home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)  (Læst 22681 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #45: 29 Mar 2014, 21:21 »

Jeg kan slet ikke få spillet ordentlig op at køre med real, troede det var umuligt men formår at fucke kongeklubben op Skuffet hvis nogen har nogle taktikker tager jeg gerne imod da jeg åbenbart har svært ved at få dem til at virke i 14'eren
Logged

Tidligere: Baloo38

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #46: 30 Mar 2014, 17:20 »

Jeg kan slet ikke få spillet ordentlig op at køre med real, troede det var umuligt men formår at fucke kongeklubben op Skuffet hvis nogen har nogle taktikker tager jeg gerne imod da jeg åbenbart har svært ved at få dem til at virke i 14'eren

Hvad er det du har svært ved?
Logged

H A L A   M A D R I D!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #47: 30 Mar 2014, 17:33 »

Jeg kan slet ikke få spillet ordentlig op at køre med real, troede det var umuligt men formår at fucke kongeklubben op Skuffet hvis nogen har nogle taktikker tager jeg gerne imod da jeg åbenbart har svært ved at få dem til at virke i 14'eren

Prøv denne taktik. Den har leveret fremragende resultater over to sæsoner. Blandt andet over 100 points i ligaen begge sæsoner, og to ChL-triumfer, hvoraf den ene blev vundet.

Kast alle frem på hjemmebane, og kontra på udebane(kast alle frem, hvis ikke tingene går som planlagt.)
Logged

Neal Caffrey!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #48: 01 Apr 2014, 10:52 »

Så fandt jeg tid til at spille sæsonen færdig, og hvilket en. Ligaen blev vundet i sikker stil med hele,  109 point og en målscorer på 129-36. Jeg følte mig aldrig truet af de andre modstander, da de ikke kunne holde formen over sæsonen. Barcelona som jeg troede ville spille lige op med mig, fejlede mod de små hold og imod mig hvilket gjorde jeg havde et forspring på minimum 10 point,
Jeg arbejder på at få rettet lidt op på de mange mål jeg lukkede ind, syntes det var en del i forhold til barcelona, som kun lukkede 16 mål.
Jeg slog alle rekorder i denne sæson. Flest holdpoint, holdmål osv.

Pokal-turneringen, blev vundet i forlænget spilletid mod Celta, Hvor vi styrede kampen fra start af, kom hurtigt foran 3-0, men i anden halveg gik vi helt ned og Welinton scorede 3 mål for Celta, så stod den pludselig 3-3. Jeg var pist i det øjeblik, men igen vidste jeg at holdet nok skulle hive sejren hjem til hovedstaden, og det kom den også i forlænget spille tid. Kampen endte 4.3 til os og jeg var glad.

Champions League var også en walkover. Smadrede alt på min vej og der skulle spilles El Clasico i finalen. Jeg kom igen hurtigt foran 3-1, hvor jeg følte mig sikker på sejren, men Song ville noget andet han bragte lidt spænding tilbage i kampe ved at reducere til 3-2, men det var kampens sidste mål og jeg kunne tage herfra som vinder. Jeg var utrolig glad.

Vil lige fremhæve 2 spillere der var grunden til min succes.

Ronaldo har spillet måske hans bedste sæson i Real Madrid, 49 kampe og 69 mål, hvilket må siges at være godkendt. Han var et bæst i front for mig og jeg håber han kan gentage hans præsentationer i den nye sæson.

Luka Modric var min anden stjerne, som spillede 36 kampe, scorede 20 mål og lavede 35 oplæg, Hvilket gjorde ham til verdens bedste fodboldspiller og det var fantastisk at se, han har virkelig været grunden til Ronaldos mange mål og min succes, så Modric bliver på Bernabeu, et stykke tid endnu.

Jese, Isco, Morata, Jose har alle spillet utrolig godt, og regner med de skal udgøre en større del at holdopstillingen til den nye sæson.

IND
Alex sandro - 100 mio
Michy Batshuayi Tunga - 60 mio
Gabriel Barbosa - 55 mio.
Bernard - 135 mio
Pedro Obiang - 55 mio
Asmir Bergovic - 100 mio
Regen og nogle talenter.


UD
Har solgt min angrebstalent Raul de Tomas for 35 mio + 50% af næste transfer.
Marcelo er også solgt 315 mio.
Sami Khedira - 255 mio. 
Karim Benzema 110 mio.
Diego Lopez - 43 mio
Nuri Sahin - 44 mio

Føler jeg har skiftet for meget ud på holdet, men håber vi kan holde sammen og spille lige så godt fodbold som sidste sæson.

Det var lidt fra mit spil. Hvordan går det for jer andre?


Lige en hurtig update fra mit save med konge klubben Smiley

« Seneste Redigering: 02 Apr 2014, 17:01 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #49: 02 Apr 2014, 17:47 »

nå det var så det spil :|

Min computer valgte lige at lukke ned og så virkede mit save ikke mere......
Logged

H A L A   M A D R I D!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #50: 05 Apr 2014, 08:16 »

nå det var så det spil :|

Min computer valgte lige at lukke ned og så virkede mit save ikke mere......

