Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 798 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
27
Forfatter
Emne: FmF's officielle Taktiske panel (Læst 127873 gange)
Svartovich
Gæst
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
«
Svar #165:
09 Feb 2014, 20:41 »
Citat af: DIYAR2660 05 Feb 2014, 22:39
Jeg har lige brugt denne taktik i 2 kampe. Der er gået okey fint, hvor jeg har haft mange chancer osv. Men kan i lige give nogle gode råd mht. taktikken/instrukser osv. Fordi min angriber scorer altså ikke ret mange mål selvom jeg har sat ham til skarpretter. Og hans afslutninger er på 16.
EDIT: Jeg ved godt at Josue, Kahlenberg og Hasani ligger forkert. Der er rigtig F. Hasani og Vukcevic, men han er ''util'' af medicinske årsager.
Der er et par ting der strejfer mig når jeg ser din taktik. Det kan godt være det ikke er et problem for dig, men jeg havde sat de to wingbacks ned, især når du "kun" har to centrale forsvarere. Derudover spiller jeg selv altid med en balancespiller på midten, altså en der hjælper forsvaret, og primært erobrer bolden. Du har tre kreative roller på midten, og jeg havde nok lavet Frimpong om til ankermand eller boldvindende midt. Derudover skulle du måske prøve at spille mindre over fløjene, og i stedet i dybden, hvis din angriber ikke er så god i hovedspillet.
Det var nogle ting jeg ville have gjort, selvfølgelig kan det også gøres anderledes.
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
«
Svar #166:
09 Feb 2014, 21:35 »
Tak for det
Jeg vil prøve det ad
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
DIYAR2660
Førsteholdsspiller
«
Svar #167:
09 Feb 2014, 21:37 »
Skal jeg så også ændre Macheda til Dybdeliggende angriber?
Tak til RCD For Et Skønt Signatur
Svartovich
Gæst
«
Svar #168:
10 Feb 2014, 01:31 »
Det er an på hvordan du vil spille. Det er ikke sikkert han kommer til at skabe flere mål, men så kommer dine kanter endnu mere i scene, plus du udfylder hullet mere imellem angreb og midtbane. Som sagt er det alt an på din spillestil.
22
Landsholdsspiller
«
Svar #169:
10 Feb 2014, 01:38 »
Tror ikke umiddelbart at Macheda med under 10 i både aflevering og kreativitet vil passe vildt godt ind som dybdeliggende - prøv targetman (angreb) eller komplet angriber.
Svarto, 'an' er et adverbium, man kan ikke sige 'det er (alt) an på'
Svartovich
Gæst
«
Svar #170:
10 Feb 2014, 02:03 »
Citat af: 22 10 Feb 2014, 01:38
Tror ikke umiddelbart at Macheda med under 10 i både aflevering og kreativitet vil passe vildt godt ind som dybdeliggende - prøv targetman (angreb) eller komplet angriber.
Korrekt, så ville jeg bestemt heller ikke bruge ham sådan. Jeg kender ikke Machedas stats overhovedet, men forventede han havde gode afleveringer, kreativtet, langskud osv., siden der blev spurgt ind til ham som dybdeliggende angriber.
Citat af: 22 10 Feb 2014, 01:38
Svarto, 'an' er et adverbium, man kan ikke sige 'det er (alt) an på'
Tak, så ved jeg det.. Grammatik-nazist
Svartovich
Gæst
«
Svar #171:
10 Feb 2014, 02:08 »
Nu har jeg været inde og kigge på Macheda's stats, og jeg ville udimilbart bruge ham so targetman. Han er ikke komplet nok til at være komplet angriber i mine øjne, da han som tidligere nævnt har dårlige pasninger, ikke er kreativ og han mangler desuden flere andre stats for at egne sig som komplet.
Du har ham som skarpretter på nuværende tidspunkt, hvilket jeg mener er lige så forkert, da han er utrolig langsom til at komme op i fart.
Andso43
Ynglingespiller
«
Svar #172:
11 Feb 2014, 10:35 »
På side 5 fik jeg hjælp af Wester til mit Southampton save.
Men jeg synes ikke rigtig taktikken giver pote.
Jeg har godt nok slået Manchester United, YES. Tottenham blev slået med en anden taktik.
Men efter 6 kampe hedder det 3 sejre og 3 nederlag. 13 mål scoret men hele 12 lukket ind..
Nederlag 4-1 til Everton og 2-1 til Aston Villa var trælse. City nederlaget var forventet..
Nu skal jeg møde arsenal og chelses hvilket er svære kampe, og spillerne klager allerede over der bliver underpræsteret.
Bestyrelsen kræver, boldbessiddelse og angrebsbold. Hvilket jeg synes er svært i forhold til at lukke af bagved.
