home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2014
| | | |-+  VM 2014 - Grupper
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: VM 2014 - Grupper  (Læst 15481 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
VM 2014 - Grupper
« : 09 Dec 2013, 20:50 »

Så er grupperne til VM 2014 trukket.



Hvad synes du om dem? Og hvilken gruppe glæder du dig mest til?
Logged


Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #1: 09 Dec 2013, 20:54 »

Syntes gruppe B ser underholdene ud Opstemt og er spændt på at se om Chili kan give de to finalister ved forrige VM modstand,
og så kunne jeg forstille ig at England vil få det svært i gruppe D.

Hvem har i som favorit nationen til at vinde titlen? jeg har selv Brasilien
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #2: 09 Dec 2013, 20:54 »

Hvad der mest springer mig i øjnene er Grækenlands lodtrækningsheld, igen, igen. Det kunne have været bedre for dem, men det kunne i den grad også have set sværere ud.

Gruppe B glæder jeg mig meget til, ville være så godt hvis Chile kunne snyde Holland. Synes derudover det ligner en tidlig exit til England.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #3: 09 Dec 2013, 20:56 »

Hvad der mest springer mig i øjnene er Grækenlands lodtrækningsheld, igen, igen. Det kunne have været bedre for dem, men det kunne i den grad også have set sværere ud.

Gruppe B glæder jeg mig meget til, ville være så godt hvis Chile kunne snyde Holland. Synes derudover det ligner en tidlig exit til England.

Lodtrækningsheld? De er da med afstand det 4.bedste hold i den pulje, og går de videre der er det et mindre mirakel.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #4: 09 Dec 2013, 21:04 »

Jeg glæder mig mest til at England-Italien, som er mine to absolutte favorithold udover Danmark. Jeg tror selvfølgelig på, at de begge to går videre, selvom Uruguay er et rigtig godt landshold.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #5: 09 Dec 2013, 21:05 »

Lodtrækningsheld? De er da med afstand det 4.bedste hold i den pulje, og går de videre der er det et mindre mirakel.
Japan er et dårligere hold end Grækenland. Colombia synes jeg er lidt en ukendt størrelse. Tror det kan gå begge veje for dem, og de er i hvert fald under ingen omstændigheder det sværeste hold fra pot 1. Elfenbenskysten bliver en hård nød at knække, men de har skuffet flere slutrunder i træk nu.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #6: 09 Dec 2013, 21:09 »

Grækenland er stadig det individuelt dårligste landshold, og jeg tvivler på de endnu engang kan leve på deres struktur defensivt, når de atter står overfor stærkere modtstandere..

Japan er ekstremt undervurderet. Jeg glemmer aldrig hvordan de rev DK fra hinanden i 2010. Vi blev udspillet.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #7: 09 Dec 2013, 21:14 »

Jeg tror (og håber) at Grækenland får slag i samtlige kampe.

Ellers skal jeg selvfølgelig følge mit andet hjemland, England, i en svær gruppe. Præstationerne skal i hvert fald oppes noget hvis man skal videre fra gruppen, men det bliver de forhåbentlig også. En 2. plads efter Italien må være opnåeligt.

Og så skal det selvfølgelig blive interessant at se om Belgien kan leve op til hipster-outsider-værdigheden.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #8: 09 Dec 2013, 21:16 »

Nu hvor Island ikke kom med, ved jeg sgu ikke hvem jeg skal holde med.

Måske Australien.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #9: 09 Dec 2013, 22:02 »

Men jeg vil klart mene at Grp. D er en den mest spændende gruppe, hvor hvis I spørger mig, har de 3 mest ligeværdige favoritter til gruppen.

Fra min optik er Grp. A og Grp. B så godt som lukket, så det bliver ikke alt for spændende. Det bliver Brasiliens B-hold der triller de andre, også smutter Mexico videre som 2'er. I grp. B Ryger Spanien og Holland videre, med mindre Hollænderne glemmer potten.. men den er nok ikke så dyr igen at få fat på i Brasilien.

