home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  De stribede
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: De stribede  (Læst 12558 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De stribede
« Svar #30: 16 Dec 2013, 11:39 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De stribede
« Svar #31: 16 Dec 2013, 16:58 »

Jeg glemte faktisk at tilføje, at både reserverne og U-19 holdet vandt deres respektive ligaer. Specielt U-19 holdets succes glæder mig, da jeg jo satser meget på egne talenter..   Peace
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De stribede
« Svar #32: 16 Dec 2013, 17:00 »

Ganske fin sæson, ærgerligt at du ikke kunne vinde mesterskabet for 2. gang i streg Peace
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De stribede
« Svar #33: 16 Dec 2013, 17:04 »

Ganske fin sæson, ærgerligt at du ikke kunne vinde mesterskabet for 2. gang i streg Peace

Endnu mere ærgerligt, at jeg ikke formåede at kvalificere mig til europæisk bold. Danmark rasler ned af ranglisten, og bliver snart overhalet af nationer som Liechtenstein. Det er helt absurd, så få point de danske hold har hevet hjem..   Græder

Så jeg er overbevist om at min deltagelse, ville hjælpe gevaldigt på det. I stedet kommer et hold som Hobro med, og det får næppe nogen positiv effekt.


Koefficient listen 
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De stribede
« Svar #34: 17 Dec 2013, 20:52 »

Bloggen stopper desværre her.. Som de fleste nok er klar over, så prioritere jeg realismen utrolig højt, derfor er det også ødelæggende for mig, når stillingen ser sådan ud efter 17 kampe..

Det er altså de forsvarende mestre, der samtidigt har et lønbudget der er dobbelt så stor som nogen anden dansk klub...

Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De stribede
« Svar #35: 18 Dec 2013, 09:17 »

Hvad sker der for det der.. Ærgeligt du stopper bloggen, det var god læsning. Starter du noget nyt eller?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De stribede
« Svar #36: 18 Dec 2013, 10:00 »

Hvad sker der for det der.. Ærgeligt du stopper bloggen, det var god læsning. Starter du noget nyt eller?

FCK har godt nok været meget svingende i mit spil, men ligefrem at ligge sidst midt i sæsonen, det er bare lidt for urealistisk for min smag. Desuden syntes jeg at de laver nogle besynderlige indkøb, og ikke mindst trænervalg - Mener at Lars Søndergaard overtog efter Ståle - Hvilket nok aldrig kunne ske IRL.

Så spillet er desværre ikke helt så realistisk på det punkt - Eller i hvert fald ikke lige i mit save.


Om jeg starter en ny blog, afhænger af om jeg kan finde et nyt spændende hold at være.. Egentlig kunne jeg godt tænke mig at lave en blog, der ligger stor vægt på det taktiske. Men jeg tror det bliver meget svært at lave en ordentlig taktik blog..  Ubeslutsom
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De stribede
« Svar #37: 18 Dec 2013, 11:04 »

Ja det er lidt underligt. Men selvfølgelig nok noget at gøre med en elendig træner. Man har jo set klubber med kæmpe budgetter rykke ned pga. en elendig træner - og det virkelig da også til - i år - at FCK ville risikere nedrykning inden man tog den rette beslutning som at fyre Ariel
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De stribede
« Svar #38: 18 Dec 2013, 11:13 »

Ærgeligt bloggen stopper. Håber du finder på noget nyt snarligt Smiley
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De stribede
« Svar #39: 20 Dec 2013, 04:45 »

En skam bloggen stopper. Lars Søndergaard har overtaget Brøndby i min blog og det har héller ikke virket alt for godt for dem.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: De stribede
« Svar #40: 20 Dec 2013, 09:16 »

Ærgeligt bloggen stopper. Håber du finder på noget nyt snarligt Smiley

Jeg har faktisk allerede noget i støbeskeen, så der går måske ikke alt for længe, inden i ser til noget nyt fra mig..   Wink

En skam bloggen stopper. Lars Søndergaard har overtaget Brøndby i min blog og det har héller ikke virket alt for godt for dem.

Man skulle tro, at klubber som FCK og Brøndby ville gå efter nogle lidt højere profilerede trænere, end en Lars Søndergaard. Så alene der mener jeg også at spillet er urealistisk, hvilket er en stor skam. Men jeg kunne godt tænke, at det har noget med klubbernes økonomi at gøre, og at de har svært ved at købe andre trænere fri/betale deres løn.. Men come on, Lars Søndergaard til FCK? - Ain't gonna happen!

Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010