home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #30 - La Maggica
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #30 - La Maggica  (Læst 30792 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
#30 - La Maggica
« : 13 Mar 2014, 23:36 »


La Maggica


Velkommen velkommen… til min hidtil eneste blog om dette års udgave af Football Manager 2014. Først og fremmest, er jeg taknemlig for du, ja lige netop dig! Har valgt at klikke ind på min blog. Det er ikke nødvendigvis kommentarerne, der driver lysten, men mere at folk læser min blog. Hellere mange stille læsere end 3 meget højtlydte. Så tak for du tog dig tid til at være herinde. Ligesom mange andre nyder jeg at spille FM, og jeg nyder også at dele mine spil med andre. Tidligere har jeg ikke begået mig voldsomt på blogscenen på FmF, og når jeg endelig har gjort, har de holdt kort… De afgik simpelthen ved døden.
Nu føler jeg tiden er moden til jeg skal blogge igen! Jeg vil gøre som så mange andre har gjort for mig, jeg vil inspirerer jer… Jeg vil inspirerer jeg til at prøve kræfter med det hold, der står mit hjerte allermest nært… Ingen ringere end italienske A.S. Roma!

Et hold, der fandt vej ind i mit fodbold hjerte i året 03/04. Dengang var jeg blot en bette knægt på knap 14 år, og havde ikke haft den vilde interesse i fodbold (jeg er håndboldspiller med stort H), og det betød jo når man gik i en klasse med fodbolddrenge, at man ikke helt kunne være med hos de andre… Hvad gør man så? Jamen, man fandt sig et hold at holde med, enkelt ikke sandt? Men hvorfor blev det så Roma? Jo, svaret var ligetil, de var ganske enkelt det eneste hold jeg kendte til i italiensk fodbold, der ikke var kendt for deres defensive tilgang til spillet, kedelige 1-0 sejre… Og så var det bare sådan det blev, hvor var tingene dejlige enkle dengang. Og så er jeg typen, som er sådan lidt… Når jeg gør noget, så vil jeg gøre det helt, og derfor er jeg blevet hængende hos AS Roma lige siden, i år har jeg faktisk 10-års jubilæum

Selve bloggen bliver meget enkel, et topbanner, og så eller solide gode updates med en del tekst, I vil både se spillerinterview, live kampe, turneringsopdaterin ger, transferrygter, og måske mere! Jeg satser på at komme hele vejen rundt i fodboldverdenen, og jeg håber da I vil tage turen med mig rundt!

Savet er relativt stort, med hele 45 spilbare ligaer, 15 lande der vil køre som ikke spilbare og intet mindre end 128.000 spillere. Jeg har valgt den store database og oploadet alle spillere fra Nordamerika, Sydamerika og Italien. Jeg spiller med 14.3. Alt i spillet er fiktion, men jeg ser gerne en realistisk tilgang til spillet. Dvs. det er ikke særligt sandsynligt i vil se 30-årige Niklas fra Skagen varetaget jobbet som manager, ligesom jeg heller ikke har været inde og ændre på hverken potentiale for spillerne eller økonomi for nogle af klubberne.

Tilbage er der bare at sige… Jeg glæder mig vildt til at dele det her med jer! Og jeg håber jeg når mine mål med bloggen, det må tiden vise.



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2014, 23:24 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: La Maggica
« Svar #1: 13 Mar 2014, 23:36 »