Er der nogen som har en god ide til taktikken.
Måske Wester kan give ekstra fif til hvad jeg gør galt med mit hold, er jeg og spillerne for utålmodige
http://www.sendspace.com/file/9f5cqq
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #173:
11 Feb 2014, 11:12 »
att: Andso43
Er det bevidst at du spiller uden instruktioner..?
Men når jeg kigger på dit hold og dine spillede kampe, så er der specielt en ting som falder mig i øjnene - Nemlig dine backs. Det virker til at de ofte bliver fanget i en alt for offensiv position, hvilket gør at modstanderne kommer bag om dit forsvar, og enten derfra kommer til en chance, eller smider bolden ind i feltet.
Jeg tror at du rent defensivt vil blive stærkere, af at få lukket ned for bagrummet bag dine backs. Om det så enten skal ske ved at ændre dem til backs, eller måske ændre den defensive linje, det skal være op til dig..
2 andre ting der fangede min opmærksomhed, er at du kun har 1 spiller som er sat til offensiv, samt at dine kantspillere er sat til at være playmakere.. Når du kun har 1 spiller som er sat til offensiv, så har du også kun 1 spiller som primært vil tage de offensive løb. Dine playmakere og din angriber, vil i lige så høj grad være tilbøjelige til at gå ned i banen for at modtage bolden.
Og apropos dine playmakere, så finder jeg ikke dine kantspillere specielt egnet til denne rolle, da de er mere udpræget kantspillere, som skal udfordre deres direkte modstander, i stedet for at finde muligheder for at slå en "guldbold" af sted. Jeg mener hverken at de besidder de mentale egenskaber, eller de tekniske egenskaber for at udfylde denne rolle - i hvert fald ikke på PL niveau.
Andso43
Ynglingespiller
«
Svar #174:
11 Feb 2014, 11:36 »
Citat af: Guldbrand 11 Feb 2014, 11:12
att: Andso43
Er det bevidst at du spiller uden instruktioner..?
Men når jeg kigger på dit hold og dine spillede kampe, så er der specielt en ting som falder mig i øjnene - Nemlig dine backs. Det virker til at de ofte bliver fanget i en alt for offensiv position, hvilket gør at modstanderne kommer bag om dit forsvar, og enten derfra kommer til en chance, eller smider bolden ind i feltet.
Jeg tror at du rent defensivt vil blive stærkere, af at få lukket ned for bagrummet bag dine backs. Om det så enten skal ske ved at ændre dem til backs, eller måske ændre den defensive linje, det skal være op til dig..
2 andre ting der fangede min opmærksomhed, er at du kun har 1 spiller som er sat til offensiv, samt at dine kantspillere er sat til at være playmakere.. Når du kun har 1 spiller som er sat til offensiv, så har du også kun 1 spiller som primært vil tage de offensive løb. Dine playmakere og din angriber, vil i lige så høj grad være tilbøjelige til at gå ned i banen for at modtage bolden.
Og apropos dine playmakere, så finder jeg ikke dine kantspillere specielt egnet til denne rolle, da de er mere udpræget kantspillere, som skal udfordre deres direkte modstander, i stedet for at finde muligheder for at slå en "guldbold" af sted. Jeg mener hverken at de besidder de mentale egenskaber, eller de tekniske egenskaber for at udfylde denne rolle - i hvert fald ikke på PL niveau.
Hej Guldbrand,
Taktikken som jeg spiller med, Test Soton, er en taktik Wester forslog i forhold til jeg gerne vil spille 4-2-3-1
Her er forklaringen han kom med " Den ensomme angriber i offensiv rolle er rigtig svær at få til at fungere. Han bliver tit isoleret alene på toppen og modstanderen lukker tit hans dybe løb af. Derfor har jeg skiftet til en komplet angriber i support rolle. Mest fordi du har Osvaldo i truppen som sagtens kan løfte den opgave. Det kræver dog, at AMC tager flere offensive løb og derfor er han nu en offensiv midtbane i offensiv rolle.
Du mangler nogle klassiske kanter men du har mange AMC i truppen men vil ikke skifte tankegang for dig. Jeg har i stedet skubbet dine kanter en tak frem og i stedet for wing rollen som du ikke har spillere til, så prøver vi med playmakere derude. Lallana og Ramírez kan sagtens omskoles og rollen ville passe dem fint. Jeg vil klart bruge en højrebenet til AML og omvendt. Så de trækker mere centralt og sender dybe bolde til AC og AMC.
Nu er taktikken uden wings og derfor skal vi have mere kantspil fra holdets backs og derfor er wingbacks optimalt. Nogle som kommer rundt om dine AMRL, som nu trækker en smule mere ind centralt. Derfor får de også funktionen run wide with ball."
