home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 282 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Dansk ligaudvidelse
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Dansk ligaudvidelse  (Læst 54574 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #30: 15 Jan 2014, 12:49 »

Nuuu tror jeg vi er ude i noget som ikke helt kan sammenlignes Opstemt

En ligaudvidelse som dette er megafedt, og man kan da sagtens vælge at spille med de øvrige LLM-regler - det er bare ikke LLM alligevel Wink

Men hvis det ikke kan sammenlignes så er det da lidt sjovt at du prædiker om 'the one true LLM'  Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #31: 15 Jan 2014, 12:54 »

Men hvis det ikke kan sammenlignes så er det da lidt sjovt at du prædiker om 'the one true LLM'  Opstemt

Hehe, jeg prædiker skam ikke - spiller ikke selv LLM. Det er såmænd bare for at undgå begrebsforvirring Smiley
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #32: 15 Jan 2014, 13:27 »

G00n har ret i at det ikke stemmer overens med den officielle definition af LLM, men dermed ikke sagt at det ikke er en fed udfordring at føre et serie 2 hold til success. Det vigtige her er vel ikke hvad det bliver kaldt, men at man synes det er en fed og sjov udfordring? :-)
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #33: 15 Jan 2014, 13:30 »

Helt sikkert, men hvor stammer den officielle definition fra? - Ikke for at være mere på tværs Grin men det er da meget interessant om det er noget der er blevet vedtaget i fællesskab, eller om det er en med 'magt' der har lagt linjen.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #34: 15 Jan 2014, 13:32 »

Helt sikkert, men hvor stammer den officielle definition fra? - Ikke for at være mere på tværs Grin men det er da meget interessant om det er noget der er blevet vedtaget i fællesskab, eller om det er en med 'magt' der har lagt linjen.

Det er fra det officielle LLM-underforum hos SI Games Smiley

http://community.sigames.com/forumdisplay.php/19-Lower-League-Managers
Logged



mbs77
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #35: 15 Jan 2014, 14:55 »

Hej DaSiimM
super fed udvidelse.

Har du mulighed for at ændre tilskuer antal for de manuelle oprettede fodbold klubber, så de automatisk ikke for 10.000 fans til hver kamp og ca. 1500 sæson kortholdere.

Bud 1) 200 fans og 10 sæson kortholdere. (afhængig af rækken)
Bud 2) ser på de omkring liggende byer/klubber (deres indbygger vs tilskuer)
Bud 3) median fra http://www.superstats.dk/tilskuere/ og divider antal tilskuer med 2 pr række. Se listen:

 Antal    Række
 7.140    super (median fra superstats.dk)
 3.570    1 div
 1.785    2 div
 892    kval
 446    Serie 1
 223    Serie 2
Logged

DaSiimM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #36: 15 Jan 2014, 15:09 »

Hej DaSiimM
super fed udvidelse.

Har du mulighed for at ændre tilskuer antal for de manuelle oprettede fodbold klubber, så de automatisk ikke for 10.000 fans til hver kamp og ca. 1500 sæson kortholdere.

Bud 1) 200 fans og 10 sæson kortholdere. (afhængig af rækken)
Bud 2) ser på de omkring liggende byer/klubber (deres indbygger vs tilskuer)
Bud 3) median fra http://www.superstats.dk/tilskuere/ og divider antal tilskuer med 2 pr række. Se listen:

 Antal    Række
 7.140    super (median fra superstats.dk)
 3.570    1 div
 1.785    2 div
 892    kval
 446    Serie 1
 223    Serie 2

Uhh ja, super god idé. Det vil da helt sikkert øge udfordringen en del, for dem der starter helt fra bunden af, og også skal opbygge en stabil fanskare. Det vil nok tage lidt tid, da der er, for at sige det mildt, SINDSYG MANGE KLUBBER! Men bevares, det er da noget der skal gøres, hvis databasen skal opretholde et nogenlunde virkelighedstro niveau.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #37: 15 Jan 2014, 18:12 »

Begrebet LLM er en måde at spille på, som bl.a. ikke tillader bruge af editor. At spille med et serie 1-hold er altså pr. definition ikke LLM, selvom det naturligvis er lower league Wink
Ja okay, det jo rigtig nok. Der er bare mange der bruger LLM om spil med små hold, men det rigtigt nok at der er en masse regler og sådan hvis det skal være helt rigtigt. Smiley
Logged

Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #38: 15 Jan 2014, 21:24 »

Uhh ja, super god idé. Det vil da helt sikkert øge udfordringen en del, for dem der starter helt fra bunden af, og også skal opbygge en stabil fanskare. Det vil nok tage lidt tid, da der er, for at sige det mildt, SINDSYG MANGE KLUBBER! Men bevares, det er da noget der skal gøres, hvis databasen skal opretholde et nogenlunde virkelighedstro niveau.

Jeg havde selv overvejet at ændre det, men da det er din database, så lader jeg dig om det Smiley Men.... hvis du nu vælger en liga, trykker ctrl A og vælger redigere på alle hold, så kan du faktisk gå ind og give dem alle samme gennemsnitligt tilskurer tal, sæsonkort, økonomi osv. så det skærer lige ned på tiden Smiley
Logged

mbs77
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #39: 16 Jan 2014, 20:24 »

Et ønske til godt stykke arbejde. Logoer/klub farver.
Alle de manuelle oprettede klubber har trøjer med farverne blå og hvide. Er der nogen planer om at tilpasse eller gøre dem varierende?
Tak for en fed database.
Logged

McDriver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #40: 17 Jan 2014, 14:03 »

Super godt arbejde DaSiimM!

Det ser super godt ud og håber, jeg kan få lov at spille som heltene fra Otterup  Thumbs Up
Mit eneste problem er, jeg ikke kan få det til at virke...

Nogen der kan hjælpe mig med at få det til at køre? Smiley
Enhver hjælp ville der blive sat stor pris på!

Og igen, super godt arbejde!

« Seneste Redigering: 18 Jan 2014, 17:57 af McDriver » Logged

traiz
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #41: 17 Jan 2014, 15:59 »

SUPER godt arbejde! Jeg er netop gået i krig med mit eget hold! Øernes FF for glory - Ses i Superligaen om.... nåååårh ja.... 15 år Opstemt

TAK!
Logged

TSG 1899 Hoffenheim

svanemuss
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #42: 23 Jan 2014, 18:15 »

Jeg har med succes ført Brønderslev IF hele vejen i 1. division, eller det vil sige det troede jeg. Men desværre rykker jeg ikke på fra 2. division, på trods af at jeg blev nummer 1. Jeg bliver bare ved med at stå som vinder, og der kommer ingen ny turneringsplan - kan det fixes, eller jeg fortabt? 
Logged

mbs77
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #43: 26 Jan 2014, 19:28 »

Jeg har med succes ført Brønderslev IF hele vejen i 1. division, eller det vil sige det troede jeg. Men desværre rykker jeg ikke på fra 2. division, på trods af at jeg blev nummer 1. Jeg bliver bare ved med at stå som vinder, og der kommer ingen ny turneringsplan - kan det fixes, eller jeg fortabt? 

Hej
kommer der heller ikke en ny kampplan med tiden, dvs at kampplanen først kommer på dagen når hvor den nye turnering starter...
evt. upload dit savegame så andre kan hjælpe dig.
Logged

skunkus
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dansk ligaudvidelse
« Svar #44: 28 Jan 2014, 15:13 »

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg gør galt?
Har prøvet at installere denne udvidelse, men når jeg prøver at starte et nyt spil siger den dette:
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010