home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #68 - Fra intet, til alt - Cambridge City(Gennemført)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: #68 - Fra intet, til alt - Cambridge City(Gennemført)  (Læst 66154 gange)
madsbrøns
Ynglingespiller

Sv: #42 (Status på første halvår) - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #165: 17 Jan 2014, 11:29 »

Tja, ord som kællinger, luder, fucking etc. er bare ikke et pænt sprog at læse og er som regel noget der altid holder mig væk fra blogs. At et "upassende" ord engang imellem fremkommer betyder ikke alverden, men når det gentager sig flere gange i samme tekst, så bliver det lidt trættende at læse.. Ens sprog og formuleringer har ofte meget at sige i forhold til hvor spændende en blog er..

Men din blog, dine regler.. men tag det op til overvejelse..   Wink

Jeg vil så melde i den modsatte ende. Jeg kan selvfølgelig ikke sætte spørgsmålstegn ved din holdning og din mening og jeg forstår udemærket godt hvad du mener.

MEN! Jeg synes bare, at charmen ved netop denne blog og det der gør den skiller sig ud, er netop sprogbruget. Jeg synes netop, at fordi han skriver fede hestepik el. så bliver den enestående! Det er da med til at gøre den sjov og interessant. Jeg siger ikke, at alle andre blogs hvor sproget måske er lidt mere sobert er uinteressante. Bestemt ikke! Cesc har måske den bedste blog vi har set herinde og der er sproget da om noget sobert.  Smiley Men den her blog har bare charmen ved det talte sprog! Der bliver ikke holdt igen og det er da fedt! Jeg mener kun at have set det én gang før herinde og det var TheX/Jordin Sparks/Tina Turner eller hvad fanden knægten nu hedder efterhånden!  Grin

Jeg håber det giver mening. Det er i hvertfald min holdning til det og den håber jeg også du vil tage med i overvejelserne.  Thumbs Up

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #166: 17 Jan 2014, 11:50 »

Jeg vil så melde i den modsatte ende. Jeg kan selvfølgelig ikke sætte spørgsmålstegn ved din holdning og din mening og jeg forstår udemærket godt hvad du mener.

MEN! Jeg synes bare, at charmen ved netop denne blog og det der gør den skiller sig ud, er netop sprogbruget. Jeg synes netop, at fordi han skriver fede hestepik el. så bliver den enestående! Det er da med til at gøre den sjov og interessant. Jeg siger ikke, at alle andre blogs hvor sproget måske er lidt mere sobert er uinteressante. Bestemt ikke! Cesc har måske den bedste blog vi har set herinde og der er sproget da om noget sobert.  Smiley Men den her blog har bare charmen ved det talte sprog! Der bliver ikke holdt igen og det er da fedt! Jeg mener kun at have set det én gang før herinde og det var TheX/Jordin Sparks/Tina Turner eller hvad fanden knægten nu hedder efterhånden!  Grin

Jeg håber det giver mening. Det er i hvertfald min holdning til det og den håber jeg også du vil tage med i overvejelserne.  Thumbs Up

Tak for kommentaren madsbrøns.

Jeg er også af den overbevisning, at rigtig mange godt kan lide mine udbrud jeg får i ny og næ - men omvendt kan det jo også være det skræmmer nogen væk.

Guldbrand  har ytret hans mening, og det er jeg glad for - det kan jo være der er mange som gerne vil følge Cambridge Citys vej til succes, men finder bloggen frastødende og derfor ikke følger med - og såfremt at der er mange andre som deler den, vil jeg så vidt mulig da også prøve at imødekomme det ved at måske skrive mere sobert

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #167: 17 Jan 2014, 12:20 »

Må også sige, at sproget også er en af de ting, der gør at jeg er vild med den her blog. Det er jo klart smag og behag, men ville da være ked af, hvis du tonede det ned Smiley

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #168: 17 Jan 2014, 12:44 »

Må også sige, at sproget også er en af de ting, der gør at jeg er vild med den her blog. Det er jo klart smag og behag, men ville da være ked af, hvis du tonede det ned Smiley

Tænkte nok det lige var i din boldgade, slambert!

Men jeg er glad for at høre, at folk godt kan lide den nuværende tilgang!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #169: 17 Jan 2014, 13:03 »

Tænkte nok det lige var i din boldgade, slambert!

Men jeg er glad for at høre, at folk godt kan lide den nuværende tilgang!

Det er lige mig!!! Wink

WittingB
Reserveholdsspiller

Sv: #42 - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #170: 18 Jan 2014, 13:20 »

Det er godt at høre :-)

WittingB
Reserveholdsspiller

Sv: #42 - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #171: 18 Jan 2014, 13:26 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan I synes fremtiden for Cambridge City skal blive. Skal vi være en klub af helt egen avl - eller udelukkende engelske spillere - skal jeg sætte nogle deadlines op med, hvornår holdet skal være sådan, og sådan?

Har I nogle ting I synes kunne være fedt at udføre? Så vil jeg begynde på det, når vi har etableret os i Premier League! Hvad siger I? Smid gerne en kommentar på hvilken drejning I synes kunne være sjovt at følge med I Smiley

darkalf
Manager

Sv: #42,5 (Hjælp mig:)) - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #172: 18 Jan 2014, 15:14 »

Sproget er måske lidt groft men det skal der også være plads til syntes jeg. Til dit spørgsmål om egn avl så helt klart men det kunne tage rimelig lang tid.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #173: 18 Jan 2014, 15:17 »

Hvordan er dine faciliteter?

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 18 Jan 2014, 15:27 »

De er kun "gode" selv jeg har opgraderet næsten hvert år i snart 10 år :p ja egen avl ville også skulle være meget langsigtet - men det er godt med målsætninger! Det holder på motivationen!

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #175: 18 Jan 2014, 15:31 »

Syntes sproget er fint, det passer i hvert fald til situationen Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #176: 18 Jan 2014, 16:00 »

Synes det kunne være spændende, men først efter PL er vundet første gang, så kan du gå igang med kun engeleske spillere, også derefter egen avl Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #177: 18 Jan 2014, 16:43 »

De er kun "gode" selv jeg har opgraderet næsten hvert år i snart 10 år :p ja egen avl ville også skulle være meget langsigtet - men det er godt med målsætninger! Det holder på motivationen!
Synes da klart du skal gå efter egen avl så!

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 18 Jan 2014, 17:47 »

Synes det kunne være spændende, men først efter PL er vundet første gang, så kan du gå igang med kun engeleske spillere, også derefter egen avl Smiley

Ja det kunne da være en idé - prøver så vidt muligt kun at erhveve engelske spillere nu - men der er mangel på de bedste synes jeg desværre.

Kunne der være andre udfordringer man kunne sætte igang? Udover få truppen helt engelsk og på sigt avl?

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #179: 18 Jan 2014, 17:50 »

Du kunne jo se om du kunne slå point rekorden i PL, det er ikke nogen nem opgaven. En ting der nok er endnu sværere vil være at slå antallet af mål på en sæson hvor du skal score mere end tre mål i gennemsnit pr. kamp.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010