Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 794 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
27
Forfatter
Emne: FmF's officielle Taktiske panel (Læst 127966 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
«
Svar #255:
02 Mar 2014, 11:50 »
Citat af: 22 28 Feb 2014, 19:25
Ingen der har nogle forslag til forbedring?
Du kan godt sætte din ene forsvar til stoppe, men så vil jeg sætte den anden til opbakning. Det betyder din ene forsvarspiller rykker frem for at dæmme op for langskud, mens den anden falder tilbage i tomrummet og forsøger at dække op for dette.
Et andet alternativ var at sætte begge dine forsvarspillere til stoppere, og så have din målmand være en sweeper målmand, som skal stå for at opsnappe dybe stikninger osv, som eventuelt skulle slippe igennem dine rækker.
Hvis jeg kigger på din taktik er din defensive midt en bolderobrer. Dette er i og for sig ganske godt, givet han så vil være aggressiv i at forsvare forsvarslinien. Men har du tænkt over at hvis vedkommende er aggressiv og rykker hurtigt frem efterlader han sig et hul, hvori modstanderen har plads til at få trykket sine langskud af? Tænk også på at i denne rolle, kan han ikke udnytte spillerinstrukserne "Skærm mere af" og "Tackl Hårdere"
Desuden har jeg også set dine holdinstrukser, som instruerer dine spillere til at være mere afventende. Dette kan betyde at de står og venter på afleveringen eller dribleturen, og derfor ikke markerer spilleren tæt nok til at dæmme op for langskuddet. Dette kan måske ordnes ved at give din defensive midt besked om at være mere aggressiv (risiko for kort, i know) og derigennem lade ham forstyrre modstanderen mere.
Det næste er at du har sat dit hold til at falde tilbage. Dette er også fint i sig selv, men det får dit hold til at stå meget dybt, og invitere til langskuddet. Her ville det måske være en mulighed at fjerne denne instruks, da de så ikke falder så dybt tilbage, og derved står der hvor modstanderen skal skyde fra.
God Søndag !
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Est-1892
Førsteholdsspiller
«
Svar #256:
02 Mar 2014, 16:44 »
Er der nogle der kan finde nogle gode taktiker her i den nye patch!?
#Respect
The Captain says goodbye!
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #257:
02 Mar 2014, 18:17 »
Citat af: Est-1892 02 Mar 2014, 16:44
Er der nogle der kan finde nogle gode taktiker her i den nye patch!?
Nu er det jo ikke det denne tråd er beregnet til. Den er mere tilegnet folk som har problemer med deres egne taktikker og søger et godt råd.
Jeg vil foreslå du blot forsøger at lave en selv, da det er meget forskelligt om hvilke taktikker der virker. Den som virker super for mig, kan være horribel for dig. Hvis jeg var dig, ville jeg give mig i kast med at fifle med at arbejde min egen taktik. Det gør også spillet en hel del sjovere!
22
Landsholdsspiller
«
Svar #258:
02 Mar 2014, 18:52 »
Citat af: boxx0775 02 Mar 2014, 11:50
Du kan godt sætte din ene forsvar til stoppe, men så vil jeg sætte den anden til opbakning. Det betyder din ene forsvarspiller rykker frem for at dæmme op for langskud, mens den anden falder tilbage i tomrummet og forsøger at dække op for dette.
Et andet alternativ var at sætte begge dine forsvarspillere til stoppere, og så have din målmand være en sweeper målmand, som skal stå for at opsnappe dybe stikninger osv, som eventuelt skulle slippe igennem dine rækker.
Hvis jeg kigger på din taktik er din defensive midt en bolderobrer. Dette er i og for sig ganske godt, givet han så vil være aggressiv i at forsvare forsvarslinien. Men har du tænkt over at hvis vedkommende er aggressiv og rykker hurtigt frem efterlader han sig et hul, hvori modstanderen har plads til at få trykket sine langskud af? Tænk også på at i denne rolle, kan han ikke udnytte spillerinstrukserne "Skærm mere af" og "Tackl Hårdere"
Desuden har jeg også set dine holdinstrukser, som instruerer dine spillere til at være mere afventende. Dette kan betyde at de står og venter på afleveringen eller dribleturen, og derfor ikke markerer spilleren tæt nok til at dæmme op for langskuddet. Dette kan måske ordnes ved at give din defensive midt besked om at være mere aggressiv (risiko for kort, i know) og derigennem lade ham forstyrre modstanderen mere.
