home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 275 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66334 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #135: 21 Maj 2014, 17:33 »

At de ikke venter som under Armstrong tiden. Vildt du åbenbart ikke har opdaget det endnu.

Rogers! Tillykke til de russiske og australske cykelfans.
Hvis du virkelig har en pointe med det, du skriver (jeg har min tvivl), kan du så ikke formulere dig sådan, at vi ikke altid skal gætte et eller tåbeligt ud af dig?

"Der er jo ingen der venter på hinanden længere, der bliver kørt cykelløb"

Hvordan skal SC30 nogensinde gætte, at du hentyder til Armstrong-tiden?

Jeg ved ikke, hvor gammel du er, men du er i sandheden meget sær. Så er Messi bedst i 4 år, så er han lige pludselig kun ordinær i forhold til Ronaldo, som du virkelig har behov for at fremhæve og endda hedder på andre sider. Så er Contador ustyrlig, og så går der en uge, så er Froome uovervindelig. Du må forstå, at når du ikke kan argumentere og debattere ordentligt, så kan vi altså ikke tage dig seriøst. Det værste er, at jeg tror, du prøver.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2014, 17:50 af Jakob E » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #136: 21 Maj 2014, 17:36 »

Lysten til at skrive i den her tråd falder i al fald med 20 % hver gang Messi fjoller rundt herinde, og kigger man de ti sider igennem, så er det også mest kommentarer til alle hans elendige indlæg.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #137: 21 Maj 2014, 18:22 »

Så lad mig se om ikke jeg kan komme med nogle debat indspark her!

For det første en lækker lækker sejr til Rogers idag! Flot kørt og dejligt at se at han virker klar til større prøver fremadrettet.

Det jeg undrede mig over, var Roche idag. Han angriber på den sidste stigning, og eksplodere fuldstændig. Manden virker ikke til at være i ordentlig form, hvilket jeg syntes er mærkelig. Noget andet jeg undrer mig over, at Majka sidder alene. ved godt Chris Anker væltede og roche og en anden var i udbrud, men manden er trods alt 3 i klassementet, så hvorfor ikke beskytte ham lidt bedre?

Med dette sagt er det positivt at han ved første øjekast kan klare dette selv, og jeg ser en kæmpe fremtid i den knægt!

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #138: 21 Maj 2014, 18:30 »

At de ikke venter som under Armstrong tiden. Vildt du åbenbart ikke har opdaget det endnu.

Rogers! Tillykke til de russiske og australske cykelfans.

Altså, hele min pointe var sådan set bare at pointere, at Evans var en hykler - kører den ene dag, ville vente den anden. Det tror jeg lidt, at du fejler at se. Jeg er sådan set helt ligeglad hvad der skete under Amstrong-tiden eller hvad det er, som du fabler om, for det er slet ikke det, som det handler om.

Jeg håber virkeligt, at der snart er nogle admins, som hanker lidt op i løgene
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #139: 21 Maj 2014, 19:11 »

Don't feed it.

Herligt med Rogers sejr Smiley Håber Chris kan klare den. Intet brækket heldigvis.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #140: 21 Maj 2014, 19:20 »

Altså, hele min pointe var sådan set bare at pointere, at Evans var en hykler - kører den ene dag, ville vente den anden. Det tror jeg lidt, at du fejler at se. Jeg er sådan set helt ligeglad hvad der skete under Amstrong-tiden eller hvad det er, som du fabler om, for det er slet ikke det, som det handler om.

Jeg håber virkeligt, at der snart er nogle admins, som hanker lidt op i løgene
Bjarne Riis er en langt langt større hykler, fik Cancellara i gult til at få alle til at vente på brødrene Schleck for derefter på næste etape og give den fuld gas, Cancellara med Andy på hjul på en brostensetape efter mange blev fanget bag Franks styrt.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2014, 20:56 af Messi1987 » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #141: 21 Maj 2014, 19:27 »

Nej, du er den største hykler.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #142: 21 Maj 2014, 20:15 »

Don't feed it.

Herligt med Rogers sejr Smiley Håber Chris kan klare den. Intet brækket heldigvis.

