home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 943 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fmf's alderspræsident
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Fmf's alderspræsident  (Læst 6021 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller

Fmf's alderspræsident
« : 15 Dec 2013, 21:18 »

Efter at have læst nyheder og tilhørende tråd, kom jeg i tanke hvor længe jeg egentlig har spillet manager og været inde på div forums.
Jeg husker ikke hvornår jeg blev medlem her og på fmd. Dog har jeg altid holdt mest af fmf's "faglighed" meget apropos må jeg dog tilslutte mig holdningen om at tonen er anderledes idag end for 5 år siden.

Dengang kan jeg huske jeg luftede tanke. Om et delt forum med et forum for "seniorerne" på +25, men fik 'en over næsen for det forslag:-).

Men al den reflektering, bragte mig frem til at jeg jo selv er en gammel dreng , der ha været med på cm siden. 93. Altså fra jeg var 13 til idag, hvor jeg jo så må være 33.

Jeg har haft meget svært ved at komme igang med fm14, trods det at jeg finder det yderst potentielt, nok mere end de sidste par år.
Jeg kan også tænke alderen har indhentet mig og gør at jeg ikke prioriterer det mere. Tiden har jeg faktisk (endnu - er vordende far ). Har ellers altid troet at fm skulle fælges med mig til graven.

For at få en rød tråd til overskriften, blev jeg nysgerrig på hvor gamle de ældste aktive fm'ere er?

Ved jeg ikke er præsidenten, men hvad er alder din alder tidsforbrug på fm?

Heckmann
Reserveholdsspiller

Sv: Fmf's alderspræsident
« Svar #1: 15 Dec 2013, 21:38 »

Der må sgu også komme en alder hvor computerspil ikke bør fænge mere. Når jeg ser en 40 årig mand sidde og spille computerspil, så føler jeg sgu en smule ynk. Han burde vægte andre ting højere såsom familie, karriere etc.

Sikke dog et dømmende indspark.

Hvad er forskellen på en 40 årig mand med karriere og børn, end en fyr på 28 med 2 børn og fast job? I min optik har en mand på 40 MÅSKE ældre børn, og kan derfor prioritere sin tid anderledes end en fyr på 28. Ikke sagt at en fyr på 40 ikke kan have travlt. Smiley Men ligemeget hvor gammel man er kan man vel differentiere sin tid alt efter hvad man har lyst til? Smiley

Ps: Jeg er 28. Har fast job og to børn. Jeg spiller masser af FM. Wink

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

JKJ
Gæst

« Svar #2: 15 Dec 2013, 21:54 »

Øhhh jeg er 41, er det et problem?

Så lang tid jeg kan få kabalen til at gå op med fruen, 2 børn på 1½ og 4½, sit 37 timers job, huset og haven bliver ordnet, venner og familie får den tid de skal have så kan jeg ikke se et problem med at jeg har rundet de 40.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 15 Dec 2013, 22:01 »

Jeg er 31, har barn, hus, job og bil, og spiller FM, GTA og FIFA når jeg nu engang har lyst til det. Det er afstressende, ligesom når jeg ser serier. Det kan jeg ikke se noget galt med.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 15 Dec 2013, 22:11 »

Hehe ganske sigende for mit indlæg, shit med lort dette indlæg allerede har medført.

Il Capitano - Ja det er da spot-on, at det er ynkeligt at spille en omgang manager som +30 årig, christ..

Jeg nævner ingen steder at jeg bruger mine aftner på manager. Jeg har andre ting at prioritere FØRST. Men at sætte sig efter en aftenvagt, hvor jeg har fri dagen efter, jo der kan jeg sagtens sætte mig on nyde et spil manager.

Ser du, jeg har fået en alder, hvor social netværk/kompetencer er fint udviklet. Uddannet mig og har fast arbejde. Vægter oplevelser højt. Dyrker en del motion for velvære og fornøjelse (Triatlet). Købt hus og istandsat dette. Børn på vej.. Jo jo jeg kan bruge min tid på andet, men jeg finder en afstresning med bla. en computer og ser du det som ynkeligt, ja så ved jeg sgu ikke hvad jeg reelt vil kalde ynkeligt. Handler det ikke mere om prioritering??

Brug du heller din tid på at opnå det samme istedet for at spil manager og spil manager når du har FORTJENT det, fremfor du ikke kan finde på andet eller kan andet?