Det næste er at du har sat dit hold til at falde tilbage. Dette er også fint i sig selv, men det får dit hold til at stå meget dybt, og invitere til langskuddet. Her ville det måske være en mulighed at fjerne denne instruks, da de så ikke falder så dybt tilbage, og derved står der hvor modstanderen skal skyde fra.
God Søndag !
Gode anskuelser!
Jeg plejer faktisk at spille med en ankermand på den defensive, ved ikke hvorfor han er bolderobrende
I fht. at spille mere afventende så er det lidt sådan jeg gerne vil spille - er dog åben for ideer og vil også tage dine råd til mig
- men hvis nu jeg pressede mere på, men stadig gerne ville spille på kontra med fokus på ikke at lukke mål ind (håber jeg kan dæmme lidt op for langskudende med dit råd, det lød meget logisk) og jeg tænker at hvis jeg presser mere på så er der 2 problematikker:
- Det skaber hul. Nu står holdet jo dybt, men hvis min CB/HB/DM eller lign. farer ud og presser modstanderen, så skaber han jo automatisk et hul som modstanderen kan udnytte, og så dør pointen i min taktik lidt - at holde nullet. Til gengæld kunne det jo være at jeg ved at presse mere på kunne få flere bolderobringer -> flere kontrastød -> flere chancer -> flere mål. Det er jo også godt, og det kunne være at jeg ville vinde flere kampe sådan, men pt. vil jeg bare forbedre min taktik så meget som muligt, mens jeg beholder grundprincipperne
- Højt pres/høj forsvarslinje er som jeg også har skrevet oven over, jo lidt det modsatte af der jeg gerne vil hen med denne taktik. Det jeg gerne vil er at have en taktik som jeg kan bruge mod de store hold og være relativt sikker på at kunne holde nullet/kun lukke et enkelt ind, og så nok gå på kompromis med offensiven, omend jeg selvfølgelig stadig vil være lidt farlig på omstillingerne.
Blev vist en lang smørre...
men giver dine anskuelser en forsøg, det ser rigtig fornuftigt ud og var lige det jeg ledte efter!
Hvis det er tid/lyst ville flere anskuelser ud fra min roman^^ også være meget værdsat !!
«
Seneste Redigering: 02 Mar 2014, 18:55 af 22
»
Tubbe14
Juniorspiller
«
Svar #259:
02 Mar 2014, 19:43 »
Jeg søger kæmpe hjælp til mit Brøndby hold, for det spil de har leveret har været så ringe som noget kan være. De få mål jeg har scoret har været pisse heldige, og er kun kommet fra Nunez. HJÆLP GUTTER ;(
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #260:
02 Mar 2014, 22:10 »
Citat af: 22 02 Mar 2014, 18:52
Gode anskuelser!
Jeg plejer faktisk at spille med en ankermand på den defensive, ved ikke hvorfor han er bolderobrende
I fht. at spille mere afventende så er det lidt sådan jeg gerne vil spille - er dog åben for ideer og vil også tage dine råd til mig
- men hvis nu jeg pressede mere på, men stadig gerne ville spille på kontra med fokus på ikke at lukke mål ind (håber jeg kan dæmme lidt op for langskudende med dit råd, det lød meget logisk) og jeg tænker at hvis jeg presser mere på så er der 2 problematikker:
- Det skaber hul. Nu står holdet jo dybt, men hvis min CB/HB/DM eller lign. farer ud og presser modstanderen, så skaber han jo automatisk et hul som modstanderen kan udnytte, og så dør pointen i min taktik lidt - at holde nullet. Til gengæld kunne det jo være at jeg ved at presse mere på kunne få flere bolderobringer -> flere kontrastød -> flere chancer -> flere mål. Det er jo også godt, og det kunne være at jeg ville vinde flere kampe sådan, men pt. vil jeg bare forbedre min taktik så meget som muligt, mens jeg beholder grundprincipperne
- Højt pres/høj forsvarslinje er som jeg også har skrevet oven over, jo lidt det modsatte af der jeg gerne vil hen med denne taktik. Det jeg gerne vil er at have en taktik som jeg kan bruge mod de store hold og være relativt sikker på at kunne holde nullet/kun lukke et enkelt ind, og så nok gå på kompromis med offensiven, omend jeg selvfølgelig stadig vil være lidt farlig på omstillingerne.
