home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66045 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #75: 10 Maj 2014, 20:13 »

Det kan det altså sagtens være. Blot fordi han styrter ofte, betyder det ikke at den isolerede situation er et udtryk for manglende kvaliteter. Det kan det være, men hvem ved. Havde det været enhver anden (end Martin, Thomas, Schleck), så havde man afskrevet det her som uheldigt, men fordi Martin tidligere har været i asfalten, så er det fordi han er dårlig til at sidde på cyklen.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #76: 10 Maj 2014, 23:11 »

Tager vi udgangspunkt i styrtet i går, så er Martin stort set uforskyldt. Når man kører TTT så holder man sig til forankørendes hjul, og stoler 100 % på at den vej ens holdkammerat vælger er den korrekte. Martin kunne altså ikke forudse noget som helst.

Det er en meget, meget vigtig pointe. Selv når man kun har én foran sig, kan det være svært at se hvad der kommer af ujævnheder på vejen - og især i et professionelt felt går man som rytter ud fra at alle de ryttere der sidder foran, har styr på at undgå de forhindringer der er på vejen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #77: 10 Maj 2014, 23:24 »

Du har til dels ret. I LBL styrtede han i finalen, hvilket var hans egen skyld. Sjældent har jeg oplevet noget så dumt af en cykelrytter. I går på holdkørslen styrter han selvom de kører ligeud. Var det sket for Cancellara, Sagan, Contador, Valverde osv? Næppe. Selvfølgelig er det noget om snakken, og det er ikke tilfældigt det lige er Dan Martin. Både i går og i LBL har vist at Dan Martin teknisk er dårlig på en cykel. Det er idioti at benægte andet, for de to styrt var ikke sket for 9 ud af 10 andre ryttere. Det er dybt uprofessionelt faktisk. Pisse ærgerligt for manden, men 100 % hans egen skyld begge gange.
Lige præcis, alle andre styrede ikke Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #78: 11 Maj 2014, 12:15 »

Der er masser af vind i dag - måske kan man håbe på sidevind hele dagen? Sean Kelly mener dog, at vinden rammer så tilpas godt, at den lige nøjagtigt ikke kommer til at få indflydelse, så måske får vi en af de der etaper, hvor TV2 hyper vinden hele dagen som ikke kommer?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #79: 11 Maj 2014, 12:44 »

TV2's hype er en klassiker. 5-6 etaper i Touren bliver sædvanligvis talt op af Rolf, som har været ud at køre lidt på ruten, men alt for sjældent sker der noget, lol. En rigtig sidevindsetape er dog uden tvivl ventetiden værd, synes jeg, men tror ikke man skal sætte snuden op efter den etape, som vi så i 2013.

Jeg venter bare på bjergene. Har lidt svært ved at se fladere etaper, når det ikke er Tour de France
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #80: 11 Maj 2014, 18:19 »

Kittel er simpelthen vanvittig!

Han er sgu uhyggelig og i dagens afslutning viste han også at han er i en liga over alle andre sprintere i Giroen selv om han måske ikke får det optimale ud af sit hold.

Det bliver spændende at se hvor længe Kittel kan sidde med eller om de første stigninger gør ham mør... han ligner ikke en der elsker stigninger.
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #81: 14 Maj 2014, 17:18 »

Okay, det der det var vanvittigt kørt af Michael Matthews. Quintana lignede til gengæld ikke umiddelbart en der bare kunne lukke hullet. Evans så også stærk ud. Men det er selvfølgelig svært at bedømme hvor stærkt kørende de er - det var trods alt ikke stejlere og længere end at Boasson Hagen kunne sidde med.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #82: 15 Maj 2014, 18:14 »

Åndssvag etape i dag i Italien. Rodriguez mister 7 minutter efter et kæmpe styrt og Evans benytter lejligheden til at vinde 50 sek på alle andre.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #83: 15 Maj 2014, 18:33 »

Styrt er en del af cykelsporten. Det er evnen til at sidde ordentlig placeret i feltet eller teknik.

Det er grunden til Evans aldrig styrter og Rodriguez styrter hele tiden i år!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #84: 15 Maj 2014, 18:43 »

Har heller intet imod Evans eller Matthews eller whatever, jeg er bare ærgerlig over Rodriguez. Håber meget på, at han tager hjem fra Italien og forbereder sig til Touren i stedet.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #85: 15 Maj 2014, 18:49 »

Ja, det var ikke lige på den måde, jeg gerne havde set, der blev skabt forskelle i klassementet. Ærgerligt for Rodriguez der er helt ude af klassementet nu. Etaperne i bjergene tror jeg kommer til at miste lidt, nu hvor Rodriguez ikke er farlig for de andre ryttere mere.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #86: 15 Maj 2014, 20:18 »

Jeg tror godt at vi kan regne med at der kommer tryk på allerede lørdag og søndag. Quintana kommer helt sikkert til at forsøge at hente de to minutter her i weekenden
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #87: 15 Maj 2014, 21:35 »

Styrt er en del af cykelsporten. Det er evnen til at sidde ordentlig placeret i feltet eller teknik.

Det er grunden til Evans aldrig styrter og Rodriguez styrter hele tiden i år!

Du skal VIRKELIG se noget mere cykelløb. I dag handlede det (lige som ved Garmins styrt) ikke om hverken placering eller teknik. Regnvejret i dag var bare livsfarligt at køre i, og det er rent tilfældigt hvem der ryger ned. Vejene i Italien er som sæbe, når de er våde.
Du har TYDELIGVIS ingen forstand på hvad du snakker om, men det lader dine uintelligente indlæg heldigvis sig selv fortælle.

Jeg synes det er superærgerligt, at Rodriguez røg ned, men omvendt kan man ikke klandre BMC for at udnytte chancen.
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #88: 15 Maj 2014, 22:13 »

Evans er et fænomen til at sidde ordentlig placeret i feltet, derfor styrtet han aldrig og tager tit bonussekunder i bakke spurterne (selvom hans acceleration er dårlig) Smiley
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #89: 15 Maj 2014, 22:31 »

Man kan give begge to ret her.

Umiddelbart er det jo bestemt ikke Rodriquez' fejl i dag, da regn og et usikkert felt ikke er til at styre. Alle styrt er forskellige, og i dag kan man ikke klandre nogen for noget, da det var en massivt styrt i fronten af feltet. Skulle man nu argumentere mod det, som Messi prøver, kan man jo sige at Matthews og Evans sad perfekt, og det er jo deres holds fortjeneste. BMC kørte simpelthen perfekt i dag, og om Evans var usympatisk med det angreb, det er en debat jeg lige melder mig ud af i første omgang.

Som man siger; Heldet følger den bedst forberedte.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010