home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #30 - La Maggica
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: #30 - La Maggica  (Læst 30838 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: #17 - La Maggica
« Svar #30: 03 Apr 2014, 18:34 »

Der var vel ingen tvivl om at der skulle forlænges med BC? stærkt gået indtil videre, glæder mig til der kommer et CHL trofæ til Roma!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #17 - La Maggica
« Svar #31: 03 Apr 2014, 21:48 »

Føj for et langt pressemøde warmon Peace
Ej en rigtig spændende måde du har valgt at gribe bloggen an på. En masse lækkert læsestof blandet med lidt ss hist og her..
Keep it up!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #18 - La Maggica
« Svar #32: 22 Apr 2014, 09:34 »


La Maggica – 18. Overblik over resten af december 2013 – En skøn juleaften…


Juleaften, sammen med hans konen, og hans 2 sønner… Var der noget der kunne slå dette? Naturligvis havde kampen mod Lazio (u) været en enorm sejr, men da Lazio havde fyret deres manager efterfølgende… Hvem sagde de ikke kunne fucke op de andres hoveder?!

Generelt havde december budt på svære kampe… Inter (h) var svær, Inter ville intet, og Roma havde svært ved at kunne. Samtidig blev både Dodô og Totti skadet og var ude i kampen mod Juventus i Torino…
Juventus (u) havde givet dem sæsonens første nederlag, et fortjent nederlag. Juventus var bare bedst på dagen, de var mest effektive og spillede mest direkte. Han var dog fortrøstningsfuld, de lå jo stadig nr 1. Efterfølgene havde Udinese (h) været på besøg, og holdet havde rejst sig…

Godkendt december, og dermed så ligaen stadig ud til at være i deres egne hænder.



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - La Maggica
« Svar #33: 22 Apr 2014, 09:37 »

Der var vel ingen tvivl om at der skulle forlænges med BC? stærkt gået indtil videre, glæder mig til der kommer et CHL trofæ til Roma!

Ikke i min verden, men det er nu engang bestyrelsen der bestemmer om de vil forlænge Wink Jeg smiler bare og takker ja! Opstemt

Føj for et langt pressemøde warmon Peace
Ej en rigtig spændende måde du har valgt at gribe bloggen an på. En masse lækkert læsestof blandet med lidt ss hist og her..
Keep it up!

Synes eller ikke det var så langt igen... :/ prøvede faktisk at gøre det kort Peace men tak, jeg er tilbage i fuld vigør nu igen på bloggen efter en dødperiode Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - La Maggica
« Svar #34: 11 Aug 2014, 08:13 »



La Maggica – 19. Overblik januar 2014, hvilken start på det nye år…


Med nytåret vel overstået, var Parma (u) klar til at tage imod… Spillerne havde ikke haft for mange tømmermænd og Mattia Destro viste sig frem med et hattrick. Efterfølgende havde Fiorentina (h) taget turen til Rom, der blev mere lige end først forventet, men som topholdet de var havde de taget sejren. Den følgende kamp havde de taget imod Inter (h) i pokalen, hvor han havde besluttet sig for at give spilletid til reserve og talenterne. Da spillerne var kommet tilbage efter kampen, havde han været svært tilfreds…

I ligaen fulgte man trop da man sendte Bologna (h) hjem med et nederlag, og sandelig om man så ikke sendte Napoli (h) ud af pokalturneringen med de unge drenge, mens de store stjerner fra Napoli måtte rejse hjem. De tog dog revanche i ligaen, hvor Napoli (u) fik reddet sig uafgjort. Resultatet havde været fair nok, hvis ikke der havde været offside på Napolis scoring i overtiden! I den sidste kamp var det tydeligt at Genoa (h) var kommet efter et point… Heldigvis havde gutterne villet det mere, og derfor var det endt med en fortjent sejr.

Dermed var status for en travl januar: Syv kampe, seks sejre, en uafgjort og en målscore på 22 – 7. En plads i den italienske pokal semifinale og en 1. plads i ligaen Han var vældig tilfreds og satte sig til at læse diverse rapporter fra hans team. Særligt Alessio Romagnoli og Elio Capradossi havde godt det fremragende i pokalkampene, og havde i hvert spillet sig nærmere en startplads.



