home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)  (Læst 22683 gange)
ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #15: 10 Nov 2013, 21:56 »

Efter at have prøvet med nogle danske 2. divisionsklubber med meget begrænset succes, tænkte jeg at jeg hellere måtte prøve noget nemt, så jeg kunne få lidt succes, og derfor valgte jeg altså Real Madrid som klubben der skulle styres.

Jeg er lige blevet færdig med min anden sæson for Real Madrid, og jeg har haft nogenlunde succes i begge sæsoner uden jeg dog har opnået præcis hvad jeg vil.

I førte sæson endte ligaen sådan her:


Yderligere vandt jeg pokalen og kom til Champions League finalen hvor det desværre blev til et knebent nederlag mod Chelsea.

I anden sæson røg jeg ud mod Bayern München i kvartfinalen efter ellers at have fået 1-1 på udebane, men på Santiago Bernabeu svigtede holdet og det blev til et 2-1 nederlag. Pokalen blev endnu en gang vundet, men ligaen blev ikke vundet da den endte sådan her 

Af indkøb har jeg købt Timo Werner og ellers en del regens i anden sæson.
Logged

Manchester United just arrogant, not better

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #16: 11 Nov 2013, 01:52 »

2. sæson netop overstået med Real. Hvad der skete i 1. sæson kan læses på forrige side. Har solgt stort ud i truppen, og handlet en del reserve/breddespillere til billige penge samt et par forstærkninger til start 11'eren:



Af indkøbene var det kun Nastasic og Gundogan der var tiltænkt en plads i start 11'eren. Peruzzi og Shaw er fremtidens backer, og har begge ageret reserve for hhv. Ramos og Marcelo. Rouviere er et regen, og som den eneste spiller var han 5 stjerner i potentiale af min talentspejder. Derfor ville jeg have ham, og det løb lidt op, men han har udviklet sig pænt, og har fået et par kampe på førsteholdet. Milner, Romeu og Carroll er alle købt for at styrke bredden på midten. Ingen af dem har fået nævneværdig spilletid. Milner med 5 startere og 12 indhop i hele sæsonen. Romeu med 4 startere og 6 indhop, og Carroll med 4 startere og 2 indhop. Diego Reyes er blevet købt som god breddespiller, men har været lejet til FCP i hele sæsonen, som en del af købsaftalen.

Jeg har haft godt gang i svingdøren, og flere store navne er skiftet. Pepe spillede ellers en fremragende 1. sæson for mig, men med både Balanta og Nastasic hentet til klubben, så var der ikke plads til ham. Coentrao blev solgt for at frigøre lidt midler til mit køb af Shaw. Lewandowski spillede en meget skuffende 1. sæson, og fik det dobbelte af hvad jeg gav for ham. Samtidig ville det også betyde mere spilletid til Jese. Modric blev solgt efter en dårlig sæson, og fordi jeg har mange bedre midtbanespillere. Carvajal og Casemiro var begge yderste reserver, og de blev begge solgt til gode penge.

Til sæsonen: Startede sæsonen ud med en 6-0 sejr ude mod Sevilla, og fulgte op med den samlet 4-1 over Barcelona i Super cuppen. Slog i min 2 ligakamp Barca 1-0 hjemme, og vandt efterfølgende over Malaga, inden jeg rendte ind i et 2-0 nederlag ude mod Valencia. Vandt de efterfølgende kampe indtil 10. runde, hvor jeg tabte 2-0 ude mod Villareal. Nederlaget blev så efterfulgt af 11 sejre, inden en uafgjort mod Malaga ude. Spillede i de resterende kampe en uafgjort og tabte en, og vandt så resten. Vandt derfor også ligaen suverænt, med 101 point mod Barcelonas 84 på andenpladsen. 33-2-3 blev statistikken, og havde en målscorer på 112-21. Vandt også den pokaltuneringen. I CHL gik jeg videre i gruppen, men kun som 2'er efter CSKA. Slog Celtic 7-3 samlet, og mødte Benfica i kvartfinalen, som jeg slog 2-0 samlet. I semien ventede Marseille, som jeg vandt 2-1 over samlet. I finalen stod jeg så overfor Chelsea. Ronaldo bragte os hurtigt foran, og havde flere store chancer inden Mata i 91 udlignede. Kampen gik helt til straffe, hvor jeg brænder de tre første, men Chelsea scorer på deres. Bittert nederlag!