Til jer andre, fantastisk at høre i stadig kan spille et omgang manager, hvor hyggen/nydelsen er drivkraften. Og lad os dag så holde alt muligt fnidder fnadder ude om en ret enkelt tråd, der kan umuligt være svært

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 15 Dec 2013, 22:26 »

Er selv ramt 36, har fået dobbelt op på sexaffald og har været både gift og skilt, så er åbenbart overkvalificeret til FMFreaks. Men hvorfor filan skulle man dog ikke have lov at spille en smule pc? Ungerne er blevet så store deres far er mindre underholdende end en bleg feminin "vampyr" (forstår bedre mænd på 40+ der spiller pc, end en der ser twilight), så det passer dem fint jeg forsøger at få succes med OB, i stedet for at tvinge dem til at hygge en lørdag aften.
Så hvis jeg har det fint med at spille pc, mens jeg passer min familie så kan folk vel holde deres mening for sig selv, det er da bedre end en på 36 der sidder og hiver streger og køber hel flasker til 20 årig trunter i et desperart forsøg på at holde sig unge.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

-KNM-
Manager

« Svar #6: 15 Dec 2013, 23:03 »

Så blev der ryddet lidt op igen. Hvis noget, der ikke skulle slettes er blevet det, undskylder jeg.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #7: 15 Dec 2013, 23:09 »

Jeg kunne stadigvæk godt tænke mig at høre de yngre brugeres mening om hvad de forventer jeg laver når jeg kommer hjem fra arbejde?!? Jeg er 37, har kone og to børn, hus og have, og et fast arbejde.

Veni, vidi, vici

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 15 Dec 2013, 23:10 »

Uanset alder, er det vel op til det enkelte individ at bestemme hvordan og hvorledes det vil benytte sin tid? Som teenager burde man mene at tiden burde spenderes med lektier, fest og teenage-cunt. Og som "voksen" burde tiden bruges på karriere, kone og unger. Men det er jo ikke alle der vælger det samme, og hvad end folk vælger det må bare man respektere. Det er trodsalt deres eget liv.

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9: 15 Dec 2013, 23:13 »

Jeg kunne stadigvæk godt tænke mig at høre de yngre brugeres mening om hvad de forventer jeg laver når jeg kommer hjem fra arbejde?!? Jeg er 37, har kone og to børn, hus og have, og et fast arbejde.
Jeg bliver 20 lige rundt om hjørnet, og jeg synes da klart, at du skal hygge dig med Football Manager, hvis du har lyst. Jeg kan ikke se noget sørgeligt i, at man spiller computerspil, når man er i fyrrerne.

darkalf
Manager

« Svar #10: 16 Dec 2013, 04:39 »

Fylder selv 31 om 13 dage og bruger ligesom mange af I andre " gamle" FM til at stresse af på når arbejde, konen og min søn på 5 år har trukket deres del af min energi. At min søn også godt kan lide manager er jo bare fedt for så kan han jo hjælpe den gamle med at sætte det vindende hold sammen.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 16 Dec 2013, 08:10 »

Det er klasse Darkalf;-)..
Blir skægt når min søn når den alder;-). Incl slettede indlæg, må alderspræsidenten so far være 39 år, hvis ikke jeg tager fejl. Men hvor kunne det være cool med en +50:-)

darkalf
Manager

« Svar #12: 16 Dec 2013, 08:41 »

JKJ er 41 så han må være kandidat til titlen som ældeste spiller

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 16 Dec 2013, 08:48 »

Jeg har respekt for dem, som "tør" at spille selvom de kommer lidt op i årene. Det må af mange anses som værende fjollet hvis man spiller computer når man er 30+, og det kan man vel godt forstå. De fleste ældre har vel næppe spillet computer/spillemaskiner som vi andre har siden vores barndom, og er derfor mere fordomsfulde. Jeg synes det er fedt med ældre på banen, da scenen er godt fyldt af uforstående og mildest talt dybt irriterende møgunger.

Jeg tænker med stor glæde tilbage på da jeg spillede Counter-Strike for en 5-6 år siden. Her spillede jeg fast hver dag med en herre, som lige havde rundet 60 år da jeg mødte ham - Gode tider Smiley

Jeg er forresten selv 25 år Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #14: 16 Dec 2013, 09:05 »

Det er da først nu jeg har tiden til at nørde. Førhen i mine 20ere sad jeg sq ikke derhjemme foran skærmen, det er jeg ligesom "tvunget" til nu, eftersom jeg har børn.

Var det bedre hvis jeg sad med en frimærkesamling eller gloede TV2 Charlie?

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010