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2014, 08:20 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #19 - La Maggica
« Svar #35: 11 Aug 2014, 08:37 »



La Maggica – 20. Resumé Februar 2014, stabilitet er nøglen til mesterskabet…


Trods en ringe start på måneden hvor man tabte til Verona (u), helt fortjent i øvrigt… Når man ikke scorer på sine chancer en mand i overtal og ikke kan holde målet rent… Ja, så fortjener man at tabe! Da reserverne havde taget turen til Juventus (u) og tabt… Var de blevet for selvtillidsfulde? For selvsikre? Han havde frygtet Liverno (u), der var inde i en god stime. Heldigvis var marginalerne med dem og sejren var enorm vigtig. Inden kampen mod Juventus (h) havde han overvejet at give de unge chancen igen… Men samtidig havde muligheden for at give Juventus et nyrestød været for fristende. Gutterne havde udført taktikken til perfektion, og uden at overanstrenge sig havde de skaffet det nødvendige resultat! Det betød samtidig, man i finalen skulle møde Genoa, der havde slået Milan ud…

Netop Milan (h) var kommet til Rom 3 dage senere, virkede stadige rystede over de var røget ud til Genoa, og kun Cristian Abbiati forhindrede en ydmygelse. I den sidste kamp i februar havde man taget turen til Torino (u) hvor tre point mere på kontoen tikkede ind. Danielle De Rossi havde haft nogle smerter op til kampen men havde insisteret på at være fit, og da klubbens læger ikke fandt nogen problemer, spillede han. Med en bitter smag i munden kunne klubbens læger konstatere der ventede en bøde til dem, samt en besked om at Danielle De Rossi havde gigt…  Han var ikke bare tosset, ham havde været rasende på dem!

Trods to nederlag i februar så ligaen stadig fornuftig ud med syv point ned til Juventus. Carlos Fierro var inde i en rivende udvikling for tiden, og virkede ekstremt skarp. Man måtte da håbe han kunne holde formen resten af sæsonen…



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 11 Aug 2014, 08:38 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 - La Maggica
« Svar #36: 11 Aug 2014, 09:36 »



La Maggica – 21. Overblik Marts 2014, mesterskabet inden for rækkevidde


Efter en sløv februar måned havde han strammet op… De var begyndt at træne mere og detaljerne var kommet på plads. Det havde Sassuolo (h) måtte sande, da de blev sendt hjem på røv og albuer, trods de var en mand i overtal… Ikke mindst takket være fansene der blev mand nr. 11 den dag! Mod Cagliari (u) var holdet ikke til stede i 1. halvleg, og han havde da nærmest fået revet hovedet af Totti, inden det var gået op for dem, de skulle levere noget helt andet… Hvad de også gjorde, men for fanden da… Hvorfor skulle det være så svært at motivere sig til at spille for et mesterskab?

Atlanta (h) fik demonstreret, at det handler ikke om, hvor meget du har bolden, men hvad du gør med den, som tæller… Uafgjort var ok, men ikke tilfredsstillende… Efterfølgende havde man vundet over Catania (u) En kamp der på rigtig mange måder mindede om kampen mod Atlanta. Forskellen var bare evnen til at putte bolden i nettet. Den sidste kamp i marts havde været mod Sampdoria (h), og hvilken fodboldkamp at slutte af med! De havde spillet en fantastisk offensiv kamp, men forsvaret… forsvaret var jo ligesom en si, totalt utæt!