For lige at vise hvor suveræn vi var i ligaen:





Samlet set en fantastisk sæson, hvor alle spillere sprudlede. Ligesom 1. sæson gik holdet desværre lidt ned i kadence mod slutningen. Min bedste spiller var uden tvivl Ronaldo. Har aldrig nogensinde i hele min FM tid haft en så god sæson med en spiller. Har godt nok før haft spillere med et højere snit. Havde i FM13 en karriere med LFC, hvor mine forsvarsspillere sæson efter sæson spillede med over 8 i snit. Synes dog at han stats taler for sig selv! 43 mål i 32 kampe i ligaen, og så også små 20 assist, med en snit på 8,32 i ligaen. I alt blev det til 59 mål i 53 kampe, samt 24 oplæg, og en samlet snit på 7,96. Han vandt også årets spiller.



Er lidt i tvivl om hvor lang tid Ronaldo holder. Han får en GIGA løn, og er faldet lidt i stats efter et par skader. Han spille frontangriber, men er ved at omskole Bale til at kunne spille den position, og regner med at brug Bale helt fremme om et par sæsoner.

Logged

Liverpool F.C

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #17: 11 Nov 2013, 12:59 »

Hvis han score så mange mål som på SC, så kan han vel godt holde noget tid endnu Wink

Men hvordan bruger i Ronaldo på OMV?
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #18: 11 Nov 2013, 13:57 »

2. sæson netop overstået med Real. Hvad der skete i 1. sæson kan læses på forrige side. Har solgt stort ud i truppen, og handlet en del reserve/breddespillere til billige penge samt et par forstærkninger til start 11'eren:



Af indkøbene var det kun Nastasic og Gundogan der var tiltænkt en plads i start 11'eren. Peruzzi og Shaw er fremtidens backer, og har begge ageret reserve for hhv. Ramos og Marcelo. Rouviere er et regen, og som den eneste spiller var han 5 stjerner i potentiale af min talentspejder. Derfor ville jeg have ham, og det løb lidt op, men han har udviklet sig pænt, og har fået et par kampe på førsteholdet. Milner, Romeu og Carroll er alle købt for at styrke bredden på midten. Ingen af dem har fået nævneværdig spilletid. Milner med 5 startere og 12 indhop i hele sæsonen. Romeu med 4 startere og 6 indhop, og Carroll med 4 startere og 2 indhop. Diego Reyes er blevet købt som god breddespiller, men har været lejet til FCP i hele sæsonen, som en del af købsaftalen.

Jeg har haft godt gang i svingdøren, og flere store navne er skiftet. Pepe spillede ellers en fremragende 1. sæson for mig, men med både Balanta og Nastasic hentet til klubben, så var der ikke plads til ham. Coentrao blev solgt for at frigøre lidt midler til mit køb af Shaw. Lewandowski spillede en meget skuffende 1. sæson, og fik det dobbelte af hvad jeg gav for ham. Samtidig ville det også betyde mere spilletid til Jese. Modric blev solgt efter en dårlig sæson, og fordi jeg har mange bedre midtbanespillere. Carvajal og Casemiro var begge yderste reserver, og de blev begge solgt til gode penge.