Update oversigt


Sæson 13/14
1. Mørke Skyer
2. Et lys i mørket del 1
3. Et lys i mørket del 2
4. Rudi Garcia forsvundet?
5. A.S. Roma i chok… Rudi Garcia forlader klubben!
6. Bruno Conti overtager sædet i A.S. Roma – ”Vi skal i Champions League” udtaler han
7. Portræt af Bruno Conti
8. A.S. Roma omstrukturerer
9. Transferoversigt A.S. Roma sæson 2013/2014, overraskende aktivitet?
10.Taktik og Venskabskampe
11. Trupgennemgang del 1.
12. Trupgennemgang del 2.
13. Overblik over August 2013, en godkendt start…
14. Overblik over september 2013, svært at være utilfreds…
15. Overblik over oktober 2013, stadig ubesejret!
16. Overblik over november 2013, svaghedstegn i hovedstaden???
17. Pressemøde inden kampen mod Lazio – Bruno Conti forlænger med 3 år!
18. Overblik over resten af december 2013 – En skøn juleaften…
19. Overblik januar 2014, hvilken start på det nye år…
20. Resumé Februar 2014, stabilitet er nøglen til mesterskabet…
21. Overblik Marts 2014, mesterskabet inden for rækkevidde
22. Aftenen d. 25/04…
23. Live Kamp mod Juventus d. 26/04. Prematch
24. Live Kamp mod Juventus d. 26/04. 1. halvleg
25. Live Kamp mod Juventus d. 26/04. 2. Halvleg
26. Overblik april/maj 2014, En ny kejser er kronet!
27. Chok på gangene…

Sæson 14/15
28. Transfervinduet 2014/2015 del 1.
29. Transfervinduet 2014/2015 del 2.
30. Transferoversigt A.S. Roma sæson 2014/2015, Bruno Conti lader døren stå åben.

Trofæer og præstationer:
13/14 Serie A: 1. plads
13/14 Italienske pokalturnering: 1. plads


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2014, 23:25 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: La Maggica
« Svar #2: 13 Mar 2014, 23:44 »

La Maggica - 1. Mørke skyer


Han var lige kommet hjem… Klokken var mange, de kom direkte fra lufthavnen efter en ferie med deres 2 sønner, Daniele og Andrea. Eller en ferie var vel så meget sagt, det var vel det man kalder ferie i forbindelse med arbejdet. De havde været til Confederations Cup i Brasilien, hvor han, udover at bruge tiden på at se landskampene, også havde været ude i de lokale klubber, hvor der eftersignende skulle være nogen gode talenter løbende rundt.

Desværre havde hans kontakter svigtet ham… Og han havde måtte rejse tomhændet hjem. Et eller andet sted var han rasende… Det havde været spild af tid, og han havde faktisk slet ikke fået slappet af hen over sommeren. Nu glædede han sig egentlig bare til at komme hjem og sidde i hans gode stol inden han skulle tilbage på arbejde på mandag. Han havde da også kun lige sagt godnat til konen, og fået sig sat i stolen med en god bog, da han hørte en svag lyd ude fra gangen. Langsomt rejste han sig og gik ud i gangen… Lyden kom fra hans jakke, han stak hånd en i lommen… Det var hans mobil. Hvem ringende mon til ham nu tænkte han? Småirriteret tog han mobilen op. Det var bestyrelsesformande n… Hans tanker begyndte at flyve… Hvorfor ville han ringe nu her???

”Du er nødt til komme herind med det samme. Der er kaldt til krisemøde… ”

”Kunne I ikke blive enige med ham?? ”

Hvad der virkede som en lang pause fulgte… pludselig lød sagte i mobilen:

”Nej… Vi prøvede virkelig, men han var umulig at forhandle med… Så vi havde ikke noget valg… ”

Han tog et dyb suk… Han sagde stille:

”Jeg er på vej.”

”Tak, vi ses. Vi er på mit kontor... ”

Sikke en måde at komme hjem på tænkte han… Nå, der var ikke så meget at gøre ved det. Han skrev en besked til hans kone, tog jakken på, og gik ud i bilen. Da han tændte bilen og kørte ind til kontoret havde han kun en eneste tanke i hans hoved, han sagde det højt for sig selv... Han havde behov for det:

”Hvordan skal det gå med min klub??? ”


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 22:48 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Warmons Blog
« Svar #3: 14 Mar 2014, 11:40 »

lovende start champ! skal nok blive godt Opstemt FAAAAAN!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: La Maggica
« Svar #4: 14 Mar 2014, 21:10 »

La Maggica - 2. Et lys i mørket del 1


Han kørte ind på parkeringspladsen… Da han havde parkeret og slukket bilen, kastede han et blik på bygingen. Alt var mørkt. Igen gik tanken igennem hans hoved:

”Hvordan skal det gå med min klub??? ”

Han begav sig på vej til kontoret, nedtrykt og tynget af bekymringer. Hvor skulle de finde en kompetent afløser på dette tidspunkt? Alle, dem der kunne tage klubben det næste skridt, var jo taget… Der var dygtige trænere javist, men ikke så dygtige at de kunne tage over i denne situation. Deres ønsker skulle jo stemme overens med klubbens… Endelig kom han til døren, der var lys på den anden side. Han åbnede døren, og så at hele bestyrelsen var samlet, sammen med klubbens anfører.