Blev vist en lang smørre...
men giver dine anskuelser en forsøg, det ser rigtig fornuftigt ud og var lige det jeg ledte efter!
Hvis det er tid/lyst ville flere anskuelser ud fra min roman^^ også være meget værdsat !!
Jeg er enig med dig i, at en aggressiv bagkæde vil åbne op for hul, hvori modstanderen kan rykke. Derfor er det også vigtig at man finder en balance, hvilket næsten alle facetter i FM handler om. Jeg tror balancen her ligger i at, hvis man spiller afventende må man leve med en del langskud. Så må man have en høj målmand med høj placeringsevne og springkraft, så han kan stoppe langskud.
Med henblik på at lukke hullerne, er det bedst de forekommer foran dit forsvar, så dine spillere stadig har mulighed for at lukke af. Derfor ville jeg sætte din defensive midt, til at være ham der skal forstyrre modstanderen foran dit forsvar.
I takt med hvordan du vil spille, vil jeg anbefale at du justerer din defensive midt. Få ham til at være spilleren der ligger de primære defensive pres, mens de andre spillere afventer på at opsnappe fejlafleveringer og andre ting som din defensive midtbanespillere kan fremtvinge.
Men glad for mine råd, bliver hørt og anvendt
håber du kan finde en løsning
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #261:
02 Mar 2014, 22:37 »
Citat af: Tubbe14 02 Mar 2014, 19:43
Jeg søger kæmpe hjælp til mit Brøndby hold, for det spil de har leveret har været så ringe som noget kan være. De få mål jeg har scoret har været pisse heldige, og er kun kommet fra Nunez. HJÆLP GUTTER ;(
Hey Tubbe14
Det primære jeg vil påpege er; Hvem er din kreatør?
Antipas er i mine øjne ikke en offensiv kreatør, men derimod en afslutter. Så enten sæt ham på bænken eller lad ham starte helt oppe foran, og udnyt hans hurtighed i dydbden. Når dette er gjort, vil jeg ligge Kahlenberg op på den plads, da han er langt mere giftig som din primære kreatør på den offensive midt. Han er ikke en 'balance spiller' som jeg ser en dybdeliggende playmaker som. Find derimod en spiller der er solid i den defensive, og som skal fordele bolden rundt til de mere kreative styrker i det offensive. Det kunne meget vel være en Mikkel Thygesen, da jeg igen heller ikke ser ham som den højtpressende defensive spillere, men mere som en habil fordelingsspiller.
Selv opstilling er fin, og det er rollerne også. Du skal bare lige have for øjne dine spilleres bevægelses mønstre. Dine indvendige angriber vil meget gerne ind i banen, ind der hvor din offensive midtbane spillere skal ligge. Jeg siger ikke du skal ændre dem, men så giv din offensive midt mere frihed til at bevæge sig, så han kan rykke ud på kanten når en af dine kantspillere rykker ind.
Det er af min personlige holdning at kontrollere og hurtigt tempo ikke hører sammen (derimod ikke sagt, de ikke kan). Jeg ser mere kontroller som en tålmodig taktik, hvor man kører bolden rundt i egne rækker, stille og roligt, for at lede efter den rigtig offensive løsning. Til dette formål vil jeg derimod fjerne denne indstillig og give dine spillere "arbejd bolden ind i feltet". Hvis ikke ville jeg fjerne kontrollere, eller flytte den et tak højere op til offensiv, så du fokuserer på at få hurtig omgang i offensiven.
Jeg vil nok anbefale det sidste som det første forsøg. Det passer din opstilling og roller mere til. Hvis du dog vælger dette skal du fjerne, spil op fra forsvar (tror jeg). Jeg vil i dette tilfælde have bolden hurtigt frem, så måske spille direkte.