Til sæsonen: Startede sæsonen ud med en 6-0 sejr ude mod Sevilla, og fulgte op med den samlet 4-1 over Barcelona i Super cuppen. Slog i min 2 ligakamp Barca 1-0 hjemme, og vandt efterfølgende over Malaga, inden jeg rendte ind i et 2-0 nederlag ude mod Valencia. Vandt de efterfølgende kampe indtil 10. runde, hvor jeg tabte 2-0 ude mod Villareal. Nederlaget blev så efterfulgt af 11 sejre, inden en uafgjort mod Malaga ude. Spillede i de resterende kampe en uafgjort og tabte en, og vandt så resten. Vandt derfor også ligaen suverænt, med 101 point mod Barcelonas 84 på andenpladsen. 33-2-3 blev statistikken, og havde en målscorer på 112-21. Vandt også den pokaltuneringen. I CHL gik jeg videre i gruppen, men kun som 2'er efter CSKA. Slog Celtic 7-3 samlet, og mødte Benfica i kvartfinalen, som jeg slog 2-0 samlet. I semien ventede Marseille, som jeg vandt 2-1 over samlet. I finalen stod jeg så overfor Chelsea. Ronaldo bragte os hurtigt foran, og havde flere store chancer inden Mata i 91 udlignede. Kampen gik helt til straffe, hvor jeg brænder de tre første, men Chelsea scorer på deres. Bittert nederlag!





For lige at vise hvor suveræn vi var i ligaen:





Samlet set en fantastisk sæson, hvor alle spillere sprudlede. Ligesom 1. sæson gik holdet desværre lidt ned i kadence mod slutningen. Min bedste spiller var uden tvivl Ronaldo. Har aldrig nogensinde i hele min FM tid haft en så god sæson med en spiller. Har godt nok før haft spillere med et højere snit. Havde i FM13 en karriere med LFC, hvor mine forsvarsspillere sæson efter sæson spillede med over 8 i snit. Synes dog at han stats taler for sig selv! 43 mål i 32 kampe i ligaen, og så også små 20 assist, med en snit på 8,32 i ligaen. I alt blev det til 59 mål i 53 kampe, samt 24 oplæg, og en samlet snit på 7,96. Han vandt også årets spiller.



Er lidt i tvivl om hvor lang tid Ronaldo holder. Han får en GIGA løn, og er faldet lidt i stats efter et par skader. Han spille frontangriber, men er ved at omskole Bale til at kunne spille den position, og regner med at brug Bale helt fremme om et par sæsoner.



Du må enten køre med en SERIØS ond taktik, eller også så spiller du spillet på en lidt anden måde end de fleste gør.  crazy

Hvad var det, 43 mål i 30+ kampe i ligaen? Det er jo hjernedødt!

Hvis det er reelt, hvordan kan du så end overveje at smide ham væk?
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #19: 11 Nov 2013, 18:01 »

Du må enten køre med en SERIØS ond taktik, eller også så spiller du spillet på en lidt anden måde end de fleste gør.  crazy

Hvad var det, 43 mål i 30+ kampe i ligaen? Det er jo hjernedødt!

Hvis det er reelt, hvordan kan du så end overveje at smide ham væk?
Overvejer heller ikke at smide ham væk. Hans kontrakt udløber i 2018, og til den tid er han 33. Han har haft lidt skader, og mistet nogle stats ved det. Er han stadig god der, så bliver han selvfølgelig!  Thumbs Up

Bruger ham i front som komplet angriber. Brugte i den 1. sæson Lewandowski, som scorede 1 mål i hver 2 kamp ca, mens Ronaldo score +1 i snit, og lægger op til mål i hver anden kamp. Kan ikke svare dig på hvorfor han er så vild.

Edit: Han ligger lige nu med 18 mål og 8 oplæg i 11 startere og med et indhop i 3. sæson.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2013, 18:06 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #20: 12 Nov 2013, 00:02 »

Så er 3. sæson afsluttet. Har ikke lige tid til at skrive om den nu, men vil da lige vise hvordan Ronaldo klarede sæsonen  Opstemt



79 mål og 40 assist!!  Shockeret
Logged

Liverpool F.C

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #21: 12 Nov 2013, 00:41 »

Så er 3. sæson afsluttet. Har ikke lige tid til at skrive om den nu, men vil da lige vise hvordan Ronaldo klarede sæsonen  Opstemt



79 mål og 40 assist!!  Shockeret

 Shockeret Tror godt nok det er det vildeste jeg har set i FM!
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #22: 12 Nov 2013, 00:53 »

Så er 3. sæson afsluttet. Har ikke lige tid til at skrive om den nu, men vil da lige vise hvordan Ronaldo klarede sæsonen  Opstemt

79 mål og 40 assist!!  Shockeret

Ja, det er vilde tal. Og det sjove er at hvis CR7 fortsætter i samme tempo IRL så når han 81 mål denne sæson Opstemt
Hvis altså Real klarer sig så godt at de kommer til at spille 58 kampe som CR7 har gjort hos dig.