”Velkommen til, nu hvor vi alle er samlet kan mødet begynde. Ja som I alle er klar over, er vi samlet, fordi jeg netop for ganske få timer siden har valgt at fyre klubbens manager. Jeg antager, at alle der er tilstede ved, hvad der ligger til grund for fyringen? ”

Stilheden i lokalet var overvældende, mens alle nikkede.

”Godt, nu til det altoverskyggende ved dette møde… Vi skal have fundet en afløser. Er der nogen oplagte bud på en, der kan overtage med kort varsel? ”

Igen var stilheden overvældende, indtil en forsigtigt bad om ordet:

”Jeg har taget mig den frihed at undersøge markedet, og de mest prominente navne, der er ledige må være følgende

-   Zdenek Zeman
-   Massimilliano Allegri
-   André Villas-Boas
-   Guus Hiddink
-   Michael Laudrup

Hvilken holdning har bestyrelsen til disse navne? ”



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 22:48 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Warmons Blog
« Svar #5: 15 Mar 2014, 16:00 »


La Maggica - 3. Et lys i mørket del 2


”Hverken Zdenek Zeman eller Massimiliano Allegri ser jeg som potentielle managers for vores klub” sagde bestyrelsesformande n. ”Zeman har været her tidligere, uden han var den store succes, og Allegri har været i Milan for længe til at vores fans vil acceptere ham… ”

Med en pludselig bevægelse rejste anføreren sig op. Hans stemme var lav, men skar igennem luften som en kniv:

”Jeg kan ligeså godt sige det som det er, hverken truppen eller jeg ønsker, at André Villas-Boas tager over. Fra mine kammerater i England har jeg hørt at han ikke kan håndtere omklædningsrummet, og lige nu har vi brug for sammenhold, ikke splittelse. ”

”Vi må lytte til vores spillere i denne situation, de skal også være tilpas med vores valg af manager, og anføreren taler på vegne af truppen. André Villas-Boas er dermed ikke en mulighed… ”

Endnu en fra bestyrelsen bad om ordet:

”Hvad med Guus Hiddink, han har da vist sig som en mand, som har kunne redde et hold i krise før? ”

”At sige vi er krise er nok så meget sagt, sæsonen er endnu ikke startet. Men vi skal have styr på det her hurtigt, så vi ikke ender med en krise i den sidste ende. Jeg foreslår, at vi i hvert fald holder døren åben til Hiddink, såfremt vi ikke bliver enige om andet, kan alle stå inden for dette? ” sagde bestyrelsesformande n, mens han kiggede rundt i lokalet og noterede en nikken fra alle tilstedeværende.

”Så er der Michael Laudrup tilbage… Der har været meget ballade med ham i de klubber, han har været i, og det er jeg bestemt ikke sikker på, vi har brug for lige nu. Selvom hans navn er stort, opvejer det jo ikke for det faktum hans CV er plettet. Jeg foreslår vi afskriver Laudrup? ”

Stilheden herskede igen i lokalet… En stille stemme brød tavsheden:

”Jamen, hvis ikke nogen af de 5 der er nævnt er egnede, hvem er så? ”
Bestyrelsesformande n så ned i bordet… Da han kiggede op, var hans blik fjernt men samtidig stålsat:

”Jeg tror jeg overrasker mange med det her, men jeg tror manden, vi har brug for sidder i dette lokale… ”