I Ligaen havde de oparbejdet sig et forspring på 12 point til Juventus på 2. pladsen, netop Juventus kom på besøg sidst i april måned, og dermed var scenen sat til en måned der kunne blive fantastisk for fansene, spillerne, bestyrelsen og ikke mindst ham selv… Ikke i sine vildeste drømme havde han forestillet sig det ville være her de stod… Med et smil på læben faldt han i søvn, mens han sidste tanker omhandlede den unge Mario Pugliese. I glimt viste han sit potentiale, men han var endnu for ustabil til at kunne spille fast…



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22 - La Maggica
« Svar #37: 11 Aug 2014, 10:22 »



La Maggica – 22. Aftenen d. 25/04…


Det var tid… Tid til årets hidtil største kamp for de romerske gladiatorer… Efter de havde besejret Chievo (u), havde man sikret sig at målsætningen for sæsonen var opnået, adgang til Champions League. Det efterfølgende derby mod Lazio (h) havde bare vist, hvad man sagde om den slags opgør: De lever deres eget liv, uden at tage hensyn til form eller placering… Kampen havde været lige, men Roma havde vundet, og dermed var det andet delmål opnået: At slå Lazio i alle indbyrdes kampe.

Det betød samtidig med de andre resultater, at man blot skulle sikre et point mod Inter (u) for at blive italienske mestre, men han havde villet det anderledes. Han ville ydmyge Juventus på den værst tænkelige måde, ikke ved den at de skulle danne æresport for Roma… Nej han ville sikre sig, at Juventus sad tilbage med en følelse af de tabte titlen i den kamp. Derfor havde han stillet med de unge mod Inter og sparret den normale start-11. Medierne havde straks skreget gummiben og det var Juventus's chance... De skulle blive klogere! Træningen havde været god, og spillerne var indforstået med opgaven. Samtidig havde deres ”spion” fortalt, at der var mere end en overraskelse i vente fra Juventus i morgen. Han var spændt… meget spændt, så hans kone havde givet ham lidt massage, lidt heldig var han da endnu. Og sandelig om kampen ikke var rykket så hans drenge kunne være på stadion… Rammerne var sat til en perfekt dag, nu var det blot at vente…



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23 - La Maggica
« Svar #38: 11 Aug 2014, 11:06 »



La Maggica - 23. Live Kamp mod Juventus d. 26/04. Prematch


Velkommen alle fodboldfans! Velkommen til det, som må betegnes som årets kamp i italiensk fodbold. Kampen står mellem A.S. Roma og Juventus, hhv. nr. 1 og 2 i den italienske Serie A. Vi befinder os på det Stadio Olimpico (det olympiske stadion i Rom), hvor der er plads til intet mindre end 70.634 tilskuere. Vi håber virkelig på en fantastisk fodboldaften denne lørdag, hvor de 2 holds startopstillinger og bænke netop er blevet offentliggjort:

A.S. Roma:

Morgan De Sanctis
Maicon – Mehdi Benatia – Tin Jedvaj – Dodô
Alessandro Florenzi – Danielle De Rossi
Gervinho                                 Pavel Savitskyi
Carlos Fierro – Mattia Destro


Bænk:Mario Pugliese, Elio Capradossi, Kasper Kusk, Adem Ljajic, Frederico Balzaretti, Kevin Strootman, Mattia Ademo


Roma er ramt af skader, idet man har anfører Francesco Totti ude, samt Miralem Pjanic der har siddet ude med en skade siden februar. Desuden er det unge forsvarstalent Alessio Romagnoli også skadet, mens midtbaneslideren Radja Nainggolan er ude med karentæne. Hvis man tager et blik på Romas sæson på hjemmebane har de spillet 18 kampe, vundet de 16, spillet 2 uafgjorte og scoret 41 mål. Det er et med andre ord et hold, der ved, hvordan man vinder kampene i egen hule, og taget i betragtning af de kun skal bruge et point for at kunne kalde sig mestre, må de siges at være store favoritter.

Juventus

Gianluigi Buffon
Leonardo Bonucci – Angelo Ogbonna – Giorgio Chiellini
Stefano Ruffinatti                 Simone Padoin             Federico Peluso
Paul Pogba – Clauido Marchisio
Carlos Tevez – Dani Osvaldo


Bænk:
Marco Storari, Lorenzo Venturello, Filippo Penna, Matteo Garbaudo, Sebastian Giovinco, Rodolfo Cifarelli, Andrea Barzagli, Anastasios Donis, Mirko Vucinic, Vajebah Sakor, Andrea Pirlo, Federico Mattiello


Hvis man synes situationen hos A.S. Roma så en smule kritisk ud, er det langt værre hos dagens modstander Juventus. Man har både Arturo Vidal og Stephan Lichtsteiner ude med karentæner, hvilket bl.a. betyder at den helt unge Stefano Ruffinatti skal spille højrebacken. Ruffinatti er ganske vist et stort talent, men kan han stå for presset i sådan en kamp som den han skal spille i dag?

