home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1155 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Fmf's alderspræsident
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Fmf's alderspræsident  (Læst 6007 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Fmf's alderspræsident
« Svar #30: 18 Dec 2013, 13:28 »

Hvornår er man gammel? Hvornår er man for gammel til at bruge computeren til underholdning i form af f.eks. FM? Er det ikke bare det nye sort at gamer generationen bliver ældre og ældre..

Jeg er selv 27, arbejder som pædagog på et socialpsykiatrisk bosted og jeg er sgu glad for at bruge tid foran skærmen for at koble af og lade op. Det tager dog ikke alt min tid og der er selvf. plads til træning, venner, familie osv.. Jeg har ingen planer om at lade FM, GTA, Diablo osv. gå på pension bare fordi 30 ligger på lur lige rundt om hjørnet.. Det handler bare om prioritering Thumbs Up

Bare roligt, du kan sagtens spille de næste mange år... men må indrømme at jeg er blevet "langsommere" til de der 3d skydespil... der kan jeg ikke følge med.

Har selv arbejdet med social psykiatri i mange år og netop min glæde og kendskab til spil var en fordel for flere af vores brugere og derigennem fik jeg skabt meget kontakt idet vi kunne mødes på neutral område og i et niveau hvor den "professionelle" nødvendigvis ikke var den bedste.

YNWA

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 18 Dec 2013, 14:26 »

35 år her, jeg bliver 36 om et par uger... Jeg har spillet manager siden den spæde start og har ikke tænkt mig at stoppe. Jeg har kæreste, som bliver til kone til sommer, og to piger på henholdsvis 1½ og 5. Jeg er, som nogen ved, panserbasse og arbejder derfor med skæve tider. Det giver mig en del alenestunder, så når alle pligter er klaret bliver FM hentet frem. Mit arbejder kan være utrolig psykisk udfordrende og jeg nyder at stresse af med en gang manager og god kaffe i koppen.

Cykling på landevej er også en del af min måde at stresse af på, men jeg nyder virkelig at fordybe mig i FM. Specielt når kæresten sidder og glor reality mens hun lystigt plaprer løs om programmet. Jeg fatter hat af det og lytter slet ikke efter, jeg er HELT væk i spillet. Hun fatter så til gengæld hat af FM, så er det godt vi kan mødes på halvejen til en gang Breaking Bad Smiley

Jeg køber hvert år PCM, FIFA og FM. Jeg er fløjtende ligeglad med alder og gør det fordi jeg kan li det. Jeg kan dog godt irritere mig over når jeg en formiddag har (mis)brugt et par timer mere end jeg havde regnet med, fordi spillet simpelthen fangede mig liiiidt for godt. Men det hører med og er ikke noget en buket røde roser ikke kan klare Wink

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #32: 18 Dec 2013, 15:17 »

Jeg er 32 år. gammel, bor sammen med mine 2 bonus drenge og min kone.

Spiller FM, og spiller meget FM med min ældste søn på 11 år., som også er helt fanget af FM Smiley Det er da super, altid godt at lave noget sammen.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

cartoon
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 18 Dec 2013, 15:56 »

37 år her og har spillet siden det første manager spil kom på markedet for 20 år siden.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010