home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2014
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2014  (Læst 66033 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #60: 10 Maj 2014, 05:14 »

Jeg har det lidt med Dan Martin, som jeg har det med Bauke Mollema. Grunden dertil skal findes i et par afskyelige brugere på pcmdaily.com (hhv. en Dan Martin og Belkin/Holland-fan), som simpelthen ikke er til at holde ud - det hjalp så slet ikke, at han forsvarede Belkin med næb og klør da han kørte min helt Alejandro tilbage i sidevinden sidste år og kaldte mig slemme ting. Hvorom alting er, så gjorde det mig ikke noget i dag, at Martin udgik i dag udelukkende  pga. det faktum, at det altid er sjovt at høre på sådan nogle typer hulke om hvor uheldige de er år efter år (både Belkin-manden og Dan Martin-fanatikeren).

Jeg frydede mig ikke, men......
Hey! Ikke et ondt ord om Bauke Mollema. Han er en fantastisk cykelrytter og er virkelig sympatisk!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #61: 10 Maj 2014, 05:43 »

Det er i øvrigt bekræftet at Dan Martin har brækket kravebenet. Det samme har Koldo Fernández, der dog fuldførte etapen (ret sejt gået). Nathan Haas og André Cardoso var de sidste to der var nede, men det ser ikke ud til at de er kommet mere alvorligt til skade end nogle skrammer og hudafskrabninger.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #62: 10 Maj 2014, 09:10 »

Jeg ville blive overrasket, hvis Kittel ikke vinder i dag. Han har det bedste tog, og er lige et niveau over Viviani og Bouhanni. For Tinkoff-Saxos vedkommende handler det kun om at komme sikkert i mål, nu hvor Trussov ikke fik visum. Han kunne nok have kommet i top 10 men så heller ikke mere.

Derudover kan jeg lige skrive, at der er flere odds i oddssektionen på Giro d´Italia.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #63: 10 Maj 2014, 09:23 »

Han køre med en forkert vinkel ind på det kloakdæksel og accelerere, dumt især i regnvejr.
Ser ud til det er en "Enig om at være uenig diskussion" lad os stoppe den her.
Tak fedt Smiley Skal jeg også odds på imorgen, er for træt nu.

Nu blev morgenen nu god alligevel.  Grin
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #64: 10 Maj 2014, 14:44 »

Så er vi sgu i gang med et rigtigt løb. Jeg er ikke den største fan af holdløb.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #65: 10 Maj 2014, 15:58 »

Enig, BB. Jeg går med en vovet forudsigelse: Kittel vinder ikke - det gør BIG Tyler Farrar!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #66: 10 Maj 2014, 17:13 »

Wauw, når Kittel kan vinde så "let" med en så ringe lead-out, så bliver det kun nemmere hvis de for alvor kommer op i gear!

Imponerende!
Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #67: 10 Maj 2014, 17:18 »

Med 500 meter til mål troede jeg godt nok ikke på sejr til Kittel på grund af hans lead-out, men som du siger, så var han godt nok imponerende. Han skal nok få en del etapesejre, selvom han nok ikke fuldfører løbet.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #68: 10 Maj 2014, 17:25 »

Det var super imponerende af Kittel ingen tvivl, men jeg synes, Bouhanni sidder ret alene i finalen - også selvom han er placeret helt fremme. Han sad helt fremme, lige i midten en anelse for tidligt.

Ikke at han ville have vundet, men han er én af dem, der kan udfordre Kittel på en enkelt etape.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #69: 10 Maj 2014, 19:35 »

Utrolig så dårlig Dan Martin er til at køre på cykel.
Du har til dels ret. I LBL styrtede han i finalen, hvilket var hans egen skyld. Sjældent har jeg oplevet noget så dumt af en cykelrytter. I går på holdkørslen styrter han selvom de kører ligeud. Var det sket for Cancellara, Sagan, Contador, Valverde osv? Næppe. Selvfølgelig er det noget om snakken, og det er ikke tilfældigt det lige er Dan Martin. Både i går og i LBL har vist at Dan Martin teknisk er dårlig på en cykel. Det er idioti at benægte andet, for de to styrt var ikke sket for 9 ud af 10 andre ryttere. Det er dybt uprofessionelt faktisk. Pisse ærgerligt for manden, men 100 % hans egen skyld begge gange.
Logged

Liverpool F.C

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #70: 10 Maj 2014, 19:37 »

Hvis du giver ham helt ret, hvorfor har han så kun til dels ret?
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #71: 10 Maj 2014, 19:38 »

Hvis du giver ham helt ret, hvorfor har han så kun til dels ret?
Dårlig teknisk, men en god cykelrytter. Ordet dårlig er mere generelt. Derfor kun til dels enig.
Logged

Liverpool F.C

JG7
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #72: 10 Maj 2014, 19:44 »

Nå, ja, ja, okay.

Altså, der er ingen tvivl om, at jeg synes Martin har nogle begrænsninger. Han styrter af og til, ligesom han heller ikke kan holde sig fri fra sygdom i lange etapeløb. Messis forsøg på at argumentere for vinkler, accelerationer osv. er dog fortsat det vildeste jeg har læst - specielt fordi man SLET ikke kan se det i tv-billederne.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #73: 10 Maj 2014, 19:49 »

Messis forsøg på at argumentere for vinkler, accelerationer osv. er dog fortsat det vildeste jeg har læst - specielt fordi man SLET ikke kan se det i tv-billederne.
Det har du ret i. Hvad han lige gør forkert ved jeg ikke, men modsat samtlige andre ryttere styrter Dan Martin. Det er ikke tilfældigt.
Logged

Liverpool F.C

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2014
« Svar #74: 10 Maj 2014, 20:10 »

Du har til dels ret. I LBL styrtede han i finalen, hvilket var hans egen skyld. Sjældent har jeg oplevet noget så dumt af en cykelrytter. I går på holdkørslen styrter han selvom de kører ligeud. Var det sket for Cancellara, Sagan, Contador, Valverde osv? Næppe. Selvfølgelig er det noget om snakken, og det er ikke tilfældigt det lige er Dan Martin. Både i går og i LBL har vist at Dan Martin teknisk er dårlig på en cykel. Det er idioti at benægte andet, for de to styrt var ikke sket for 9 ud af 10 andre ryttere. Det er dybt uprofessionelt faktisk. Pisse ærgerligt for manden, men 100 % hans egen skyld begge gange.

Martin er ikke den vildeste tekniker, enig. Men du bliver simpelthen nødt til at forklare mig, hvor han gjorde forkert i LBL (hvor han rammer noget olie), eller i går?

Tager vi udgangspunkt i styrtet i går, så er Martin stort set uforskyldt. Når man kører TTT så holder man sig til forankørendes hjul, og stoler 100 % på at den vej ens holdkammerat vælger er den korrekte. Martin kunne altså ikke forudse noget som helst.

Et eksempel på at alle følger den forankørende er dette: https://www.youtube.com/v/obTMm5mBLcg

Det er nemt for folk der aldrig har prøvet det, at sidde og spille kloge på hvad han gjorde forkert (i LBL) og i går, men jeg har prøvet det, og rammer man noget fedtet vej, så kan man være så uheldigt at cyklen simpelthen skrider væk under en.

Det er der skete i går er 100 % tilfældigt
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010