Udover det er både Martin Cáceres og Kwadwo Asamoah ude med skader, og både Barzagli og Pirlo er småskadet. Det er værd at bemærke at Fernando Llorente, der ikke er skadet, ikke er med til dagens kamp! Om han har raget uklar med Conte har vi ikke hørt noget om, men vi håber ikke der er tilstødt ham noget alvorligt? Kigger man på holdet må man dog sige det stadig er et klassehold som Antonio Conte sender på banen, hvor intet andet en sejr tæller for Juventus. Et kig juventus kampe viser at de i 24 udekampe i alle turneringer har vundet 13, 6 uafgjorte og tabte 5. Så meget taler for en hjemmesejr i dag.

Vi er ved at være klar til kampstart, det er Roma der starter med bolden i 1. halvleg, spillerne er klar, tilskuerne er, det er blot dommeren vi venter på nu…


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2014, 02:02 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #24 - La Maggica
« Svar #39: 12 Aug 2014, 00:25 »



La Maggica - 24. Live Kamp mod Juventus d. 26/04. 1. halvleg


1 min: Der er spillet mindre en 20 sekunder og Roma har allerede fået sig sit 1. hjørnespark. Det lover godt for kampen! Florenzi sparker bolden ind over, men den bliver headet sikkert væk.

6 min: EN KÆMPE CHANCE TIL TEVEZ! Benatia laver en dårlig aflevering som Tevez opsnapper og han sætter i sprint mod målet. Han er faktisk alene igennem, men tager sig for god tid til sin afslutning, så Benatia kommer tilbage og får sparket bolden til hjørne. Marchisio tager hjørnesparket, det er Chiellini der kommer op! BENATIA REDDER PÅ STREGEN! Roma er virkelig under pres ud af ingenting!

15 min: Jedvaj appellerer for straffespark. Chiellini går hårdt til den, men det ligner ikke et straffespark.

23 min: FIERRO SCORER! Det er et indlæg fra Dodô, som piver igennem det ellers solide Juventus forsvar, og der står Fierro så og sparker bolden i kassen. Buffon er chanceløs…

32 min: Stilstand i kampen, begge hold leder efter deres næste træk. Mens vi venter på det skal I da ikke snydes for en video af målet:

<a href="http://www.youtube.com/v/sZgYGLldJfI?color2=FBE9EC&amp;amp;rel=0&amp;amp;showsearch=0&amp;amp;version=3&amp;amp;fs=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/sZgYGLldJfI?color2=FBE9EC&amp;amp;rel=0&amp;amp;showsearch=0&amp;amp;version=3&amp;amp;fs=1</a>


37 min: Straffe! Straffe til Roma! Det er den unge Ruffinatti, der satser hele butikken i eget felt, og når man rammer manden og ikke bolden, ja så er det straffespark til Roma. Det er De Rossi, som tager ansvaret for at sparke. Et mål her vil virkelig sætte gang i festen på stadion. Han går til bolden… HAN SCORER! Stensikkert sparker han bolden ind nede ved målmandens venstre stolpe, og det står nu 2-0 til Roma.

45 min: OSVALDO BRÆNDER ENDNU EN KÆMPECHANCE! Han er helt fri i feltet og skyder flere meter ved siden af. Han skal bare ramme målet for at score nærmest?

Dommeren fløjter til pause. Juventus har haft deres chancer, men Roma har været de mest effektive! Vi er straks tilbage med 2. halvleg. Mens der er pause, kan i få lov til at se episoden med straffesparket. Dommeren virkede ret sikker i sin sag, og der var heller ikke de vilde protester fra Juventus spillerne:

<a href="http://www.youtube.com/v/cHjEd0JDwMI?color2=FBE9EC&amp;amp;rel=0&amp;amp;showsearch=0&amp;amp;version=3&amp;amp;fs=1" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cHjEd0JDwMI?color2=FBE9EC&amp;amp;rel=0&amp;amp;showsearch=0&amp;amp;version=3&amp;amp;fs=1</a>



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #25 - La Maggica
« Svar #40: 13 Aug 2014, 01:14 »



La Maggica - 25. Live Kamp mod Juventus d. 26/04. 2. Halvleg


45 min: Vi er klar efter en kort pause. Juventus giver bolden op. Man må håbe for Juventus, at Conte har fået justeret så de kan komme tilbage. De skal bruge en sejr for at bevare det spinkle håb om et mesterskab!

53 min: MÅL TIL ROMA! Et selvmål af Ogbonna! Et indlæg fra Dodô bliver uheldigt sendt i eget net. Næsten som bolden bliver givet op kommer Pirlo, der er blevet skiftet ind i pausen, for sent på Dodô… Han ligger stadig nede i græsset og ligner ikke en, der kommer til at spille mere i dag. Nej, han bliver båret fra banen, ind kommer i stedet Balzaretti.

54 min: Og RØDT KORT TIL JUVENTUS! Det er Peluso der får sit andet gule kort, efter han kommer for sent på Savitskyi… Juventus skal passe på de ikke bliver kørt helt over nu…

60 min: Kampen er inde i et dødvande… Juventus er meget afventende og Roma skaber ikke rigtig noget. Conti reagerer da også ved at skifte Gervinho ud og i stedet sætter han Strootman ind. I skal da naturligvis ikke snydes for målet til 3-0.

<a href="http://www.youtube.com/v/jYOGr5GmM0g?color2=FBE9EC&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jYOGr5GmM0g?color2=FBE9EC&amp;amp;version=3</a>


61 min: 4-0 TIL ROMA! Benatia scorer efter et hjørnespark. Og jeg kan sige jer at folk er gået totalt amok her på stadion. Festen er total for Romas fans, mens Juventus bliver ydmyget…

70 min: Roma presser godt på nu, og har helt klart overtaget. Conti foretager sin sidste udskiftning, ud går Maicon, ind kommer Capradossi. Det betyder også at Jedvaj lægger sig ud på højreback, mens Capradossi går ind i midterforsvaret. Målet til 4-0 får I også, det kommer her.

<a href="http://www.youtube.com/v/e1EatNiKRIo?color2=FBE9EC&amp;amp;version=3" target="_blank">http://www.youtube.com/v/e1EatNiKRIo?color2=FBE9EC&amp;amp;version=3</a>


80 min: Roma presser stadig mere på, det lugter mere og mere af endnu et mål til hjemmeholdet. Et langskud af De Rossi, men det er en god meter ved siden af.

82 min: VUCINIC PÅ OVERLIGGEREN! Ligesom i 1. halvleg kommer det efter et hjørnespark. Juventus har været presset i bund i lang tid, men når de er i nærheden af Romas mål er de farlige!

90 min: Der er lagt et enkelt minut til, men det virker totalt ligegyldigt… Roma kører bare bolden rundt og lader tiden løbe ud. Juventus er holdt op med at jagte, de står bare ved eget felt og venter. Imens er larmen overvældende. Romas fans giver virkelig deres helte en fantastisk opbakning… Der lyder fløjten, næsten umuligt at høre, og et brøl rejser sig fra stadionet! Roma er italienske mestre efter de ydmyger ligaens nr. 2!

Slut: Vi lukker livebloggen ned, og siger tak til dem der fulgte med her! Håber I følte jer ligeså godt underholdt, som vi gjorde.



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2014, 01:30 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #26 - La Maggica
« Svar #41: 13 Aug 2014, 01:55 »



La Maggica – 26. Overblik april/maj 2014, En ny kejser er kronet!


Endelig… Den sidste kamp i ligaen var spillet, og spillerne sendt på en velfortjent sommerferie. Ja dvs. en del af spillerne havde stadig et VM, de skulle koncentrere sig om, så de havde ikke helt fri. Efter kampen mod Juventus (h) var man taget til Udinese (u) Kampen burde nok være endt 4-1, men et mål i sidste øjeblik ødelagde lidt for dem…

Blot 4 dage senere havde de sikret sig sæsonens 2. trofæ da de smadrede Genoa (n) i den italienske pokalturneringsfina le. Han havde været svært tilfreds med niveauet, de havde vist i kampen, ja selv målet som Genoa havde scoret var så flot, at han bare måtte lette på sin hat og rose sparketeknikken. Parma (h) var blevet sidste offer på alteret i Rom, hvor de havde været suværene hele året! 2-1. Sæsonens sidste kamp mod Fiorentina (u)… ja Morgan De Sanctis valgte lige at gå på sommerferie 5 min for tidligt, og de måtte nøjes… IKKE GODT NOK!

I ligaen havde de over sæsonen hentet 29 sejre, seks uafgjorte og blot tabt tre kampe… Det kunne veksles til 93 point, 17 point mere end nr. 2! Hvilket år de havde haft drengene og så oven på den opstart. Nu skulle fokus rettes mod den kommende sæson…



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2014, 02:58 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27 - La Maggica
« Svar #42: 13 Aug 2014, 03:20 »



La Maggica – 27. Chok på gangene…


Han havde sat sig på sig kontor… Klar til at evaluere sine spillere. Forstærkninger skulle findes, marginalspillere sælges fra og talenterne på blokken! En spændende dag han havde i vente. Han besluttede sig for at starte med talenterne. Alessio Romagnoli, Pavel Savitskyi, Mario Pugliese, Elio Capradossi og Matteo Adamo havde alle været igennem en fremragende udvikling, og haft fine indhop på 1. holdet. Rygterne gik på, at Arsenal skulle have fået øje på flere af talenter, men han tog en beslutning om kun at ville sælge, hvis det var et ekstraordinært bud… Omvendt havde bl.a. Daniele De Rossi, Francesco Totti og Maicon ikke har haft det bedste år på træningsbanen, deres niveau var begyndt at falde. Med Totti var det til at forstå, og De Rossi kunne måske forklares med han havde fået gigt i foråret. Maicon var en mere mystisk ting.

Hvis han kunne holde på grundstammen på holdet, manglede de mest akut en målmand. Oprindeligt havde han overvejet Victor Valdes, men da han fik at vide den løn, han skulle have… Ganske vidst var der også en henvendelse fra PSG, men at han ville være den bedst betalte spiller i klubben, nej tak. Ugen efter var dette kommet i hans indbakke på mailen. Ganske vist havde man forespurgt PSG om muligheden, men hvis det agenten havde fortalt hans scout var sandt… Hvilket køb det kunne være for klu…

Men inden han kom længere med sine tanker, blev han revet ud… Det bankede på døren.

”Kom ind”

Det var James

”Hej James, hvad skylder jeg æren? ”

Hej Bruno, ja undskyld jeg forstyrrer dig i dit arbejde… ”

”Det er okay, jeg er i gang med at kigge på den kommende sæson og på spillere vi bør overveje. ”

James sukkede og stirrede ned i gulvet.

”Bruno, jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt… Men klubben har brugt for meget… Alt for meget… ”

"Jamen, hvor meget er det? ”

”Som det ser ud nu får vi et underskud for sæsonen på godt og vel 130 mio.… Vi har været nødt til at skaffe ekstra kaptital for at få det til at løbe rundt… ”

”Okay...? Og hvad betyder det helt præcist for mig? ”

”Du skal sælge før du kan købe… ”



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27 - La Maggica
« Svar #43: 14 Aug 2014, 11:37 »

træls at du vinder ligaen får adgang til CHL gruppespil Smiley og så skal du holde udsalg for 130 mio
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #27 - La Maggica
« Svar #44: 14 Aug 2014, 11:55 »

træls at du vinder ligaen får adgang til CHL gruppespil Smiley og så skal du holde udsalg for 130 mio

No shit... Så vidt jeg husker, røg der vist et stykke udstyr igennem lokalet... Pisseirriterende for at sige det mildt... Hvordan det skal gå Bruno Conti får I lov til at snuse lidt til senere (forhåbentligt)
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010