Messi nåede "kun" 73 mål og 29 assists i 60 kampe i sæsonen 11/12. Opstemt


Shockeret Tror godt nok det er det vildeste jeg har set i FM!

På tide FM blev lidt realistisk  funny
« Seneste Redigering: 12 Nov 2013, 00:56 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #23: 12 Nov 2013, 01:49 »

Bruger en taktisk fra jeg har hentet fra FM-Base: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=8147
Logged

Liverpool F.C

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #24: 12 Nov 2013, 10:24 »

Bruger en taktisk fra jeg har hentet fra FM-Base: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=8147



DUDE! "Barcelona Tiki-Taka".. Det er klart et no go!  Rullende Øjne selv hvis Ronaldo lavede 100+ mål med den taktik, så er det jo direkte blasfemi!  Sur
Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #25: 12 Nov 2013, 10:44 »

Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #26: 12 Nov 2013, 12:44 »

Mit hold har en sjov mentalitet.
De er ikke helt vilde med at dække op på indlæg fra min modstanders kanter, og de vil også helst bagud tidligt i kampen, før de beslutter sig for at køre modstanderen over.
første kamp. imod Betis, bagud 1-0 hurtigt, vinder 5-1.
anden kamp. bagud 1-0 og 2-1 ret hurtigt imod Granada, vinder 3-2.
tredje kamp. hurtigt bagud imod Bilbao, og fører nu 4-2 ved halvleg, og vandt 6-2.

Jeg er nu forbi transfer vinduet, og jeg har ikke solgt nogen rigtige profiler, og ind har jeg hentet Timo Werner og Kyle Walker.
Jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal forsøge mig med Ronaldo på toppen, som jeg havde meget succes med i 13'eren, dog har han nu lavet 7 mål i 3 kampe, hvilket jo må siges at være godkendt. Dog synes jeg at Benzema sejler og Morata er lejet ud.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2013, 12:54 af jakob95kp » Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #27: 12 Nov 2013, 13:08 »

Mit hold har en sjov mentalitet.
De er ikke helt vilde med at dække op på indlæg fra min modstanders kanter, og de vil også helst bagud tidligt i kampen, før de beslutter sig for at køre modstanderen over.
første kamp. imod Betis, bagud 1-0 hurtigt, vinder 5-1.
anden kamp. bagud 1-0 og 2-1 ret hurtigt imod Granada, vinder 3-2.
tredje kamp. hurtigt bagud imod Bilbao, og fører nu 4-2 ved halvleg, og vandt 6-2.

Jeg er nu forbi transfer vinduet, og jeg har ikke solgt nogen rigtige profiler, og ind har jeg hentet Timo Werner og Kyle Walker.
Jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal forsøge mig med Ronaldo på toppen, som jeg havde meget succes med i 13'eren, dog har han nu lavet 7 mål i 3 kampe, hvilket jo må siges at være godkendt. Dog synes jeg at Benzema sejler og Morata er lejet ud.

Jeg havde Jesé på toppen i første sæson, han takkede for tilliden med 16 mål i ligaen.

http://billedeupload.dk/?v=Pcj5S.png
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #28: 12 Nov 2013, 14:14 »

Jeg havde Jesé på toppen i første sæson, han takkede for tilliden med 16 mål i ligaen.

http://billedeupload.dk/?v=Pcj5S.png
Hvordan brugte du ham så? som fremskudt angriber?
Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #29: 12 Nov 2013, 14:34 »

Hvordan brugte du ham så? som fremskudt angriber?

Ja jeg brugte ham som fremskudt angriber....
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010