home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66298 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #105: 16 Maj 2014, 15:31 »

Swift var nede i går og slog sig ret voldsomt, så ved ikke helt. Tror det bliver Viviani eller Bouhanni, forhåbentligt Bouhanni.

Håber på Bongiorno, hvis han lige gider angribe udefra.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #106: 16 Maj 2014, 15:35 »

hårde ord. lad dog drengen holde med hvem han har lyst til. alle behøver ikke synes det samme som dig
Ja, det skal han havde lov til Smiley Men det gør ikke Majka og holdet dansk.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #107: 16 Maj 2014, 17:10 »

Swift var nede i går og slog sig ret voldsomt, så ved ikke helt. Tror det bliver Viviani eller Bouhanni, forhåbentligt Bouhanni.

Håber på Bongiorno, hvis han lige gider angribe udefra.

Jeg var ikke lige klar over at Swift havde været styrtet. Men stærk sejr af Bouhanni, selvom det var urutineret kørt af Mezgec. Det eneste han ikke må gøre i den situation, er at give plads på indersiden. Han skal selvfølgelig tvinge rytterne bag sig til at gå udenom ham.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #108: 16 Maj 2014, 18:03 »

Jeg forstår ikke at du holder med et russisk hold, som er startet op af en tidligere doping snyder. Jeg holder med de danske ryttere, ikke holdet.

Jamen så er du da en helt...
Syntes heller ikke jeg sagde jeg holdte med nogle hold. Jeg selv forbinder lidt Tinkoff med dansk, selv om Oleg har overtaget holdet.
Men kan godt se man ikke må have nogle mening, uden folk som dig skal rakke ned på en.

Men god dag til jer men også dig Messi1987 Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #109: 16 Maj 2014, 18:06 »

Flot sejr i dag til Bouhani Han er virkelig en klasse sprinter. Og fedt at Quintana taber 22-23 sekunder så har Majka en bedre chance Opstemt
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #110: 16 Maj 2014, 18:14 »

Altså Mezgec havde ikke vundet alligevel, men det var rigtigt, det som Rolf sagde. Rodriguez er i øvrigt udgået og nu bliver det spændende, om han vælger at køre Touren eller han fokuserer 100% på Vueltaen. Jeg må sige, at jeg håber på det første, for man kan aldrig få nok gode ryttere til Touren, right?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #111: 16 Maj 2014, 18:16 »

Flot sejr i dag til Bouhani Han er virkelig en klasse sprinter. Og fedt at Quintana taber 22-23 sekunder så har Majka en bedre chance Opstemt
Tidsforskellene er blevet annulleret - desværre.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #112: 16 Maj 2014, 18:17 »

Jeg håber, han tager til Vueltaen, men det er udelukkende fordi jeg gerne vil se ham vinde en Grand Tour, og jeg tror ikke, at han kan slå både Contador og Froome.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #113: 16 Maj 2014, 18:17 »

Tidsforskellene er blevet annulleret - desværre.
Pis Sur
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #114: 16 Maj 2014, 21:15 »



Il Carpegna mi basta, sagde Pantani engang. Marco Pantanis foretrukne stigning var nemlig Monte Carpegna, som ifølge ham, var den eneste stigning han for alvor brugte i forberedelserne til diverse cykelløb. Pantani var nemlig ikke den store fan af rekognosceringer, og han hævdede således, at han kun havde undersøgt to-tre stigninger før en stor tur i løbet af sin karriere. For Carpegna var alt han behøvede - il Carpegna mi basta, lyder den velkendte sætning, der er symboliseret med stigningen.

I år er det ti år siden, at Marco Pantani sagde farvel til denne jord, og Giro-arrangørerne har valgt at hylde ham ved at inkludere en del stigninger, der blev forbundet med den mytiske klatrer. Carpegna er det første mindesmærke i dette års Giro d'Italia, og selvom stigningen ikke afslutter, så er den placeret så tilpas i finalen, at man rent faktisk godt kan gøre sig forhåbninger om at der sker noget. Særligt de italienske hold og ryttere vil forhåbentligt gøre meget for at ære Pantani på denne stigning, og der er særligt én ung italiener, som jeg nærer store forhåbninger til på denne etape.

Pantanis udtryk, il Carpegna mi basta, handlede ikke bare om at bjerget var det eneste, han havde brug for. Han hentydede også til de mange, mange videnskabelige tiltag, som mange benyttede for at blive bedre. For eksempel har Pantani aldrig taget tid på sig selv op ad stigningen, simpelthen fordi han ville lytte til bjerget og kroppen - og ikke diverse tider og udregninger. Det er ikke helt fremmed for den nuværende generation af italienske ryttere. Luca Scinto stikker dagligt til Team Sky og deres videnskabelige tilgang til sporten, mens Nibali også mere end én gang har sendt en lille stikker i retning af Froomes besættelse af den lille SRM-computer på styret.

Det er ikke Carpegna, der afslutter etapen, men det skader ikke lige at kigge på de øvrige stigninger. Jeg håber, at rytterne går amok og angriber udefra, og kunne der være noget smukkere end at Fabio Aru gik hen og vandt denne etape?


« Seneste Redigering: 16 Maj 2014, 21:19 af Bradley Beal » Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #115: 17 Maj 2014, 20:42 »

Der skete ikke det helt store på dagens etape. Jeg havde håbet på, der var nogle af favoritterne som ville prøve at tage noget tid. Det virkede dog som om, at der ikke var nogen af dem, der havde diamanter i benene. Quintana havde jeg især forventet ville prøve på noget, nu hvor han er en del bagefter Evans og Uran. Rolland og Arredondo sørgede dog for noget underholdning.  Derudover må Pirazzi godt nok være irriterende at køre sammen med, sådan som han kører.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #116: 17 Maj 2014, 21:08 »

Quintana var nede forleden, så han er vel lidt små-øm endnu, desværre.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #117: 17 Maj 2014, 21:11 »

Ja, det har du nok ret i. Ærgerligt de styrt har haft så stor en betydning for dette års giro indtil videre, men de kan vel næppe blive ved med at være lige så uheldige med vejret.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #118: 17 Maj 2014, 21:13 »

Arredondo er fantastisk. En lille spirrevip der elsker at køre aggressivt. Og hans form på cyklen er sublim. Det ligner jo at cyklen er en del af ham. Det mest fantastiske må dog næsten være at han er mindre end verdens mindste mand, Pozzovivo. Så er man altså lille.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #119: 17 Maj 2014, 21:37 »

Ser ud til at folk er på nogenlunde samme niveau, ihvertfald er der ikke en Froome/Armstrong der er flere niveauer over alle andre Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010