Prøv at starte her, og hvis det ikke hjælper så vend da hellere end gerne tilbage
22
Landsholdsspiller
«
Svar #262:
02 Mar 2014, 23:09 »
Det er taget til efterretning!
Havde faktisk også haft lidt de samme tanker mht. den defensive midt - som du også siger så føler jeg også at han er den spiller jeg bedst ville have råd til bliver passeret af modstanderen. Det kan jeg forhåbentlig mindske ved at finde en spiller med høj placeringsevne.
Så mange tak for rådene - vender nok tilbage med resultater i Saint-Étienne-tråden
Tubbe14
Juniorspiller
«
Svar #263:
02 Mar 2014, 23:52 »
Citat af: boxx0775 02 Mar 2014, 22:37
Hey Tubbe14
Det primære jeg vil påpege er; Hvem er din kreatør?
Antipas er i mine øjne ikke en offensiv kreatør, men derimod en afslutter. Så enten sæt ham på bænken eller lad ham starte helt oppe foran, og udnyt hans hurtighed i dydbden. Når dette er gjort, vil jeg ligge Kahlenberg op på den plads, da han er langt mere giftig som din primære kreatør på den offensive midt. Han er ikke en 'balance spiller' som jeg ser en dybdeliggende playmaker som. Find derimod en spiller der er solid i den defensive, og som skal fordele bolden rundt til de mere kreative styrker i det offensive. Det kunne meget vel være en Mikkel Thygesen, da jeg igen heller ikke ser ham som den højtpressende defensive spillere, men mere som en habil fordelingsspiller.
Selv opstilling er fin, og det er rollerne også. Du skal bare lige have for øjne dine spilleres bevægelses mønstre. Dine indvendige angriber vil meget gerne ind i banen, ind der hvor din offensive midtbane spillere skal ligge. Jeg siger ikke du skal ændre dem, men så giv din offensive midt mere frihed til at bevæge sig, så han kan rykke ud på kanten når en af dine kantspillere rykker ind.
Det er af min personlige holdning at kontrollere og hurtigt tempo ikke hører sammen (derimod ikke sagt, de ikke kan). Jeg ser mere kontroller som en tålmodig taktik, hvor man kører bolden rundt i egne rækker, stille og roligt, for at lede efter den rigtig offensive løsning. Til dette formål vil jeg derimod fjerne denne indstillig og give dine spillere "arbejd bolden ind i feltet". Hvis ikke ville jeg fjerne kontrollere, eller flytte den et tak højere op til offensiv, så du fokuserer på at få hurtig omgang i offensiven.
Jeg vil nok anbefale det sidste som det første forsøg. Det passer din opstilling og roller mere til. Hvis du dog vælger dette skal du fjerne, spil op fra forsvar (tror jeg). Jeg vil i dette tilfælde have bolden hurtigt frem, så måske spille direkte.
Prøv at starte her, og hvis det ikke hjælper så vend da hellere end gerne tilbage
Dejligt svar, mange tak for det! Jeg tænker at jeg vil fortsætte med at bruge Nunez da han også har hurtighed, og er meget god i afslutning. Kahlenberg bliver brugt som OMC, Thygesen som den dybdeliggende playmaker og Ørnskov som boldvindende.
Endnu engang tak!
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #264:
03 Mar 2014, 09:32 »
Citat af: Tubbe14 02 Mar 2014, 23:52
Dejligt svar, mange tak for det! Jeg tænker at jeg vil fortsætte med at bruge Nunez da han også har hurtighed, og er meget god i afslutning. Kahlenberg bliver brugt som OMC, Thygesen som den dybdeliggende playmaker og Ørnskov som boldvindende.
Endnu engang tak!
Så lidt
nu har du også en habil backup i antipas
Tubbe14
Juniorspiller
«
Svar #265:
05 Mar 2014, 18:01 »
Nu skriver jeg igen, eftersom jeg stadig ikke har knækket koden til taktik i mit nyehverrede FM14.