Prøv at finde save-filen: Gå ind under egenskaber og tidligere versioner. Gendan så filen til en tidligere version. Det har nogen gange virket for mig, når et save er "fucket op". Det eneste minus er, at du måske befinder dig en måned længere tilbage i spillet.
Logged

melandud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #51: 12 Apr 2014, 16:19 »

JEG MANGLER HJÆLP!
Er simpelthen ved at give op med FM.. Jeg har startet op med real, og de gør det af lort, jeg spiller 4-2-3-1 med kanter, og har prøvet alle taktikker jeg kunne finde herinde, og INGENTING virker.. Mangler nogle råd!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #52: 12 Apr 2014, 18:17 »

JEG MANGLER HJÆLP!
Er simpelthen ved at give op med FM.. Jeg har startet op med real, og de gør det af lort, jeg spiller 4-2-3-1 med kanter, og har prøvet alle taktikker jeg kunne finde herinde, og INGENTING virker.. Mangler nogle råd!

Jeg har en Taktik hvis det kunne hjælpe? Brug Ronaldo i front!

Her er link: http://gupl.dk/709570/
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #53: 23 Apr 2014, 22:42 »

Har valgt at starte et nyt save op med Real madrid efter som det sidste save ikke virkede mere og lysten til mit torino spil er væk...
Jeg vil fortælle lidt om mit spil når jeg er kommet længere frem i spillet. :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #54: 28 Apr 2014, 19:28 »

Så fandt jeg tid til at spille på mit Save med klubben!

Ligaen er skudt i gang og efter 10 kampe ligger jeg nummer 1 a point med Barcelona som jeg lige har slået 1-0 på Camp nou.
Champions league er også godt i gang hvor jeg ligger nummer 1. Jeg startede ikke så godt ud hvor jeg spillede 2-2 mod ajax, men ellers har jeg fejret alt modstand væk. Slog bla. Milan 6-0 på san siro. slog At. Madrid 5-0 på hjemmebane, så er overordnet set godt tilfreds, men syntes stadig vi halter mod de lidt mindre hold, men det håber jeg der kommer styr på i løbet af sæsonen.

Af handler har jeg gjort noget lidt specielt, nemlig at sælge pepe som jeg ellers er utrolig glad for i FM. Benzema er også røget på porten da Ronaldo er i front. Jeg har så valgt at hente Volland og Marc Bartra, da jeg gerne ville have det lidt spansk også er han fremtidens mand sammen med Varane Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #55: 01 Maj 2014, 03:31 »

Så er jeg kommet frem til Januar og det går som planlagt Smiley.
Ligaen fører jeg er videre i CHL skal møde Juventus i første knockout runde. er videre i pokalen, så alt i alt så gør vi det okay Smiley
Modric fik Ballon d'or foran Ronaldo og Bale Smiley. han vandt også året spiller. han er et bæst på den offensive. Jeg går lidt med tanken om at sælge Xabi alonso, men for satan han er en gud på den midtbane. Som erstatning skulle der komme en Sandro fra vores samarbejdsklub Tottenham, ellers ser jeg pogba eller toni kroos til den plads. men vi må se tiden an Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #56: 07 Jul 2014, 02:08 »

Så jeg startet op på mit sidste spil i FM og det er blevet med hjerte klubben.
Jeg indtil videre kun købt 3 talenter. har solgt og lejet en del ud. Jeg har spillet 10 kampe i ligaen hvor jeg har fundet 9 og stået en uafgjort (mod Barcelona) jeg ligger på første klasen med 28 point, 4 ned til Barcelona. Jeg har scoret 39 mål og lukket 2 ind, hvilket må siges at være godkendt. Jeg har spillet 3 kampe i CL  hvor det er blevet til 3 sejr.
Jeg går lidt med tanken om en ny felt til felt spillere, men khedira gør det ekstremt godt. Xabi alonso er også oppe i årene og mener ikke klubben rummer over en til at tage over for ham. Spillerene til Xabi's plads er bare ikke gode nok, så derfor overvejer jeg lidt om der skal hentes ind der. Jeg vender tilbage når jeg er færdig med transfervinduet i januar.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #57: 15 Jul 2014, 22:59 »

Så er sæsonen snart ved at være overstået, hvor der vil komme en lille update omkring mit save. kan bl.a. glæde mig over mine nyindkøb. en masse gode talenter Smiley.

i for lige et fantastisk billede her. nyd det nu!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #58: 17 Jul 2014, 02:36 »

så er første sæson færdig spillet. Jeg gik ubesejret gennem ligaen. 35 vundet og 3 uafgjorte, hvilket må siges at være godkendt. I CHL gik det som det skulle da vi også tog pokalen med de store ører.

Jeg går med planer om at hente kroos som skal erstatte alonso. Khedira har spillet en rigtig god sæson for mig, men da interessen for ham er stor ryger han nok. ind er købt asamoah. Di maria regner jeg også med ryger, hvor hans erstatning bliver Jese.
Ronaldo spillede 54 kampe og scorede 74 mål. Bale spillede 51 kampe og scorede 28 samt 20 oplæg.
Logged

H A L A   M A D R I D!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #59: 17 Jul 2014, 02:50 »

Godkendt sæson.
Kan man få et SS af din taktik? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010