Et gisp gik igennem lokalet

”Jeg ved, det kommer som et chok, og i måske tænker på, hvem der kan løfte denne enorme byrde… Han sidder lige der” og pegede på den mand der trådt sidst ind i på kontoret. ”Jeg har ikke diskuteret dette med ham… Men det slog mig at klubben har brug en klubbens mand. En der vil klubben det bedste, og sætter den over alt andet. Det gør han, og det ved i alle her! Jeg har talt med klubbens anfører, og han er enig med mig i denne sag… ”

Anføreren nikkede og rejste sig:

”Hvis du gør det her, så vil truppen stå bag dig. Det giver jeg dig mit ord på! ”

Han rystede på hovedet:

”Jamen hvorfor mig??? Der er da masser af andre personer, der brænder ligeså meget for klubben som jeg gør, hvorfor lige mig? ”

Bestyrelsesformande n smilede let:

”Fordi du er den rette mand til opgaven. Du har gjort det før, og nu beder klubben dig om at gøre det igen. Når jeg kigger rundt, ser jeg en bestyrelse der stoler på dig, en formand der stoler på dig og ikke mindst en anfører der stoler på dig. Vil du gøre dette for din klub? ”

Det var en beslutningen der krævede mange overvejelser, megen planlægning og ikke mindst en masse tid og energi han ikke var sikker på han havde. Han var kun et øjeblik om at beslutte sig:

”Ja, det vil jeg! ”



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 22:47 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Warmons Blog
« Svar #6: 15 Mar 2014, 22:32 »

lovende start champ! skal nok blive godt Opstemt FAAAAAN!

Tak tak, der er mere på vej i dette øjeblik!
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: #4 - La Maggica
« Svar #7: 15 Mar 2014, 22:45 »


La Magicca - 4. Rudi Garcia forsvundet?


Tilsyneladende var Rudi Garcia ikke til morgenens træning i dag i Rom ifølge Corriere dello Sport. En anonym kilde fortæller avisen Corriere dello Sport, at Rudi Garcia ikke var fremmødt til morgenens træning. Det skulle eftersignende være den tredje dag i træk cheftræneren ikke kommer, og det skaber tilsyneladende uro. Kilden fortæller at træningen blev i stedet varetaget af Alberto De Rossi sammen med Bruno Conti, hhv. u19-manager og leder af ungdomsudviklingen. Corriere dello Sport har forsøgt at en kommentar fra bestyrelsesformand James Pallotta, men avisen blev henvist til et pressemøde senere på eftermidaggen på Stadio Olimpico, hvor man ville kommentere på dagens rygter.


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 23:14 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #4 - La Maggica
« Svar #8: 16 Mar 2014, 00:49 »

Fed opbygning! Jeg glæder mig allerede til at se meget mere Smiley

Fed måde at skrive bloggen på!
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: #4 - La Maggica
« Svar #9: 16 Mar 2014, 01:26 »

Fed opbygning! Jeg glæder mig allerede til at se meget mere Smiley

Fed måde at skrive bloggen på!

Tak for rosen, håber jeg kan blive ved med at gøre det godt Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: #5 - La Maggica
« Svar #10: 16 Mar 2014, 01:30 »


La Maggica - 5. A.S. Roma i chok… Rudi Garcia forlader klubben!


Corriere dello Sport meddeler, at Rudi Garcia er blevet opsagt som manager, idet han og bestyrelsen ikke kunne blive enige om hvordan klubben skulle forsætte fremad. James Pallotta (JP) havde følgende kommentar ved pressemødet:

”Det er selvfølgelig utrolig uheldigt at vi nu står i denne situation. Desværre var Rudis ønsker ikke nogen vi kunne forene os med i bestyrelsen, og derfor følte vi os nødt til at opsige samarbejdet. Vi er utrolig kede af det, da vi følte vi i Rudi Garcia havde fundet en mand, der kunne løfte klubben til det næste niveau. Det var ikke meningen I (pressen) skulle have besked før vi havde alt 100% aftalt med hans afløser. Klubben ser sig nødsaget til at reagere på, der er personer i klubben, som ikke kan holde tæt, ligesom vi er nødt til at tænke på klubben bedste. Med et transfervindue på vej og en vigtig sæson i vente har vi valgt at handle hurtigt. Derfor siger vi tak til Rudi Garcia for hans korte, men yderst professionelle indsats.