Da jeg selv er taktisk retarderet, Har du en taktik som du vil anbefale mig at prøve, må du meget gerne mikse en sammen for mig.
Jeg spillede sæsonen færdig fra dette save og blev fyret så er lettere irriteret
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #175:
11 Feb 2014, 12:03 »
En af principperne bag det taktiske panel, er at vi ikke ønsker at "lave arbejdet", så jeg vil helst undgå at begynde at instruere dig i hvordan du bør spille med Southampton - Ellers kan vi meget let risikere at der kommer massevis af forespørgselsr i denne tråd, som bare ønsker en taktik. Derfor har vi sat en grænse der hedder, at vi blot vil komme med indput.. Håber at du/i vil respektere dette..
Hvis du vil spille med playmakere på kanterne, så er de 2 du bruger nu, i hvert fald ikke løsningen (Zaha & Bakkali) Wester har ret i at du med Januzai, Afelly og D'Allessandro har spillere som typer er mere playmakere, så det er helt klart dem du skal anvende såfremt du ønsker at spille med playmakere.. Zaha og Bakkali er primært deciderede kantspillere...
Men hvis jeg var dig, så vil jeg enten ændre dine backs til alm. backs. Eller i det mindste bruge instruktionen der hedder "fald tilbage", da det virker til at du er meget udsat bag dine backs..
Edit
: Men generelt, vil jeg foreslå dig at tilføje nogle instruktioner, så du får en "rød tråd" i din taktik. Find ud af hvilke type fodbold du ønsker at spille, og så sæt de instruktioner du mener der passer.
F.eks. kan jeg forslå dig at spille i et højere tempo, med korte afleveringer da du har nogle dygtige tekniske spillere, som nemt kan spille i et højere tempo, hvilket også passer bedre i forhold til at sætte din angriber i scene...
«
Seneste Redigering: 11 Feb 2014, 12:09 af Guldbrand
»
manutdman
Førsteholdsspiller
«
Svar #176:
11 Feb 2014, 13:04 »
Hej andso 43
Prøv lave 2 taktikker med formationer 4-2-3-1 (hedder 4-5-1 i spillet med 2 wings)
Lav den ene til hjemmebane hvor du spiller kontrollerende, frit og du ved korte afleveringer og laver tempo så kan du styrer kampen.
På udebane lav samme formation men med mere kontra og mere direkte og højre tempo
Og en tredje formation kunne være "4-5-1" 4 forsvare 1 DM 2 CM 2 wings en angriber
mod de helt store hold er den rigtig god
KULLE
Ynglingespiller
«
Svar #177:
12 Feb 2014, 15:58 »
Hej!
Jeg er Wigan i mit save, og der går simpelthen aaaaaaalt for mange mål ind på mig, og jeg føler heller ikke jeg kan få scoret nogle.
Jeg spiller med en falsk 9'er på toppen og to indvendige angribere. Men jeg føler ikke den hjælper. Jeg spiller med kontra og stramt på udebane og hjemme bane er det kontrollerende og frit spil.
Det kunne være utrolig godt, hvis du tog et kig
http://www.sendspace.com/file/yxbwiq
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #178:
12 Feb 2014, 17:13 »
Citat af: KULLE 12 Feb 2014, 15:58
Hej!
Jeg er Wigan i mit save, og der går simpelthen aaaaaaalt for mange mål ind på mig, og jeg føler heller ikke jeg kan få scoret nogle.
Jeg spiller med en falsk 9'er på toppen og to indvendige angribere. Men jeg føler ikke den hjælper. Jeg spiller med kontra og stramt på udebane og hjemme bane er det kontrollerende og frit spil.
Det kunne være utrolig godt, hvis du tog et kig
http://www.sendspace.com/file/yxbwiq
Har lige taget et hurtigt kig på din taktik. For det første er du i starten af din første sæson, så dine spillere skal først og fremmest vende sig til at bruge din taktik, hvilket godt kan tage lidt tid.
For det andet, ville jeg ikke anvende Beausejour på en back position hvor han skal forsvare, eftersom han er mere en kantspiller, og hans force bestemt ikke ligger i det defensive.
Til at bygge videre på det med dine backs, virker det stridt modsat at have dem sat til at overlappe, samtidig med at have dem sat til forsvar. Hvis du vel benytte dig af overlap, vil jeg foreslå du laver dem om til wingbacks, Ellers skal du fjerne denne indstilling for at sikre dig at de forbliver defensivt.
Det næste der eventuelt kan være modsætninger, er Arbejd bolden ind i feltet, og spil i dybden. Hvis dine spillere skal spille hurtigt og direkte, som du har sat dem til, skal du fjerne det, med at de skal arbejde bolden ind i feltet. Dette får dine spillere, til at være tålmodige i opspillet, og derved sænker tempoet i dine angreb, når du spiller kontra. Endvidere ved kontra, kan der her påpeges at denne indstilling vil forsøge at have flere folk mellem bolden og dit eget mål, når modstanderen har den. Derfor vil dine spillere også være mere afventende. Dette harmonerer ikke med at du har dem til at skubbe højere op, samt chikanere modstanderen, da dette ville passe bedre hvis du vil spille med højt pres og hurtige genvindinger.
Det næste punkt du har er din indstilling med stramt. Hvis du skal spille stramt, skal du ikke have søg overlap med, ej heller vil jeg vælge at de skal være med udfoldende. Jo mere kreativitet du tillader dine spillere at have (i form af sådanne holdinstrukser og spiller instrukser), jo mere vil de afvige fra din taktik.
Det med hensyn til du ikke lave mål, er jeg lidt uforstående overfor. du har lavet 12 mål i 6 kampe, hvilket jeg ville betegne som ganske udmærket. Jeg oplever ofte at man gerne vil have angriberen til at bombe løs, som i FM13. Jeg ved ikke helt hvorfor, men i FM14 har jeg fundet det nemmere at få dine kantspillere til virkelig at lave mange mål, hvilket de også gør i dit tilfælde. For at få din angriber til at spille bedre, kunne du jo eventuelt vælge ham som en dybdeligende i support. Jeg har erfaringer med at Marc-Antoine Fortune spiller rimelig godt i denne rolle.
Jeg håber dette gav noget at tænke over, og forhåbentlig også hjælper dig med din taktik!
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
KULLE
Ynglingespiller
«
Svar #179:
12 Feb 2014, 17:30 »
Citat af: boxx0775 12 Feb 2014, 17:13
Har lige taget et hurtigt kig på din taktik. For det første er du i starten af din første sæson, så dine spillere skal først og fremmest vende sig til at bruge din taktik, hvilket godt kan tage lidt tid.
For det andet, ville jeg ikke anvende Beausejour på en back position hvor han skal forsvare, eftersom han er mere en kantspiller, og hans force bestemt ikke ligger i det defensive.
Til at bygge videre på det med dine backs, virker det stridt modsat at have dem sat til at overlappe, samtidig med at have dem sat til forsvar. Hvis du vel benytte dig af overlap, vil jeg foreslå du laver dem om til wingbacks, Ellers skal du fjerne denne indstilling for at sikre dig at de forbliver defensivt.
Det næste der eventuelt kan være modsætninger, er Arbejd bolden ind i feltet, og spil i dybden. Hvis dine spillere skal spille hurtigt og direkte, som du har sat dem til, skal du fjerne det, med at de skal arbejde bolden ind i feltet. Dette får dine spillere, til at være tålmodige i opspillet, og derved sænker tempoet i dine angreb, når du spiller kontra. Endvidere ved kontra, kan der her påpeges at denne indstilling vil forsøge at have flere folk mellem bolden og dit eget mål, når modstanderen har den. Derfor vil dine spillere også være mere afventende. Dette harmonerer ikke med at du har dem til at skubbe højere op, samt chikanere modstanderen, da dette ville passe bedre hvis du vil spille med højt pres og hurtige genvindinger.
Det næste punkt du har er din indstilling med stramt. Hvis du skal spille stramt, skal du ikke have søg overlap med, ej heller vil jeg vælge at de skal være med udfoldende. Jo mere kreativitet du tillader dine spillere at have (i form af sådanne holdinstrukser og spiller instrukser), jo mere vil de afvige fra din taktik.
Det med hensyn til du ikke lave mål, er jeg lidt uforstående overfor. du har lavet 12 mål i 6 kampe, hvilket jeg ville betegne som ganske udmærket. Jeg oplever ofte at man gerne vil have angriberen til at bombe løs, som i FM13. Jeg ved ikke helt hvorfor, men i FM14 har jeg fundet det nemmere at få dine kantspillere til virkelig at lave mange mål, hvilket de også gør i dit tilfælde. For at få din angriber til at spille bedre, kunne du jo eventuelt vælge ham som en dybdeligende i support. Jeg har erfaringer med at Marc-Antoine Fortune spiller rimelig godt i denne rolle.
Jeg håber dette gav noget at tænke over, og forhåbentlig også hjælper dig med din taktik!
Satans…. Nu kan jeg godt se det med de backs, det gav jo ingen mening. Jeg forstår det måske godt nu, hvis jeg var en back i det tilfælde ville jeg da rende forvirret rundt!
Jeg var måske nok bare for dun og naiv med at komme igang med spille, i stedet for at sætte mig ned og kigge på min taktik.
Sider:
1
...
10
11
[
12
]
13
14
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »