home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #30 - La Maggica
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #30 - La Maggica  (Læst 30758 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - La Maggica
« Svar #15: 20 Mar 2014, 13:57 »


La Maggica – 9. Transferoversigt A.S. Roma sæson 2013/2014, overraskende aktivitet?


Selvom Bruno Conti kun har været ansat som manager i kort tid, har han allerede sat sit præg på klubben. Intet mindre end 26 ungdomsspillere har fået revet deres kontrakter i stykker efter ordre fra Conti. Selv havde han følgende at sige:

”Som leder af ungdomsudviklingen er det forsat min opgave at sikre mig at klubben får gavn af de penge, som de putter i vores unge talenter. Derfor har jeg været nødsaget til at ophæve kontrakterne med nogle af de unge spillere. Det blev simpelthen vurderet, at de ikke havde talentet til at kunne begå sig på lang sigt for klubben, hvilket selvfølgelig er beklageligt for dem, men forhåbentligt kan de finde en anden klub at spille for. ”

Tidligere på sæsonen snakkede Bruno Conti om at trimme truppen, og har da også fået solgt forsvarsspilleren Leandro Castán for 35 mio. til Corinthians, dog forlyder det at Roma var nødt til at betale en kompensation for skiftet til Castán. Samtidig er Bogdan Lobont blevet lejet ud Twente. Sidst er lejeaftalen med Michel Bastos ophævet.

Transfer ud:
Bogdan Lobont --> FC Twente (leje)
Leandra Castán --> Corinthians (35 mio.)
Michel Bastos --> Al-Ain Football Club (leje aftale opsagt)
BC: ”Salget af Castán faldt naturligt da vi har masser af centrale forsvarsspillere på højt niveau, og masser af talent på denne plads. For Castáns egen skyld var han nødt til at komme videre, så han kunne spille. Udlejningen af Lobont indeholder en mulighed for at hente tilbage i tilfælde af en skade. Hvad angår Bastos lejeaftale, må vi sige, vi er skuffet over hans niveau og indstilling til tingene.
Klubben har ikke brug for uromagere! "


Noget tyder på, klubben med afgang af disse spillere mente, man havde fået trimmet truppen så meget, at der var plads til at hente forstærkninger ind. I hvert fald er der stødt 4 spillere til på Stadio Olimpico. Der er tale om danske Kasper Kusk (21), italienske Mario Pugliese (17), hviderussiske Pavel Savitskiy (19) og mexicanske Carlos Fierro (19).

Transfer ind:
Aab --> Kasper Kusk (4,5 mio.)
Atlanta --> Mario Pugliese (5,75 mio.)
Neman Grodno --> Pavel Savitskiy (3,75 mio.)
Chivas --> Carlos Fierro (60 mio.)
BC: “Med salg og ophør var der både økonomisk råderum og behov for flere spillere. Særligt vores offensiv har set tynd ud, og der var behov for forstærkning. Kasper er et stort talent, et af de største danske talenter, og han kunne hentes for en attraktiv pris. Mario er hentet, da jeg selv har haft et godt øje til knægten i nogle år, og han er en af de få der kan gå hele vejen. Et indkøb til fremtiden. Pavel er nok det meste overraskende køb. Han er måske ikke det største talent i manges øjne, men når man har spillet 93 ligakampe i en alder af 19 år, og allerede har scoret 17 mål… Det siger vel det hele. Han vil overraske mange, det er jeg overbevist om. Carlos Fierro er af de mange unge mexicanske talenter fra de seneste årgange med et enormt talent. Han står til at blive smidt direkte ind i start opstilling da Mattia Destro pt. er skadet, så jeg håber virkelig han griber chancen. Hvis han arbejder hårdt kan han blive en af de allerbedste angribere i verden. "



Det menes at Roma har brugt 39,2 mio. netto i sommervinduet. Klubben har desuden mange spillere lejet ud, og det bliver derfor spændende i næste sæson at se, hvad klubbens strategi på næste sommers transfer markedet, når disse spillere kommer retur til Rom.


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - La Maggica
« Svar #16: 20 Mar 2014, 15:07 »


La Maggica – 10.Taktik og Venskabskampe


Denne update bliver anderledes fra de hidtige, da jeg bevæger mig lidt væk selve historien, og i stedet prøver at gå i dybden med den taktiske del af spillet.

Som i ser på SS, har jeg valgt at gå offensivt til værks. Jeg anser A.S. Roma som værende et tophold i Italien, og derfor ønsker jeg at holdet spiller sit eget spil, eller dør i forsøget. De bedste hold tilpasser ikke sit spil efter modstanderen, nej det er modstanderen der tilpasser sig efter det bedste hold. Jeg har valgt den stramme organisation for at sikre mig stabiliteten i defensiven, men jeg vil bestemt overveje at løse op mod mindre hold, eller når jeg kommer længere frem i spillet, hvor spillere kender taktikken bedre.

De korte afleveringer er valgt, så vi ikke smider bolden for meget væk, samtidig har spillerne lov til at være mere udfoldende, således de ikke bliver for låst af taktikken, og spillet dermed bliver for let at læse for modstanderen. Jeg ser gerne vi spiller bredt for at strække modstanderen fra hinanden, da vi, såfremt taktikken virker, skulle være i kontrol. Dermed står modstanderen tilbage og ofte tæt, så vi har et behov for at strække modstanderen, så der opstår rum at spille i. I A.S. Roma har man gode fløje og backs, så de udnyttes ved overlaps og specifik instruktion om brug af fløjene. Holdet skal kendetegnes ved benhårdt arbejde i alle spillets facer. Når vi mister bolden, skal vi sidde tæt på modstanderen.

Jeg er personligt fan af kontraspil i den virkelige fan, højt tempo, få stationer. I FM har jeg aldrig rigtig haft succes med sådan en taktik, så for at skabe chancen holder vi tålmodigt i bolden og arbejder den i feltet, hvor mine angribere skal sparke den i kassen. Som tophold formoder jeg, vi er i bedre fysisk form, derfor valg af det høje tempo. Forsvarsspillerne er bestemt ikke de hurtigste, og for ikke at blive for sårbar har jeg valgt at stå længere tilbage i banen, samtidig med jeg spiller med en sweeper målmand. Det giver i hvert en fornemmelse af, jeg er knap så sårbar for bolde i dybde lige ned igennem midten af banen. Herunder finder I de personlige instrukser til hver plads:




Jeg skifter lidt imellem, hvilken rolle den højre angriber skal have, da det afhænger af hans kvaliteter. Hvis jeg vælger den komplette angriber får jeg mere en målscorer type, end en spiller der kan deltage i spillet. Så det afhænger lidt af de spillere jeg har til rådighed.



Som I ser har jeg scoret 14 mål på 6 kampe, det er ikke noget jeg klager over. At vi så har lukket 15 ind finder jeg stærkt bekymrende… Det er helt okay vi taber til Barcelona, men 1-6 er altså en grim ting. Det er jo trodsalt dem der er de bedste til at score mål i FM, så der er noget rent taktisk jeg skal have justeret. Den offensive tilgang virker i den ene ende, og giver jo så bagslag i den anden. Vi må se om, jeg kan få løst dette problem.

I næste update vender vi tilbage til historien, hvor vi bl.a. skal se nærmere på den trup Bruno Conti har til rådighed i 1. sæson


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2014, 15:09 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: #10 - La Maggica
« Svar #17: 20 Mar 2014, 15:31 »

feeeedt Opstemt Kusk og Pavel, det blir satme godt! dog bekymre dig mig at der ikke er en Libero, de kan noget helt magisk! Keep it up!!!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - La Maggica
« Svar #18: 20 Mar 2014, 16:23 »

feeeedt Opstemt Kusk og Pavel, det blir satme godt! dog bekymre dig mig at der ikke er en Libero, de kan noget helt magisk! Keep it up!!!

Det må man da håbe det gør, der giver jeg ingen løfter... Ja den libero kender jeg alt for godt! Du er om nogen min onde ånd med den spiller!!! Ej, jeg leder faktisk efter et nyt taktisk koncept, men har ikke helt fundet det endnu. Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - La Maggica
« Svar #19: 20 Mar 2014, 23:49 »


La Maggica - 11. Trupgennemgang del 1.


Eksklusivt, har Corriere dello Sport i dag bragt et interview med Bruno Conti (BC), hvori han gennemgår sin trup position for position, og udpeger en sandsynlig starter på hver plads. Hertil sammenligner han ligeledes sine spillere med den bedste spiller i ligaen på samme position. Intervieweet bliver bragt som en 2 delt artikel, hvor 1. del sætter fokus på målmanden og forsvaret, mens 2. del sætter fokus på midtbanen og angrebet. Spillerne bedømmes ud fra et stjernesystem gående fra 1-5.

Målmænd:
Morgan De Sanctis *****
Lukasz Skorupski *****
Ionut Pop *****

BC: ”På målmandsposten hersker der ikke tvivl om hvem der er 1. valg. Morgan De Sanctis er en af de mest erfarne målmænd i ligaen, og endda i sin bedste alder. Han har i mange år været med omkring det italienske landshold, og det er lidt af scoop vi kunne hente ham så billigt. Jeg anser helt klart Sanctis som værende i top 3 i ligaen. Den bedste keeper i Serie A må uden tvivl være Buffon. Se på hvad han har opnået, han mangler blot at vinde CL, og det kunne meget vel komme i løbet af de næste par år. Inters målmand Samir Handanovic må vel være nr. 2 sådan lige umiddelbart. Men skal jeg være helt ærlig, så er det meget lige mellem Samir og Morgan, og det må være dagsformen der afgør hvem der er den bedste. ”

Højreback:
Maicon *****
Vasilis Torosidis *****

BC: ”2 spillere til en plads. Det skaber en sund konkurrence.  Maicon vil sandsynligvis i kraft af sin større erfaring trække det længste strå, men ellers er de meget lige i niveau. Skulle vi blive meget hårdt ramt, kan vi altid supplere med Tin Jedvaj. Han er ganske vist ung, men jeg tror, han kan løfte opgaven. Maicon er ikke den bedste back i ligaen, den tilfalder jo nok enten Stephan Lichsteiner eller Ignazio Abate. Men jeg ville ikke blive forbavset, hvis årets overraskelse på den plads ville blive Abates direkte konkurrent Mattia De Sciglio. ”

Venstreback:
Dodô *****
Federico Balzaretti *****

BC: ”Igen har vi 2 spillere til en plads, men denne gang er det ikke 2 ens spillere. Balzaretti har klart sine forcer i det defensive arbejde, mens Dodô klart har fokus på offensiven. Derfor taler meget for de kommer til at dele spilletiden, da vi i løbet af en sæson har forskellige opgaver der skal løses i kampene. Den bedste venstreback i ligaen… Det må næsten være Giorgio Chiellini, selvom han mest spiller midterforsvarer for Juventus. ”

Centerforsvar:
Mehdi Benatia *****
Rafael Tolói *****
Tin Jedvaj *****
Alessio Romagnoli *****
Elio Capradossi *****
Daniele De Rossi *****

BC: ”En del vil nok undre sig over at jeg har placeret De Rossi i den bagerste kæde. Det er der 2 grunde til. 1: Vi mangler erfaringen i bagkæden, og den har De Rossi. Desuden kan han føre bolden frem, og det er en enorm vigtig egenskab at have i moderne fodbold. 2: Vi skal passe på De Rossi. Han har løbet mange kilometer, og jeg ser gerne han kan blive ved at løbe for os de næste 10 år, hvis det er muligt. Ved siden af ham vil det være Benatia, der starter med at få chancen, men snoren er kort. Både Jedvaj og Romagnoli er enormt store talenter, og de ved udmærket godt, at hvis de får en chance så skal de bare gribe den… Så spiller de fast. Capradossi er endnu et af vores store talenter, men er lige en lille smule efter både Jedvaj og Romagnoli. Med De Rossi i centerforsvaret synes jeg faktisk vi har den bedste i ligaen. Dog vil jeg sige at Giorgio Chiellini er på niveau, og det må være formen på dagen der afgør hvem der er bedst. ”

Anden del følger næste gang, hvor vi får indblik i Bruno Contis tanker om midtbanen og angrebet. Desuden giver han en et bud på sin egen start-11 og et dreamteam, hvor han frit kan vælge mellem alle spillerne i Serie A.



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 21 Mar 2014, 17:44 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - La Maggica
« Svar #20: 21 Mar 2014, 17:11 »

Så lækkert med en blog om Roma!
Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #11 - La Maggica
« Svar #21: 21 Mar 2014, 17:33 »

Fed blog. Følge helt klar med, speciet fordi det handle om et af mine favorit hold. Har selv spillet flere spil med Roma og ender altid med at blive fyret, så følger med her for at få nogle tips. :-)
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - La Maggica
« Svar #22: 21 Mar 2014, 17:40 »

Fed blog. Følge helt klar med, speciet fordi det handle om et af mine favorit hold. Har selv spillet flere spil med Roma og ender altid med at blive fyret, så følger med her for at få nogle tips. :-)

Har selv haft utallige spil med Roma hvor jeg er blevet fyret, men er netop nu igang med et spil hvor jeg er igang med min ellevte sæson, vandt først mesterskabet efter 4 sæsoner, men valgte at fokusere på egne talenter og det har givet bonus da jeg nu er dominerende i Italien og Europa
Logged


warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 - La Maggica
« Svar #23: 21 Mar 2014, 23:47 »

Så lækkert med en blog om Roma!

Tak tak! Det er et fantastisk hold Smiley

Fed blog. Følge helt klar med, speciet fordi det handle om et af mine favorit hold. Har selv spillet flere spil med Roma og ender altid med at blive fyret, så følger med her for at få nogle tips. :-)

Hehe, jeg har da også været uheldig med fyringer, men omvendt har det givet mig erfaringen til at undgå det senere hen Smiley Håber du får noget ud af at læse med, ellers kan du smutte ind i A.S. Roma klubtråden, hvor jeg har skrevet om et andet save jeg har haft med klubben.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 - La Maggica
« Svar #24: 22 Mar 2014, 00:10 »


La Maggica - 12. Trupgennemgang del 2.


Corriere dello Sport bringer i dag 2. del af et eksklusivt interview med A.S. Romas nye træner Bruno Conti, hvor han sætter fokus på og går i dybden med sit eget hold. Desuden kommer han med et forsigtigt skøn på, hvordan hans eget hold står stærkest, samt det stærkeste hold i Serie A.

Centrale midtbane:
Danielle De Rossi *****
Radja Nainggolan *****
Kevin Strootman *****
Mario Pugliese *****
Alessandro Florenzi *****
Kasper Kusk *****
Miralem Pjanic *****


BC: ”Bredden på vores midtbane er fantastisk. Vi har spillere som kan spille bold, løbe stærkt, sætte sig igennem fysisk… Der mangler intet. Kasper Kusk og Mario Pugliese er primært med for at lære, men som med Jedvaj og Romagnoli i forsvaret så er det med at gribe chancen når man får det, for jeg har i sinde at belønne det. Vi har faktisk en rigtig dygtig midtbane, men jeg føler stadig, vi er lidt bagefter på det individuelle niveau. Så det er som hold, vi skal slå de bedste i ligaen… De 2 bedste spillere på den centrale midtbane… Hmm… Arturo Vidal er i hvert fald den ene. Den anden er langt sværere. Der er faktisk så mange gode spillere… De Rossi, Hamsik, Marchisio, Pogba, Honda… ”

Fløje:
Rodrigo Taddei *****
Pavel Savitskiy *****
Kasper Kusk *****
Gervinho *****
Adem Ljajic *****
Nemanja Radonjic *****


BC: ”Vores fløje er meget unge, hvilket jeg egentlig ser som en fordel. Når de er så unge ved de færreste forsvarsspillere, hvordan de skal håndtere dem. En ung spiller er mere overraskende i spil, oftest hurtigere. Så jeg tror helt sikkert på, det falder ud til vores fordel. Skulle ungdommen ikke kunne stå for presset, har vi dog muligheden for at skifte Taddei ind. Han har super rutine, og er virkelig en spiller de unge kan støtte sig til. Jeg vil dog sige, at Stephan El Shaarawy er den bedste fløjspiller i ligaen, når han er i form. ”

Angriber:
Francesco Totti *****
Mattia Destro *****
Carlos Fierro *****
Aimone Calì *****


BC: “Totti holder forsat højt niveau, og er stadig klubbens angriber trods sin alder. Destro har været en del skadesramt, men vi har set, han har evnen til at lave mål når han først kommer i form. Det er helt klart vores fornemmeste opgave at sikre. Fierro er godt nok ung, men et enormt talent så jeg er sikker på han griber chancen. Den unge Calì er vores mest talentfulde angriber og han skal nok få sine indhop i denne sæson. De bedste angribere i ligaen… må være Higuain, Gomez, Totti, Tevez, Llorente og Balotelli. Specielt Balotelli forventer jeg mig meget af. Han har det der ekstra, når det gælder, og han laver mål alene. En fantastisk vigtig evne for en angriber.

Umiddelbart hvis jeg skulle sætte en start-11 lige nu, ville det nok se sådan her ud:


M. Sanctis
Maicon – M. Benatia – D.D.R. – Dodô
K. Strootman – R. Nainggolan
Gervinho                         A. Ljajic
Totti – C. Fierro


Dog kan det svinge meget, da mange af spillerne er meget lige. En start 11. for ligaen ville jo nok være noget i den her stil:

G. Buffon
I. Abate – L. Bonucci – D.D.R. – G. Chiellini
M. Hamsik – A. Vidal
S.E.S                       Adem Ljajic
M. Balotelli – Llorente


Når alt dette er sagt, så er det i bund og grund op til den enkelte spiller at bevise, hvis de mener jeg tager fejl. Så længe bolden er rund og dommeren ikke har fløjtet af, så kan alt ske, og det er den indstilling, vi tager med ind til vores kampe i denne sæson! "


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2014, 12:17 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 - La Maggica
« Svar #25: 22 Mar 2014, 12:25 »


La Maggica – 13. Overblik over August 2013, en godkendt start…


Han satte sig tungt i stolen… Siden den aften i juni havde han haft travlt… Næsten for travlt! Men når han nu skulle kigge tilbage på tiden, måtte han erklære sig tilfreds. Ganske vist havde de haft voldsomme udsving i optakten, men da det gjaldt havde de været klar. Spillet havde ikke været prangende i kampen mod Bologna (u), men de havde været i fuld kontrol, og både Florenzi og Ljajic havde scoret inden Bologna havde fået reduceret.

Kampen hjemme mod Napoli (h) havde vist, at holdet stadig var sårbart. Napoli havde domineret og været klart de farligste. Alligevel var Carlos Fierro ene målscorer, og de havde kunne sætte 6 point på kontoeni de første 2 kampe. Ikke dårligt måtte han erkende…
Der var selvfølglig meget arbejdet at gøre endnu, men hvis holdet blev ved med at arbejde, var der bestemt muligheder. Ligaen var jo stadig kun lige begyndt, men det så helt klart ud godt, specielt at man allerede havde 5 point mere end Lazio, se det var en herlig tanke at gå i seng på.

Han kyssede sin kone godnat, og slukkede lyset… Det sidste der gik igennem hans var den træningsrapport han havde modtaget. Hans stab havde været svært imponeret af Miralem Pjanic, Alessio Romagnoli og Mario Pugliese. Specielt de sidste to var han meget glad for gjorde fremskridt. Med tiden ville de blive måske blive de næste store stjerner på Olympico…



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2014, 13:02 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - La Maggica
« Svar #26: 24 Mar 2014, 10:46 »


La Maggica – 14. Overblik over september 2013, svært at være utilfreds…


4 kampe, 10 point, og stadig ubesejret… Ja, det er svært at være utilfreds som træner for A.S. Roma. Kampen mod Genoa (u) var forløbet som han havde forventet, og de havde kørt en sikker sejr hjem. Efterfølgende var Verona (h) blevet sendt hjem med nøjagtig de samme cifre, spillet havde endda været i forbedring. Desværre havde man ikke kunne følge op mod Livorno (h), og man havde blot formået at score en enkelt mål, det til trods for de havde været i overtal i over en halvleg.

Månedens sidste kamp havde været den vigtige kamp mod Milan (u), en kamp der kunne give en fornemmelse for, hvordan man stod i forhold til de andre tophold i Italien. Selvom de havde domineret Milan klart, og haft de største chancer, var det alligevel Milan der kommet foran da Benatia begik et straffespark… Heldigvis fik havde de scoret, idet tilbagevendte Destro havde scoret få min før tid. Faktisk havde de været så overlegne at Clarence Seedorf havde indrømmet, de havde fortjent at vinde… Så skulle han være lidt utilfreds, var det nok, de ikke havde taget de 3 point…

Når han skulle tænke tilbage på måneden var der især en spiller, der havde været fantastisk… Francesco Totti, 4 mål og 2 assist i 4 kampe… Ja, klubbens anfører havde vist vej, hvilket betød de lå fantastisk godt til i ligaen.

Der blev banket på døren, Aurelio Andreazzoli kom ind:

”Her er træningsrapporterne for denne måned. ”

Han kastede et kort blik på dem, Alessio Romagnoli havde igen imponeret, og det kunne være han skulle have chancen i den kommende måned…


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - La Maggica
« Svar #27: 26 Mar 2014, 16:15 »


La Maggica – 15. Overblik over oktober 2013, stadig ubesejret!


Forrygende, fremragende… ja, der var få ord, der kunne dække holdets præstationer den sidste måned. 4 kampe var blevet vekslet til 10 point, og dermed var de stadig ubesejret! Torino (h) havde været en solid kamp, selvom Torino havde scoret på deres eneste skud… Efterfølgende havde de været på besøg hos Sassuolo (u). Holdet havde været under niveau, og det siger vel det hele om kampen, at den bedste spiller var en forsvarsspiller fra Roma… Dernæst havde Cagliari (h) været en tur i hovedstaden, og de måtte som alle andre hidtil rejse hjem uden point. Sidste kamp i måneden havde været mod Atlanta (u). En smal sejr havde de kunne tage med sig hjem, selvom de nok burde havde vundet større…

Det betød samtidig at de nu i Serie A havde 26 point, og samtidig havde 5 point til Juventus allerede nu… Det var en godt udgangspunkt. Et blik på stillingen afslører også at man er 16 point foran Lazio, så det gør det på alle måder perfekt!
Hans mobil ringende, det var James, der ringende:

”Ja, hvad så James? ”

”Jo, når du engang har tid kommer du lige forbi mit kontor, vi skal lige diskutere noget… ”

”Super, jamen jeg gør mig lige færdig her, og så kommer jeg okay? ”

”Ja, vi ses. ”


Træningsrapporterne gjorde det klart at Tin Jedvaj, Mario Pugliese og Carlos Fierro havde imponeret den sidste måneds tid, og de helt klart var klar til at spille mere end de allerede gjorde.

Han lagde rapporterne i skuffen, tog sin jakke, og gik hen til kontoret. Han tog en dyb indåndning, mens han overvejede hvorfor de skulle snakke? Trodsalt var de ubesejret og lå nr. 1.? Så det var næppe noget negativt der skulle snakkes om… Han bankede på…

”Kom ind…”



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 - La Maggica
« Svar #28: 02 Apr 2014, 19:15 »


La Maggica - 16. Overblik over november 2013, svaghedstegn i hovedstaden???


Efter de var startet fremragende i ligaen, havde de været enormt heldige med at få point mod Catania (h), hvor man blev reddet af et selvmål… Godt nok vandt de efterfølgende mod Sampdoria (u), men det var et Roma hold uden idéer og kamplyst. Han havde været rasende, og da der ikke havde fremgang i kampen mod Chievo (h), havde han givet sin mening til kende! De havde trodsalt en ekstremt vigtig kamp mod Lazio om en uge! Det bankede på døren:

”Kom ind… ”

”Forstyrrer jeg dig Bruno? ”

”Nej, slet ikke James, jeg sad bare og kiggede tilbage på de sidste kampe, vi har spillet… Vi har jo en meget vigtig kamp her næste gang… ”

”Ja, det var netop det, jeg ville snakke om… Bestyrelsen har godkendt dine forslag, og vi er klar til at skrive under. Meeen… Jeg har et forslag til, hvornår vi skal offentlig gøre det… ”

”Jeg tror, jeg kan gætte mig til din idé… Det ville være en fantastisk måde at gnide salt i såret, ovenpå deres sæsonstart… Er jeg helt galt på den? ”

”Nej, slet ikke! Det er lige præcis det jeg havde tænkt mig Er det en aftale? ”

”Ja. ”

”Super! Vi snakker lige nærmere om pressemødet her en af dagene, jeg skal til møde med en mulig sponsor! ”


Herligt tænkte han, så var det på plads, perfekt når han kiggede på stillingen i ligaen og med den kamp, der var i vente, ja, så glædede han sig. Den slags lokalopgør havde tradition for at leve deres eget liv, og det ville en uhyggelig svær kamp. Heldigvis så det ud til at alle var kampklar, og især Mattia Destro var stærkt på vej tilbage efter sin skade.



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #17 - La Maggica
« Svar #29: 03 Apr 2014, 15:47 »


La Maggica - 17. Pressemøde inden kampen mod Lazio – Bruno Conti forlænger med 3 år!


I forbindelse med pressemødet inden kampen mod ærkerivalerne Lazio var bestyrelsesformand James Pallotta (JP) noget overraskende tilstede. Det var egentlig meningen pressemødet skulle handle om det forestående derby, men i stedet var fokus på en overraskende nyhed...!

JP: ”Jeg er i dag rigtig stolt over at kunne annoncere, klubben har forlænget samarbejdet med Bruno Conti (BC) med yderligere 3 år. Oven på den fantastiske start på sæsonen, og den gode kommunikation der har været mellem BC og bestyrelsen, følte vi, det var det rigtige tidspunkt at belønne vores trænerteam for en fremragende indsats. BC vil nu fortælle mere om tankerne bag forlængelsen... ”

BC: ”Jeg var personligt aldrig i tvivl om det var her jeg skulle være. At vi har fået en så fantastisk start på sæsonen går ud over selv de vildeste forestillinger jeg havde inden vi gik i gang. Vi er stadig ubesejret og jeg tror virkelig på truppen kan løfte sig til et højere niveau. Ved at underskrive en 3-årig forlængelse har jeg skrevet under på, jeg tror på vores projekt…! "

Spørgsmål: ”Hvad indebærer dette projekt? ”

BC: ”Kort sagt, vi vil være de bedste. I alt for mange år har italienske været domineret af hold uden for den italienske hovedstad. Det er på tide at den største by i Italien også får det største hold. Vi har alle muligheder her i Rom, og det skal vi udnytte. Bl.a. skal vi over de næste 3 år stabilisere os i top-3 og nå kvartfinalerne i CL. Jeg tror på at den høje konkurrence i Serie A er nødvendig for at ligaen kan følge med i CL. Skal vi være de største, så skal vi kunne være med rent spillermæssigt, altså kvaliteten hos den enkelte spiller... De seneste par sæsoner har klubben købt billigt og solgt dyrt. Det skal vi forsætte med, så vores økonomi forbliver stærk. Desuden skal vi være bedre til at udnytte talentmassen i Italien. Derfor er det en stor glæde, jeg kan fortælle at arbejdet med at udbedre vores nuværende talentarbejde starter i dag, idet vi forbedrer træningsfaciliteter for de unge spillere. ”

Spørgsmål: ”Yderst ambitiøst må man sige. Hvad får dig til at tro i kan opnå alt dette på blot 3 år, det har jo taget andre hold årevis at nå dertil? ”

BC: ”Vi kan gøre, fordi vi har en fantastisk vilje til at få tingene gjort her i klubben. Desuden er James Pallotta en mand, der ved, hvordan man skaber succes. Han tror på det her projekt, bestyrelsen tror på det og jeg tror på det! Det burde være rigeligt til at få jer til at tro, på vi kan gøre det! ”

Spørgsmål:  ”Jeg skifter lige emne, du sidder her inden kampen mod jeres ærkerivaler og vifter med en kontraktforlængelse . Er det bevidst I har valgt at offentliggøre det i dag, når der spekuleres enormt meget i om Edoardo Reja forsat vil være manager, såfremt hans hold taber til dit hold i dag? ”

BC: ”Sådan er den her branche, Lazio har været en klub i fremgang de seneste par år, og kan næppe være tilfreds med den nuværende placering, det ville ingen klubber jo være medmindre de var oprykkere… Omvendt synes man har tendens til at fyre lidt for hurtigt i disse dage… Fodbold er blevet en forretning… Desværre… ”

Spørgsmål: ”Du undlader at svare på spørgsmålet… ”

BC: ”Bevidst? Helt ærligt… Vi er kun nåede til enighed for få dage siden, og jeg så personligt ikke nogen grund til at vi skulle holde et separat pressemøde for at annoncere det… Men det føler du måske? Personligt finder jeg det sådan set lidt spild af alles tid… Skal vi komme tilbage til det som dagen omhandler, kampen? ”

En journalist nede bagved markerede…



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010