Klubben har derfor ansat nyt trænerteam. Dette team er fundet i klubbens egne rækker, således føler vi os sikre på, at klubben kan komme igennem denne svære periode. Jeg beder jer derfor tage godt imod… ”



Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 16 Mar 2014, 01:32 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 - La Maggica
« Svar #11: 16 Mar 2014, 13:06 »

Genial start. Følger!!!
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: #5 - La Maggica
« Svar #12: 16 Mar 2014, 23:28 »


La Maggica - 6. Bruno Conti overtager sædet i A.S. Roma – ”Vi skal i Champions League” udtaler han


Jamas Pallotta (JP): ”de 2 nye assisterende managers Francesco Totti (FT), Aurelio Andreazzoli (AA) og manager Bruno Conti (BC). Bruno Conti vil sideløbende med managerarbejdet vil forsætte sit arbejde som leder af ungdomsudviklingen. Han vil svare kort på jeres spørgsmål, og derefter vende tilbage til arbejdet. ”

BC: ”De fleste kender mig heldigvis, så der er vel næppe behov for en dybere præsentation af, hvem jeg er? Det tænkte jeg nok” siger BC med et smil på læben og et glimt i øjet.

Spørgsmål: ”Hvordan har du det med at være tilbage i managerrollen efter du har været både chefspejder og leder af ungdomsudviklingen? ”

BC: ”Som udgangspunkt har jeg det fint med det. Jeg elsker klubben og vil til enhver tid gøre det som er bedst for klubben. I første omgang er jeg her for denne sæson. ”

Spørgsmål: ”Hvilken rolle kommer FT og AA til at have? Der er tilsyneladende tale om 2 assisterende managers? ”

BC: ”AA tiltræder som min assisterende manager på fuldtid. Han har før udført denne rolle i klubben, og derfor har jeg fuld tiltro han kan gøre det igen. Derudover brænder han for klubben, og vil det den bedste. FT kommer til at fungere som spillende assisterende manager. Han er med for at lære, da han godt ved han ikke kan spille for evigt, og derfor vil han gerne ind i arbejdet uden for banen. Det kunne jeg naturligvis aldrig drømme om at sige nej til. "

Spørgsmål: ”Hvad er jeres forventninger i år? "

BC: ”Vi forventer, vi i den kommende sæson skal spille Champions League. For at kunne det skal vi ende i top 3, og det bliver en enorm udfordring for klubben. Vi spiller i en liga med hold som Juventus, Inter, Milan, Napoli og Fiorentina. Juventus må uden tvivl være favoritter til at vinde titlen, mens jeg forventer at 2-6 vil være mere uforudsigeligt, med de førnævnte hold og så os selv liggende på de pladser. ”

Spørgsmål: ”Vil vi se Roma købe spillere i dette vindue? ”

BC: ”Ikke umiddelbart, da vi er i en position, hvor vi er nødt til at trimme truppen, hvilket jo så ikke stemmer så godt overens med at købe spillere. Men dermed ikke sagt at jeg vil udelukke det 100%. Vi vil altid søge en stærkere trup, der kan præstere op til vores forventninger. ”

Spørgsmål: ”Nu snakker du om at trimme truppen, er det forbi klubben ikke har penge? I har jo trods alt solgt adskillige spillere for over 100 mio. de sidste år? ”

BC: ”Klubben har penge, og vi er i stand til købe de fornødne spillere hvis vi synes prisen er rigtig. Men vi tager som klub FFP meget alvorligt. Vi ønsker at være et godt eksempel på hvordan man kan drive et tophold samtidig med det er en god forretning. Jeg vil ikke svare på flere spørgsmål i dag. Hvis I har flere spørgsmål eller har behov for uddybende svar, er jeg behjælpelig efter aftale. ”


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 16 Mar 2014, 23:31 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: #6 - La Maggica
« Svar #13: 17 Mar 2014, 17:57 »