Nah, gider ikke mere, manden skriver dagligt retarderede indlæg uden form for relevans i en del tråde. Synes det er ved at være på tide, at der er nogle, som gør noget ved det.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #143: 21 Maj 2014, 21:29 »

Så lad mig se om ikke jeg kan komme med nogle debat indspark her!

For det første en lækker lækker sejr til Rogers idag! Flot kørt og dejligt at se at han virker klar til større prøver fremadrettet.

Det jeg undrede mig over, var Roche idag. Han angriber på den sidste stigning, og eksplodere fuldstændig. Manden virker ikke til at være i ordentlig form, hvilket jeg syntes er mærkelig. Noget andet jeg undrer mig over, at Majka sidder alene. ved godt Chris Anker væltede og roche og en anden var i udbrud, men manden er trods alt 3 i klassementet, så hvorfor ikke beskytte ham lidt bedre?

Med dette sagt er det positivt at han ved første øjekast kan klare dette selv, og jeg ser en kæmpe fremtid i den knægt!

I år kører Roche jo Giro-Tour, hvor han tidligere har kørt Tour-Vuelta. Så hvis han skal være en god hjælper for Contador, skal han sørge for ikke at toppe for tidligt. Jeg tror nok han skal være i god form i den sidste uge af giroen, men når det så er sagt, var det ikke noget imponerende angreb.

Selvom Majka ikke er en god nedkører, var det ikke nogen slem nedkørsel, og han sad i 5-10 position stort set hele tiden på vej ned. Hvis det havde været en teknisk svær nedkørsel, havde Rogers nok også blevet hos Majka.

Derudover var det en rigtig god sejr af Rogers i dag, som der både er vigtig for ham og holdet. Det bliver spændende at se, hvor meget Majka taber og vinder tid på sine konkurrenter i morgen.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #144: 22 Maj 2014, 15:22 »

For helvede et styrt af Ludvigsson... Shockeret
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #145: 22 Maj 2014, 15:35 »

Det så virkelig ikke godt ud. Han kan ikke andet end at udgå.

Jeg har en god fidus til Evans i dag, ved ikke hvorfor, det lige er ham.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #146: 22 Maj 2014, 17:00 »

Ser godt ud for min forhåndsfavorit til at vinde det hele Rigoberto Urán Smiley

Klassement: Rigoberto Urán
Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Maj 2014, 17:27 af Messi1987 » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #147: 22 Maj 2014, 17:26 »

Damn, Urán! Columbiansk duel i bjergene i uge 3 sammen med Pozzovivo og Majka. Håber og tror stadig på, at Quintana kan gøre det færdigt, men det ser virkeligt interessant nu med Urán 3.29 foran Quintana.

1. Quintana
2. Urán
3. Pozzovivo
4. Majka
5. Aru
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #148: 22 Maj 2014, 17:52 »

Rigtig flot kørt af Majka og især Uran i dag. Uran har forbedret sin enkelstart meget efter, at han er skiftet til Quickstep. Jeg er dog meget skuffet over Quintana, som jeg virkelig havde forventet mere af - især efter hans flotte enkelstart i Tirreno-Adriatico. Jeg tror, det bliver meget svært for ham at vinde giroen nu, da jeg simpelthen ikke tror, han kan hente over tre minutter på Uran. Jeg tror, dog stadigvæk han kommer på podiet, hvilket jeg tror kommer til at gå udover Majka.

Min nuværende top 5:
1. Uran
2. Quintana
3. Evans
4. Majka
5. Pozzovivo

Quintana er jeg meget usikker på, da han virkelig skuffede mig i dag. Heldigvis kommer der snart nogle hårde bjergetaper, så vi kan finde ud af, hvor god han egentlig er i denne Giro.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #149: 24 Maj 2014, 17:11 »

Hold nu op, en gennemført fantastisk etape. Fuldstændig vanvittigt af Battaglin. Og stærkt, stærkt af Majka at sætte både Evans og Uran. I morgen bliver mindst ligeså spændende tror jeg. Quintana lugter blod nu.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010