du er i sandheden meget sær. Så er Messi bedst i 4 år, så er han lige pludselig kun ordinær i forhold til Ronaldo.
Jeg bliver 25 til august. Ja det passer meget godt, man kan samligne det lidt med, så er United bedst i 4 år, så er de lige pludselig kun ordinær i forhold til City.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #164: 26 Maj 2014, 15:20 »

LOL BLIVER DU 25? Huh
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010