Igennem store dele af FM13 spillede jeg kontrollerende, men målsøgende fodbold. Mit mål i samtlige kampe, uanset om det var Arsenal eller Skanderborg, var at jeg skulle være mest på bolden og skabe flest chancer. Derfor valgte jeg altid at spille med kortere afleveringer, for så længe jeg har bolden lukker jeg ikke mål. I FM14 har dog jeg langt større problemer med at holde på bolden og få spillerne til at spille
korte
afleveringer. Jeg har prøvet med blandt andet Nottingham Forrest, Southampton og Arsenal. I Nottingham vandt jeg sikre kampe, men forsvaret var meget ustabilt og boldbesiddelsen lå omkring 52-55% i vores favør. I mit Southampton save kunne jeg ikke få spillerne til at præstere, selvom vi holdte godt på bolden og spillede med tålmodighed, men igen var forsvaret meget hullet. Mit Arsenal save nåede knap nok gennem pre season da vi spillede som en sæk kartofler. Ikke 1 kamp i pre season havde vi mest boldbesiddelse, og endnu engang smed forsvaret rigtig mange bolde væk via risikable afleveringer.
Jeg har prøvet med den samme taktik gennem hele forløbet, men det er hele tiden individuelle præstationer som skaffe målene, og jeg har lagt mærke til at vi ikke spiller bolden fremad, nej vi sparker nogle meget basic afleveringer ud over sidelinjen eller ind i en modstander. Jeg søger derfor hjælp til en taktik som er boldbesiddende, og man prøver at åbne modstanderens forsvar med mange pasninger, og temposkift.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #266:
05 Mar 2014, 20:01 »
Hej Tubbe14
Jeg vil med glæde tage et kig på din taktik, såfremt du kan uploade den, eller i det mindste smide et SS.
Dog er dette ikke stedet, hvor man kan forespørge på en taktik. Her kigger vi udelukkende på jeres taktikker og tager udgangspunkt i den. Hvis du ønsker hjælp til at få lavet en boldbesiddende taktik, så prøv at søg efter relevante tråde, eller opret en ny tråd..
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #267:
13 Mar 2014, 10:18 »
Hej folkens, jeg har lige et lille problem med mit hold. Min angriber scorer simpelthen ikke nok, hvad enten det er Timo Werner som skarpretter eller Mitrovic som targetman. Spillemæssigt synes jeg egentlig at jeg er ganske godt tilfreds, men vil meget gerne have at det er min angriber der er topscorer - pt. er det min venstrekant i form af Bernard, men generelt er det alle på holdet der scorer mål.
Nogen der har forslag til hvordan jeg kan få min angriber(e) til at scorer flere mål?
Savegame:
http://www.sendspace.com/file/89wgd6
«
Seneste Redigering: 13 Mar 2014, 10:21 af snaever
»
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Jepved
Ynglingespiller
«
Svar #268:
13 Mar 2014, 12:05 »
Her er min taktik, håber i kan hjælpe
[img=http://s16.postimg.org/wu5gmccxt/Taktik.jpg]
FORZA JUVE!
Jepved
Ynglingespiller
«
Svar #269:
13 Mar 2014, 12:27 »
Jeg har lavet et spil med Leicester. Har fået mig en stærk trænerstab, stærk trup, og på mange måder en stærk taktik, statistisk i hvert fald...............
.......
FORDI, i mere eller mindre hver eneste kamp, har jeg 55-60% boldbesiddelse, og jeg har OVER dobbelt så mange chancer som modstanderen, MEN der sker det samme næsten hver gang, jeg formår kun at score 1-2 mål, hvor efter mit forsvar vælger at spille en af deres angribere fri, og Schmeichel får en hjerneblødning, eller noget tredje. Med andre ord, så får man den gode gamle følelse "Fuck et lortespil, det vil bare have at jeg skal smide uanset hvad jeg gør"
Jeg synes aldrig at jeg prøvet noget lignende i min FM tid, og er sq ret lost på hvad jeg lige kan gøre. Har prøvet med offensiv kamptræning, defensiv kamptræning osv osv, uden held.
Nogen med nogle taktiske fif, som kan hjælpe en desperat træner med at overleve sit job i det engelske?
FORZA JUVE!
Sider:
1
...
16
17
[
18
]
19
20
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »