home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #68 - Fra intet, til alt - Cambridge City(Gennemført)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: #68 - Fra intet, til alt - Cambridge City(Gennemført)  (Læst 66143 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: #39 - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #135: 15 Jan 2014, 12:45 »

Er helt enig med jer begge. Jeg dummede mig dog i morges og satte stemmen på PRL og EL, se det var en fejl, men havde lidt travlt.

Udover det, så er det fedt som du går efter talenter, det er noget det jeg selv savner lidt i mit save, men der kører jeg også med stramme tidsplaner jo. Synes du gør det på en fed måde, og måske kan du kvalificere dig til Europa gennem ligaen i år. Jeg tror faktisk lidt på det Smiley

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #136: 15 Jan 2014, 13:12 »

Er helt enig med jer begge. Jeg dummede mig dog i morges og satte stemmen på PRL og EL, se det var en fejl, men havde lidt travlt.

Udover det, så er det fedt som du går efter talenter, det er noget det jeg selv savner lidt i mit save, men der kører jeg også med stramme tidsplaner jo. Synes du gør det på en fed måde, og måske kan du kvalificere dig til Europa gennem ligaen i år. Jeg tror faktisk lidt på det Smiley

Hehe ;-D - Ja, talenter er jo vejen frem - især en situation som min, jeg kommer jo til at spille på dette save længe. Sidste gang med denne udfordring nåede jeg til 2040 el.lign. - Hvis jeg skal kunne kvalificere mig i form af ligaen, så skal den have hovedfokus - så kan jeg ikke rigtig spare de bedste op til FA Cup kampe.. Nu må vi se hvordan kampprogrammet bliver..!

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her

Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #137: 15 Jan 2014, 16:14 »

Virkelig spændende med din satsning Smiley Jeg er spændt på hvad du vælger!

Men vil også mene at du skal satse på PL og FA Cuppen, således at dine unge spillere kan få værdifuld erfaring i Liga Cuppen og de bedste i EL.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #138: 15 Jan 2014, 16:25 »

Fokus

Der vil blive fokuseret på FA Cuppen samt PrL.

Premier League vil have hoved fokus, og overgår alt andet, indtil jeg føler at jeg (måske) er kommet langt nok med FA Cup, for at rotere rundt i den ellers faste PRL trup - således vil jeg mindst til kvartfinalerne i FA Cuppen, før jeg disponere mine allestærkeste kræfter i FA Cuppen - og dog, så bliver det selvfølgelig taget ud af den kontekst, hvordan kampprogrammet er - såfremt jeg skal møde bøssetaber hold op til, så vil jeg selvfølgelig spare stjerne uanset.

League Cuppen, vil udelukkende bestå af reserver samt ungdimsholdet, og så må vi se hvordan det udvikler sig.

Europa Cuppen - Jeg vil udelukkende her gå efter nogle respektable resultater, og der vil blive roteret meget i EL truppen - så alle får erfaringer - jeg vil ikke satse på videre avancement pt.

Nu skal der studeres scouts reporter, og hvilke indkøb jeg vil foretage mig.

WittingB
Reserveholdsspiller

Sv: #40 - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #139: 15 Jan 2014, 18:24 »

Transfer overblik

Der er nu blevet færdiggjort 4 transfer, som alle kan gå ind og styrke førsteholds truppen, og skabe mere bredde - der vil formentlig ikke blive investeret yderligere, da mange af dem tærer på løn budgettet.

Forventningerne

Eftersom der er blevet styrket gevaldigt i forhold til tidligere, regner jeg stærkt med - at når vi nærmer os sæsonens afslutning, vil vi ligge i toppen af midten.

Jeg vil igen klappe mig på skulderen over et købs mandskab over uden lige - 2/4 af spillerne er kommet til transferfrit.

På linket kan man se de 4 nye spillere som er tiltrådt i Cambridge City - og jeg vil præsentere dem af vilkårlig rækkefølge

Shaun Crabbe - Shaun tiltråder til Cambridge på en 4 årige kontrakt, med mulighed for forlængelse af klubben. Shaun kommer på sigt til at skulle bevæge sig mellem center midt, eller på wingen. Fyren kan nemlig spille begge pladser på fornemste vis, dog med den rette træning, vil han kunne blive en super fløjspiller pga. han sindssyge hurtighed og acceleration. Shaun er det dyreste indkøb i år, og der blev betalt omkring 35.000.000,-

Aaron Aquialante - Den italienske winger som var ejet af Inter, men som aldrig har fået chancen, har bland andet været på låne ophold i Cardiff sidste sæson - hvor han virkelig tog PrL storm. Ham ser jeg meget frem til at prøve - og vil allerede nu også træne ham til position som venstre fløj.

Carlos Buiza - Tiltræder til en direkte styrke af holdets venstre midtbane, hvor den nuværende Gascoigne brillere, dog siger trænerne han potentiale er nået, hvorfor jeg kunne overveje snart at sælge ham. Buiza tiltræder ligeledes på en fri transfer

Maurinho - Måske den bedste signing i år - og han vil komme ind og styrke midtbanen med det samme - det tekniske overblik, samt afleveringerne der sidder lige hvor de skal - kommer Evans til at udnytte til masser af mål. Maurinho tiltråder også på en fri transfer!

Er meget spændt på den kommende sæson, og hvordan de nye folk bliver integreret i truppen.

Næste update

I næste update, vil man kunne se nærmere på, hvordan optakten har været, og om man har kvalificeret sig til Europa League - og selvfølgelig hvordan det går i hovedmålet Premier League - skal vi satse på en top 6 placering?

« Seneste Redigering: 15 Jan 2014, 18:46 af WittingB » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #140: 15 Jan 2014, 19:17 »

Gode indkøb Smiley Glæder mig til at hører om 2.sæson i PL!

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #141: 15 Jan 2014, 19:59 »

Bruger du stadig den samme 4-1-2-2-1 (4-5-1) som du lavede et indlæg om på et tidspunkt?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #142: 15 Jan 2014, 20:02 »

Jep, stort set samme taktik. Den er integreret overalt i Cambridge nu ungdom som seniors :-) - Har du prøvet på nogen lignede med dig LLM?

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #143: 15 Jan 2014, 20:07 »

Jep, stort set samme taktik. Den er integreret overalt i Cambridge nu ungdom som seniors :-) - Har du prøvet på nogen lignede med dig LLM?
Ikke lige i dette spil. Men prøvede i 2011 eller 12 kan ikke helt huske, at føre Luton Town til PRL og CHL pokaler! Thumbs Up det er den fedeste følelse Smiley Jeg tænkte bare på om man kunne se dine instruktioner?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #144: 15 Jan 2014, 20:35 »

Det kan du da sagtens få AndreasNord - jeg sender den til dig engang imorgen - men husk mig lige på det..

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #145: 15 Jan 2014, 20:42 »

Det kan du da sagtens få AndreasNord - jeg sender den til dig engang imorgen - men husk mig lige på det..
Fedt, tak.
Og virkelig fed blog, jeg følger fast uden så mange kommentarer! Thumbs Up

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #146: 15 Jan 2014, 20:58 »

Gode indkøb Smiley Glæder mig til at hører om 2.sæson i PL!

Godt at høre! Og jeg glæder mig til at spille den Smiley
Fedt, tak.
Og virkelig fed blog, jeg følger fast uden så mange kommentarer! Thumbs Up

Dejligt at høre Andreas Smiley

WittingB
Reserveholdsspiller

Sv: #41 - Fra intet, til alt - Cambridge City
« Svar #147: 16 Jan 2014, 10:17 »

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #148: 16 Jan 2014, 11:01 »

Glimrende start plus rigtigt gode transfers. Du har styr på pisset Champ Smiley

WittingB
Reserveholdsspiller

« Svar #149: 16 Jan 2014, 11:03 »

Ja det kører nogenlunde Smiley - Tjek 8 tv kampe allerede! Alle gerne underholdes af sådan en fantastisk manager!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010