La Maggica - 7. Portræt af Bruno Conti


Bruno Conti blev født d. 13 marts 1955 i Nettuno, som er en provinsby syd for Rom. I sin aktive karriere var han kun på kontrakt i A.S. Roma, om end han var lånt ud af to omgange til Genoa i sæsonerne 75/76 og 78/79. Begge gange på udlån spillede han over 30 kampe og høstede værdifuld erfaringen taget hans unge alder i betragtning. Den unge mand skulle i løbet af sin karriere nå at spille over 300 kampe med 37 mål til følge, ganske imponerende for en kantspiller. Hertil nåede han også at spille 47 landskampe, hvor han lavede 5 mål. Hans største bedrift må uden tvivl være VM-sejren i 1982, hvor han spillede en central rolle i at Italien slog Vesttyskland i finalen med 3-1. Han vandt desuden også Scudetto i 1983 og 4 gange kunne han sammen med holdet lade sig hylde som pokalvinder. Den største nedtur må findes i 1984, da han spillede finale mod Liverpool og tabte det, der svarer til vore dages Champions League. Selvom Conti lagde op til målet til 1-1, brændte han sit spark i straffesparkskonkur rencen. Det betød at Roma måtte forlade kampen som tabere, mens Liverpool kunne lade sig hylde med deres 4 sejr i denne turnering. Han har tidligere stået i spidsen for AS Roma i 2005, da man valgte at afslutte samarbejde med Luigi Delneri. Desuden har Bruno Conti også 2 sønner der ligeledes spiller fodbold, Danielle Conti og Andrea Conti, hhv. for Cagliari og AC Bellinzona. Bruno Conti er en stor personlighed i italiensk fodbold og meget anerkendt, så det bliver rigtig spændende hvordan han vil gribe situationen an.


Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: #8 - La Maggica
« Svar #14: 18 Mar 2014, 11:35 »


La Magicca - 8. A.S. Roma omstrukturerer


A.S. Roma har netop offentligt, man har valgt at stoppe sit samarbejde med langt de fleste af sine samarbejdeklubber, da man ønskede et højere snit i klubberne generelt. Eftersigne skulle Bruno Conti i kraft af sit forsatte arbejde som leder af ungdomsudviklingen have været stærkt utilfreds med mængden af talenter fulde spillere i klubberne, og har derfor fremlagt sit ønske for bestyrelsen, der har efterkommet dette. Samtidig har bestyrelsen startet jagten på nye og bedre samarbejdsklubber.

Afbrudt samarbejdet med følgende klubber:
AMC 98 - Capistrello - Cava dei Selci - Fiano Romano - FC Futura - A.S. L’Aquila Calcio 1927 - Palocco - A.S.D. San Cesareo Calcio - Santi Pietro e Paolo - Sporting Real Pomezia Divino Amore - NK Varazdin - Villanova - Vis Macerata

Grundet fyringen af Rudi Garcia har klubben yderligere afskedigt en stor del af personalet, intet mindre end 18 mand er blevet smidt på porten. For at sikre holdet bag holdet, er der foreløbig 14 tilkomne og flere skulle eftersigne være på vej. Bruno Conti havde følgende kommentar:

”Hvis vi som klub skal kunne nå vores mål, er det vigtigt der i kulissen hersker total enighed om tingene, og derfor var jeg nødt til at skille mig af med dem, som ikke kunne acceptere fyringen af Rudi Garcia. Jeg blev dog overrasket over, hvor mange der var faktisk var utilfredse, og for at sikre os stabilitet var vi nødt til at hente nogen ind. Overordnet set ser jeg faktisk, vi er kommet bedre ud af den her situation, end jeg havde turde håbe på, og jeg føler måske endda, vi står stærkere end før. ”

Kaster man et blik på dem der har valgt at takke ja tak til muligheden for at arbejde i det italienske finder man flere prominente navne, hvoraf det mest prominente er den tidligere assistent for Sir Alex i Manchester United, René Meulensteen




Tak til Teodoro Obiang Nguema Mbasogo (Anfield Road) for orginalt topbanner og til Ready123 for at have arbejdet videre med det til det nuværende topbanner.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2014, 13:20 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010