Grp C er også en spændende gruppe, hvor jeg tror Grækenland får det rigtigt svært, men imellem Elfenbenskysten og Colombia kan det blive fugl eller fisk, vi kommer til at se Shinji i sit livs form under denne slutrunde, og Japan kommer sikkert videre.

Grp E er åben omkring 2. pladsen, Frankrig sikkert videre, men derefter kan det blive fugl eller fisk.

Grp F. er en gruppe der kunne udvikle sig til en af de mest spændende, Argentina skal nok trille sig igennem, spørgsmålet er mest bare hvor stor en rolle Dzeco kan komme til at betyde, og måske de kan tage en sejr imod Nigeria, og vupti de er videre som 2'er.

Grp G frygter jeg bliver en kedelig affære, hvor vi ser 2 stærke hold ryge ud, her tænker jeg på Ghana og USA. Hvor Tyskland nok skal komme videre, men spørgsmålet omkring Portugal er dog også stærkt afhængigt af Ronaldo er i form, for hvis han ikke er det, så kommer de til at miste mange mål. Også er det en åben gruppe.

Grp H. Belgien er sikkert videre, men vi har 3 hold der i min optik kan spille med om 2. pladsen, da jeg ikke mener at Rusland har stabiliteten. Men hvis de tager en sejr over Belgien, så er det en fuldstændig åben gruppe, dog tror jeg ikke på at Sydkorea og Algeriet kan tage en sejr over Belgien, så Belgien brude være videre.
Tror dog på at Sydkorea kan snubbe det længste strå ibland Rusland, Algeriet og Sydkorea.

Favoritten: Må vel være Del Bosques tropper, Spanien der er VM mestre, og både vice EM mestre og EM mestre Peace
« Seneste Redigering: 09 Dec 2013, 22:13 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #10: 09 Dec 2013, 22:06 »

VK du glemmer de kom i semi finalen Peace
Hvem kom i semi-finalen, i hvad?
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #11: 09 Dec 2013, 22:07 »

Lodtrækningsheld? De er da med afstand det 4.bedste hold i den pulje, og går de videre der er det et mindre mirakel.

Mirakel er måske så meget sagt. Jeg synes at gruppen ser ret jævnbyrdig ud, og ligner bestemt en gruppe, hvor intet er afgjort før det sidste fløjt. Jeg glæder mig selvsagt til at følge navnlig den gruppe.

Grupperne A, B og D ser også ret spændende ud, E-H not so much. Der kommer næppe megen spændende eller overraskelser i de fire grupper.
Endvidere glæder jeg mig til at følge Bosnien, som jeg synes har et ret spændende hold, og som samtidig er havnet en overkommelig gruppe ift. at gå videre til play-off.

Grækenland all the way! Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #12: 09 Dec 2013, 22:35 »

Første gang i lang tid er Spanien ikke min forhåndsfavorit. Brasilien er min forhåndsfavorit pga Confederations Cup Finalen, hvor de udspillet Spanien og at de er på hjemmebane.

Jeg holder med Messi/Argentina og håber og tror på at de kan gå hele vejen Smiley
« Seneste Redigering: 09 Dec 2013, 22:57 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #13: 09 Dec 2013, 22:39 »

Japan er ekstremt undervurderet. Jeg glemmer aldrig hvordan de rev DK fra hinanden i 2010. Vi blev udspillet.
wow ja et bedrift! At udspille mægtig Danmark Tunge dog udspillet Armenien os dobbelt så meget Grin funny
« Seneste Redigering: 09 Dec 2013, 22:52 af Messi1987 » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Grupper
« Svar #14: 09 Dec 2013, 22:42 »

Argetina ser ud til at gå en walkover gruppe i møde. Det bliver ikke de store problemer for dem.

Derudover tror jeg sagtens at Uruguay kunne gå hen og hive en 1. plads hjem i Gruppe D, hvor England og Italien formodentlig nok kommer til at slås om andenpladsen. Costa Rica og Oviedo tror jeg ikke, vi skal forvente os meget af.
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010